Právě je 19.11.2018 5:42:36




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 4902.1 Fryšták, MÚK a Zlín, severní přivaděč 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 684
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Lenny píše:
Rumpeaku, víš jak to bývá, většinou řve menšina, která to nechce, a většina pasivně mlčí. :cry:


A tom má být demokracie - né, že si každý řve co chce a kdejaký idiot zablokuje věci užitečné pro většinu, ale že se prostě dělá to, co chce většina a menšina drží hubu. Ale pokud se těmto exotům bude vycházet pořád vstříc, tak budou pořád prudit. Pár exemplárních případů typu nechcete dálnici, fajn, v Ostravě po ni touží, jdeme stavět tam a tito utopisti typu Havránková vymřou po meči (meč ponesou ty většiny z krajů, kde se tyto pofiderní menšiny budou vyskytovat).

PS: Bohužel i v Ostravě pár exotů v Krásném Poli chce ze svého pole v ceně 0Kč/m2 vytřískat miliony, takže i prodložená Rudná je podobný příklad :evil:


9.9.2009 8:39:44
Profil
 

Příspěvky: 684
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Napíšu pohled nemístního: Pokud budu plánovat trasu a podívám se na Mapu, tak pokud přijedu po R49 a bdu chtít pokračovat dále směr Vizovice, rozhodně nepojedu přes Zlín, ale budu pokračovat dále po II/491 na Slušovice - Méně cesty v obci a vzdálenost po čtyřpruhu (Slušovice - Lípa) v podstatě srovnatelná jako když pojedu přes Zlín (Nový přivaděč). Jestli někdo argumentuje nárustem nové tranzitní dopravy přes Zlín, tak je to nějaký magor, protože při pohledu na Mapu mi zajížďka do velkého města přijde jako logicky naprostý nesmysl.


9.9.2009 8:47:15
Profil
 

Příspěvky: 753
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
rumpeak píše:
Pokud budu plánovat trasu a podívám se na Mapu, tak pokud přijedu po R49 a bdu chtít pokračovat dále směr Vizovice, rozhodně nepojedu přes Zlín, ale budu pokračovat dále po II/491 na Slušovice


Přesně za tohle bych zabíjel ! Někoho odpovědného v Z kraji - tahle cesta II/491, zejména část mezi Hvozdnou a Slušovicemi je legenda. Měla by být pro ni udělána nová kategorie - "v zimě neudržovaná lepší polňačka se zákazem vjezdu nákladní dopravy". Místní o ní vykládají legendy a jezdí raději přes Zlín nebo Hrobice. Po zprovoznění R49 do Fryštáku to bude opravdu past na rozumně uvažující řidiče co se budou chtít podle mapy vyhnou Zlínu...


9.9.2009 10:43:30
Profil
 

Příspěvky: 1270
Bydliště: na trase budoucí R49
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
rumpeak píše:
Napíšu pohled nemístního: Pokud budu plánovat trasu a podívám se na Mapu, tak pokud přijedu po R49 a bdu chtít pokračovat dále směr Vizovice, rozhodně nepojedu přes Zlín, ale budu pokračovat dále po II/491 na Slušovice - Méně cesty v obci a vzdálenost po čtyřpruhu (Slušovice - Lípa) v podstatě srovnatelná jako když pojedu přes Zlín (Nový přivaděč). Jestli někdo argumentuje nárustem nové tranzitní dopravy přes Zlín, tak je to nějaký magor, protože při pohledu na Mapu mi zajížďka do velkého města přijde jako logicky naprostý nesmysl.

Ono je to přes Slušovice určitě o nějaký kilometr blíž,ale ty cesty... Stejně jako ty,vidím v mapě,že je z Fryštáku do Slušovic II/491 ,tedy dvojka,od které teoreticky očekávám o něco menší profil,jak u jedničky,ale je to přesně,jak píše Marty.Až pojedeš okolo,tak se tam jeď projet!Tam by měli vybírat vstupné za adrenalinový zážitek.
Přes Lukov ,Velikovou a Hrobice vede to,co si představuji pod pojmem "dvojka",ale v mapě je to trojka,tudíž tam nikoho cizího nenapadne jet.Takže můžu říct,že kategorizaci silnic v ČR,už nerozumím vůbec.Apropo po dovedení R49 do Fryštáku ta cesta přes Velikovou bude totálně ucpaná,protože relativně dost velký provoz je tam už nyní.
Proto budu morálně podporovat vše,co povede k tomu,aby se zároveň s přivaděčem do Zlína budoval i úsek Fryšták-Lípa,tak jak to prezentovali na zasedání,na které je odkaz výše v tomto vlákně!

_________________
MEGARAPID.EU - Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ


9.9.2009 15:23:18
Profil
 

Příspěvky: 1270
Bydliště: na trase budoucí R49
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Lenny píše:
Pro mě je nejhorším úsekem II/491, zejména úsek Fryšták - Lešná. Je to tam úzké, nepřehledné, cyklisti se tam motají a někteří tam jezdí jak prasata po prostředku. Od zprovoznění D1 tam hodně vzrostl provoz.

No tak cyklisti tam jsou zejména kvůli blízké ZOO,no ono šířkou je to taková luxusnější cyklostezka. ;) Kdyby byla schůdná alternativa pro ty,co jedou jen z Fryštáku do Štípy a nanejvýš na Hvozdnou,dal bych tam úplný zákaz vjezdu.A hlavně celou II/491 až do Slušovic vyloučit ze dvojek.

_________________
MEGARAPID.EU - Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ


9.9.2009 18:46:15
Profil
 

Příspěvky: 74
Bydliště: Zlín
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
viky píše:
„Jako jednu z podmínek nutnou pro souhlasné stanovisko ke stavbě je, že přivaděč, obchvat Zálešné a druhá etapa R49 do Lípy budou zprovozněny souběžně. Pokud tedy nebude schválena druhá etapa rychlostní silnice, pak doprava po přivaděči směrem na Zlín jezdit nesmí,“ vysvětlil Bajer.
Přivaděč by měl navazovat na rychlostní silnici z Hulína do Fryštáku. Součástí by měly být dvě mimoúrovňové křižovatky ve Fryštáku a u kosteleckého mostu. Začít stavět by se mělo v březnu 2013, stavba by měla trvat dva roky. Ve druhé etapě, která však nebyla předmětem včerejšího projednávání, by měla být R49 dovede do Lípy. Obě části by však měly být zprovozněny ve stejném roce 2015.
to jsou mi novinky....to jsem zvědavý,jestli to bude pravda!


datum zahájení výstavby části Fryšták-Lípa opět nesouhlasí, v EIA (část Fryšták-Lípa) je uveden začátek až v roce 2017. Takže pokud má být přivaděč i Fryšták-Lípa zprovozněny současně, nebude to dřív jak v roce 2020.


9.9.2009 22:54:19
Profil
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Závěr EIA: Bylo vydáno souhlasné stanovisko za předpokladu splnění více než 110 podmínek. Ty nejdůležitější jsou:
Citace:
1. V rámci předloženého záměru preferovat variantu č. 2 - Rychlostní silnice R49 v kategorii R 25.5/120 a přeložka II/490 v kategorii S 11,5/80 - dvoupruh s rezervou na čtyřpruh...
2. rychlostní silnice R49, stavba 4902.1 Fryšták - Lípa, 1. etapa, jakož i stavba "Silnice II/490:Zlín, propojení I/49 - R49, 2. úsek" a stavba "Obchvat Záležná" koordinovat tak, aby byly zprovozněny souběžně se stavbou 4902.2 Fryšták - Lípa, 2. etapa...


26.11.2009 14:11:21
Profil
Autor

Příspěvky: 8560
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Podstatné je, že je možné zprovoznění 4902.1 i bez 4902.2, což je velice rozumné a bourá to jeden ze zásadních argumentů odpůrců výstavby.

Stále věřím vto, že se čtyřpruh postaví.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


26.11.2009 18:14:01
Profil
VIP

Příspěvky: 3207
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Nebo kdyby alespoň ne rovnou čtyřpruh, tak alespoň, jak já říkám, plnohodnotný půlprofil. Tj všechny nadjezdy, zářezy a náspy na plný profil a nedělat pouze mostovky a vozovku té druhé polovičky profilu. Při zvolení tohoto řešení lze už poté snadněji dostavět... Ale tak samozřejmě bych raději viděl rovnou čtyřpruh :-)

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


27.11.2009 9:20:38
Profil
Autor

Příspěvky: 8560
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Část úseku silnice R4902 získala souhlas od MŽP píše:
„Tento příklad dokládá, že Ředitelství silnic a dálnic ČR svou salámovou taktiku rychle rozestavět nějaký kus dálnice nebo silnice vypracovalo až do absurdna, neboť se při hodnocení vlivů posuzovalo jen téměř 2 km silnice R49, přestože celá stavba má délku asi 60 km,“ kritizuje investora Miroslav Patrik z Dětí Země.

Citace z http://www.detizeme.cz/zprava.shtml?x=2207549
Doktor Patrik neskutečným způsobem vymýšlí. Právě naopak to bylo MŽP, konkrétně Územní odbor 8 Olomouc, které v souhlasném stanovisko mělo podmínku:
Citace:
Definitivní trasu přivaděče Zlín k rychlostní silnici R49 a tím i definitivní situování MÚK Fryšták navrhnout na základě vyhodnocení dalšího způsobu užívání vodní nádrže Fryšták

A s ohledem na zpřesnění polohy MÚK Fryšták, přivaděče Zlín a SSÚRS Fryšták byl zahájen nový proces

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


7.12.2009 20:09:53
Profil
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
napojeni na stredni Slovensko z Moravy bylo odjakziva v ubohem stavu. Jedina moznost jak se dustojne dostat na SK (smer Trencin) je E50. Ze Zlina tedy silnice 490 a 492. D2 nepocitam pac je to jih sk. Jeste je tu moznost jet pres Brumov -Bylnice, ale to uz je takova "rally".

tedy R49 vitam velice. Ale bohuzel nebude dle meho nazoru drive jak v 2020 a navic pokud z statnich hranic smerem na Puchov nebude neco rozumneho (ted nevim co tam chteji slovaci stavet), tak chudaci lidi v tech dedinach. Take nevim co pak bude pro ridice, kteri pojedou Trencin, Partizanske a dale, vyhodnejsi. Jestli R49 na Puchov ci klasika E50 na Trencin.

Co se tyce Zlina a tranzitu, tak to kazdopadne nehrozi. Naklad vzdy nyni a i po dokonceni R49 do Frystaku, pojede Hulin, Otrokovice, Uherske Hradiste a nasledne E50. Nikdo se ani ted nesere se Zlinem a silnicemi 490, 492. A navic po dokonceni R55 z Hulina do Otrokovic bude tato trasa jeste oblibenejsi. Takze ty reci Zlinaku ci okolnich obyvatel ze v okamziku kdy bude R49 dokonceno po Frystak tak se mesto zahlti je blbost. A ja pokud pojedu do Trencina (jak uz jezdime desitky let) tak vzdy pres Zlin a nasledne na Uhersky Brod.

Jak uz to nekdo rikal, kdo nejede primo do Zlina, snazi se Zlinu vyhnout jako cert krizi, byt musi jet z Frystaku pres Lukov a Hrobice do Slusovic a dale (SK ci Vsetin).

Kazdopadne nasledne dokonceni R49 z Frystaku do Slusovic, hm tak to bude jine kafe a cele oblasti se od aut velice ulehci.

Pocitam s tim ze R55 bude v Otrokovicich drive nez R49 v Holesove - tedy veskery tranzit pofrci z Hulina po R55 smerem na Otrakovice, Uherske Hradiste a pak nasledne na E50. Tedy nechapu reci Zlinaku o tranzitu. Z meho usudku se stav pred a po nijak nezmeni.


16.12.2009 13:15:10
Profil
 

Příspěvky: 1270
Bydliště: na trase budoucí R49
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Tragický stav silnice II/490 Hulín-Fryšták neodpovídá NYNĚJŠÍMU provozu a ne tak provozu po dovedení D1 za Hulín a je úplně jedno,jestli bude tranzit pokračovat po R55,nebo ne a Zlín samotný je s výpadovkou I/49 směr Vsetín pravidelně ucpaný v exponovaných časech už ted.

_________________
MEGARAPID.EU - Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ


16.12.2009 18:04:48
Profil
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
viki,tak ta silnice Hulin II/432 - Martinice II/490 je celkem nova a v pohode. Tragedie nastava z Martinic na Zlin. Samozrejme mas pravdu ze i ted (bez prumyslove zony a D1) je tam provoz maximalni a nerad po ty silnici jezdim. Nedovedu si predstavit co se stane az D1 bude v Huline a v Holesove prumyslova zona (migrace zamestnancu a lidi, kteri budou poskytovat pro ne sluzby).

Je planovano do holesovske prumyslove zony umistit az 12 000 zamestancu (samotny Holesov ma kolem 12000 lidi). takze si nedovedu pak holesovske ulice predstavit.


16.12.2009 19:17:51
Profil
 

Příspěvky: 1270
Bydliště: na trase budoucí R49
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
To Galmar: sorry,myslím samozřejmě až ten úsek před Fryštákem.Lenny vedle píše,že to není tankodrom,on sice jako není,ale mezi těma zatáčkama a horizontama jet při hustším provozu třeba když navečer prší,je doslova o držku.Několikrát proti mne vyrazily na horizontu dvě auta vedle sebe,byl jsem nucen to brát přes příkop,šlo o holý život.A právě,když si to představím,až bude D1 za Hulínem,... ale to už bych se opakoval.
Když jedu z Fryštáku směr Přerov,tudíž musím přes Holešov,tak jezdím už zásadně přes Přílepy.

_________________
MEGARAPID.EU - Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ


16.12.2009 19:54:49
Profil
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Viki, moje rec. ta silnice jako neni tankodrom co se tyce stavu vozovky, proste je to tam o hubu v urcitych situacich. napriklad kdyz potkam cyklistu tak predjed ho je celkem adrenalin kdyz do protismeru mas strudl aut. a navic krajnice te silnice si rika ... pribliz se ke mne a skoncis v poli :-) Pred 10 - 15 lety kdy jsem tama casto na kole do zlina jedzil, bylo to uplne v pohode, dneska bych tam uz nevlezl. ostatne kdyz nekam jedu, tak jedine po cyklostezkach, na silnicich I a II to je o zivot v dnesni dobe.


16.12.2009 20:56:20
Profil
Autor

Příspěvky: 8560
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Cyklista je tam opravdu nepříjemný, zvlášť když od naproti jedou spíše ve středu než vpravo. Letos po zimě, jsem si všiml, že hodně řidičů skončí ve škarpě. Ale taková II/491 mezi Fryštákem a Lešnou, je ještě větší lahůdka.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


16.12.2009 21:03:03
Profil
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
tu II/491 berou vsichni rozumni lide max. jako spojku do ZOO, autem se tam da v pohode jet, ale nesmi do protismeru jet nic vetsiho nez favorit :-D takze pokud jedu nekam jinam nez do ZOO, tak radsi pres Lukov, Hrobice, Slusovice.

takze zaverem, privadec do Zlina ano, ale 4 pruh a navic tak aby vystavba tohoto privadece byla dokoncena zaroven s R49 v Frystaku.

reci o tom ze timto se Zlin zahlti jsou zcestne. Uz ted kdo do Zlina potrebuje jet (smerem z Ostravy, Prahy ci Brna) tak uz ted ma na vyber bud pres Frystak ci Otrokovice. Pokud bude hotova R49 tak lidi co do Zlina potrebuji jet, budou vyuzivat prave tu R49 a privadec do mesta. Na Otrokovice se kazdy vyprdne a tim padem se odlehci cele teto oblasti.

A tranzit z jiho-zapadniho smeru do Vsetina jezdi skrze Zlin uz od nepameti. Dokud nebude R49 hotova az po Slusovice, tak maji ve Zline smulu. Tedy nechapu ten jejich odpor vuci privadeci.


16.12.2009 23:22:00
Profil
Autor

Příspěvky: 8560
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
II/491 před otevřením pokračování D1 u Kroměříže byla klidná okreska, ale po zprovoznění si tudy našla spousta řidičů zkratka a provoz zde za poslední 2 roky hodně vzrostl. Nejhorší je ta levostranná zatáčka před mostkem přes Lukovský potok, tam opravdu je vhodné zpomalit, bo občas od naproti vyletí neznalý střelci, po prostředku. Kteří neumějí jezdit rychle a u krajnice.

Rovněž jejich problémy nechápu. Vždyť po té cestě do toho Kostelce musí jezdit a taky musí vědět, jaký je tam provoz ve špičku a jaký mimo ni. Bez semaforu na kostelecké křižovatce by řada z nich ani na II/490 nevyjela. Asi jeden z nejlépe fungujících semaforů ve Zlíně.

Už teď je ve špičku zahlcen Zlín hlavně na Dlouhé ulici, ul. Kvítkové a Vodní. Bylo by dobré stávající podjezd pod železniční tratí a navazující úsek minimálně po Sokoolovnu rozšířit na čtyřpruh. Jinak kongescí tam Zlín nezbaví. Docela si vybavuji navrh na ukončení Pravobřežní komunikace Čepkově nebo u Mácu s tím, že se doprava rozptýlí v okolí. Naprostý nesmyl. Rozšíření od Sokolovny po budoucí okružní křižovatku u Kaufladnu je asi taky nereálné.

Ja bych ze Zlína do OVy jel přes Vsetín nebo Držkovou.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


17.12.2009 0:12:43
Profil
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Lenny, tak to s tou II/491 jsem to netusil ze nejaky ten rok tam je provoz v plnem proudu a tedy nerad bych tam chtel v protismeru potkat nejakyho toho litaka, ktery si to pere stovkou :-) sam jsem taky zvedavy jak bude vypadat doprava na vsech II v oblasti Hulin, Holesov, Bystrice, Frystak, Zlin po dotazeni D1 do Hulina

myslim si ze je nerealne roztahnout ulici Sokolskou a Dlouhou (po podjezd zeleznicni trati) na 4 pruh. neni tam na to misto (obzvlaste na moste). Ostatne centrum Zlina (Sokolska, Dlouha, Vodni, Tr.T.Bati a dalsi v pracovni den jsou maximalne vytizene uz nekolik let. Takze tam to je jiz jen o zvyku. Proste Zlin, Malenovice to je jednou dlouha nudle v udoli, tam se toho uz moc nevymysli, ale snad se dockame :-)

s tou trasou Ostrava - Zlin mas pravdu. kazdopadne snad se dockame teto varianty do aspon v roce 2020 :-) - Ostrava Hulin D1, Hulin - Zlin R49


17.12.2009 11:58:48
Profil
Autor

Příspěvky: 8560
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Současný most přes Dřevnici nelze využít, pro rozšíření je nutno postavit nový. Místo pro rozšíření tam je. Na úkor zeleně, chodníků apod.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


17.12.2009 18:53:57
Profil
 

Příspěvky: 38
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
V tuto chvíli je nejrychlejší Ov-Zlín po dálnici do Hranic, přes Bystřici p/H, Hulín a Fryšták. Vyzkoušeno ;) 1:15 h


21.12.2009 16:32:10
Profil
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
lubos01 píše:
V tuto chvíli je nejrychlejší Ov-Zlín po dálnici do Hranic, přes Bystřici p/H, Hulín a Fryšták. Vyzkoušeno ;) 1:15 h


myslis Hranice, BpH, Holesov, Frystak a Zlin? tak to jsi musel letet jako drak :-) ja zvladam ostrava centrum - holesov centrum za 1h5m . ale asi jo, mas pravdu ze ted se vyplati z ovy do zlina jet po D1 a ne pres kopce a lesy po dvojkach


21.12.2009 16:44:41
Profil
Autor

Příspěvky: 8560
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Zas na dvojkách se dá trénovat na Barumku;)

Neznáte někdo postoj OS Kostelec k další vystavbě přivaděče, jestli ji budou blokovat, ikdyž to bude dvoupruh nebo ne?

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


21.12.2009 21:25:48
Profil
 

Příspěvky: 38
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Galmar píše:
lubos01 píše:
V tuto chvíli je nejrychlejší Ov-Zlín po dálnici do Hranic, přes Bystřici p/H, Hulín a Fryšták. Vyzkoušeno ;) 1:15 h


myslis Hranice, BpH, Holesov, Frystak a Zlin? tak to jsi musel letet jako drak :-) ja zvladam ostrava centrum - holesov centrum za 1h5m . ale asi jo, mas pravdu ze ted se vyplati z ovy do zlina jet po D1 a ne pres kopce a lesy po dvojkach



Jo tu trasu přes Opatovice a Býškovice. Neznám to tam tak dobře, jako za Držkovou :ugeek: , takže jsem ani moc neletěl. Po dálnici tachometrových 150, v zúžení tak 130 (ještě nebyl sníh), přes obce jezdím max 55 (to si hodně hlídám). A mimo obec tak 100 (bylo to za tmy). Jo a cca 15 minut mě trvalo dostat se na dálnici ještě v Ov.


22.12.2009 0:38:28
Profil
 

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: 4902.1 Přivaděč Zlína
Jezdím občas Horní Lideč - Brno a souhlas s Lennym, že před dokončením D1 po Kroměříž mě vůbec nenapadlo jezdit přes Zlín nebo kolem Zlína, vždy přes Uherský Brod a po I/50, hlavně po dokončení obchvatu Hradiště. Po II/491 jsem jel jednou ve směru Slušovice -> Fryšták a stačilo mě: už na kopci nad Slušovicemi jsem musel zastavit a luštit v mapě, kudy na Hvozdnou ... Přes Zlín je to humus, jen ta dálnice až do Kroměříže láká ... Jak byste jeli vy z Lidče na Brno?


30.12.2009 1:54:50
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz