České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

4902.2 Fryšták - Lípa
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=88&t=2512
Stránka 3 z 3

Autor:  Aram96 [ 7.2.2020 18:27:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

1975 píše:
Vypadá to, že soudy začínají řešit více podstatu a ŘSD je začíná vyhrávat.



Nechci to zakřiknout, ale přijde mi, že už i soudy samy o sobě mají těch ekoteroristů plné zuby a to je jedině dobře. :ok: Chtělo by to je legislativně postavit mimo územní a stavební řízení, nikoli však v této novele, jak někteří navrhovali, to by totiž velmi zvýšilo pravděpodobnost zrušení celé novely ústavním soudem. :jidlo:

Každopádně rozhodnutí soudů co se týče dálnic a infrastruktury je za poslední 2-3 podle mě na jedničku :ok: Nedovedu si ani představit, co by se dělo, když by ÚS vyhověl DZ a řekl, že výjimky z EIA byly nezákonné :lol:

Autor:  otaznik [ 4.3.2020 21:13:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Pořád nějaké problémy :-)

https://www.idnes.cz/zlin/zpravy/d49-za ... zpravy_ras

Autor:  Dusanh [ 5.3.2020 10:05:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Umožní poloměr zatáčky na mostě provedení mostu jako předpjaté konstrukce? Tj. dilatace jen na koncích mostu, ne na každém poli...

Autor:  Lenny [ 5.3.2020 19:27:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Časy, kdy byla dilatace na každém pilíři jsou nenávratně pryč. Tento technický problém u spojování tyčových prefabrikátů se již dávno podařilo vyřešit.

Autor:  martys [ 5.3.2020 20:28:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

podívej se třeba do vlákna I/55 Přerov průpich. Nevím jestli je poloměr srovnatelný, ale taky to staví do zatáčky
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=185&t=3771&start=375

Autor:  Dusanh [ 6.3.2020 9:41:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Lenny píše:
Časy, kdy byla dilatace na každém pilíři jsou nenávratně pryč. Tento technický problém u spojování tyčových prefabrikátů se již dávno podařilo vyřešit.

To je dobré vědět. Doufám teda, že to ví i projektant rekonstrukce mostu přes Mnichovku na D1 (km 22) a v rámci rekonstrukce úseku 02 to vyřeší. To bouchání je šílený, slyším jej na 700m přes zavřená okna.

Autor:  theodor less [ 6.3.2020 19:48:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Dusanh píše:
Umožní poloměr zatáčky na mostě provedení mostu jako předpjaté konstrukce? Tj. dilatace jen na koncích mostu, ne na každém poli...

Platí, že na každém pilíři nemusí být dilatace. Také platí, že most nemusí být předepjatý.

Autor:  Libor87 [ 16.12.2020 11:49:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Nový leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/442 ... -etapa.pdf

Autor:  Davesson [ 8.2.2022 14:49:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

https://www.hlidacstatu.cz/Detail/19309299?qs=ico%3A65993390

Podepsána smlouva na dokumentaci a IČ pro SP

Autor:  Libor87 [ 9.2.2022 9:49:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Dle letáku: "V roce 2018 bylo vydáno prodloužení stanoviska EIA do 21. 11. 2021". Jak to bude nyní s EIA? Bude se žádat o novou na tento úsek, případně už na celou trasu?

Autor:  Lenny [ 9.2.2022 18:19:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Dle mě došlo k podání žádosti o další prodloužení stanoviska o další roky. Úřad zatím nerozhodl, ale to nevadí, neboť žádost byla podána za doby platnosti stanoviska.

Autor:  bumbik [ 10.2.2022 10:44:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

je to přesně tak, jak píše Lenny

Autor:  Libor87 [ 10.2.2022 18:28:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Možná hloupá otázka, ale nebylo by lepší kdyby EIA propadla a vyřídilo by se vše úplně znovu dle nové legislativy? Lze předpokládat, že kolotoč odvolání a žalob při UR a poté SP bude stejný jako u Hulín-Fryšták - což celé bylo 14 let +-?

Autor:  Lenny [ 10.2.2022 18:55:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

A proč by se měla EIA vyřizovat celá znova? Takhle je stále v platnosti a může se žádat o ÚR. Pokud by se vyřizovala znova, znamenalo by to zdržení 2 roky.

Autor:  Libor87 [ 10.2.2022 19:12:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Lenny píše:
A proč by se měla EIA vyřizovat celá znova? Takhle je stále v platnosti a může se žádat o ÚR. Pokud by se vyřizovala znova, znamenalo by to zdržení 2 roky.


Neplatí, že po novu se spolky mohou vyjadřovat pouze jednou v rámci EIA a poté už v dalších stupních řízení ne?

Autor:  otaznik [ 17.2.2022 9:00:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

https://www.idnes.cz/zlin/zpravy/frysta ... zpravy_hoo

Autor:  Honzl [ 19.2.2022 21:43:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Tohle vypadá dost zajímavě jako potvrzení dálničního spojení mezi ČR a SR po D49. Alespoň se to tak dá číst a nic o třípruhové I/49... Je to z textu dohody ministrů dopravy ze stran ministerstva:
,,Mezi další důležitá témata diskutovaná v Bratislavě patřila silniční doprava. Zde je klíčové propojení D49/R6 Hulín – Púchov či D48/I/11 – R5/D3 Frýdek-Místek – Jablunkov – Žilina. Ministr Kupka zdůraznil, že počáteční úsek dálnice D49 Hulín – Fryšták je zařazen mezi hlavní priority ČR. Česká republika také podporuje zkvalitnění silnic I/68 a I/11 s návazností na slovenský úsek I/11 Svrčinovec – státní hranice.''

Autor:  Paul1 [ 19.2.2022 23:13:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Já to teda čtu tak, že pokud píšou o propojení D49 s R6, tak to ještě neznamená, že nemohou být propojena částečně i třípruhem.

Autor:  Aram96 [ 20.2.2022 9:29:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Přesně jak píše Paul. To je nad ministrovy rozlišovací schopnosti vědět, že se část chystá v 3-pruhu. Ministři většinou sotva znají čísla jednotlivých dálnic a kam zhruba vedou. ;)

Autor:  martas [ 2.3.2022 9:34:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Hotová dokumentace EIA (či její část?) na II. etapu: https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... entace.pdf

Autor:  Vikingkiller [ 4.3.2022 7:56:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Nové letáky:
etapa 1 https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/440 ... :54:39.576

"Stanovisko EIA bylo platné do 16. 11.2021, dne 12. 11. 2021 byla podána na MŽP žádost o prodloužení platnosti. V roce 2018 bylo zahájeno územní řízení, které ovšem bylo následně přerušeno z důvodu dořešení změny ÚR stavby 4901, jež řeší provizorní napojení 4901 na stávající silniční síť a ÚR obou staveb se prolínají. V 02/2022 bylo řízení i nadále přerušeno."

etapa 2 https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/442 ... :32:10.289

"Stanovisko EIA bylo platné do 21. 11. 2021, dne 2. 9. 2021 byla podána na MŽP žádost o prodloužení platnosti. Dne 10. 1. 2022 byla na KÚ ZK podána žádost o územní rozhodnutí."

etapa 3 https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/443 ... :45:19.061

"Byly provedeny celoroční biologické a zoologické průzkumy. Proběhla aktualizace Technicko-vyhledávací studie pro účely EIA. Nyní probíhají přípravné a koordinační úkony pro zpracování oznámení záměru na MŽP a zpracování nové Dokumentace EIA."

Autor:  Matezs [ 4.12.2022 21:55:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

RM na Tw: Díky nabytí právní moci ÚR na provizorní připojení stavby D49 4901 Hulín - Fryšťák je možné pokračovat v územním řízení na 1. etapu. Na 2. etapu ÚŘ probíhá. Věřím, že ÚR na obě etapy by mohlo být vydáno v první polovině r.2023. Bohužel se dá očekávat opět podání námitek. https://twitter.com/MatlRadek/status/1599503200054575104

Autor:  kot [ 4.12.2022 22:29:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: 4902.2 Fryšták - Lípa

Ale Matezsi, díky za super zprávu. Team RM se fakt nefláká !

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/