Vídeňská radiála

Brno – Pohořelice – Mikulov – Rakousko
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Vídeňská radiála

Příspěvek od JirkaS »

Doprovodka tam není a nikdy nebyla. Postavilo se to v 70. letech přímo v trase tehdejší I/2. Takže se s tím asi nic jiného dělat nedá.
Asi se už tehdy počítalo s tím, že R52 má vést jinudy a toto bude jen obyčejná výpadovka.
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: Vídeňská radiála

Příspěvek od martin »

A to je takovej problém tam dát dodatkovou bez poplatku a schválit to na vládě? Stejnej problém je i s (R)4 u Cukráku. To je pouze byrokratickej problém, kterej lidi, co dřou jako koně za 200 táců 12 hodin denně, nejsou schopni vyřešit.
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Vídeňská radiála

Příspěvek od MPMP »

martin píše:A to je takovej problém tam dát dodatkovou bez poplatku a schválit to na vládě? Stejnej problém je i s (R)4 u Cukráku. To je pouze byrokratickej problém, kterej lidi, co dřou jako koně za 200 táců 12 hodin denně, nejsou schopni vyřešit.
Problém to není, ale neřeší to doprovodnou komunikaci. Pez poplatku sice neplatíte, ale vjezd některým vozidlům je i tak zakázaán. A to bez doprovodky dost dobře nejde. ;)
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Vídeňská radiála

Příspěvek od mapman »

Přesně tak, tohle vůbec není o zpoplatnění ...
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeňská radiála

Příspěvek od Martin z Ostravy »

U R56 to tak ale je, tam doprovodka je.
R48 -> D48 se podařilo!
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Vídeňská radiála

Příspěvek od mapman »

U R56 je to nesmysl, tam mělo dojít jen k vyřazení úseku ze zpoplatnění, to co tam vzniklo se bude úředně řešit. Ale to je na jiné vlákno.
jeni013
Příspěvky: 708
Registrován: 3.2.2010 22:20:52
Bydliště: ValMez

Re: Vídeňská radiála

Příspěvek od jeni013 »

Vlastně to jen uvedli do správného stavu, který ale nastane až po vybudování MÚK D1xR43xR52, R52xII/652 a mezilehlého úseku R52. Fakt je, že do Rajhradu se člověk člověk s (například) Velorexem dostane pouze přes Chrlice nabo Ořechov a do Popovic se vůbec nedostane. Vlastně jde jen o nápravu nesmyslného stavu.

Teď už jen rychle dostavět tu R52 k D1 a 90-ka mi tu vadit nebude...
martini píše:...Další postřeh jen potvrdil naprostou nepotřebnost dostavby R52. Po prázdné dálnici 160 a za ní luxusních 100/110 mimo křižovatky, které jediné by snad stáli za zvážení, že by se dostavěli už pro budoucí R52.
S tím nemohu než souhlasit. Postavit MÚK s rezervou pro dostavbu na R, ale jako "I" mi to vyhovuje úplně.

Moderátor: Další diskuse k potřebnosti dostavby R52 přesunuta do tématu R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Vídeňská radiála

Příspěvek od Lenny »

Nevíte někdo, jak to vypadá s přeznačením I/52 na SMV od Modřic. Už před rokem proběhlo stanovení místní úpravy, či alespoň byl zveřejněn návrh SMÚ. A od té doby nic.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
goldfinger
Příspěvky: 432
Registrován: 10.12.2019 1:24:50

Re: Vídeňská radiála

Příspěvek od goldfinger »

pjezek164
Příspěvky: 193
Registrován: 9.7.2012 9:30:55

Re: Vídeňská radiála

Příspěvek od pjezek164 »

Nápad je jedna věc, realizace věc zcela jiná. Projevuje se tam nějak projektová příprava?
Odpovědět

Zpět na „D52“