A5 Schrick - hr. A/CZ
A5 Schrick - hr. A/CZ
Takže shrnu:
Zbývajících 33,5 kilometru k hranici mělo být podle plánů uvedeno do provozu v roce 2014.
Nově by se mělo v roce 2013 začít stavět ze Schricku a do roku 2016 by A5 měla vést do Poysbrunnu. K hranici ale dálniční pruhy zřejmě nedosáhnou. Obchvat kolem příhraniční obce Drasenhofen by měla tvořit silnice s jedním pruhem v každém směru.
Podle dolnorakouského hejtmana Erwina Prölla se nyní podařilo zajistit prodloužení dálnice a úplná dostavba je ve výhledu.
http://www.ct24.cz/doprava/107071-rakou ... e-do-brna/
Zbývajících 33,5 kilometru k hranici mělo být podle plánů uvedeno do provozu v roce 2014.
Nově by se mělo v roce 2013 začít stavět ze Schricku a do roku 2016 by A5 měla vést do Poysbrunnu. K hranici ale dálniční pruhy zřejmě nedosáhnou. Obchvat kolem příhraniční obce Drasenhofen by měla tvořit silnice s jedním pruhem v každém směru.
Podle dolnorakouského hejtmana Erwina Prölla se nyní podařilo zajistit prodloužení dálnice a úplná dostavba je ve výhledu.
http://www.ct24.cz/doprava/107071-rakou ... e-do-brna/
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
No tak hurá, škoda, že i A7 nepovede až k D3 (jak to původně mělo být). Časem to budou pěkné a věřme že i používané tahy jako je dnes Rozvadov.
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
No tam povede S10 k R3, aspoň doufám i když možná v počátku bude za Freistadt Nord (sever) stavěna jen jako kapacitní B310. S10 tam bude na konci roku 2015 a pak bude záležet jak naši pohnou s D3/R3.
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
No to jsem právě myslel, tudíž rozdíl mezi S10/R3 a normální dálnicí A7/D3. Na S10 bude tuším 100kmh, tak aspoň že v Mikulově tomu tak bude.
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
Jinak R3 je z důvodů připravenosti a prokázané neefetivnosti k realizaci formou PPP vhodným kandidátem na financování z EU fondů od 2014, jak to tak zatím vypadá.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
Poysbrunn - státní hranice Drasenhofen
• Předpokládaný začátek stavby: 2015/16
• Provoz(očekávaný): 2016/17
Výstavba ve 2 fázích. První fáze dvoupruh. Druhá fáze v časové koordinaci s R52
Stav:
Podání projektu o EIA - březen 2006
Archeologický záchranný výzkum dokončen
• Předpokládaný začátek stavby: 2015/16
• Provoz(očekávaný): 2016/17
Výstavba ve 2 fázích. První fáze dvoupruh. Druhá fáze v časové koordinaci s R52
Stav:
Podání projektu o EIA - březen 2006
Archeologický záchranný výzkum dokončen
Naposledy upravil(a) RACH dne 29.11.2010 15:01:08, celkem upraveno 1 x.
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
Schrick- Poysbrunn
• Předpokládaný začátek stavby: 2013
• Provoz(očekávaný): 2016
stav:
EIA - schváleno 18.11.2009
Probíhá soudní řízení ohledně souladu s vodním zákonem a zákonem o ochraně přírody
Archeologický záchranný výzkum dokončen
• Předpokládaný začátek stavby: 2013
• Provoz(očekávaný): 2016
stav:
EIA - schváleno 18.11.2009
Probíhá soudní řízení ohledně souladu s vodním zákonem a zákonem o ochraně přírody
Archeologický záchranný výzkum dokončen
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 28.1.2010 19:03:31
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
jestli tam bude 100ka nebo ne nezalezi na to ci ma dalnice oznaceni A7 nebo S10 ale jestli o tom bude zeme horny rakousko zadat a jestli jim to projde a to z ekoligickych duvodu, momentane vladne v oberösterreichu koalice lidovcu a zeleni (je to jedina takova koalice v rakousku) a zeleni by chteli celoplosne v rakousku zavezd 100ku, a pokusily se o neco takoveho aspon v OÖ kde vladnou, museli stoho aspon ustoupit (kompromis je vidno na A1 u Linzu). Kazdopadne patri dalnice a RC oznaceni jako A a S statu, jen nektere rychlostky oznaceni jako B patri primo zemi (jako treba i B310) na druhe strane lze ocekavat ze bude max. rychlost 100km i v tunelech (a tech bude na S10 vic nez dost), v cesku je vsude v tunelu zatim jen nepochopitelna 80ka...hh píše:No to jsem právě myslel, tudíž rozdíl mezi S10/R3 a normální dálnicí A7/D3. Na S10 bude tuším 100kmh, tak aspoň že v Mikulově tomu tak bude.
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
Kratka reportaz, ze A5 bude hotova do roku 2017 ...
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1012 ... 214/video/
od min 4:44
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1012 ... 214/video/
od min 4:44
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
Zase pěkné sliby!!!! Kdo tomu má věřit???!!?
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
děje se něco na tomhle useku?
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
Cesta z Moravy do Vídně zrychlí, Rakušané otevřou 25 kilometrů dálnice A5
http://zdopravy.cz/cesta-z-moravy-do-vi ... e-a5-3980/
http://zdopravy.cz/cesta-z-moravy-do-vi ... e-a5-3980/
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
Článek na iDnes, který v podstatě jen shrnuje fakta, které tady všichni, kteří vlákno sledují, již ví. Tedy v Rakousku jsou skoro u hranic (díky aspoň za to, výrazně se cestování směrem na jih zjednoduší), u nás se možná do dvou let dočkáme začátku stavby obchvatu Mikulova, ostatní je ve hvězdách....
https://brno.idnes.cz/dalnice-z-brna-do ... -zpravy_dh
https://brno.idnes.cz/dalnice-z-brna-do ... -zpravy_dh
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
shrnuje fakta, ale taky je dost zavádějící, protože vyznívá tak, že situace na B7 je stejná jako na I/52 a Rakušané to řeší a Češi ne. Ale tak to není. I/52 je pohodová jednička s jediným úzkým hrdlem Mikulovem. B7 je nepřehledná kopcovitá jednička s průtahy vesnicemi, světelnými křižovatkami a prohlídkou historického jádra Poysdorfu v ceně. Srovnávat průtah Poysdorfem s průtahem periferií Mikulova je dost mimo.
To, že ČR není schopna postavit D52, je fakt, ale je taky třeba říct, že A5 řeší řádově horší dopravní průsery než D52, takže si dovedu představit, že tlak na výstavbu byl v Rakousku vyšší i z tohoto titulu.
Vzpomeňme na Chlumec nad Cidlinou, stavební šrumec na D11 a prioritní částečné otevření kolem Chlumce. Poysdorf je takový rakouský Chlumec.
Pokud bych chtěl vypíchnout českou neschopnost a rakouský tah na bránu, tak daleko vhodnější příklad je myslím S10 vs. D3.
To, že ČR není schopna postavit D52, je fakt, ale je taky třeba říct, že A5 řeší řádově horší dopravní průsery než D52, takže si dovedu představit, že tlak na výstavbu byl v Rakousku vyšší i z tohoto titulu.
Vzpomeňme na Chlumec nad Cidlinou, stavební šrumec na D11 a prioritní částečné otevření kolem Chlumce. Poysdorf je takový rakouský Chlumec.
Pokud bych chtěl vypíchnout českou neschopnost a rakouský tah na bránu, tak daleko vhodnější příklad je myslím S10 vs. D3.
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
To hodnoceni je technicky sice OK.
Je vsak nutno dodat jihomoravske realie, tedy ze JmK roky kritizovala AT ze nic nedela a ze CR bude na hranicich o 10 let drive. Dokonce nekteri politici slibovali ze do roku 2013 (tusim) bude na hranice hotovo a kdyz ne tak ze pujdou do Vidne pesky.
A vidime, zatimco mezi lety 1990-2004 rakusaci nic neslibovali, zato cesi o tom hovorili stale.
Tak po vstupu CR do EU zacali diskutovat i u nich a i kdyz to oddalovali proti puvodnim planum, tak maji prakticky hotovo.
Tedy rozdil je ze od kecu k zprovozneni je to odhadem tak 15 let a u nas to nebude mene nez 30 let.
A to je sakra rozdil, protoze stavba trva v obou pripadech obodobne dlouho a jak sam technicky poznamenavas, tak u nich je to kopcovite u nas je to rovina kam oko dohledne.
Je vsak nutno dodat jihomoravske realie, tedy ze JmK roky kritizovala AT ze nic nedela a ze CR bude na hranicich o 10 let drive. Dokonce nekteri politici slibovali ze do roku 2013 (tusim) bude na hranice hotovo a kdyz ne tak ze pujdou do Vidne pesky.
A vidime, zatimco mezi lety 1990-2004 rakusaci nic neslibovali, zato cesi o tom hovorili stale.
Tak po vstupu CR do EU zacali diskutovat i u nich a i kdyz to oddalovali proti puvodnim planum, tak maji prakticky hotovo.
Tedy rozdil je ze od kecu k zprovozneni je to odhadem tak 15 let a u nas to nebude mene nez 30 let.
A to je sakra rozdil, protoze stavba trva v obou pripadech obodobne dlouho a jak sam technicky poznamenavas, tak u nich je to kopcovite u nas je to rovina kam oko dohledne.
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
ttc: s tím se nedá nesouhlasit
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
reportáž o otevření A5 v událostech
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ke-dalnice
a navazující reportáž
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ni-spojeni
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ke-dalnice
a navazující reportáž
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ni-spojeni
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
Ovšem toto poslouchat, na to musí mít člověk silný žaludek.
Dnešní zprávy o 18h, druhý rozhovor po zprávách..
On tedy na pozvracení je i ten první rozhovor. Ale ten je mimo toto téma.
http://www.rozhlas.cz/zaznamy/portal/#/2017-12-08
Dnešní zprávy o 18h, druhý rozhovor po zprávách..
On tedy na pozvracení je i ten první rozhovor. Ale ten je mimo toto téma.
http://www.rozhlas.cz/zaznamy/portal/#/2017-12-08
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
O čem to je? Opravdu to nechci poslouchat.monin píše:Ovšem toto poslouchat, na to musí mít člověk silný žaludek.
Dnešní zprávy o 18h, druhý rozhovor po zprávách..
On tedy na pozvracení je i ten první rozhovor. Ale ten je mimo toto téma.
http://www.rozhlas.cz/zaznamy/portal/#/2017-12-08
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
Také bych rád věděl, o čem to je, klidně bych si to pustil, ale nějak mit o nejde...
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
Rakušané otevřeli dálnici z Vídně k Mikulovu, Češi zatím ani nekopli
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek ... i-40295914
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek ... i-40295914
D3 nad zlato
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
...
Zdá se mi to, nebo to fakt je ctrl-c ctrl-v z idnesu? To fakt nedokázali napsat nic konstruktivnějšího?
Zdá se mi to, nebo to fakt je ctrl-c ctrl-v z idnesu? To fakt nedokázali napsat nic konstruktivnějšího?
Re: A5 Schrick - hr. A/CZ
To přebrali článek z ČTK.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)