Právě je 19.11.2018 7:41:57




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 780 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
 D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 339
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Podle mě má železnice (při snaze přesunout zboží z NA) smysl jen jako ROLA na dlouhé vzdálenosti - např. naložit někde v Německu v kuse přejet a vyložit v Maďarsku a k tomu si řidič odbyde i přestávku. V rámci ČR je to z časového hlediska úplná blbost.


8.11.2018 11:08:24
Profil
 

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Chci se zeptat, jak je na tom usek 5204 Pohřelice -VN Nove mlýny.


8.11.2018 11:13:17
Profil
 

Příspěvky: 729
Bydliště: D11 - exit 62
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
5204.1 Pohořelice - Nová Ves čeká na územko (snad během 2019).
5204.2 Nová Ves - VN Nové Mlýny čeká na novou DÚR (někdy teď).


8.11.2018 11:19:29
Profil
 

Příspěvky: 2109
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Japao Joe píše:
Podle mě má železnice (při snaze přesunout zboží z NA) smysl jen jako ROLA na dlouhé vzdálenosti - např. naložit někde v Německu v kuse přejet a vyložit v Maďarsku a k tomu si řidič odbyde i přestávku. V rámci ČR je to z časového hlediska úplná blbost.

I s přestávkou to bude po silnici rychlejší. I pokud to bude ucelený nákladní vlak, tak to bude na trase Německo - Maďarsko tak 3 dny. A to od nákladového k nákladovému nádraží.
ROLO mělo smysl, když kamion stál na hranicích.


8.11.2018 11:26:37
Profil
 

Příspěvky: 1754
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Jedním z hlavních důvodů proč za komančů nic nebylo na prodejnách, byla i pomalá logistika a zastaralé upředňostňování přepravy po železnici. Tenkrát nikdo neřešil jako dnes, kdy zboží dorazí. Takže ve fabrice čekali týdny na surový materiál k výrobě, z něho udělali polotovar a zase po železnici někam převezli, kde z něho udělali finální výrobek a ten putoval do skladů a pak teprve do obchodů. Vše většinou po železnici, takže měsíce. Dneska si toto žádný výrobce nemůže dovolit. Ani já nemám sklady nafukovací a nemůžu mít ve zboží miliony, takže potřebuji jen průběžně doplňovat sklad. Sice máme kolej přímo u rampy, ale její údržba stojí takových peněz, že se nevyplatí ani dráze, takže ji vyřadili z provozu. Vrchlabská škodovka neměla nikdy vlečku, protože údržba a provoz by stála několik milionů ročně. A to je bohatá škodovka :-)

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


8.11.2018 12:21:30
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 780 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: xipecko a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz