D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Dnes vláda rozhodla, že čtyřproudá silnice bude pouze směrem na Mikulov (padla varianta Břeclav prosazovaná Bursíkem).
http://ekonomika.ihned.cz/c1-46876230-k ... ekla-vlada
http://ekonomika.ihned.cz/c1-46876230-k ... ekla-vlada
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Však to byl totální nesmysl, plánovat kolem Břeclavi čtyřpruh, když Rakousko také počítá se čtyřpruhem jen na Mikulov, ne na Břeclav.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Totální nesmysl to nebyl a nechat na čtyřpruh územní rezervu by nebylo špatné. Až se někdy v daleké budoucnosti dostaví R55, svedl by se tím tranzit, který teď jede od východu po D1 na R52.Jarda Š. píše:Však to byl totální nesmysl, plánovat kolem Břeclavi čtyřpruh, když Rakousko také počítá se čtyřpruhem jen na Mikulov, ne na Břeclav.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Nechapu, proc se dalnice do Vidne vede pres Mikulov, kdyz obchvat Breclavi by byl mnohem kratsi a mohla se vyuzit stavajici D2.
Proc se s Rakouskem nedomluvilo vedeni na jejich strane k Breclavi, ted uz stavi k Mikulovu a nelze z toho couvnout. Tempem vystavby na nasi strane bude totiz dalnicni spojeni nejmin za 10-15 let
Proc se s Rakouskem nedomluvilo vedeni na jejich strane k Breclavi, ted uz stavi k Mikulovu a nelze z toho couvnout. Tempem vystavby na nasi strane bude totiz dalnicni spojeni nejmin za 10-15 let
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Protože Rakousko chtělo stavět tak jak je to teď domluvené a ne jinak...
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Zbývá ještě dodat, že česká strana původně usilovala o přechod hranic zhruba v místě Nového Přerova, Rakušané si ale prosadili trasu přes Mikulov. A tím se trasa naší R52 dostala do konfliktu s vodní nádrží Nové Mlýny a do těsného kontaktu s CHKO Pálava.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Rakousko upřednostňovalo variantu Mikulov proto, že varianta Nový Přerov by byla na rakouské straně dražší. Varianta Nový Přerov nezískala podporu ani v Jihomoravském krajském zastupitelstvu kvůli odporu vinařské lobby (padly by jí za oběť rozsáhlé plochy vinic).Petr Pokorný píše:Zbývá ještě dodat, že česká strana původně usilovala o přechod hranic zhruba v místě Nového Přerova, Rakušané si ale prosadili trasu přes Mikulov. A tím se trasa naší R52 dostala do konfliktu s vodní nádrží Nové Mlýny a do těsného kontaktu s CHKO Pálava.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
U Perné na Mikulovsku zahynuly časně ráno dvě ženy ve věku 19 a 25 let, když jejich osobní vůz vjel na rušném silničním tahu Brno - Vídeň do protisměru a srazil se s polským kamionem. Řidič nákladního auta vyvázl se zraněním, mladé ženy zemřely na místě.Country píše:To je teda pěkná kokotina. Hlavní dálkové tahy musí být dělený čtyřpruh, nezávisle na hustotě provozu. Důvod - bezpečnost. Na děleném čtyřpruhu máte podstatně menší pravděpodobnost, že do vás napálí čelně kamion, jehož řidič usnul, nebo blbeček, který jede 150 a předjíždí v mírné pravotočivé zatáčce.jonáš píše:Však taky jo, stačí od Schricku do Pohořelic slušná jednička ještě nejmíň padesát let.
Ne že by mě těšilo, že se zabily 2 mladé holky, ale právě se potvrdilo to co jsem tady před časem psal - tedy že dělený čtyřpruh je nutný z důvodu bezpečnosti. A doufám, že to tady čtou všichni ti co omílají pořád dokola ty ptákoviny o malých intenzitách provozu.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Tím se potvrdilo jen to, že se bohužel nevěnovaly řízení. Taková nehoda se může stát kdekoliv a nestavíme kvůli tomu 4 pruhy. Ani na dálnici takový mikrospánek nemusí být bez následků.Country píše:U Perné na Mikulovsku zahynuly časně ráno dvě ženy ve věku 19 a 25 let, když jejich osobní vůz vjel na rušném silničním tahu Brno - Vídeň do protisměru a srazil se s polským kamionem. Řidič nákladního auta vyvázl se zraněním, mladé ženy zemřely na místě.
Ne že by mě těšilo, že se zabily 2 mladé holky, ale právě se potvrdilo to co jsem tady před časem psal - tedy že dělený čtyřpruh je nutný z důvodu bezpečnosti. A doufám, že to tady čtou všichni ti co omílají pořád dokola ty ptákoviny o malých intenzitách provozu.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Taková nehoda se může stát kdekoliv....... a nestavíme kvůli tomu 4 pruhy ...... A to je ta chyba - právě proto, že se to může stát kdekoliv a komukoliv - kdyby holky jely po děleném čtyřpruhu, tak by dneska žily, protože by se s kamionem čelně nesrazily.Tím se potvrdilo jen to, že se bohužel nevěnovaly řízení. Taková nehoda se může stát kdekoliv a nestavíme kvůli tomu 4 pruhy. Ani na dálnici takový mikrospánek nemusí být bez následků.
Všechny hlavní tahy by měly být postaveny jako dělený čtyřpruh - i když by nutně nemusely mít dálniční parametry, stačilo by třeba S 22,5/80.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
A peníze na to by se vzaly kde?Country píše:Všechny hlavní tahy by měly být postaveny jako dělený čtyřpruh - i když by nutně nemusely mít dálniční parametry, stačilo by třeba S 22,5/80.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
A proč by to nemohl být dělený dvou či tří pruh? To by přeci bylo stejně bezpečné jako 4pruh, je to tak? Když to jde ve Švédsku či ve Švýcarsku tak proč ne u nás? Na stávající silnici se dají lanový svodidla, postaví se MUK a je to, ne?Country píše:Všechny hlavní tahy by měly být postaveny jako dělený čtyřpruh - i když by nutně nemusely mít dálniční parametry, stačilo by třeba S 22,5/80.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
A co třeba, kdyby se lidé věnovali řízení a dávali si přestávku, když usínají. Když se nedodržuje už jinde zmiňovaný "zdravý rozum", tak nepomůže ani dělený čtyřpruh ani přísnější zákon ani nic jiného. A občas to odnesou i nevinní.
Ale jako zdůvodnění čtyřpruhu na všech hlavních tazích (tj. prakticky všechny jedničky) to je absurdní. Nemáme peníze na základní dálniční síť, tak těžko budeme stavět všude dělené čtyřpruhy. Nemluvě o zásazích do krajiny, nákladech na údržbu, atd.
Ale jako zdůvodnění čtyřpruhu na všech hlavních tazích (tj. prakticky všechny jedničky) to je absurdní. Nemáme peníze na základní dálniční síť, tak těžko budeme stavět všude dělené čtyřpruhy. Nemluvě o zásazích do krajiny, nákladech na údržbu, atd.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Tím že se investuje do kruháčů.Dělají se odbočovací najížděcí pruhy tam kde to nejde.Výroba bespečných aut a prevence ve spotech v televizi a v kinech.Otevírání sinic dálničního typu je jak snížit úmrtnost.Stejně nezabráníme nehodách na silnicích.U nás na malém městě se stala smrtelná dopravní nehoda.Rovný a přehledný úsek je tam 50km rychlost.Důchodce co měl na tachometru 76 let jel škodou 120 čelně se střetl terénním autem.Důchodce neměl brzdnou dráhu.Sousedka co ho znala řekla,že před 4 roky prodělal infarkt.Hasiči ho museli vystříhat z auta.Doktor konstatoval smrt.Ponaučení lidi co by neměli řídit auta na silnici jezdí autem který se zmuchlá jak plechovka od piva.Nelze jen na to říct Darvinova teorie přežívají jedinci co uznají že za volantem nemají co dělat.Jsem pro čtyři pruhy.Přibývající hustotou je to nutná věc.Nežijeme jak před 45 lety kdy můj otec kdy jel škodou 1000MB na sinici první třídy když potkal auto tak to pro něho bylo spestření na sinici.To bylo běžný na sinic co dnes je obávaná I43.Nebuďme fanatici odmítání pokroku na sinicích.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Já myslím, že snad nikdo to neodmítá, jen na to prostě nejsou peníze
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
USA nemají peníze ale mají rotačku co ty peníze vytiskne.Jsem zvědavý jak to dopadna.V minulosti.Král razil stříbrný mince.Tak česká měna byla uznávaná celý evropě.Pak panovník potřeboval peníze tak tuhle měnu znehodnotil tím že vyrazili nové peníze větším obsahem mědi.Pak tyhle peníze nikdo nechtěl.Objevením Ameriky se do evropy dostalo indiánský zlato.Který katolíkům dovolilo vést tak douhou 30 letou válku.Prtestati neměly tak velký zdroje tak válka skončila patem.Jsem zastáncem stavět dálnice i třeba na dluh dokud ty peníze mají cenu.Devalvace peněz se blíží a světový bankrot ekonomik co nastane za několik let.Zůstanou tady trvalý hodnoty dálniční sítě.Peníze jsou jen oběživo co se dá snadno vytisknout.Mají takovou hodnotu jakou jim dá člověk svým uvažováním.Příklad rohlík dnes můžete koupit od 1,-kč - 2,5,-kč.Pokud mám hlad jsem ochoten koupit ten dražší.Když hlad nemám tak nekoupím žádný.Je to jen jak společnost je nenažraná.Ty vytiskly peníze někdo cpe do strožoku tak oběhu je jen potřebný možsvý peněz aby to nerozpoutalo inflaci.Podstatě střádalové tím že neutrácí pomáhají USA tisknou další peníze.Podíl HDP na světovém trhu USA je 20% ale oni mají spotřebu 40% tak dvacet procent někde ve světě zmizne nikomu to nevadí.Jak dlouho to bude trvat.Nejsem ekonom svět nelze zachránit.Je to zbytečná námaha zbytečná ztráta času.Jestli Kalousek udělá státní dluh o 100 nebo 200 milých jardů.Stejně to zaplatí ten dluh ti ci si koupí státní dluhopis.Je to nezákonná hra letadlo.Co občan nemůže provozovat.Stát se musí dostat k penězům co není schopen vybrat na daních.Tak se mu tohle toleruje.Nedokáže účinně likvidovat šedou ekonomiku.Peníze hotovosti používá hlavně šedá ekonomika.Ty se musí legalizovat tím že si koupí státní dluhopis.Stát je rád že si je někdo koupí.Radujme se z každého kilometru dálnice.Starosti nechme politikům.Oni spí sladce i když Titanik nabírá vodu.To co předvádí je divadélko pro voliče.Co jsem si tohle uvědomil tak jsem štasný člověk.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Švýcarský model zabrání maximálně tak předjíždění, nikoli však přejetí do protisměru. Švédský model je v tomto šikovnější. Nepřišel jsem však na to, jak se dostanou zachranáři k dopravní nehodě, jak se v úseku s jedním pruhem objede porouchaný kamion nebo osobní automobil..Petr Pokorný píše:A proč by to nemohl být dělený dvou či tří pruh? To by přeci bylo stejně bezpečné jako 4pruh, je to tak? Když to jde ve Švédsku či ve Švýcarsku tak proč ne u nás? Na stávající silnici se dají lanový svodidla, postaví se MUK a je to, ne?Country píše:Všechny hlavní tahy by měly být postaveny jako dělený čtyřpruh - i když by nutně nemusely mít dálniční parametry, stačilo by třeba S 22,5/80.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Městský úřad v Mikulově vydal územní rozhodnutí, které umožňuje zahájit další kroky k realizaci části rychlostní komunikace R52 v úseku mezi obcí Perná a státní hranicí s Rakouskem.
http://www.r52.cz/?p=646
http://www.r52.cz/?p=646
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
cena lidského života v ČR je cca 10 milionů korun. počítejte... kolik životů můžete zachránit výstavbou čtyřpruhů? kolik by jste musel vynaložit na tyto čtyřpruhy? kolik by jste záchranou životů ušetřil?Country píše: Taková nehoda se může stát kdekoliv....... a nestavíme kvůli tomu 4 pruhy ...... A to je ta chyba - právě proto, že se to může stát kdekoliv a komukoliv - kdyby holky jely po děleném čtyřpruhu, tak by dneska žily, protože by se s kamionem čelně nesrazily.
Všechny hlavní tahy by měly být postaveny jako dělený čtyřpruh - i když by nutně nemusely mít dálniční parametry, stačilo by třeba S 22,5/80.
výpočet: čtyřpruhem na všech jedničkách můžeme ušetřit tak 300 životů ročně, víc ne. to je cca 3 mld ročně. k tomu bych potřeboval cca 4000 km čtyřpruhů, v ceně cca 300 mil/km, tj celkem 1200 miliard kokrun. "County" by tedy vynaložil 1200 miliard korun na to, aby ušetřil 3 miliardy.
Teda, s Vámi bych chtěl obchodovat!
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Netvrdím,že je přiměřené budovat všude čtyřpruhy,ale takhle přepočítávat lidské životy versus silnice,mám z Vás teda dost!!!Jaroslav píše:
výpočet: čtyřpruhem na všech jedničkách můžeme ušetřit tak 300 životů ročně, víc ne. to je cca 3 mld ročně. k tomu bych potřeboval cca 4000 km čtyřpruhů, v ceně cca 300 mil/km, tj celkem 1200 miliard kokrun. "County" by tedy vynaložil 1200 miliard korun na to, aby ušetřil 3 miliardy.
Teda, s Vámi bych chtěl obchodovat!
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Jestli máte lepší přístup, tak sem s ním! Pakliže nemáte, tak je Vaše poznámka fakticky nehodnotná.viky píše:Netvrdím,že je přiměřené budovat všude čtyřpruhy,ale takhle přepočítávat lidské životy versus silnice,mám z Vás teda dost!!!Jaroslav píše:
výpočet: čtyřpruhem na všech jedničkách můžeme ušetřit tak 300 životů ročně, víc ne. to je cca 3 mld ročně. k tomu bych potřeboval cca 4000 km čtyřpruhů, v ceně cca 300 mil/km, tj celkem 1200 miliard kokrun. "County" by tedy vynaložil 1200 miliard korun na to, aby ušetřil 3 miliardy.
Teda, s Vámi bych chtěl obchodovat!
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Pane kolego, Vy jste cynik. Přepočítávat lidské životy na peníze ..... to je teda hnus.Jaroslav píše: cena lidského života v ČR je cca 10 milionů korun. počítejte... kolik životů můžete zachránit výstavbou čtyřpruhů? kolik by jste musel vynaložit na tyto čtyřpruhy? kolik by jste záchranou životů ušetřil?
výpočet: čtyřpruhem na všech jedničkách můžeme ušetřit tak 300 životů ročně, víc ne. to je cca 3 mld ročně. k tomu bych potřeboval cca 4000 km čtyřpruhů, v ceně cca 300 mil/km, tj celkem 1200 miliard kokrun. "Country" by tedy vynaložil 1200 miliard korun na to, aby ušetřil 3 miliardy.
Teda, s Vámi bych chtěl obchodovat!
A těch 4000km ..... přijde na to, čemu budeme říkat "hlavní tahy". Mně postačí k spokojenosti, když všechna větší města - dejme tomu nad 25000 obyvatel - budou napojena na síť čtyřproudových silnic. A když budu chtít jet třeba z Opavy na lyže do okolí Villachu, tak si budu moci zvolit cestu po čtyřpruhu. To ale vlastně už dneska můžu - přes Bratislavu, když si odmyslím ten kousek do Ostravy po dvoupruhu, tak co tady vlastně řešíme ...
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Není někde k nalezení přímo veřejná vyhláška s územním rozhodnutím?RACH píše:Městský úřad v Mikulově vydal územní rozhodnutí, které umožňuje zahájit další kroky k realizaci části rychlostní komunikace R52 v úseku mezi obcí Perná a státní hranicí s Rakouskem.
http://www.r52.cz/?p=646
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Pane Jaroslave,Country Vám odpověděl i za mně.
Měl bych i tvrdší vyjádření,ale nehodlám zásobovat odpadkový koš,nebo dokonce obdržet ban,
za to mně nestojíte.
Pro adminy,tento příspěvek za pár dní smažu kvůli OT sám.
Měl bych i tvrdší vyjádření,ale nehodlám zásobovat odpadkový koš,nebo dokonce obdržet ban,
za to mně nestojíte.
Pro adminy,tento příspěvek za pár dní smažu kvůli OT sám.
Re: R52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Na stránkách obce Perná to otevřeš.Lenny píše:Není někde k nalezení přímo veřejná vyhláška s územním rozhodnutím?RACH píše:Městský úřad v Mikulově vydal územní rozhodnutí, které umožňuje zahájit další kroky k realizaci části rychlostní komunikace R52 v úseku mezi obcí Perná a státní hranicí s Rakouskem.
http://www.r52.cz/?p=646
http://www.obec-perna.cz/urad-obce/ured ... show=26246