D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
mr.nobody: Takový směšný počet lidí dělá tak masivní škody na silniční síti...
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Zákon jim umožňuje se vyjádřit i písemně.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
A navíc myslím, že stavba D52 obchvat Mikulova spolky pálí na trase D52 možná nejméně... i když nepochybuju o tom, že i zde si nenechají ujít příležitost podat návrh na opravný prostředek.
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Ne že bych byl z mluvčího ŘSD "na větvi", ale v tomto případě vyjádření ŘSD plně vystihuje situaci. Ekoteroristické spolky se spíše bojí zúčastnit se ústního jednání, neboť jejich argumenty jsou povětšinou formalistické. Řekl bych, že nechtějí ze sebe při projednávání "dělat blbce" na veřejnosti...
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
...a nebo dostat přes držku
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Díky vodouchu, aspoň jsem se hezky zasmál.
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Já bych navrhoval pěkně velký ocelový kartáč a hladit po hlavičce až do vyhlazení.... Nejlépe z povrchu zemského.
Tady je bohužel vidět jaký vliv má malá skupina lidí na život ostatních. Bohužel jim nahrávají chyby na straně státu kterých tyto nátlakové spolky dokáží plně využít. A navíc mají velice často přednostní přístup do médií (včetně těch veřejnoprávních) čehož také dokáží plně využít. Tady by pomohla jediná věc a to tyto spolky definitivně odstřinout od státních peněz (dotace z MŽP, státních firem apod.).
Tady je bohužel vidět jaký vliv má malá skupina lidí na život ostatních. Bohužel jim nahrávají chyby na straně státu kterých tyto nátlakové spolky dokáží plně využít. A navíc mají velice často přednostní přístup do médií (včetně těch veřejnoprávních) čehož také dokáží plně využít. Tady by pomohla jediná věc a to tyto spolky definitivně odstřinout od státních peněz (dotace z MŽP, státních firem apod.).
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Ahoj. Koukněte na www.zurka.cz, jsou zde zásady územního rozvoje JMK. Je zde zveřejněna žaloba na ZÚR JMK a další materiály ohledně D52
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
planovaný rozpočet SFDI pro rok 2018
D52 5206.1 Obchvat Mikulova
termín 10/19 - 10/22
celkem 648 827 tis. Kč
čerpání 2017 - 23 488 tis. Kč
2018 SFDI - 11 877 tis. Kč
2019 SFDI - 80 000 tis. Kč
2020 SFDI - 201 000 tis. Kč
2018 CEF - 21 227 tis. Kč
2019 CEF - 6 366 tis. Kč
2018 CEF spol- 3 746 tis. Kč
2018 CEF spol- 1 123 tis. Kč
D52 5206.1 Obchvat Mikulova
termín 10/19 - 10/22
celkem 648 827 tis. Kč
čerpání 2017 - 23 488 tis. Kč
2018 SFDI - 11 877 tis. Kč
2019 SFDI - 80 000 tis. Kč
2020 SFDI - 201 000 tis. Kč
2018 CEF - 21 227 tis. Kč
2019 CEF - 6 366 tis. Kč
2018 CEF spol- 3 746 tis. Kč
2018 CEF spol- 1 123 tis. Kč
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Pěkný článek na
http://www.denik.cz/z_domova/nedodelana ... 71011.html
Snad se to brzo trochu pohne kupředu
http://www.denik.cz/z_domova/nedodelana ... 71011.html
Snad se to brzo trochu pohne kupředu
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Kdybys to sem dal měsíc po volbách, tak nad tím budu možná chvíli i uvažovat. Ale 10 dní před volbami? Nenech se vysmát.Honay29 píše:Pěkný článek na
http://www.denik.cz/z_domova/nedodelana ... 71011.html
Snad se to brzo trochu pohne kupředu
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
No spíš jsem měl namysli Rakouskou vystavbu. Letos dostavba dalšího úseku a pak další výstavba obchvatu směr hranice. Sice jen dvoupruh, ale alespoň to trochu urychli cestu na jih.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
A proč staví rakušáci jen dvoupruh, tak nízké intenzity tam snad nejsou, ne?
Navíc přeshraniční propojení by si, dle mého, zasloužilo 4 pruh.
Chystají tam nějakou odpočívku?
Navíc přeshraniční propojení by si, dle mého, zasloužilo 4 pruh.
Chystají tam nějakou odpočívku?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Po dostavbě dálnice z ČR tam udělají určitě 4 pruhy, ale určitě jsou lepší dva pruhy a obchvat, než jezdit 50 km/h přes obec, kde neustále měří a hned kasírují penize
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Protože lemplové ze severu nemají hotovo. Dle letáku ŘSD by křižovatka severně od Drasenhofenu měla být na naší straně (stavba 5206.2 MÚK Mikulov jih - st. hranice). Obchvat Drasenhofenu (v délce 5 km z 9 km chybějících) bude vybudován samozřejmě jako 4 pruh, pouze bude provozován jako dvoupruh zakončený dvěma "dočasnými" kruháky.Martin z Ostravy píše:A proč staví rakušáci jen dvoupruh, tak nízké intenzity tam snad nejsou, ne?
Navíc přeshraniční propojení by si, dle mého, zasloužilo 4 pruh.
Viz leták Asfinagu: https://www.asfinag.at/verkehrssicherhe ... asenhofen/
PS. Nejnovější info z google překladače: Začátkem října 2017 Federální správní soud potvrdil první povolení (posouzení vlivů na životní prostředí, rozhodnutí o ochraně vod a rozhodnutí o ochraně přírody) pro obchvat Drasenhofen. Toto je začátek výstavby pětikilometrového úseku na jaře 2018. Cestovní povolení je naplánováno na druhou polovinu roku 2019.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Jaký má smysl vybudovat čtyřpruh a pak ho provozovat neznámo jak dlouho (než se Češi uráčí) jako dvoupruh? Podle mě postaví přinejlepším půlprofil a druhou půlku až se zbytkem. Citace z rozsudku:Houdini píše:Obchvat Drasenhofenu (v délce 5 km z 9 km chybějících) bude vybudován samozřejmě jako 4 pruh, pouze bude provozován jako dvoupruh zakončený dvěma "dočasnými" kruháky.
Die Realisierungsstufe 1 besteht in einer zweispurigen Führung auf der bestehenden Landesstraße B7 und einer Umfahrung der Ortschaft Drasenhofen westlich des Ortes. Die Realisierungsstufe 2, die projektgemäß erst „bedarfsgerecht in Abhängigkeit des Fortschrittes des Autobahnbaus der R52 auf tschechischer Seite“ verwirklicht werden soll (so die Ergänzung zum Genehmigungsantrag vom 30.8.2013) besteht in der Errichtung einer vierspurigen Autobahn ab der Anschlussstelle Poysbrunn in etwa auf der Trasse der zuvor errichteten zweispurigen Umfahrung. Im Hinblick auf den Vollausbau werden bereits in Realisierungsstufe 1 die Trassenparameter in Lage und Höhe für den späteren vierstreifigen Vollausbau berücksichtigt.
Jen pro zajímavost, povolení o kterém teď rozhodoval soud, napadly i tři české spolky.
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
A které to byly?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1052
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Houdini: pokud používáš překlad od Google, tak se nedivím, že píšeš takové hovadiny. Proč by jsi se měl učit německy, když 50% sousedních států hovoří německy a v ostatních sousedních státech se dá domluvit česky. Proto je třeba se učit anglicky, protože soudruzi teď prosazují USA (za mého mládí prosazovali SSSR) a s půlkou sousedů se nedomluvíme.
Jak bugear již dodal text v němčině (už jsem ho četl při zahájení stavby od Schrick), bude obchvat Drasenhofen vybudován v polovičním profilu a až motyka spustí na české straně výstavbu D52 (v textu R52 z roku 2013), bude dostavěn plný profil, včetně napojení na A5 a D52.
Jak bugear již dodal text v němčině (už jsem ho četl při zahájení stavby od Schrick), bude obchvat Drasenhofen vybudován v polovičním profilu a až motyka spustí na české straně výstavbu D52 (v textu R52 z roku 2013), bude dostavěn plný profil, včetně napojení na A5 a D52.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Nevím co řešíte, Rakušáci byli od našich politiků 20 let kritizováni, že my budeme na hranicích a oni u Vídně. Navíc se tamní obce dali dohromady a chtěli to co nejdřív. Tak si řekli OK, ČR je v EU, tak na to budou prachy tak jdem do toho.
Výsledek je že oni staví a mají to naplánováno až na hranice.
Čekali, že když je dohoda a nám toho chybí míň a stále je kritizujem, že to bude OK. Jenže skutečnost je zaskočila. My stojíme a nemáme ani povolení ani peníze. Tak oni to zatím nechali 9km od hranic (protože naši politiku a neschopnost jen těžko můžou pochopit), ale měli problém, že jim tam zůstane 1 obec, tak ji postaví obchvat, jako 1/2 profil jejich plánu a počkají.
Prostě a jednoduše, jsme tam za pitomce, a oni nechtějí riskovat, že se 20 let nic v ČR dít nebude a pak někdo z ČR příjde že chtějí přechod třeba o 1km vedle. Tak to udělají jak nejlépe dovedou.
Prostě se vžijte do jejich situace, já žít v Rakousku tak čechům taky nevěřím a udělám to přesně takto. Vlastní obce budu mít mimo trasu a nebudu nic riskovat.
Výsledek je že oni staví a mají to naplánováno až na hranice.
Čekali, že když je dohoda a nám toho chybí míň a stále je kritizujem, že to bude OK. Jenže skutečnost je zaskočila. My stojíme a nemáme ani povolení ani peníze. Tak oni to zatím nechali 9km od hranic (protože naši politiku a neschopnost jen těžko můžou pochopit), ale měli problém, že jim tam zůstane 1 obec, tak ji postaví obchvat, jako 1/2 profil jejich plánu a počkají.
Prostě a jednoduše, jsme tam za pitomce, a oni nechtějí riskovat, že se 20 let nic v ČR dít nebude a pak někdo z ČR příjde že chtějí přechod třeba o 1km vedle. Tak to udělají jak nejlépe dovedou.
Prostě se vžijte do jejich situace, já žít v Rakousku tak čechům taky nevěřím a udělám to přesně takto. Vlastní obce budu mít mimo trasu a nebudu nic riskovat.
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Jejich postup je naprosto logický a jak píše ttc nás mají za sakra velké pitomce. Alespoň že ten Hašek už tam nesedí...
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Spolek „Občané za ochranu kvality bydlení v Brně-Kníničkách, Rozdrojovicích a Jinačovicích“,Lenny píše:A které to byly?
Spolek „Dolní Dunajovice proti R52“,
Spolek „Nebojsa“
-
- Příspěvky: 702
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Takže opět naše oblíbená Kolaborantsko - estébácko - developersko - ekologická loby.....
A pruděj i v Rakousku....
Ostuda
A pruděj i v Rakousku....
Ostuda
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Tomas 1975: tak v pátek a v sobotu máme velkou možnost to i změnit. I když je vím, že sem to zrovna moc cenu psát nemá. Zrovna takový hh a mapman asi např. takové zelené exoty volit nebudou..
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Tady se nechápeme v češtině. (moje chyba, když víte víc tak občas vynecháte detaily) Slovy "vybudován čtyřpruh" jsem mínil zdůraznění, že obchvat Drasenhofenu bude postaven v dálničních parametrech (půlprofil) - viz poslední věta ... Trassenparameter in Lage und Höhe ...bugear píše:Jaký má smysl vybudovat čtyřpruh a pak ho provozovat neznámo jak dlouho (než se Češi uráčí) jako dvoupruh? Podle mě postaví přinejlepším půlprofil a druhou půlku až se zbytkem. Citace z rozsudku:Houdini píše:Obchvat Drasenhofenu (v délce 5 km z 9 km chybějících) bude vybudován samozřejmě jako 4 pruh, pouze bude provozován jako dvoupruh zakončený dvěma "dočasnými" kruháky.
Die Realisierungsstufe 1 besteht in einer zweispurigen Führung auf der bestehenden Landesstraße B7 und einer Umfahrung der Ortschaft Drasenhofen westlich des Ortes. Die Realisierungsstufe 2, die projektgemäß erst „bedarfsgerecht in Abhängigkeit des Fortschrittes des Autobahnbaus der R52 auf tschechischer Seite“ verwirklicht werden soll (so die Ergänzung zum Genehmigungsantrag vom 30.8.2013) besteht in der Errichtung einer vierspurigen Autobahn ab der Anschlussstelle Poysbrunn in etwa auf der Trasse der zuvor errichteten zweispurigen Umfahrung. Im Hinblick auf den Vollausbau werden bereits in Realisierungsstufe 1 die Trassenparameter in Lage und Höhe für den späteren vierstreifigen Vollausbau berücksichtigt.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."