Stránka 29 z 57

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 25.6.2018 17:07:40
od Warcz
Dotaz na RSD proc most ze 70 let je v tak spatnem stavu. Odpoved byl spatne postaven.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 10.9.2018 15:07:05
od Marty
Neví někdo jaký je stav příprav opravy u toho havarijního mostu přes Novomlýnské nádrže ? Byl už vybrán projektant ? Co stavební povolení do konce roku, bude ? Přeci je to už pár měsíců, co místo debat o nové dálnici D52 si řidiči v kolonách zoufají kdy aspoň přestane dálniční intenzita dopravy na I/52 jezdit kyvadlově po mostě jen jedním směrem...

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 12.9.2018 17:27:34
od Hanpav
Z facebooku Dana Ťoka : Právě jsem rakouskému ministrovi dopravy Norbertu Hoferovi ve Vídni řekl dobrou zprávu: Dnes jsme získali územní rozhodnutí pro obchvat Mikulova na D52, můžeme vykupovat pozemky, požádat o stavební povolení a do dvou let bychom mohli začít stavět. Také jsem mohl zmínit, že pokračuje výstavba 19 kilometrů dálnice D3, na kterou navážeme brzy výstavbou dalších bezmála 20 kilometrů, na hranicích s Rakouskem chceme být v roce 2024.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 13.9.2018 14:27:34
od Kuba

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 13.9.2018 15:20:50
od Marty
350 stran textu rozhodnutí - wow - ať žije pokrok... Chudáci ouřadové... A co ten nepůvodní druh na Cejlu z Bíliny ? Ten tam přece něco sporného najít musí, ne ??? Třeba o škodlivosti nepůvodních druhů v novém prostředí by mohl vyprávět...

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 13.9.2018 16:21:24
od Lenny
Super zpráva, aspoň nějaký posun v přípravě. K zahájení stavby je ještě cesta daleká.

Ministr je docela optimistický. Napřed rozhodnutí musí nabýt právní moci, aby se mohly vykupovat pozemky. Můžeme si zkusit odhadnout, kdy to tak asi bude.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 13.9.2018 18:20:05
od Martin z Ostravy
Jsem myslel, že když to tak hrdě říká, že už to mají pravomocné.
Hlavně bude legrace to provizorní ukončení na severním konci stavby, pokud se tedy nepodaří zrychlit přípravu toho kousku, co už není územním plánu Mikulova.
Jak to vůbec vypadá se ZÚR?

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 14.9.2018 9:28:17
od ttc
Vidi v tom nekdo neco zasadne pozitivniho ?

ja jen maly krucek....

... navic 11.9. vydano... 12.9. prezentovano v AT a verejnosti....
... 26.9. doruceno ucastnikum (mrknete na ty spolky, polovinu zna vetsina diskutujicich napric CR z jinych staveb)....
... 11.10. konec odvolaci lhuty (odvolani lze podat i na poste v Asi pred zavirackou a je to OK)
... min 2 pracovni dny bude urad cekat co mu dojde postou se spravnym podacim razitkem... tj. do 15.10. - pak teprve vyda oznameni o podanych odvolanich (do te doby se o tom nikdo nedozvi i kdyby tam dnes jiz nejake lezelo)

.. a kdy ze to jsou ty komunalni volby, ze by driv nez se dozvime o odvolani....

nejsem pritelem konspirancnich teorii, ale preci jen kdyz se o odvolani nemuzete dozvedet pred komunalkami a zaroven to nekdo vydal 1 den pred mezistatni navstevou jejiz termin je obvykle znam alespon mesic dopredu.... tomu rikam nahoda

Skryte doufam ze se pletu a ze se nikdo neodvola.... proste jsem optimista

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 28.9.2018 13:43:57
od Marty
včera večer byla na rakouském území zcela bezkonkurenčně nejdelší kolona ta u Drasenhofenu - způsobená “stavebními pracemi na českém území “ - 45 min. Trapné. Ta D52 opravdu už teď hodně chybí...

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 12.10.2018 10:08:18
od balance
ČT: Voda z Tetčic podala odvolání ve věci územního rozhodnutí pro stavbu obchvatu Mikulova. Lhůta pro podání končí v pondělí. Obchvat Mikulova má být součástí pokračující stavby “vídeňské” dálnice.
https://twitter.com/Vacha_CT/status/1050644300676001792

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 12.10.2018 12:16:54
od balance
Spolku Voda z Tetčic vadí obchvat Mikulova, protože má podle něj vést přes slanisko se vzácnými druhy rostlin. "My nejsme proti dálnici, aby tam nebyla, ale my ji chceme o kousek dál." Dnešní vyjádření Josefa Dvořáka z Vody z Tetčic pro ČT.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 12.10.2018 12:45:19
od xsedivy
Voda s Tetcic sa zacina profilovat ako Deti Zeme 2

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 12.10.2018 13:19:52
od Sauce
To už dávno DZ2 je. :P

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 12.10.2018 14:30:04
od 1975
S tandemem Richtár-Freisler tvoří skvělou trojku:o)

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 12.10.2018 15:50:52
od kot
Ještě že alespoň ten vyděrač z Litoměřic natáhl ráfy...

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 15.10.2018 7:57:38
od Sosa
1975 píše:S tandemem Richtár-Freisler tvoří skvělou trojku:o)
To bych netvrdil, ti jsou jen u té své stavby.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 15.10.2018 7:58:34
od Sosa
kot píše:Ještě že alespoň ten vyděrač z Litoměřic natáhl ráfy...
Koukám, že i boží mlýny jsou rychlejší než naše soudy.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 15.10.2018 13:37:36
od xipecko

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 15.10.2018 20:58:16
od 1975
jo jo, pomalou melou...pomalu.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 15.10.2018 22:10:09
od Aram96
Obdivuji trpělivost všech, kdo to komentují s chladnou hlavou (asi víceleté zkušenosti s DZ nebo tímto fórem :lol: ) Ve mě tedy vře voda. A já už si dělal nadějí, že se opravdu příští rok začne obchvat Mikulova stavět. Kdyby se zbytek začal stavět až třeba za 5 a více let, byla (a bude) to ostuda jak blázen, ale dalo by se jakštakš jezdit.
Absolutně nechápu, jak můžou ti idioti myslet vážně stavět dálnici směrem k D2, to můžeme z Vídně jet rovnou do Bratislavy. Že má republika nějaké mezinárodní dohody nebo smlouvy o výstavbě dálnic tak, aby navazovaly, jim ještě nikdo neřekl. Zeptám se trochu s nadsázkou, ale zrnko pravdy v tom bude ? Vyřešilo by se něco tím, kdyby toho Patrika někdo odstranil ? Zrodil by se nový nástupce ? Nebo už někoho má za sebe ? Vodu z Tetčic zatím ještě za tak velkou škodnou nepovažuji ...

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 15.10.2018 22:59:15
od Japao Joe
Jasně smlouvy jsou uzavřeny a v Rakousku už i téměř postaveno, takže přes to nejede vlak. Na druhou stranu pokud se podívám na mapu tak to musel navrhnout nějakej jantar. Směr na Břeclav k D2 a dále navazující D55 by byl podle mě logičtější než to tahat přes Nové Mlýny. A místo D52 se mohla 'ztřípruhovat' D2.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 15.10.2018 23:08:50
od kyk
Že vás ještě lidi baví cobykdybovat. Takhle se toho kapitalismu nedočkáme, všude se postupuje kupředu, jen u nás přískokem vzad. Po desítkách let debat se u každé dálnice bavíme o lepších a ještě lepšejších trasách, než jsou dlouhodobě stabilizované a jestli to půjde takhle dál, tak za dvacet let dojedeme po dálnici maximálně na koupání do Pasohlávek.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 16.10.2018 7:56:51
od Honey72
Nic není tak jak vypadá :-) Řešit trasu do Vídně společně D52+D2 je stejný omyl jako návrhy vést společně D6+D7, D1+D48 nebo nahradit D3 jen D4, či D1 vést po D46. Pohled na mapu je často zkreslující. Když si vezmete do ruky atlas Evropy, také si kdekdo říká, proč vedou dvě dálnice paralelně vedle sebe, proč je nespojili v jednu? Při bližším pohledu je to ovšem jasnější. Dálnice nejčastěji kopírují staré obchodní cesty, prověřené i tisícovkami let. Občas však někdo dostal nápad, postavit dálnici jinudy a dopadlo to mnohdy špatně. U nás je nejlepším, či spíše nejhorším příkladem D1 přes Posázaví a Želivsko, namísto staré cesty přes Kolín. V Rakousku to jsou trasy skrze tunely pod masívem, kudy nikdy nevedl průsmyk.

I u nás má svůj důvod, proč vedla vždy cesta do Vídně i do Bratislavy odděleně. Proč přetěžovat jednu silnici, když mohou vést dvě. Stejně tak dálnice. Peážní úseky nejsou dobrá řešení. Pokud jsou krátké budiž, ale třeba D1+chybějící D3 k Mirošovicím je hrůzným příkladem, to samé D1 co zatím vede kolem Olomouce. I společná trasa D2+D52 by dopravu velice zkomplikovala. Rozšíření o další pruh by nestačilo. Vedením dvou dálnic v jedné totiž přicházíte o jeden pruh, takže by to mělo správně být 4+4 jízdní pruhy. To už bývá problém u sjezdů, kdy se auta musí proplétat napříč pruhy. Mezi Brnem a Břeclaví je sjezdů hodně, což provoz na tak širokých komunikacích spíše zpomaluje. U Brna už ani není kam dálnici rozšířit natož jí napojit na D1, ke všemu s tolika pruhy by zde musela vzniknout megakřižovatka a i tak by tu vznikaly denně kilometrové kolony. Takže by se musel vybudovat další obchvat Brna. I u Břeclavi by musela vzniknout obří křižovatka. Ke všemu silnice 52 vede peážně s 53 (do Znojma), takže její rozšíření k Pohořelicím muselo vzniknout tak či tak.
Závěrem, proč tedy stavět megaprojekt, když se nabízí postavit, víceméně jen rozšířit krátkou silnici 52 mezi Pohořelicemi a Mikulovem, respektive Poysdorfem ? Tato silnice a to i na rakouské straně by se stejně musela přebudovat i s novými obchvaty, protože provoz by na ní nepoklesl na nulu, jezdit se po ní bude stále.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 16.10.2018 8:15:30
od Sosa
Protože většina v současnosti představovaných variant neslouží k navržení lepší trasy, ale k blokaci výstavby.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 16.10.2018 8:17:39
od Japao Joe
Jasně jenže řešení s D2 mohlo být už dávno v provozu. :-/ A po dostavění D55 se provoz na Ostravu rozdělí do dvou proudů, kdežto s D52 se to stále pohrne na Brno.