Stránka 31 z 57

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 30.10.2018 20:29:33
od kik
Jarda Š: já si vždycky myslel že tam ten dlouhej most na II/414 je kvůli případným povodním.... Tam by to muselo jít buď u Brodu nad Dyjí a pak dolů na Březí a Mikulov, nebo obejít Drnholec ze západu a vzít to na Březí a Mikulov mezi Novosedly a Jevišovkou.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 6.11.2018 15:03:00
od Tomáš Němec
Sám Andrej se s Patrikem snažil dohodnout o osudu D52, leč nezdařilo se...
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ba ... f6b220ee8/

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 6.11.2018 15:25:16
od Tomas 1975
V případě D 52 zbytečná diskuse.... A u ostatních také...
Patrik je mimo (jako téměř vždy). D 2 by se musela rozšířit na 3 jízdní pruhy v každém směru... V tomto případě nezbyde jiné než silové řešení, i když bude časově náročné...
Osobně měli Patrika plus eko advokáta, který tam byl s ním zavřít a někam odexportovat.... Jediné co dělají je, že brzdí a prudí.... Převýchovný ústav příkladně KGL Lublin by jim prospěl....
V tomto mě Babiš silně zklamal... :zvraci: :zvraci: :zvraci:

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 6.11.2018 15:55:18
od Svatosp
Nadruhou stranu taky moc nechapu to vedeni D52 pres Nove mlyny, dve dalnice kousek kolem sebe, proc neslo udelat spojku u Breclavi z D2, uz to mohlo davno stat.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 6.11.2018 16:00:58
od Sauce
předpokládám, že tak za třicet let bude, ale v rámci dálnice D55 ;)

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 6.11.2018 17:46:15
od KarelLer
Svatosp píše:Nadruhou stranu taky moc nechapu to vedeni D52 pres Nove mlyny, dve dalnice kousek kolem sebe, proc neslo udelat spojku u Breclavi z D2, uz to mohlo davno stat.
Už se to tady řešilo. Břeclav má podobný problém jako Nové Mlýny, okolo Nového Přerova taky nedošlo k dohodě.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 6.11.2018 17:49:27
od Aram96
Svatosp píše:Nadruhou stranu taky moc nechapu to vedeni D52 pres Nove mlyny, dve dalnice kousek kolem sebe, proc neslo udelat spojku u Breclavi z D2, uz to mohlo davno stat.
Jo, takže když do půlky už dálnice je a rakušáci jsou u hranic, tak budeme vymýšlet takovéhle kraviny ?
To ať teda potom zastaví stavbu D6 nebo D7, tam mohla být taky jedna dálnice, ne ?
Nečekal jsem nic pozitivního od tohoto jednání, pro mě je Babiš šašek, ale že ustoupí v takovéhle "mezinárodně" důležité dálnici jsem fakt nečekal. :zvraci: :zvraci:

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 6.11.2018 18:02:59
od Lenny
A co ta řada dalších spolků v čele s docentem, který kandidoval na senátor za Ano na Znojemsku před 4 léty. Zbaví se jednoho, ale zbytek zůstane.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 6.11.2018 19:01:47
od Tomas 1975
Docent je v hajz.u. Letos ani nekandidoval do komunálních voleb v Kníničkách, kde byl v předešlém období zastupitel. Stárne, ale myslím, že ještě překvapí....
Mašinka teď taky přestal prudit, ale z toho co vím se paktuje s těma hajzlama od Boldů....
To bude ve spojení s Patrikem v budoucnosti velký problém.... Tam jsou hodně mladí a když vyhrabete nějakou špínu třeba na jejich ,,tatínky" nebo jiné předky tak jsou schopni Vás hnát k soudu protože se nebojí... na ně se musí zákeřně....

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 6.11.2018 19:34:02
od JirkaS
Tomas 1975 píše:Patrik je mimo (jako téměř vždy). D 2 by se musela rozšířit na 3 jízdní pruhy v každém směru...
Patrik není mimo. Je to prostě návrh, který by byl nerealizovatelný, tedy plně v souladu s jeho politikou žádné dálnice nechci.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 7:46:03
od Honey72
Jiné varianty znamenají pro Patrika nulové varianty, to už nám došlo před více než deseti lety. Jemu jde jen o čas, čím déle se mu podaří odsunout jakoukoliv výstavbu, tím slastnější má pocit a každý rok odsunu zahájení stavby slaví víc než své narozeniny.
Tváří se sice, že žádá jen odsun trasy do jiných míst, ale už má připraveno jak bude blokovat a prudit u té druhé varianty, takže s ním nemá cenu jednat. Vždyť blokuje i obyčejnou rekonstrukci D1. U D8 se snažili prosadit, aby dálnice končila u Lovosic a aby dálková doprava jezdila oklikou po D7 a pak přes Most, Bílinu a Teplice. To, že by nepřipustil přestavbu čtyřpruhové silnice na dálnici je zcela jasné. Ono by to technicky moc nešlo. Ještě doteď by se tamtudy nejezdilo. Stejně by dopadl i ten jeho dlouhatánský tunel či později ten kratší skrz Středohoří. Zase by si něco našel, nestabilní podloží, ochranu podzemních vod, výdechy splodin ... To samé u Nových Mlýnů, o žádném odklonu dálnice přes Břeclav nikdy neuvažoval. On by chtěl aby auta jezdila nejlépe přes Bratislavu a přes Břeclav jen po dvoupruhovém obchvatu a i ten tam přitom již dneska blokují. Dálnici z Břeclavi by nikdy nepřipustil. A také si protiřečí. Nejprve předkládá studii, že dálnice na sebe bude akumulovat dopravu a je lepší jí rozdělit do více tahů. Zároveň však hlásá do světa, proč stavět dvě dálnice poblíž sebe, když může být jen jedna.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 8:30:35
od Tomas 1975
To co napsal Honey 72 mohu podepsat a potvrdit.
Vedení dálnice přes Chomutov resp. přes Horu Svatého Šebastijána, které zavrhli Němci na konci třicátých let v čele s největším dálničním odborníkem minulého století ing.Dr. Fritzem Todtem (výsledky hovoří jasně 5 let - 3 062 km dálnic zprovozněno, cca 7 000 km dálnic v různé fázi výstavby nebo přípravy)…
V době kdy to Páťa navrhoval jsem mu to psal, že tedy existují materiály atd... Že je to blbost vést dálnici přes Chomutov... Nikdy nekomunikoval....
Páťu sleduji dá se říci 25 let. Nic dobrého nikdy nepředvedl. Pouze zdržuje, prudí atd... Nemá smysl s ním a jemu podobnými vůbec jednat. Babiš a spol (celá vláda, PS a Senát) by se měli soustředit na to jak je maximálně eliminovat... Osobně bych byl pro zřízení rezervace v nějakém příkladně opuštěném vojenském prostoru... třeba......
Je mně z toho na :zvraci: :zvraci: :zvraci:

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 8:38:27
od michal
Tak co ja cetl, tak Patrikovi jde hlavne o zdravi lidi v Brne, proto chce natahnout dalnici k Breclavi. Toho bych tedy vyuzil a zacal urychlene pripravovat tu tangentu kolem Brna, s jeho podporou to musi jit mnohem rychleji... :D

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 9:09:20
od Svatosp
To Brno by se dalo dobre eliminovat vybudovanim takz. Popovicke spojky k D2.
Dopravni situace v CR je fakt hroziva, pritom by stacilo vystavet prioritne tak cca 300km dalnic a zilo by se lepe, coz je otazka max.6 let. Nemame zadne hory a vetsina toho je v pohodovem terenu.
Nadruhou stranu je pravda, ze zlo jsou ty kamiony a je to velka zatez, ty by se melo eliminovat maximalnim mytem, ktere by melo byt mnohem vyssi a hlavne zpoplatnit tranzitni dopravu hodne drsne!, proc vozime zbozi pres celou Evropu.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 9:34:49
od Sosa
Nejlepší je, že se zaštiťuje ochranou přírody. Kdyby mu šlo o přírodu, tak tlačí na výstavbu dálnic, neboť nižší emise = nižší zatížení přírody. Případně navrhuje kde ekodukty a spol.
Pokud by mu šlo o krajinný ráz, tak to se dá řešit.
Jeho chování však pochopíte až když připustíte, že mu o nic z toho nejde, on je bytostně přesvědčen (prostě víra) o škodlivosti dopravy a tak ji brání všemi prostředky. Myslí si, že tím pomáhá lidem.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 10:34:49
od xipecko
emise z vozidel jsou věc jedna... kdyby se sečetly všechny emise z vozidel na světě za rok, dohromady by to číslo bylo rovno emisím 16ti nákladních lodí

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 11:46:53
od Honey72
Nejhorší je, že lidem bulíkuje nejen on, jak se musí kamiony zrušit a vše vozit po železnici. Ano, to by bral každý prázdné silnice. Ale už jim nikdo nevysvětlí, že ty železnice by musely být snad pětikolejné, aby pobraly takový nápor. A že by na každém kroku musely vzniknout velká překladiště, seřazovací nádraží, deponie vagónů, vleček ... na to všechno by se zabralo ještě víc pozemků než na celou dálniční síť. Stálo by to víc než nějaký Zemanův kanál a těch tisíce zaměstnanců, co by dráha musela nabrat a platit. Ano, kdo by potom takovou přepravu zaplatil ? Já potřebuji objednané zboží dovézt do tří dnů a často přímo někomu na stavbu. Nemohu čekat, až z fabriky objednají kamion, aby zboží zavezl na nádraží, tam se čekalo až na něj vyjde řada, pak se to přeložilo na vlak, ten by museli cestou několikrát rozpojovat a zase skládat, než by se ten správný vagón dostal do zapadlého nádraží. Odkud by mi výpravčí zavolal, objednejte si kamion a lidi, přeloží se to z vagónu. Kamion by pak třeba i jen pár kilometrů jel do stavebnin nebo na stavbu. Rozdíl ? Kamionem z fabriky až k nám a jeden řidič to zmákne za pár hodin. Vlakem, desítky lidí, drahé jak čert a nikdo nedokáže určit termín a trvá to několik dní až týdnů ! Už nikdy. Jednou jsme to zkusili.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 13:12:29
od xipecko
Hlavně železnice není na přepravu 100 tun nákladu, musí se jednat minimálně o několik stovek tun. Mimochodem, ČR je na špici EU co se týče přepravy nákladu po železnici, je to cca 17% celkového objemu. a jak zmínil Honey, na železnici není i dostatek prostoru, na náklad, je hodně upřednostňovaná osobní doprava.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 15:26:16
od kik
Na železnici je problémem to, že se hodně dlouho investovalo jen do koridorů a ne do ostatních tratí, které by byly schopny pojmout nákladní dopravu. Teprve v posledních letech se začalo investovat i do tratí typu UL - Kolín, má se zdvoukolejnit trať Velký Osek - HK - Týniště - Choceň apod. Ale tohle je běh na dlouhou trať.
A jak Honey správně podotkl, železnice se hodí pro velké objemy a hlavně, dneska je všechno "just in time" jelikož nikdo nechce mít velké zásoby materiálu či zboží a tohle prostě železnice nedokáže.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 15:38:19
od Warcz
Řekl bych na jednání "Kolem Brna ne ?" ... "Ok takže můžeme začít stavět úsek kolem Strážnice ?" - https://www.screencast.com/t/noI1mYskED

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 15:58:46
od 1975
Tak určitě.o) Stejně tak jako, že D52 povedeme jako dálnici okolo Břeclavi, když tam nyní blokujeme "jen dvoupruhový" obchvat... se mi zdá, že je Mirda trochu tahá za fusekli.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 16:13:08
od Lenny
Chce dálnici vést do Rakouska kolem Břeclavi, dobře ale kudy? Když s dnešním dvoupruhovým obchvatem máji DZ problémy, co teprve se čtyřpruhovou dálnicí. To bude pecka pro ně :mrgreen: A na co se napojí na rakouskou bundesstrasse B47 se zákazem vjezdu vozidel nad 7,5 t? Už vidím, jak Rakušané nadšeně schválují změnu vedení dálnice A5 na Břeclav, když ji mají rozestavěnou na Mikulov.
Variantu Břeclav několikrát představitelé z Rakouska odmítli, naposledy v roce 2008 tuším, prvně co vím už v roce 1961. A po 60 letech si nemyslím, že by změnili své rozhodnutí.

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 16:59:48
od Tomas 1975
Tak to se Lenny pleteš o 21 let...
Už v roce 1940....
Původní trasa reichdálnice v Vídně na Gleiwitz měla jít přes Břeclav...
Změněno na peáž s dálnicí Vratislav - Brno - Vídeň v úseku Vídeň cca mezi Syrovice a Želešice a dále na Vyškov a okolo Dluhonic na Gleiwitz….

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 7.11.2018 23:30:03
od kot
Už tam bylo v roce 1940 to fotbalové hřiště ? :lol:

Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko

Napsal: 8.11.2018 8:01:10
od Sosa
No na železnici přesunou jen část nákladů je nesmysl, neboť nejsou: vagóny, zaměstnanci, kapacita tratí, odstavné koleje a nákladové nádraží.
O délce přepravy se nemá smysl bavit, když mi trvá cesta z vlečky v závodě do cílové stanice 4 dny a autem to tam mám za 5 hodin!