Vídeňská radiála
Vídeňská radiála
Mezi Brnem a Rajhradem opět začnou práce na silnici
Brno – Na silnici I/52 mezi Brnem a Rajhradem se opět vrací těžká technika. Na čtyřproudé silnici, která je začátkem rychlostní silnice R52, která v budoucnosti spojí Brno s Vídní, se stroje a dělníci objevují po zimní přestávce. Brněnští řidiči se musí připravit na omezení, která se dotknou tří hlavních ulic – Vídeňské, Jihlavské a Heršpické. Upozornila na to Jitka Houšťová z Ředitelství silnic a dálnic. Během prací bude každý směr silnice I/52 veden pouze jedním pruhem.
Od pondělí se bude opravovat především směr na Rajhrad od křižovatky Heršpické a Jihlavské ulice. Dokud neskončí práce, nebude možné z Jihlavské odbočit směrem na Rajhrad. Bude naopak možné odbočit z Jihlavské doprava do Vídeňské.
S dalším omezením musejí řidiči počítat na mimoúrovňových křižovatkách. Například na křižovatce I/52 s dálnicí D1 budou po celou dobu oprav uzavřeny směry Ostrava - Brno a Praha - Brno. Zastávky MHD zůstanou na svých místech, vozidla linkové dopravy budou moci zastavit v opravované části silnice. Mimoúrovňové křižovatky Modřice a Modřice-jih budou opravovány postupně, aby nedošlo k omezení obslužnosti nedalekých průmyslových areálů.
Brno – Na silnici I/52 mezi Brnem a Rajhradem se opět vrací těžká technika. Na čtyřproudé silnici, která je začátkem rychlostní silnice R52, která v budoucnosti spojí Brno s Vídní, se stroje a dělníci objevují po zimní přestávce. Brněnští řidiči se musí připravit na omezení, která se dotknou tří hlavních ulic – Vídeňské, Jihlavské a Heršpické. Upozornila na to Jitka Houšťová z Ředitelství silnic a dálnic. Během prací bude každý směr silnice I/52 veden pouze jedním pruhem.
Od pondělí se bude opravovat především směr na Rajhrad od křižovatky Heršpické a Jihlavské ulice. Dokud neskončí práce, nebude možné z Jihlavské odbočit směrem na Rajhrad. Bude naopak možné odbočit z Jihlavské doprava do Vídeňské.
S dalším omezením musejí řidiči počítat na mimoúrovňových křižovatkách. Například na křižovatce I/52 s dálnicí D1 budou po celou dobu oprav uzavřeny směry Ostrava - Brno a Praha - Brno. Zastávky MHD zůstanou na svých místech, vozidla linkové dopravy budou moci zastavit v opravované části silnice. Mimoúrovňové křižovatky Modřice a Modřice-jih budou opravovány postupně, aby nedošlo k omezení obslužnosti nedalekých průmyslových areálů.
Re: Vídeňská radiála
Stavební povolení akce "Rychlostní silnice R52 Modřice, protihluková opatření - SEVER"
Jedná se o protihlukovou stěnu (PHS), která řeší ochranu před hlukem z provozu na rychlostní silnici R 52 vlevo v km 5.747 - 6,149. SO 701 PHS - část A se nachází v km 5,747 - 6,039 a je vysoká 3,2, 5,0 a 4,0 m. SO 701 PHS - část B je v km 6,039 - 6,113 vlevo a má výšku 4,5 a 5,0 m. SO 202 PHS - část C-a v km 6,113 - 6,149 se nachází na mostě ev. č. 52-019 a má výšku 4,0 m.
Jedná se o protihlukovou stěnu (PHS), která řeší ochranu před hlukem z provozu na rychlostní silnici R 52 vlevo v km 5.747 - 6,149. SO 701 PHS - část A se nachází v km 5,747 - 6,039 a je vysoká 3,2, 5,0 a 4,0 m. SO 701 PHS - část B je v km 6,039 - 6,113 vlevo a má výšku 4,5 a 5,0 m. SO 202 PHS - část C-a v km 6,113 - 6,149 se nachází na mostě ev. č. 52-019 a má výšku 4,0 m.
Re: Vídeňská radiála
Po téměř dvou letech se dnes otevřou všechny jízdní pruhy desetikilometrového úseku silnice R52.
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 01026.html
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 01026.html
Re: Vídeňská radiála
Tak tenhle projekt může mít ještě zajímavou dohru, jen doufejme, že Evropská komise nebude chtít Českou republiku příliš plísnit.
http://ekonomika.ihned.cz/c1-47720300-c ... i-do-vidne
http://ekonomika.ihned.cz/c1-47720300-c ... i-do-vidne
Re: Vídeňská radiála
Ona byla posunuta značka začátek SPMR od Modřan až k Rajhradu?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Vídeňská radiála
Asi jsi myslel ModřiceLenny píše:Ona byla posunuta značka začátek SPMR od Modřan až k Rajhradu?
Jinak proč myslíš? Na videu od balance je vidět, že značka SPMV je už za výjezdem na Modřice - viz minuta 5:25
Re: Vídeňská radiála
Jasně Modřice, podle materiálu Oficiální seznam křižovatek na dálnicích a rychlostních silnicích - září 2009 tento úsek již není rychlostní silnice. Tak se ptám, jestli to odpovídá. Samotného mě to překvapilo.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Vídeňská radiála
Ve videu je vidět v čase 5:24 přímo zde (bez polatku), od Rajhradu pak s poplatkem.Lenny píše:Ona byla posunuta značka začátek SPMR od Modřan až k Rajhradu?
Edit: A podle Google street view tomu tak bylo i před rekonstrukcí.
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeňská radiála
Jasny, usek oznaceny jako SPMV zustal v naprosto stejnem rozsahu jako tomu bylo pred rekonstrukci. Dneska jsem jel oba smery a na tohle jsem se extra dival.
To je ovsem neuveritelnej zaskodnik... On vyuzije jakekoliv zaminky k prosazeni jeho zajmu, tedy odklonu R43 z Kninicek. Skodi naprosto otevrene republice! Takovouhle zmiji si tu chovame!ihned.cz píše:„Nebyl postaven ani metr nové silnice TEN-T a ani nebyl žádný metr silnice rozšířen,“ říká Petr Firbas z občanského sdružení Občané za ochranu kvality bydlení v Brně Kníničkách, Rozdrojovicích a Jinačovicích, který na nesrovnalosti Brusel upozornil.
Re: Zprovoznění D a R od 2010...
Celkem zasadni hlavne pro Brno je stavba I/R/52 Brno - Rajhrad (12/2010)
jaká je kvalita provedené rekonstrukce R52?
může někdo dát vědět?
jaká je kvalita provedené rekonstrukce R52?
může někdo dát vědět?
Re: Zprovoznění D a R od 2010...
Je to tam výborný, pěkná kvalitka . Předevčírem od D1 po Mikulov a v pátek zpátky. Bohužel cestou z centra jsem nezaregistroval zvýšení na 70/80 km/h, takže jsem byl opatrý a jel raději těch tachometrových 60, přeci jen by to policii mohlo lákat a nebyl jsem si jistý. Cestou do centra tam ta 80 je určitě.petost píše:jaká je kvalita provedené rekonstrukce R52?
může někdo dát vědět?
Další postřeh jen potvrdil naprostou nepotřebnost dostavby R52. Po prázdné dálnici 160 a za ní luxusních 100/110 mimo křižovatky, které jediné by snad stáli za zvážení, že by se dostavěli už pro budoucí R52.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Vídeňská radiála
Když už neprošla rekonstrukce I/52 Brno - Rajhrad jako projekt hrazený EU, měly by se nechat odstranit všechny její symboly z informačních cedulí a nenechat vytvářet v lidech nadále mylnou představu, že to platila EU.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Vídeňská radiála
Napiš do Brna, ať to sundají, ale možná o tom ještě ani oficiálně nevědí... Je tam však vždy napsáno (na té ceduli), že projekt je navržen ke kofinancování z EU. Vtipné by bylo dát přes to velký nápis, že TUTO STAVBU SE EU ROZHODLA NEPODPOŘIT. Jenomže to by v Bruselu určitě zjistili z monitoringu tisku a mohl by být oheň na střeše
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Vídeňská radiála
Tuto stavbu se EU rozhodla nepodpořit díky docentovi
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Vídeňská radiála
To je ještě lepšíLenny píše:Tuto stavbu se EU rozhodla nepodpořit díky docentovi
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Vídeňská radiála
Lidi všimnul jsem si že směrem na Vídeň posunuli značku rychlostní silnice od Modřic až za sjezd do Rajhradu, takže ted je to tedy 90km/h až k Rajhradu? Nejezdim tam tak často, ale je hrůza na tom novym povrchu jet tak pomalu takovou dalku. díky za info
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Re: Vídeňská radiála
Taky jsem na to koukal, je to myslím v obou směrech. Mám za to, že to je kvůli Popovicícm u Rajhradu, které měly jediné silniční spojení se světem právě jen přes R52...
Re: Vídeňská radiála
No v tech znackach s autickama je tam dost bordel...Minulej vikend jsem jel z Rajhradu do Brna jako spolujezdec s kamosem, kterej nema znamku, tak jsem daval pozor...
Pri najezdu na R52 smer Brno bez znacky (smer Pohorelice samozrejme s autickem). Tak to vypadalo na pohodovou jizdu beze strachu...V tom me utvrdilo i to, ze ani za vjezdem z Popovic zadny auticko nenastalo...No ale jakej byl sok, kdyz tesne pred Brnem byl znacenej konec eRka...No samozrejme v tom momentu nam byla absence znamky uz uplne jedno
Ale bordel tam v tom je poradnej...
Pri najezdu na R52 smer Brno bez znacky (smer Pohorelice samozrejme s autickem). Tak to vypadalo na pohodovou jizdu beze strachu...V tom me utvrdilo i to, ze ani za vjezdem z Popovic zadny auticko nenastalo...No ale jakej byl sok, kdyz tesne pred Brnem byl znacenej konec eRka...No samozrejme v tom momentu nam byla absence znamky uz uplne jedno
Ale bordel tam v tom je poradnej...
Re: Vídeňská radiála
Driv bylo autíčko uz v Rajhradě ve vesnici na křižovatce směrem do Brna s dodatkem tisíc metrů, ted je taky pryč. Vono se to asi fakt změnilo a bude tam prudit každýho 90. Ale v budoucnu až se to postavý celý tak se stejně R52 uhne před Rajhradem západně k D1 a křížne jí spolu s R23, ketrá už tam nějakej pátek je. Prostě to maj kluci připravený na 25 let dopředusiesa píše:No v tech znackach s autickama je tam dost bordel...Minulej vikend jsem jel z Rajhradu do Brna jako spolujezdec s kamosem, kterej nema znamku, tak jsem daval pozor...
Pri najezdu na R52 smer Brno bez znacky (smer Pohorelice samozrejme s autickem). Tak to vypadalo na pohodovou jizdu beze strachu...V tom me utvrdilo i to, ze ani za vjezdem z Popovic zadny auticko nenastalo...No ale jakej byl sok, kdyz tesne pred Brnem byl znacenej konec eRka...No samozrejme v tom momentu nam byla absence znamky uz uplne jedno
Ale bordel tam v tom je poradnej...
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Re: Vídeňská radiála
No to je sice zajimava zprava, ale evokuje to ve me jisty dotaz:
To nemuze na silnici I. tridy byt trvale zvysena rychlost napr. na 110? To je 90ka opravdu horni mezi za kazdych podminek? Nemuze MD nebo PCR zvysit rychlost, napr. jak tomu byva v obcich??
Re: Vídeňská radiála
Ne, dle současných zákonů to možné není. Lze pouze zvýšit rychlost v obci a to maximálně o 30 km/h.siesa píše:No to je sice zajimava zprava, ale evokuje to ve me jisty dotaz:
To nemuze na silnici I. tridy byt trvale zvysena rychlost napr. na 110? To je 90ka opravdu horni mezi za kazdych podminek? Nemuze MD nebo PCR zvysit rychlost, napr. jak tomu byva v obcich??
Stále se schyluje k řešení, že se na 4pruhy umístí značka silnice pro motorová vozidla a to dle zákona zvýšení rychlosti umožní.
Jenže tady tu značku zrovna sundali ... tak nevím
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeňská radiála
Co říkali kluci z Brna, tak tam chybí doprovodka, takže proto byla značka s autíčkem posunuta.
Na R56, ale tento důvod neobstojí, takže nevím podle jakého klíče to kdo určuje.
Na R56, ale tento důvod neobstojí, takže nevím podle jakého klíče to kdo určuje.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Vídeňská radiála
Čili opět binec, vždyť v tom musí být systém. Kruci........