[D55] 5503 Hulín – Skalka
[D55] 5503 Hulín – Skalka
Na stavbě panuje poměrně čilý stavební ruch. Skrývka ornice je provedena skoro v celé délce, probíhají přeložky IS, v Tlumačově je zakládán most. Na to, že se tam nic dva měsíce po slavnostním zahájení nedělo, tak se stavba rozběhla docela pěkně.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Dle původních návrhů, měla v úseku Hulín - Tlumačov být vedena dálnice D1 a teprve od Tlumačova to měla být R55. U Tlumačova měla být postavena velká dálniční křižovatka. D1 měla dál pokračovat severně od Machové kolem Lechovic a Rackové a dále se pod Žabárnou napojit na trasu dnešní R49. Je to pěkně vidět, tak kde je rozhraní SO 101 a SO 102, tam někde byla i křižovatka. V souvislosti s přehodnocením koncepce v roce 1996, byla D1 přetrasována na sever a na Slovensko vede už jen R49.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re:
Tak to je docela škoda,protože by to původně plnilo i jakoby jakýsi obchvat Zlína.A od KM-východ by to šlo směrem na jih(Bílany + Záhlin.rybníky),nebo by to na jih uhnulo už za Kojetínem a KM to obešlo jižně?Lenny píše:Dle původních návrhů, měla v úseku Hulín - Tlumačov být vedena dálnice D1 a teprve od Tlumačova to měla být R55. U Tlumačova měla být postavena velká dálniční křižovatka. D1 měla dál pokračovat severně od Machové kolem Lechovic a Rackové a dále se pod Žabárnou napojit na trasu dnešní R49. Je to pěkně vidět, tak kde je rozhraní SO 101 a SO 102, tam někde byla i křižovatka. V souvislosti s přehodnocením koncepce v roce 1996, byla D1 přetrasována na sever a na Slovensko vede už jen R49.
Re: Re:
Od MÚK S D47 trasa byla vedena v trase Chropyně - severně od Skaštice - východně od Hulína a dál zhruba ve stejné trase jako dnešní R55.viky píše:Tak to je docela škoda,protože by to původně plnilo i jakoby jakýsi obchvat Zlína.A od KM-východ by to šlo směrem na jih(Bílany + Záhlin.rybníky),nebo by to na jih uhnulo už za Kojetínem a KM to obešlo jižně?
No, ale to by k té dálnici museli být od Zlína postavené přivaděče, bo po stávajících komunikacích by to nebylo atraktivní. Neznám zatím rozmístění křižovatek na této trase.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Re:
Nojo,ale kdybych chtěl od Otrokovic na Slovensko,tak by to bylo rozhodně rychlejší,než se cpát městem.I při cestě na Zálešnou,Příluky by to možná bylo zajímavé.V dnešní trase je to nesmysl.Tam pomůže jen pravobřežní - za 40 let,možná...Lenny píše:Od MÚK S D47 trasa byla vedena v trase Chropyně - severně od Skaštice - východně od Hulína a dál zhruba ve stejné trase jako dnešní R55.viky píše:Tak to je docela škoda,protože by to původně plnilo i jakoby jakýsi obchvat Zlína.A od KM-východ by to šlo směrem na jih(Bílany + Záhlin.rybníky),nebo by to na jih uhnulo už za Kojetínem a KM to obešlo jižně?
No, ale to by k té dálnici museli být od Zlína postavené přivaděče, bo po stávajících komunikacích by to nebylo atraktivní. Neznám zatím rozmístění křižovatek na této trase.
Re: Re:
Z Otrokovic na Slovensko přes MÚK Hulín mi přijde jako neskutečná zajížďka, jak kilometrově tak i snad časově. Sice je to přes město, ale v tu dobu už bude I/49 kompler rozšířená na čtyřpruh a bude se dát najet na přivaděč Fryšták v půlce města a dál už po R49.viky píše:Nojo,ale kdybych chtěl od Otrokovic na Slovensko,tak by to bylo rozhodně rychlejší,než se cpát městem.I při cestě na Zálešnou,Příluky by to možná bylo zajímavé.V dnešní trase je to nesmysl.Tam pomůže jen pravobřežní - za 40 let,možná...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5503 Hulín- Skalka
Zajížďka to pravda je, ale dlužno přiznat, že i tak to může být pro mnoho řidičů pohodlnější. Při cestách dlouhých v řádu stovek km si už řidič vybírá výhradně dálniční síť a sjíždět nechce i za cenu delší zajížďky, příkladů bych mohl z Evropy a cest mých i jiných vybrat mnoho...
Dálniční spojení se Slovenskem mají být tři, stávající D2/D2 je pro tranzit na východ SK nepoužitelná, k tomu bude sloužit R49/R6 a částečně pak taky S11/R5(D3) na severu. Dokážu si představit, že při jízdě např. z Tater do UH nebo i Břeclavi, by to i plánovač vyhodil jako ideální trasu. Navíc při mimořádných situacích je tudy možné vést nějaké objízdné trasy....
Dálniční spojení se Slovenskem mají být tři, stávající D2/D2 je pro tranzit na východ SK nepoužitelná, k tomu bude sloužit R49/R6 a částečně pak taky S11/R5(D3) na severu. Dokážu si představit, že při jízdě např. z Tater do UH nebo i Břeclavi, by to i plánovač vyhodil jako ideální trasu. Navíc při mimořádných situacích je tudy možné vést nějaké objízdné trasy....
Re: Re:
já jsem myslel tu původní trasu okolp Tlumačova,machové a rackové.Lenny píše:Z Otrokovic na Slovensko přes MÚK Hulín mi přijde jako neskutečná zajížďka, jak kilometrově tak i snad časově. Sice je to přes město, ale v tu dobu už bude I/49 kompler rozšířená na čtyřpruh a bude se dát najet na přivaděč Fryšták v půlce města a dál už po R49.viky píše:Nojo,ale kdybych chtěl od Otrokovic na Slovensko,tak by to bylo rozhodně rychlejší,než se cpát městem.I při cestě na Zálešnou,Příluky by to možná bylo zajímavé.V dnešní trase je to nesmysl.Tam pomůže jen pravobřežní - za 40 let,možná...
Onehdá jsem při zacpané I/49 v Malenovicích(jak se rozšiřovala)jel Sazovice-Lechotice-Racková-Žabárna(po polní cestě)-Fryšták-Slušovice a rozhodně jsem měl lepší mezičas,než kdybych zůstal trčet v Malenovicích
Re: Re:
Tak to jsem nevěděl, že myslíš tu původní.viky píše:já jsem myslel tu původní trasu okolp Tlumačova,machové a rackové.
Onehdá jsem při zacpané I/49 v Malenovicích(jak se rozšiřovala)jel Sazovice-Lechotice-Racková-Žabárna(po polní cestě)-Fryšták-Slušovice a rozhodně jsem měl lepší mezičas,než kdybych zůstal trčet v Malenovicích
Ještě jsi mohl jet z Rackové na Mladcovou a do Zlína anebo Sazovice - Louky - Prštné a dál po Třídě Tomaše Bati.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Re:
Lenny píše:viky píše:já jsem myslel tu původní trasu okolp Tlumačova,machové a rackové.
Onehdá jsem při zacpané I/49 v Malenovicích(jak se rozšiřovala)jel Sazovice-Lechotice-Racková-Žabárna(po polní cestě)-Fryšták-Slušovice a rozhodně jsem měl lepší mezičas,než kdybych zůstal trčet v Malenovicích
Tak to jsem nevěděl, že myslíš tu původní.
Ještě jsi mohl jet z Rackové na Mladcovou a do Zlína anebo Sazovice - Louky - Prštné a dál po Třídě Tomaše Bati.
Asi jsem tam chtěl jet,mám rád změnu
Pak jsem tam jel ještě jednou a neuvědomil jsem si,že den předtím pršelo a na té polňačce jsem za zatáčkou vlítl do rygolu po traktoru 2 hodiny jsem po Rackové sháněl traktor,aby mně vytáhl.Tak jsem byl z Malenovic doma za 4,5h jak vítěz
Apropo,v té původní variantě-nevíš,kolik km by to bylo z Otrokovic do Lípy,resp.o kolik víc km,než po I/49?
Re: Re:
Nevím, nevím, ale můžu to zkusit někde pohledat. Ale napřed musím mít chuť a čas;)viky píše:Apropo,v té původní variantě-nevíš,kolik km by to bylo z Otrokovic do Lípy,resp.o kolik víc km,než po I/49?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5503 Hulín- Skalka
Mám fotky ze stavby, v nejbližší době je hodim na net. Tedy až vytvořím popisky
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5503 Hulín- Skalka
Slibované fotky:Lenny píše:Mám fotky ze stavby, v nejbližší době je hodim na net. Tedy až vytvořím popisky
R55 5503 http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/090413/R55-5503/
R55 součást 0135 http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/090413/R55-0135/
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5503 Hulín- Skalka
Chci se mýlit, ale to zprovoznění listopad 2010 nevidím dost reálné.
Re: 5503 Hulín- Skalka
ŘSD uvádí tady 12/2011, já jsem myslel že 2010 je definitivně passé.
Re: 5503 Hulín- Skalka
Právě, že všude se uvádí zprovoznění konec roku 2011, ale na té tabuli je listopad 2010.
Re: 5503 Hulín- Skalka
Podle nové mapy ŘSD na léta 2009 až 2011 se rovněž uvádí listopad 2010 spolu s 0135. Což je super zpráva. Na 5503 nejsou nijak zvlášť velké mosty a nějaké náročné stavební objekty. Některé mosty sice ještě nebyly zahájeny, ale stále máme před sebou skoro 2 stavební sezony. Uvidíme na konci roku jaký tam byl udělám pokrok.MichalKM píše:Právě, že všude se uvádí zprovoznění konec roku 2011, ale na té tabuli je listopad 2010.
Další fotky přinesu nejspíš až v létě.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5503 Hulín- Skalka
V Záhlinicích u Hulína vzniklo Informační středisko ke stavbám R55 a R49. Nevím, jestli ke všem nebo jen 5503 a 4901, jel jsem okolo 2x autem a jmenuje se to docela honosně "Informační centrum ke stavbám R55 a R49 na Střední Moravě". Je to tady v této budově, kdyby se tam někdo stavil a řekl co tam je, tam by to bylo super
Děkuji HH za info, bez toho bych si toho nevšiml;)
Děkuji HH za info, bez toho bych si toho nevšiml;)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5503 Hulín- Skalka
Moravská křižovatkaLenny píše:V Záhlinicích u Hulína vzniklo Informační středisko ke stavbám R55 a R49. Nevím, jestli ke všem nebo jen 5503 a 4901, jel jsem okolo 2x autem a jmenuje se to docela honosně "Informační centrum ke stavbám R55 a R49 na Střední Moravě". Je to tady v této budově, kdyby se tam někdo stavil a řekl co tam je, tam by to bylo super
Děkuji HH za info, bez toho bych si toho nevšiml;)
Re: 5503 Hulín- Skalka
Přibyly tam zase nějaké nové fotografie. Bohužel je to nepřehledně organizováno na "jedné hromadě", ale i tak dík za to.
fotogalerie
fotogalerie
Re: 5503 Hulín- Skalka
Tak jsem se tam byl dneska podívat. Jedná se o místnost velikosti třídy, kde jsou na stěnách informační tabule týkající se výstavby 5503 a 4901 (až na pár vizualizací, vše co se dá najít tady a na podobných stránkách). Dále by tam měla běžet videoprojekce fotografii z výstavby (zatím neběžela), včetně šikmých videí, která by měla být aktualizována cca po třech měsících. Jinak ochotně odpovídali dva pánové na položené otázky. Centrum by mělo být otevřeno do konce stavby 4901. Pokud pojedete kolem, tak to určitě uvidíte. Jsou tam cedule jak vrata.MichalKM píše:Moravská křižovatkaLenny píše:V Záhlinicích u Hulína vzniklo Informační středisko ke stavbám R55 a R49. Nevím, jestli ke všem nebo jen 5503 a 4901, jel jsem okolo 2x autem a jmenuje se to docela honosně "Informační centrum ke stavbám R55 a R49 na Střední Moravě". Je to tady v této budově, kdyby se tam někdo stavil a řekl co tam je, tam by to bylo super
Děkuji HH za info, bez toho bych si toho nevšiml;)
Re: 5503 Hulín- Skalka
Náhodou fotky z tama nemáš? škoda, že je to otevřené jen v ut a čt.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5503 Hulín- Skalka
Žádné fotky nemám.Lenny píše:Náhodou fotky z tama nemáš? škoda, že je to otevřené jen v ut a čt.
Myslím, že není problém tam zavolat a domluvit si jiný termín na návštěvu. Sami říkali, že v případě zájmu rozšíří otevírací hodiny.
Re: 5503 Hulín- Skalka
No nevím, jestli v případě jednoho člověka byli nějak aktivní.
Jinak probíhá přeložka VVN u Hulína. A makali i dneska
Jinak probíhá přeložka VVN u Hulína. A makali i dneska
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5503 Hulín- Skalka
Tak ze šikmého videa, se mi nezdá, že by stavba nějak pokročila, na to že se má příští rok zprovozňovat.
R48 -> D48 se podařilo!