[D55] 5503 Hulín – Skalka
Re: 5503 Hulín – Skalka
Přesně tak, levé pruhy budou vždy pro směr na/z R49. Ta křižovatka je kapacitně dimenzovaná jako jedna z nejlepších v republice si myslím.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 5503 Hulín – Skalka
Včera a dnes probíhala výměna "stojek" u svodidel, místo staré byla zaražená nová. Provoz na R55 mě příjemně překvapil, jezdí po ní docela hodně aut, čili je využívána.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5503 Hulín – Skalka
Včera jsem si úsek taky projel poprvé. Je to paráda s D1 na Ostravu se to nedá vůbec srovnat, myslím kvalita vozovky...
Ale proč to taky neudělali s CB povrchem? Myslel jsem, že dneska už se AB bude dělat jen na mostech, jelikož je lehčí. Ale celý úsek od Hulína na Otrokovice je AB...??
Ale proč to taky neudělali s CB povrchem? Myslel jsem, že dneska už se AB bude dělat jen na mostech, jelikož je lehčí. Ale celý úsek od Hulína na Otrokovice je AB...??
Ford S-Max MK 2
VW Golf VII variant
VW Golf VII variant
Re: 5503 Hulín – Skalka
Hulín - Hulín-západ je CB (ještě Skanska v rámci D1), dál je to Eurovia a AB.
Re: 5503 Hulín – Skalka
Včera jsem si všimul dvou najíždějících kamionů s kontejnerem na MÚK Otrokovice-sever. Zcela pravděpodobně mířili na překladiště do Lípy. Jediné rozumné vysvětlení, které mě napadá, že jeli po staré, které je bez mýta, a přes Otrokovice musí tranzit jet po obchvatu. Tomu by odpovídalo i tyto dva kamiony.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5503 Hulín – Skalka
Mohli klidně jet do Lípy, ale s tím, že opačný konec jejich cesty byl někde v oblasti pokrytí MÚK Otrokovice-sever. Koneckonců to překladiště je tam především pro "místní" obsluhu. Myslím, že není potřeba za vším hledat hned zlé kamiony objíždějící mýtné brány. Co mi nedávno říkal kamarád pracující v autodopravě, tak to ježdění kamionů po okreskách je spíš takový mediální tlak na to, aby byly zpoplatněny i ty okresky. To objíždění kvůli ušetření mýta se totiž málokdy skutečně vyplatí (vyšší spotřeba, delší pracovní doba řidiče)...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 5503 Hulín – Skalka
Sami řidiči mi několikrát říkali, že musí jezdit po staré apod. Například jsem potkal jednoho v Zámrsku, který jel z Prahy do Lípy takto I/12+1/17+I/35+I/55+I/49. Docela jsem na něj hleděl, ale co měl dělat, než poslechnout příkaz nadřízených. Další mi potvrdil, že z Prostějova jezdí vrchem a musí dodržovat i spotřebu, a příkladů znám hodně i dost jsem jich přímo absolvoval.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5503 Hulín – Skalka
Řekl bych, že tady se to vyplatí. Původní komunikaci se ulevilo tak je dobře průjezdná, stav je dobrý a je to i kratší než po R55. Takže výhodnější to určitě je. Těch kamionů jezdí mimo R55 opravdu hodně.
Re: 5503 Hulín – Skalka
V sobotu jsem tama opět po delší době jel a je to pořád ve stejném stavu, až mám strach že to takhle má zůstat a je to finální stav. Nebo víte někdo něco bližšího, bude se to zase narovnávat, jak to bylo původně?jeni013 píše:Jestli myslíš u Otrokovic, tak to napojení bude zrušeno, a I/55 bude v bývalé křižovatce doufejme opět napřímena tak, jak byla před vybudováním provizoria.balance píše:Bude se nejak upravovat trasa puvodni I/55 v miste odpojeni provizorniho napojeni na R55? Nebo tam zustane takove "esicko"?
Re: 5503 Hulín – Skalka
Doplnění odpočívky Kurovice:
https://zdopravy.cz/jako-v-rakousku-rsd ... ody-31356/
https://mapy.cz/s/3vnKI
https://zdopravy.cz/jako-v-rakousku-rsd ... ody-31356/
https://mapy.cz/s/3vnKI