Stránka 6 z 6

Re: 5503 Hulín – Skalka

Napsal: 15.1.2011 9:23:24
od martini
Přesně tak, levé pruhy budou vždy pro směr na/z R49. Ta křižovatka je kapacitně dimenzovaná jako jedna z nejlepších v republice si myslím.

Re: 5503 Hulín – Skalka

Napsal: 26.2.2011 18:02:49
od Lenny
Včera a dnes probíhala výměna "stojek" u svodidel, místo staré byla zaražená nová. Provoz na R55 mě příjemně překvapil, jezdí po ní docela hodně aut, čili je využívána.

Re: 5503 Hulín – Skalka

Napsal: 2.3.2011 14:23:29
od pedros
Včera jsem si úsek taky projel poprvé. Je to paráda s D1 na Ostravu se to nedá vůbec srovnat, myslím kvalita vozovky...
Ale proč to taky neudělali s CB povrchem? Myslel jsem, že dneska už se AB bude dělat jen na mostech, jelikož je lehčí. Ale celý úsek od Hulína na Otrokovice je AB...??

Re: 5503 Hulín – Skalka

Napsal: 2.3.2011 14:33:06
od hh
Hulín - Hulín-západ je CB (ještě Skanska v rámci D1), dál je to Eurovia a AB.

Re: 5503 Hulín – Skalka

Napsal: 2.3.2011 23:00:21
od Lenny
Včera jsem si všimul dvou najíždějících kamionů s kontejnerem na MÚK Otrokovice-sever. Zcela pravděpodobně mířili na překladiště do Lípy. Jediné rozumné vysvětlení, které mě napadá, že jeli po staré, které je bez mýta, a přes Otrokovice musí tranzit jet po obchvatu. Tomu by odpovídalo i tyto dva kamiony.

Re: 5503 Hulín – Skalka

Napsal: 3.3.2011 0:05:34
od Majkii
Mohli klidně jet do Lípy, ale s tím, že opačný konec jejich cesty byl někde v oblasti pokrytí MÚK Otrokovice-sever. Koneckonců to překladiště je tam především pro "místní" obsluhu. Myslím, že není potřeba za vším hledat hned zlé kamiony objíždějící mýtné brány. Co mi nedávno říkal kamarád pracující v autodopravě, tak to ježdění kamionů po okreskách je spíš takový mediální tlak na to, aby byly zpoplatněny i ty okresky. To objíždění kvůli ušetření mýta se totiž málokdy skutečně vyplatí (vyšší spotřeba, delší pracovní doba řidiče)...

Re: 5503 Hulín – Skalka

Napsal: 3.3.2011 0:11:32
od Lenny
Sami řidiči mi několikrát říkali, že musí jezdit po staré apod. Například jsem potkal jednoho v Zámrsku, který jel z Prahy do Lípy takto I/12+1/17+I/35+I/55+I/49. Docela jsem na něj hleděl, ale co měl dělat, než poslechnout příkaz nadřízených. Další mi potvrdil, že z Prostějova jezdí vrchem a musí dodržovat i spotřebu, a příkladů znám hodně i dost jsem jich přímo absolvoval.

Re: 5503 Hulín – Skalka

Napsal: 31.5.2011 9:50:26
od jv
Řekl bych, že tady se to vyplatí. Původní komunikaci se ulevilo tak je dobře průjezdná, stav je dobrý a je to i kratší než po R55. Takže výhodnější to určitě je. Těch kamionů jezdí mimo R55 opravdu hodně.

Re: 5503 Hulín – Skalka

Napsal: 26.11.2012 13:30:34
od gromik
jeni013 píše:
balance píše:Bude se nejak upravovat trasa puvodni I/55 v miste odpojeni provizorniho napojeni na R55? Nebo tam zustane takove "esicko"?
Jestli myslíš u Otrokovic, tak to napojení bude zrušeno, a I/55 bude v bývalé křižovatce doufejme opět napřímena tak, jak byla před vybudováním provizoria.
V sobotu jsem tama opět po delší době jel a je to pořád ve stejném stavu, až mám strach že to takhle má zůstat a je to finální stav. Nebo víte někdo něco bližšího, bude se to zase narovnávat, jak to bylo původně?

Re: 5503 Hulín – Skalka

Napsal: 12.7.2019 10:05:39
od Kuba