Právě je 22.7.2018 14:18:01




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 5503 Hulín – Skalka 
Autor Zpráva
Autor

Příspěvky: 8277
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Právě jsem se vrátil ze stavby. Od posledně to pěkně vyrostlo, kde ještě bylo štěrkodrtě, je dnes podkladní vrstva asfaltu atd.
Na trase chybí ještě dokončit dva mosty, nejdále k dokončení má most přes železniční trať.
Nadjezd u Tlumačova půjde co nevidět do provozu.

Fotky jsem taky nějaké udělal, budou přidany časem.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


22.7.2010 20:49:29
Profil
Autor

Příspěvky: 5106
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Věřím, že se to otevře v termínu, počasí tomu bude přát. :ok:

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


22.7.2010 21:47:13
Profil ICQ
Autor

Příspěvky: 8277
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Fotky z čtvrtka 26. 7. 2010 :arrow: http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/100722/R55-5503/ a z úseku R55 Hulín - Hulín-východ (součást stavby D1 0135) :arrow: http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/100722/R55-0135/

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


26.7.2010 19:36:48
Profil
 

Příspěvky: 32
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Leny díky za info. Vypadá to tedy, že to visí jenom na těch mostech, ale tam se mi zdá ještě býti dost práce. Snad je to do podzima stihnutelné.


27.7.2010 8:58:51
Profil
 

Příspěvky: 344
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Uz se vi nejake oficialni zahajeni provozu (pro nas moravaky "otevreni")


27.7.2010 9:54:24
Profil
Autor

Příspěvky: 2237
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Neví, díky té vodě a dlouho rozmáčené stavbě se to posunulo až kamsi za nějaký původní říjen/listopad.


27.7.2010 10:01:41
Profil
Autor

Příspěvky: 5106
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Mi to podle fotek nepřijde, zas až tak tragické, že by se to do konce roku nestihlo, ale jak se ukázalo na 4705, není můj odhad příliš dobrý. :kladivo:

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


27.7.2010 12:04:26
Profil ICQ
Autor

Příspěvky: 2237
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Nevím, jestli se to dá takto "online z fotek" posuzovat, ale určitě jsem nepsal, že to letos nestihnou. Jaký měsíc záleží asi i na tom, že pokud se to urychluje pak až moc, tak zas jde dolů kvalita, což je nenahraditelná škoda.


27.7.2010 12:22:04
Profil
Autor

Příspěvky: 5106
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
To je pravda, a radši počkat, než aby se opakovalo to co na 4705.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


27.7.2010 17:51:45
Profil ICQ
Autor

Příspěvky: 2237
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Btw tam je to něco obdobného, finále až koncem října.


27.7.2010 21:49:52
Profil
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
uz se moc tesim az se po R55 projedu z hulina do otrokovic. a az se za par "desitek" let dodela D1 z Lipniku do Hulina bude luxus jezdit Ostrava - Zlin po 4 pruhu, pocitak tak ze se to zvladne ani ne do hodinky cesty. Vlak tuto trasu jede tak 2h a autobus 3h !!

to my pripomina.. v dnesni dobe neexistuje normalni spojeni mezi dvema krajskymi mesty Ostrava a Zlin. Jediny autobus co tam jezdi jen 2x denne da tu trasu za 3h a vlakem s 3 - 4 prestupy tak 2h. V tomto D1 velice solidne konkuruje.


12.8.2010 12:59:22
Profil
Autor

Příspěvky: 5106
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Tak z Olomouce do Ostravy cesta po dálnici při 130km/h trvá do 35 min.
Takže do těch Otrokovic to bude do hodinky, až bude všechno hotové.
Jinak k tomu spojení krajských měst, ono už že Zlín je vůbec krajským městem je na hlavu, ale budiž.
Kdo by tam ale tak často jezdil, z - do Ostravy?

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


12.8.2010 14:23:57
Profil ICQ
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
tak urcite tam jezdim ja :-) a mimo to urcite lidi co maji ve zline a v ove (a okoli techto mest) sve rodiny, pratele. Navic v obou mestech jsou vysoke skoly, takze pendluji studenti. Rad bych trebas jezdil i autobusem, ale zrejme jsem jediny. Nebot kdyby byla velka poptavka po rychlikovem spoji autobusu, tak uz tam jezdi Student agency ci jiny dopravce. Uz roky tyto mesta 2x denne pendluje klasicky linkovy autobus, ktery vymeta kazdou dedinu.

taktez mne mrzi ze CD vypravuje prime vlaky Ostrava - Breclav (zastavuji v otrokovicich) jen 5 vlaku denne - same SC / IC, zadny R. A navic zadny z techto vlaku nezastavuje v Huline, takze lidi kteri jedou na hulin, Bystrici, Holesov, Kromeriz a okolni dediny, museji presedat v prerove a v huline. Pritom par roku zpet mezi Ostravou, Hulinem, Otrokovicema, Stare mesto jezdil primi rychlik, vzdy narvany.

drive jsem cestoval rad vlakem ostrava - hulin - holesov. spojeni krasne, prestupy rychle. ale pak se to zacalo srat. v so a ne temer vzdy v prerove na dalsi pripoj cekam 30 - 60 minut. takze vyhrava auto.

napr. prvni rozumny vlak na ostravu v nedeli jede az v 9:18 rano !! (cekani na spoj v prerove 21 minut) / dalsi spoj jede v 12:02 - ale se zajizdkou do Kojetina!!

a ad absurdum je situace kdy v nedeli dojedu z hulina do prerova dle jizdniho radu napr. v 13:24 a v 13:22 z prerova odjizdi vlak na ostravu. dalsi jede az za 55 minut. jako kde to jsme ?

spatne jizdni rady zabiji vlakovou dopravu


12.8.2010 14:52:09
Profil
 

Příspěvky: 985
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Jenže sis odpověděl sám.
Galmar píše:
... ale zrejme jsem jediny. Nebot kdyby byla velka poptavka po rychlikovem spoji autobusu, tak uz tam jezdi Student agency ci jiny dopravce. Uz roky tyto mesta 2x denne pendluje klasicky linkovy autobus, ktery vymeta kazdou dedinu.

Kdyby byla odpovídající poptávka, tak už někdo tu přepravu dělá. A jestli není dostatečná poptávka na přímý autobus (tj. 20-50 osob), tak nemůže jezdit ani vlak. Až mě překvapuje, že to došlo i ČD :)


12.8.2010 15:04:25
Profil
 

Příspěvky: 80
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
tak ano jiste, neni poptavka, ale proc? kdyz clovek nechce jet autem a poohledne se po vlaku ci autobusu zjisti, ze by tam tak akorad umrel. tak jede autem. kdyz se podivam 10 - 15 let zpet tak nikdy mezi Ova a zlin nejezdil poradny autobus. kdyz jsem asi 5x psal maila na krajske urady obou mest ohledne teto veci, vzdy prisla odpoved v duchu ze co vlastne chci... autobus jezdi 2x denne a to musi lidem stacit... (tim autobusem jsem 2x jel, byl celkem plny, drtiva vetsina lidi jela zlin - ostrava a jen asi 7 pristupovalo po ceste, nechapu proc nejezdi nejaky rychly autobus se zastavkami Zlin - Holesov - Bystrice - Hranice - Ostrava ) ale to je na jinou a delsi diskuzi

ale s vlaky je to jina problematika. Na try trase Otrokovice - prerov - ostrava jezdi strasna spousta lidi kazdy den. akorad vzdy prestupuji v prerove. proste CD preferuji prime spojeni Brno - Ova nez Breclav - Ova. Prerov je krizovatka. Defakto to je jedno jestli primy spoj jede z Breclavy ci Brna. Ale proc proboha CD neudela takovy jizdni rad aby v tom prerove veskere rychliky na sebe navazovali v ramci max. 10 minut? Tim ze na prestup je az hodina si hromadu lidi odhaneji do aut. Proc neudelaji takovy jizdni rad aby prilakali lidi? Koleje na trase Ostrava - Prerov - Breclav jsou nove, trat celkem rovna. Presto rychlik si to neustale padi 90 - 110km/h, byt ma jiste na vic. Misto aby se CD snazilo konkurovat autum hlavne casem, tak jedine o co se snazi je to ze umele vytvari konkurenci mezi pendolinem / IC a R. co se tyce casu a prestupu. Timto si nove zakazniky nezjiskaji. Student vlakem musi jezdit, ale jakmile se z neho stane pracujici, tak do vlaku uz nepachne.

a nebojim se ze primej vlak Breclav - Ostrava by nebyl plne obsazen. Svezli by se s nim i lidi co by v prerove prestupovali na Brno, Olomouc.


12.8.2010 15:38:37
Profil
 

Příspěvky: 35
Bydliště: Brno; taky Pravčice
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
V sobotu nad ránem narazil vlak do části kovové konstrukce mostu. Mezi Třeběticemi a Hulínem. Všude píšou, že se na trať konstrukce sesunula - pokud vím, tak jediný most, který se klene přes trať, je právě stavěný na R55.
Nevíte někdo něco konkrétnějšího? Že by se dělníkům uvolnila nějaká konstrukce?

http://www.novinky.cz/krimi/208678-u-hu ... mostu.html

_________________
Fabia Combi I, 1.4


16.8.2010 7:22:57
Profil ICQ
Autor

Příspěvky: 8277
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Přijde mi to nějaké divné. Most při mé poslední návštěvě vypadal takto. To jim tam spíš něco do kolejiště spadlo než že by se sesenula železná konstrukce.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


16.8.2010 8:37:15
Profil
 

Příspěvky: 731
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Byla to opravdu nějaká traverza či podobný konstrukční prvek. A v podání novinářů hned sesuv mostu :lol:


16.8.2010 9:27:49
Profil
Autor

Příspěvky: 8277
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Fotografická sobota 21. 8. 2010
Stavba R 55 MÚK Hulín - MÚK Hulín-východ (součást stavby 0135) :arrow: http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/100821/R55-0135/
Stavba R 55 5503 Hulín - Skalka :arrow: http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/100821/R55-5503/

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


26.8.2010 15:03:15
Profil
 

Příspěvky: 44
Bydliště: Kroměříž - D1(260)
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
S odkazem na tuto informaci Částečná uzavírka obchvatu Otrokovich by od středy 15.9.2010 měl být uzavřen úsek od exitu 30 po současný konec s provizorním napojením. Uzavírka potrvá do 25.11.2010. Pokud dobře čtu, tak bude odstraněná provizorní napojovací komunikace a bude provedeno napojení na nově budovaný úsek. Z toho plyne, že ke zprovoznění úseku Hulin - Skalka by mělo dojít právě 25.11.2010.


11.9.2010 22:52:05
Profil
Autor

Příspěvky: 8277
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Vždyť to provizorní napojení obchvatu Otrokovic dle mého skromného názoru nevadí stavbě 5503. Rozebrání provizorního napojení by bylo možné udělat po zprovoznění 5503. Docela mě to překvapilo.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


12.9.2010 0:34:21
Profil
 

Příspěvky: 35
Bydliště: Brno; taky Pravčice
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Včera jsem projížděl po II/432 pod stavbou R55 a všiml jsem si, že mají na II/432 patrně nachystané předlajnování vodicí čáry. A to asi s půlmetrovým odstupem od krajnice, takže to vypadá že i v případě poruchy tam bude jakžtakž rezerva pro odstavení vozu.

Jinak na tabuli u stavby je pořád termín zprovoznění 11/2010.

_________________
Fabia Combi I, 1.4


18.9.2010 7:28:45
Profil ICQ
 

Příspěvky: 382
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
Rychlostní silnice R55, úsek Skalka–Hulín před zprovozněním
Publikováno: 29.9.2010
Rubrika: Zajímavosti

Nově budovaná rychlostní silnice R55 bude po zprovoznění společně s rychlostní silnicí R49 a dálnicí D1 u Hulína tvořit důležitý dopravní uzel nazvaný příznačně Moravská křižovatka. Zatímco R49, stavba 4901 Hulín–Fryšták, která čekala na své zprovoznění v roce 2011, byla pozastavena, práce na stavbě 5503 Skalka–Hulín zdárně finišují a její zprovoznění je plánováno na listopad 2010. Stavbu realizuje „Sdružení Skalka- Hulín-R55“, jehož členy jsou Eurovia CS, a. s., Strabag, a. s., OHL ŽS, a. s. a PSVS, a. s.
Stávající silnice I/55 je důležitým dopravním spojením vedeným ve směru Olomouc, Přerov, Hulín, Tlumačov, Otrokovice, Napajedla, Uherské Hradiště, Hodonín a Břeclav. Jedním z důvodů vzniku rychlostní silnice R55 bylo přesažení dopravního zatížení v některých problematických úsecích a následně nutnost zlepšení spojení mezi moravskými kraji. Ve jmenovaných sídlech je současná doprava vedena středem města nebo obce, což má negativní vliv na život a zdraví obyvatel. Realizací stavby rychlostní silnice R55 v úseku Skalka–Hulín stavba 5503 dojde k dopravnímu uvolnění současné silnice I/55 a tím ke zmírnění negativních vlivů dopravy na život v uvedených obcích.

Stavba navazuje na severovýchodní obchvat Otrokovic, který je v provozu od roku 2006. Konec stavby je napojen na dálnici D1, a to v úseku Kroměříž–Říkovice. Trasa úseku je vedena převážně nezastavěným územím po zemědělských pozemcích, s minimálním zásahem do lesních porostů. Není zde žádná mimoúrovňová křižovatka. Projekt je navržen ke spolufinancování Evropskou unií z prostředků Fondu soudržnosti v rámci Operačního programu Doprava. Se zprovozněním celé stavby se počítá v roce 2011. Nová trasa rychlostní silnice R55, stavba 5503 bude ve správě Ředitelství silnic a dálnic ČR.

TRASA NOVÉ R55
Rychlostní silnice R55, úsek Skalka–Hulín, stavba 5503, navazuje na severovýchodní obchvat Otrokovic, který je v provozu od roku 2006. Konec stavby 5503 rychlostní silnice R55 v km 10,800 tvoří rozhraní se stavbou D1 0135 Kroměříž–Říkovice.

Stavba je navržena v kategorii R 24,5/120 v celkové délce 10,8 km, třída dopravního zatížení I, s asfaltobetonovým krytem. Trasa je vedena volným nezastavěným územím převážně po zemědělských pozemcích, s minimálním zásahem do lesních porostů. V trase není situována žádná mimoúrovňová křižovatka.

Stavba 5503 zahrnuje kromě hlavní trasy přeložky silnic III. třídy III/43835 Tlumačov–Machová v km 3,700, III/43826 Tlumačov–Kurovice v km 5,925, III/43828 Záhlinice–Kurovice v km 7,572, III/05511 Záhlinice–Chrášťany v km 8,428, přeložku místní komunikace Hulín–Chrášťany v km 9,017 a úpravu místní komunikace Skály–Peškov v km 1,655.

Trasa po krátkém klesání na začátku stavby přechází v km 1,655 ve stoupání místní komunikaci mezi osadou Skály a Peškovem, v nejvyšším místě stavby 5503 zářezem částečně zasahuje do lesa Hrabůvky. V klesání k obci Tlumačov v km 3,700 ji kříží nadjezdem silnice III/43835 Tlumačov–Machová. Na hluboký zářez u nejbližší zástavby obce Tlumačov navazuje násyp v km 4,700–5,400. Most přes příjezdnou cestu k lomu v km 5,000 bude sloužit i k obracení vozidel údržby.

Nežádoucímu vjezdu a výjezdu z rychlostní silnice budou sloužit závory. Zářezem hlubokým až 12 metrů míjí v km 5,730–6,050 trasu velmi vysokého napětí vlevo a skládku technického a komunálního odpadu vpravo. V místě nejhlubšího zářezu ji kříží v km 5,925 silnice III/43826 Tlumačov–Kurovice. V pokračujícím úseku kopíruje niveleta trasy stávající terén. V tomto úseku je navržena v km 7,270 oboustranná odpočívka a rychlostní silnici přechází v km 7,572 nadjezdem silnice III/43828 Záhlinice–Kurovice a v km 8,428 III/05511 Záhlinice–Chrášťany. Aktualizovaná hluková studie prokázala nutnost protihlukových opatření pro obec Chrášťany. Obec Chrášťany je chráněna proti hluku stěnou, která probíhá bez přerušení pod nadjezdem silnice III/05511 v km 8,428 a překračuje mosty přes říčku Mojenu v km 8,936 a přes místní komunikaci Hulín–Chrášťany v km 9,017.

BERANIDLO SVODIDLOVÝCH SLOUPKŮ ORTECO 800 HD
Při stavbě svodidel na R55 je významným pomocníkem samojízdné beranidlo svodidlových sloupků ORTECO 800 HD. Stroj stejnojmenného italského výrobce má rázovou energii 820 J a hmotnost kladiva 300 kg. Je vybaven samonivelační věží, automaticky zajišťující kolmost ve všech podmínkách, hydraulickým generátorem elektrické energie pro připojení ručního nářadí, podavačem svodidlových pásnic usnadňujícím jejich montáž k zaraženým sloupkům a jádrovou vrtačkou, která po připojení ke kompresoru umožňuje předvrtávat skalnaté podloží. „Stroj u nás funguje od jara letošního roku a je zcela bezproblémový. Při stavbě svodidel na R55 postupujeme rychlostí 50 m za hodinu. Beranidlo je standardně vybaveno rážecí hlavou pro svodidlové sloupky profilu 100 mm. U zakončení svodidel se po jednoduché výměně této rážecí hlavy zatloukají sloupky profilu 140 mm,“ vysvětluje výhody beranidla ORTECO stavbyvedoucí společnosti Strabag, a. s. Tomáš Hájek. Jeho team může být na samojízdné beranidlo 800 HD právem pyšný, protože takto vybavený typ pracuje zatím v ČR pouze jeden.

Beranidla ORTECO přitom najdou využití nejen při realizaci svodidel, ale staly se i nepostradatelnými pomocníky při stavbě fotovoltaických elektráren nebo realizaci protihlukových stěn.

Samojízdná beranidla ale nejsou jediná, která pod značkou italského výrobce fungují při stavbách a opravách silnic v ČR. ŘSD, regionální SÚS a další firmy zabývající se touto činností, vlastní dohromady již několik desítek beranidel upevněných na nákladních vozech či jiných nosičích. Hydraulické beranidlo lze totiž instalovat na korbu nákladního vozidla nebo na výložník rypadla či jeřábu, případně je nabízeno i na zmiňovaném samojízdném pásovém podvozku. Vybírat lze ale nejen podle působu provozu beranidla, ale i úderové energie kladiv. Beranidlo je standardně vybaveno hydraulickým okruhem pro možnost využití hydraulického ručního nářadí, jako např. utahovák, kladivo, řezačka atd., případně může být osazeno jádrovou vrtačkou, vytahovákem sloupků, rážecím trnem pro směrové sloupky atd. „Firma ORTECO stála u zrodu beranidel svodidlových sloupků a dnes je považována za světovou jedničku a leadra trhu, který přichází s každoročními inovacemi. O jejich kvalitě svědčí i fakt, že například ŘSD s nimi má již téměř patnáctiletou zkušenost. Výhodou jsou i nepřetržitý servis a nízké provozní náklady,“ vysvětlil Ing. Lukáš Janalík, product manager společnosti STAVES s. r. o., která je výhradním dovozcem beranidel ORTECO do ČR a SR.
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... ovoznenim/


11.10.2010 8:10:19
Profil
Autor

Příspěvky: 8277
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
V úseku 10,8 - 1,9 je položen definitivní AB povrch. V okolí mostu 201 v km 1,9 chybí položit všechny vrstvy asfaltu. V navazujícím úseku chybí položit obrusná vrstva. Provizorní napojení 5504 je zrušené, u R55 rozebrané, přejezd SDP zrušen a nahrazen zeminou, byla odfrézována obrusná vrstva v délce cca 200 m.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


11.10.2010 20:24:43
Profil
 

Příspěvky: 73
Bydliště: Zlín
Příspěvek Re: 5503 Hulín – Skalka
podle Zlínského deníku má být silnice otevřena až příští rok v únoru, takže na jaře :roll:
http://zlinsky.denik.cz/zpravy_region/d ... -c524.html


23.10.2010 18:16:33
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz