V textu většinou uvádějí průměr, tentokrát se ale omezili jen slovo "velká". Takže nebude malá...Veronss píše:To zakončení D55 do takového malého kruháče s tolika výjezdy? to si dělají prdel ne?
[D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Na tomto kruháči bych neviděl nic špatného. Právě proto, že tam je hodně výjezdů a opravdu hodně dopravy zde bude hodně odbočovat.
Mě spíše vrtá hlavou chybějící doprovodka na části D55.
Mě spíše vrtá hlavou chybějící doprovodka na části D55.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Při odměření ze situačky mi vychází vnější průměr OK Břeclav skoro přesně na 100m.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Pánové, přiznejme si, kdo z vás na to má, jezdit do břeclavského Pepca či Tesca po dálnici...Aram96 píše:Mě spíše vrtá hlavou chybějící doprovodka na části D55.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Jaký je důvodu, že se v těchto dvou případech neřeší společné uzemní a stavební řízení a bude vedeno každé samostatně?
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Arame: doprovodka je na celé části z Břeclavi až do Hodonína a bude jí stará silnice, nyní 05531. Radost nebudou mít zdejší obce, které se díky přeložce 55 tenkrát zbavily tranzitu a nyní se jim částečně vrátí.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Ale 3 komunikace by byly zbytečně moc.Honey72 píše:Arame: doprovodka je na celé části z Břeclavi až do Hodonína a bude jí stará silnice, nyní 05531. Radost nebudou mít zdejší obce, které se díky přeložce 55 tenkrát zbavily tranzitu a nyní se jim částečně vrátí.
Bohužel někdo bude chtít ušetřit 1500 Kč ročně. (Což je teď pouze 30 l benzínu či nafty!)
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Jel jsem jednou touto starou trasou a jestli to bude nějakému masochistovi stačit, ať si tudy cestu a ušetřené peníze za známku užije. To není jako jet po staré plzeňské nebo hradecké, ale po okresce nekonečnými vesnicemi, kde většinou nejsou chodníky. A dá se s vysokou pravděpodobností počítat, že u každého přechodu vznikne ratardér.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Přesně.Honey72 píše:Jel jsem jednou touto starou trasou a jestli to bude nějakému masochistovi stačit, ať si tudy cestu a ušetřené peníze za známku užije. To není jako jet po staré plzeňské nebo hradecké, ale po okresce nekonečnými vesnicemi, kde většinou nejsou chodníky. A dá se s vysokou pravděpodobností počítat, že u každého přechodu vznikne ratardér.
A klidně 30 přes obce.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Ale i tak se dost šetřílků nejspíše najde...
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Jestli vypadne ten dříve plánovaný obchvat Hodonína na I/51, tak je myslím si na místě změna tvaru MÚK Hodonín-západ a celé napojení města, čili možná i posun MÚK. To, co je v plánu teď, dávalo smysl s obchvatem. Samozřejmě pokud bude odpískán definitivně.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Změna křižovatky by měla zůstat stejná. I když byla stavba obchvatu odsunuta na neurčito, je již nejen v územním plánu, ale dokonce má v katastru i oddělené pozemky.
Já bych ten kruhák zatím použil i k napojení silnice z Lužice.
Já bych ten kruhák zatím použil i k napojení silnice z Lužice.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Dobrý den. Může mě někdo prozradit proč se ty dva úseky od Hodonína do Břeclavy nestaví dřív než 2028-32? Protože nyní nám tu předělávají křižovatku u Hodonína Pánova (silnice od Ratíškovic do Hodoša) a dělají z toho kruháč, který pak budou bořit a dělat most nebo křižovatku. Je tam od Hodonína na jih nějaký problém nebo se to prostě jen neřeší...
Pak by totiž chyběli jen úseky od Bzence do Rohatca (ty budou bůh ví kdy) a jih dálnice by byl nachystaný dopředu...
Díky Cipísek.
Pak by totiž chyběli jen úseky od Bzence do Rohatca (ty budou bůh ví kdy) a jih dálnice by byl nachystaný dopředu...
Díky Cipísek.
- Přílohy
-
- D55-tah-page-001.jpg (387.57 KiB) Zobrazeno 2729 x
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15.3.2009 20:27:34
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Pokud se staví kruháč, tak je výhled realizace 5510-5513 v nedohlednu. Přece by někdo soudný nestavil krůháč, když šlo zrovna postavit most pro budoucí D55. Osobně si myslím, že už někdo teď ví, že za rok dva se budou muset omezit investice do infrastruktury, protože na to nebudou peníze. Lituju Zarazice - Petrov. Realizace křižovatek 1/55 a 1/54 loni ve Veselí a protihlukového povrchu na ulici Zámecká ve Veselí nad Moravou by odpovídalo záměru přesměrovat proud vozidel z dálnice do tohoto směru.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Dlabali na to prakticky doteďka. Příprava začala nedávno. Bohužel. Za mě taktéž stavět co nejdříve nehledě na úseky 5510+5511. Ono by se to ale stejně dříve ani nestihlo i kvůli financím. Pokud se zpozdí D3, na tohle by mohly peníze být celkem v pohodě.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Ať žije DOL. Tento úsek byl bohužel ovlivněn vizí stavby kanálu Hodonín - Bratislava říčním koritem, kde slováci chtějí postavit velký přístav Holíč. Docela hezký sen, ale jak moc to skutečně stále ovlivňuje stavbu tohoto úseku je OT, podle MD prý už nijak, že tyto projekty nemají už žádnou vzájemnou souvislost.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
V letáku se píše:Marcinescu píše: ↑27.4.2023 20:40:24 Pokud se staví kruháč, tak je výhled realizace 5510-5513 v nedohlednu. Přece by někdo soudný nestavil krůháč, když šlo zrovna postavit most pro budoucí D55. Osobně si myslím, že už někdo teď ví, že za rok dva se budou muset omezit investice do infrastruktury, protože na to nebudou peníze.
"V současnosti se jedná o křižovatku s jedním z nejvyšších počtem dopravních nehod, a to i přesto, že je křižovatka (v hlavním směru na I/55) vybavena samostatnými odbočovacími pruhy."
"Cílem stavby je zvýšení bezpečnosti na dotčených pozemních komunikacích pro všechny účastníky provozu. Přestavba na okružní křižovatku je ovšem dočasným řešením, jelikož v budoucnu křížení obou komunikací nahradí mimoúrovňové, kdy II/432 povede nad novou dálnicí D55. Nadjezd spolu s přeložkou II/432 bude součástí úseku „D55 Rohatec – Lužice“."
Takže je to z důvodu bezpečnosti. Současné intenzity na kruhák stačí. Kdyby tam udělali most, tak zase lidi budou nadávat, že nemůžou na silnici I třídy sjet a musí to objíždět.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Dobrý den.
Já sice chápu že důvodem stavby kruháče je neutěšená dopravní situace ale pokud se teda má něco stavět v roce 2028 tak to není zas tak daleko aby to nemohli postavit zrovna jak most v Hodoníně, který už naši rodiče stavěli zrovna jako čtyřpruh.
https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=471 ... ase=ophoto
Ona celá ta "nová" silnice 1/55 je půlprofil dálnice pokud se nepletu a tak se divím že zrovna tady se stím nehýbe, když je polovina hotovo....
Cipísek.
Já sice chápu že důvodem stavby kruháče je neutěšená dopravní situace ale pokud se teda má něco stavět v roce 2028 tak to není zas tak daleko aby to nemohli postavit zrovna jak most v Hodoníně, který už naši rodiče stavěli zrovna jako čtyřpruh.
https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=471 ... ase=ophoto
Ona celá ta "nová" silnice 1/55 je půlprofil dálnice pokud se nepletu a tak se divím že zrovna tady se stím nehýbe, když je polovina hotovo....
Cipísek.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Mimochodem když jedu z Písku do Bzence kolonie za kamionem, tak kama pokračují dál na jih? Přes Strážnici... Málo který jede ve Bzenci na kolonce směrem na Veselí. Takže pokud neomezí provoz směrem na Stražnicu tak se v ní z toho zblázní a jsem zvědav jak se na začátku Strážnice budou ty kamiony motat. Ale diskuzi na tohle téma už jsem tu četl, takže jsem zvedav....Marcinescu píše: ↑27.4.2023 20:40:24 Pokud se staví kruháč, tak je výhled realizace 5510-5513 v nedohlednu. Přece by někdo soudný nestavil krůháč, když šlo zrovna postavit most pro budoucí D55. Osobně si myslím, že už někdo teď ví, že za rok dva se budou muset omezit investice do infrastruktury, protože na to nebudou peníze. Lituju Zarazice - Petrov. Realizace křižovatek 1/55 a 1/54 loni ve Veselí a protihlukového povrchu na ulici Zámecká ve Veselí nad Moravou by odpovídalo záměru přesměrovat proud vozidel z dálnice do tohoto směru.
Cipísek.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Ono by to chtělo realizovat i nějaké části MÚK u D2 rovnou s obchvatem Břeclavi, který má zprovoznění 2027 (dle letáku), a ne čekat až se tam dotáhne D55.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Ano, ten uzel Břeclav by chtělo vybudovat už teď, protože už dnes je tam problém odbočovat podobně jako u Humpolce.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Obchvat Břeclavi blokuje vydání ÚR na 5513, dokud neskončí řízení na něj, nelze vydat a ani zahájit ÚR/SP na konec stavby 5513.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Dobrý den, neustále nějak nechápu, co se furt řeší na těch posledních úsecích D55 tj 5512 5513, když už polovina stojí. Nějak mě to hlava nebere. Šak jinudy to snad nemají v plánu trasovat nebo ano? Podle letáků se má dodělat polovina toho co stojí....
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... reclav.pdf
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... luzice.pdf
Já jsem si myslel, že ta je vše už dávno naplánováno a rozhodnuto.....
Cipísek.
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... reclav.pdf
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... luzice.pdf
Já jsem si myslel, že ta je vše už dávno naplánováno a rozhodnuto.....
Cipísek.
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Stavba 5513 nemá v letáku zakreslenou novou MK mezi MÚK Moravská Nová Ves a OK Břeclav, tvar MÚK MNV je osmičkovitý, chybí odpočívka MNV vlevo. Zároveň stavba byla rozdělena na 2 etapy kvůli MÚK Břeclav, kde probíhají územní řízení na obchvat Břeclavi komplikuje podání ÚR na MÚK Břeclav.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D55] 5512–13 Rohatec – Břeclav
Součástí stavby je nově i MÚK Rohatec, do které je zapojena přeložka silnice III/4258. Tato silnice je přeložena kvůli odstranění železničního přejezdu v Rohatci (akce SŽ). Hlavní trasa stavby 5512 byla prodloužena na 12,284 km. A stavba 5511 zkrácena na 9,950 km.
V letácích je to špatně zakresleno. Ještě tam chybí přeložka III/422 22 mezi MÚK Hodonín -západ a stávající křižovatkou I/55 x III/422 22 a služební sjezd u Rohatce.
V letácích je to špatně zakresleno. Ještě tam chybí přeložka III/422 22 mezi MÚK Hodonín -západ a stávající křižovatkou I/55 x III/422 22 a služební sjezd u Rohatce.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)