[D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Něco k dostavbě obchvatu.
http://zlin.idnes.cz/dokonceni-obchvatu ... zpravy_ras
Je tam i něco ke stavbě R49 z Hulína do Fryštáku.
http://zlin.idnes.cz/dokonceni-obchvatu ... zpravy_ras
Je tam i něco ke stavbě R49 z Hulína do Fryštáku.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
30 000 aut denně.
Otrokovice trpí nadměrnou dopravou Kvítkovická křižovatka v Otrokovicích je tou nejvytíženější na Zlínsku. Denně tam projedou tisíce aut.
Otrokovice - Výjimku ze zpoplatnění severovýchodního obchvatu města. Přesně toho by ráda docílila otrokovická radnice. Kvůli tomu nyní dává dohromady potřebnou argumentaci a po předčasných sněmovních volbách zástupci města chtějí vyrazit na ministerstvo dopravy.
S sebou povezou coby podklady také výsledky nedávného měření frekvence dopravy, které probíhalo na vybraných uzlových bodech. „Vlivem dopravy se zhoršila kvalita ovzduší, navíc mnozí šoféři nechtějí obchvat využívat právě kvůli poplatku a také tomu, že není postavena jihovýchodní část, která by jim zajistila plynulou jízdu. Počkáme proto, až do ministerského křesla usedne člověk s pevným mandátem, a předneseme mu naše problémy v číslech," říká místostarosta Otrokovic Milan Plesar. Rekordní úsek Na kvítkovické křižovatce, která je tou nejvytíženější na Zlínsku, se průzkum konal v týdnu od 2. do 8. září. „Celkově největší zatížení křižovatky v průběhu čtyřiadvaceti hodin bylo v pátek 6. září, kdy jí projelo 35 069 aut. V dopravní špičce, v pátek mezi čtrnáctou a patnáctou hodinou, úsekem projelo za hodinu 2706 vozidel," vyčísluje vedoucí odboru dopravně-správního otrokovické radnice Renáta Krystyníková. Vysoká frekvence aut projíždějících Otrokovicemi už leze obyvatelům města doslova krkem. „Ta auta mi vadí odjakživa, ale co s tím nadělám? Nic. Už aby byl hotový ten obchvat, snad to něčemu pomůže," míní například Vladimír Doucha. „Já mám strach tu křižovatku přecházet. To je hrozné, navíc než naskočí pro chodce zelená, tak to trvá," říká seniorka Olga Loučková. Po severní části obchvatu Otrokovic na základě měření z poloviny roku 2010 projelo zhruba 11 500 aut. „Bylo to během čtyřiadvaceti hodin. V té době však ještě nebyla zprovozněna R55 do Hulína. Teď by číslo bylo rozhodně vyšší," informuje za zlínskou správu Ředitelství silnic a dálnic Karel Chudárek. Také on by uvítal, kdyby obchvat Otrokovic využívalo co nejvíce šoférů. „Odlehčili by tak Otrokovicím, obchvat je na velkou zátěž koneckonců stavěný. Na rychlostní komunikace je na rozdíl od místních cest pokládána kvalitnější vrstva," dodává ředitel Chudárek. Výstavbu jihovýchodní části obchvatu pak Ředitelství silnic a dálnic plánuje na příští rok. Uveden do provozu by měl být v září 2016. Domy se otřásají, hrnky nadskakují Vesnický klid a čilý městský a hlavně až příliš velký dopravní ruch. To dennodenně na střídačku zažívá na vlastní kůži Jiří Herník z Pohřební služby Otrokovice, která sídlí na třídě Osvobození. O několik metrů dál se pak nachází kvítkovická křižovatka, jež je tou nejvytíženější na území celého Zlínska. V páteční špičce mezi čtrnáctou a patnáctou hodinou tam projede i přes dva tisíce sedm set vozidel. „Teď je situace úplně nejhorší. Je tu prašno a hlučno. Nejen že mi za dveřmi jezdí bezpočet osobních aut a kamionů, ještě se tu už nějakou dobu staví nové obchodní centrum. To je hrozné. Jsme velice zvědavi, jak to tady bude vypadat, až bude otevřené. Předpokládám totiž, že do areálu budou hodně jezdit kamiony kvůli navážení zboží. Hlučnost se tady tak v žádném případě nesníží," stýská si Herník. Vysoká frekvence aut je problémem mnohaletým. „Baráky se otřásají. Já osobně co chvíli slyším, jak mi drnčí hrnky v policích. Vždycky se leknu, co se děje," říká Herník. Kýženým řešením je podle něj dostavba jihovýchodní části obchvatu Otrokovic, do které se dělníci mají pustit už příští rok. „Severovýchodní obchvat sice už dávno slouží řidičům, ale nic neřeší. Je to jen provizorium. Až bude kompletně dokončený, pak bude mít smysl pro šoféry a ti už snad nebudou tolik využívat kvítkovickou křižovatku. V to aspoň doufáme," dodává Herník. Po skončení pracovní doby vyráží domů, do otrokovické části Kvítkovice, kde si pro změnu užívá ničím nerušeného klidu. (jk)
Otrokovická doprava v číslech Kvítkovická křižovatka - měření od 2. do 8. září průměrný průjezd za den: 30 059 aut rekordní zátěž: 35 069 aut za den
Přivaděč R55 do města: - měření od 28. srpna do 3. září úsekem projelo 25 417 vozidel
Centrum města: měření od 31. července do 10. srpna úsekem projelo 99 918 aut
Ulice Objízdná: měření od 13. do 23. září úsekem projelo 80 067 aut
http://zlinsky.denik.cz/zpravy_region/3 ... 31016.html
Otrokovice trpí nadměrnou dopravou Kvítkovická křižovatka v Otrokovicích je tou nejvytíženější na Zlínsku. Denně tam projedou tisíce aut.
Otrokovice - Výjimku ze zpoplatnění severovýchodního obchvatu města. Přesně toho by ráda docílila otrokovická radnice. Kvůli tomu nyní dává dohromady potřebnou argumentaci a po předčasných sněmovních volbách zástupci města chtějí vyrazit na ministerstvo dopravy.
S sebou povezou coby podklady také výsledky nedávného měření frekvence dopravy, které probíhalo na vybraných uzlových bodech. „Vlivem dopravy se zhoršila kvalita ovzduší, navíc mnozí šoféři nechtějí obchvat využívat právě kvůli poplatku a také tomu, že není postavena jihovýchodní část, která by jim zajistila plynulou jízdu. Počkáme proto, až do ministerského křesla usedne člověk s pevným mandátem, a předneseme mu naše problémy v číslech," říká místostarosta Otrokovic Milan Plesar. Rekordní úsek Na kvítkovické křižovatce, která je tou nejvytíženější na Zlínsku, se průzkum konal v týdnu od 2. do 8. září. „Celkově největší zatížení křižovatky v průběhu čtyřiadvaceti hodin bylo v pátek 6. září, kdy jí projelo 35 069 aut. V dopravní špičce, v pátek mezi čtrnáctou a patnáctou hodinou, úsekem projelo za hodinu 2706 vozidel," vyčísluje vedoucí odboru dopravně-správního otrokovické radnice Renáta Krystyníková. Vysoká frekvence aut projíždějících Otrokovicemi už leze obyvatelům města doslova krkem. „Ta auta mi vadí odjakživa, ale co s tím nadělám? Nic. Už aby byl hotový ten obchvat, snad to něčemu pomůže," míní například Vladimír Doucha. „Já mám strach tu křižovatku přecházet. To je hrozné, navíc než naskočí pro chodce zelená, tak to trvá," říká seniorka Olga Loučková. Po severní části obchvatu Otrokovic na základě měření z poloviny roku 2010 projelo zhruba 11 500 aut. „Bylo to během čtyřiadvaceti hodin. V té době však ještě nebyla zprovozněna R55 do Hulína. Teď by číslo bylo rozhodně vyšší," informuje za zlínskou správu Ředitelství silnic a dálnic Karel Chudárek. Také on by uvítal, kdyby obchvat Otrokovic využívalo co nejvíce šoférů. „Odlehčili by tak Otrokovicím, obchvat je na velkou zátěž koneckonců stavěný. Na rychlostní komunikace je na rozdíl od místních cest pokládána kvalitnější vrstva," dodává ředitel Chudárek. Výstavbu jihovýchodní části obchvatu pak Ředitelství silnic a dálnic plánuje na příští rok. Uveden do provozu by měl být v září 2016. Domy se otřásají, hrnky nadskakují Vesnický klid a čilý městský a hlavně až příliš velký dopravní ruch. To dennodenně na střídačku zažívá na vlastní kůži Jiří Herník z Pohřební služby Otrokovice, která sídlí na třídě Osvobození. O několik metrů dál se pak nachází kvítkovická křižovatka, jež je tou nejvytíženější na území celého Zlínska. V páteční špičce mezi čtrnáctou a patnáctou hodinou tam projede i přes dva tisíce sedm set vozidel. „Teď je situace úplně nejhorší. Je tu prašno a hlučno. Nejen že mi za dveřmi jezdí bezpočet osobních aut a kamionů, ještě se tu už nějakou dobu staví nové obchodní centrum. To je hrozné. Jsme velice zvědavi, jak to tady bude vypadat, až bude otevřené. Předpokládám totiž, že do areálu budou hodně jezdit kamiony kvůli navážení zboží. Hlučnost se tady tak v žádném případě nesníží," stýská si Herník. Vysoká frekvence aut je problémem mnohaletým. „Baráky se otřásají. Já osobně co chvíli slyším, jak mi drnčí hrnky v policích. Vždycky se leknu, co se děje," říká Herník. Kýženým řešením je podle něj dostavba jihovýchodní části obchvatu Otrokovic, do které se dělníci mají pustit už příští rok. „Severovýchodní obchvat sice už dávno slouží řidičům, ale nic neřeší. Je to jen provizorium. Až bude kompletně dokončený, pak bude mít smysl pro šoféry a ti už snad nebudou tolik využívat kvítkovickou křižovatku. V to aspoň doufáme," dodává Herník. Po skončení pracovní doby vyráží domů, do otrokovické části Kvítkovice, kde si pro změnu užívá ničím nerušeného klidu. (jk)
Otrokovická doprava v číslech Kvítkovická křižovatka - měření od 2. do 8. září průměrný průjezd za den: 30 059 aut rekordní zátěž: 35 069 aut za den
Přivaděč R55 do města: - měření od 28. srpna do 3. září úsekem projelo 25 417 vozidel
Centrum města: měření od 31. července do 10. srpna úsekem projelo 99 918 aut
Ulice Objízdná: měření od 13. do 23. září úsekem projelo 80 067 aut
http://zlinsky.denik.cz/zpravy_region/3 ... 31016.html
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
2otaznik > na novinové články tu máme tuto rubriku
http://forum.ceskedalnice.cz/viewforum.php?f=197 ... zkus si tuto zvyklost osvojit, díky
Abych nebyl uplně OT - riziko stavby dle SFDI:
Akce zařazena do OPD po dohodě s MD a SFDI na jednání 28.5.2013. Spolufinancování akce z OPD může být zpochybněno ze strany EK s ohledem předchozí jednání ve vazbě na další trasování R55 směrem na Hodonín.
http://forum.ceskedalnice.cz/viewforum.php?f=197 ... zkus si tuto zvyklost osvojit, díky
Abych nebyl uplně OT - riziko stavby dle SFDI:
Akce zařazena do OPD po dohodě s MD a SFDI na jednání 28.5.2013. Spolufinancování akce z OPD může být zpochybněno ze strany EK s ohledem předchozí jednání ve vazbě na další trasování R55 směrem na Hodonín.
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Každopádně jen a jen dobře. Ten JV obchvat Otrokovic už tady měl být 10 let. Na Uherské Hradiště jedu sice jen jednou za několik let, ale to provizorní řešení je opravdu neskutečný maras.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Bylo vypsáno výběrové řízení na PDPS v rozsahu RDS a AD:
https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/ ... JkaW9uUnNk
PDPS: Projektová dokumentace pro provádění stavby
RDS: Realizační dokumentace stavby
AD: Autorský dozor
https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/ ... JkaW9uUnNk
PDPS: Projektová dokumentace pro provádění stavby
RDS: Realizační dokumentace stavby
AD: Autorský dozor
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
tak na egordionu se objevil termín pro podání nabídek 18.3. 2015 v 9:00 jde o užší řízení, tak asi oslovili jenom pár projekčních firem, které nabídnou ceny, za jaké připraví PDPS v rozsahu RDS/AD ... s letošním startem stavby to tedy moc nevypadá ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Naposledy upravil(a) Jirka L dne 15.3.2015 1:22:24, celkem upraveno 1 x.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
myslel jsem, že se letos začne stavět, škoda
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
V rozpočtu na letošní rok, peníze na to jsou vyčleněny. Mohlo by se.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
jestliže někdy v půlce roku bude k dispozici PDPS (viz. egordion), tak je otázka, kdy bude k dispozici ZDS, pak tendr ... osobně to letos nevidím ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
No kdyby se stal zazrak a vsichni by pracovali na 100%, tak by se mohlo teoreticky 31.12. slavnostne kopnout do zeme.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Hanesi, ale kterého roku?
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
No to jsem nenapsal, protoze mi bylo jasne, ze by se jednalo bud o vtip nebo smutnou realitu daleke budoucnosti.......................
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
PDPS v rozsahu RDS/AD za 10.4 mega zpracuje AF-Cityplan
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Jak to ted vypada s obchvatem Otrokovic? Ted, kdyz se opravuje krizovatka v Kvitkovicich, tak ten prujezd na Malenovice od nadrazi je temer nemozny. Dale stara Malenovska nemuze pojmout veskerou dopravu smerujici na Napajedla. O dokonceni tohoto obchvatu se mluvi snad 40 let.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Zase nový leták a posunutí zahájení výstavby na 3/2017:
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553c ... 095244.pdf
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553c ... 095244.pdf
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Jen pro info: v letáku ze září bylo uvedeno také 95,4% vykoupených pozemků
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Aktualizace stavu vykoupených pozemků:
plné rozlišení:
stav k 20.12.2015
stav k 7.2.2015
náhled:
Podle mého odhadu je nevypořádáno 73 pozemků (11LV), možná až kolem 82 pozemků (všech těch 9 pozemků navíc je ale buď ve vlastnictví měst nebo Ředitelství silnic Zlínského kraje)
ze 73 pozemků, které jsou (téměř) s jistotou potřeba je:
39 pozemků v majetku města Otrokovice nebo Napajedla
15 pozemků (4 LV) v procesu vyvlastňování (vše v k.ú. Kvítkovice u Otrokovic; u žádného neběží 20-ti denní lhůta)
8 pozemků ve správě Ředitelství silnic Zlínského kraje
6 pozemků (2LV) ve vlastnictví právnických osob:
-Moravská skládková společnost a.s. (k.ú. Kvítkovice u Otrokovic, LV 1929, pozemky č. 1712/37, 1712/38, 1718/35, 1719/3 a 1719/4)
-AGRIGENTO s.r.o. (k.ú. Napajedla, LV 6079, pozemek č. 1446/4)
3 pozemky (2LV) ve spoluvlastnictví ŘSD a fyzických osob:
-LV 1884 k.ú. Kvítkovice u Otrokovic, pozemky 1712/97 a 1719/62 (ŘSD 9/10, Šmigurová Dagmar 1/10)
-LV 6426 k.ú. Napajedla, pozemek 6738/148 (ŘSD 2/3, Ing. Habánová Dana 1/3)
1 pozemek ve spoluvlastnictví dvou SJM (k.ú. Kvítkovice u Otrokovic, pozemek č. 1280/36)
1 pozemek ve vlastnictví fyzické osoby (k.ú. Kvítkovice u Otrokovic, pozemek č. 1715/1 - Šišková Jaroslava)
Neodhadoval jsem z žádných relvantních podkladů, jen podle umístění pozemků
plné rozlišení:
stav k 20.12.2015
stav k 7.2.2015
náhled:
Podle mého odhadu je nevypořádáno 73 pozemků (11LV), možná až kolem 82 pozemků (všech těch 9 pozemků navíc je ale buď ve vlastnictví měst nebo Ředitelství silnic Zlínského kraje)
ze 73 pozemků, které jsou (téměř) s jistotou potřeba je:
39 pozemků v majetku města Otrokovice nebo Napajedla
15 pozemků (4 LV) v procesu vyvlastňování (vše v k.ú. Kvítkovice u Otrokovic; u žádného neběží 20-ti denní lhůta)
8 pozemků ve správě Ředitelství silnic Zlínského kraje
6 pozemků (2LV) ve vlastnictví právnických osob:
-Moravská skládková společnost a.s. (k.ú. Kvítkovice u Otrokovic, LV 1929, pozemky č. 1712/37, 1712/38, 1718/35, 1719/3 a 1719/4)
-AGRIGENTO s.r.o. (k.ú. Napajedla, LV 6079, pozemek č. 1446/4)
3 pozemky (2LV) ve spoluvlastnictví ŘSD a fyzických osob:
-LV 1884 k.ú. Kvítkovice u Otrokovic, pozemky 1712/97 a 1719/62 (ŘSD 9/10, Šmigurová Dagmar 1/10)
-LV 6426 k.ú. Napajedla, pozemek 6738/148 (ŘSD 2/3, Ing. Habánová Dana 1/3)
1 pozemek ve spoluvlastnictví dvou SJM (k.ú. Kvítkovice u Otrokovic, pozemek č. 1280/36)
1 pozemek ve vlastnictví fyzické osoby (k.ú. Kvítkovice u Otrokovic, pozemek č. 1715/1 - Šišková Jaroslava)
Neodhadoval jsem z žádných relvantních podkladů, jen podle umístění pozemků
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Výkupy vypadají slibně, možná se i příští rok zahájí výstavba
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)