[D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 28.1.2010 19:03:31
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
tak Lenny, mam info ze RSD v lete necekane poslala penize na vykup pozemku pod R55 k zlinskemu RSD, coz znamena ze by se mohlo zacit stavet uz brzo (samozrejme zalezi hlavne na to kolik penez Kalousek uvolni). Kdyby se RSD konecne rozpustilo, udelalo by se NDS-CZ anebo by se ptali hejtmanum co by se melo skutecne urgente postavet tak by se nepostavelo prozatim uplne zbytecnou cast D1 Hulin-Rikovice vcetne mostu co nikdo nechce, ale misto toho by uz bylo davno hotovy R55 JV a I/49 Malenovice III.Etapa a jeste by zbylo na zahajeni R49 aspon smerem k prum.zone v Holesove !
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Most co nikdo nechce je přes R55Michael V. píše:... Kdyby ... tak by se nepostavelo prozatim uplne zbytecnou cast D1 Hulin-Rikovice vcetne mostu co nikdo nechce, ale misto toho by uz bylo davno hotovy R55 JV a I/49 Malenovice III.Etapa a jeste by zbylo na zahajeni R49 aspon smerem k prum.zone v Holesove !
No a protože tam nejezdím a informace čerpám z tohohle fóra, tak jsem zaznamenal, že na D1 Hulín - Říkovice je vetší provoz než na D1 Vyškov - Kroměříž.
Takž kdyby (kouzelné slůvko, že? ) se nestavěla ta zbytečná D1 Vyškov - Kroměříž, tak už mohla bejt R55 až do UH
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
No tak na úseku Hulín-Říkovice dělá rozhodující intenzity peáž R55.Před dokončením D1 Přerov - Lipník tomu tak bude vždy.
Otrokovice-JV obchvat chybí velmi.Kdyby byl nouzově alespoň půlprofil vyvedený do prům.zóny Napajedla.
Otrokovice-JV obchvat chybí velmi.Kdyby byl nouzově alespoň půlprofil vyvedený do prům.zóny Napajedla.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
I/55 je v Břestu zavřená, tak se jezdí objíždkou po D1, tudíž tama jezdí i ti, kteří nevlastní dálniční známku.
Chtělo by to pokračování obchvatu, a nejen obchvatu, až po Petrov je I/55 tragická, obzvlášt mezi UH a Petrovem, tam se nedá jet rychle...
Chtělo by to pokračování obchvatu, a nejen obchvatu, až po Petrov je I/55 tragická, obzvlášt mezi UH a Petrovem, tam se nedá jet rychle...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Zaplaťpámbu za to,že nenutí bez známky sjet na MÚK Hulín východ a mohou až do Otrokovic.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Chtěl jsem se zeptat,podle kilometráže na R55 soudím,že je měřená sice od Olomouce,ale v peáži D1 se nenačítá.Je to tak?Nemám podle čeho porovnat,protože podobná situace zatím u nás na D-R není.
Soudím podle kilometrovníku u MúK Hulín-východ s hodnotou 18km,což je od Olomouce nesmysl.
Soudím podle kilometrovníku u MúK Hulín-východ s hodnotou 18km,což je od Olomouce nesmysl.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Jestli to tak je, tak mi to přijde jako chyba. Peáž by mělo být souběžné vedení 2 silnic, takhle to je, jako by byla silnice přerušena. Z hlediska kilometrovníků se tak o peáži nedá mluvit.
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Bude to tak.viky píše:Chtěl jsem se zeptat,podle kilometráže na R55 soudím,že je měřená sice od Olomouce,ale v peáži D1 se nenačítá.Je to tak?Nemám podle čeho porovnat,protože podobná situace zatím u nás na D-R není.
Soudim podle zkusenosti s peazi I/11 a I/44 mezi Bludovem a Rapotinem, tam je "dominantnim" tahem I/11, takze v dotcenem useku kilometrovniky ukazuji stale kilometraz jedenactky od Prahy.
Na I/44 se staniceni pocita od Mohelnice do Bludova a pote pokracuje nasledujicim kilometrem az po odpojeni v Rapotine. Takze v trase I/44 je taky nekolikakilometrova "dira" ve staniceni.
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 28.1.2010 19:03:31
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
no vidim, pane Pokorny ze se na vychodni morave opravdu moc nevyznate, doporucuju se zucastnit mezinarodni (ceskoslovenske) konference stredni morava - krizovatka dopravnich a ekonomickych zajmu - konference porada sdruzeni pro rozvoj dopravni infrastruktury na morave jejim predsedou je Libor Lukas a prijdou tam mj. ministry dopravy CR a SR, hejtmany (zupany) kraje zlin, olomouc, trencin a zilina, predstavit se bude slovensky ppp projekt R1 atd. mozna se tam dozvite jake dalnice morava potrebuje a jake ne.
protoze napsat ze by jsme D1 Vyskov-Hulin nepotrebovali je nesmysl, my jen momentane nepotrebujeme pokracovani na Rikovice kdyz neni vyresen obchvat Prerova, dulezitejsi nez tahnout D1 smerem na Ostravu je pro nas ale pokracovani D1cky v puvodni trase smerem na Puchov tj. R49 potom prebere D1 (a R49) prakticky veskery provoz ktery je nyni na I/18, I/35, I/57, I/49, I/50 a I/54. dotahnou R55 smerem na Breclav je samozrejme taky dulezity, to uz bylo napsano, nejdulezitejsi usek je vsak JV obchvat Otrokovic, protoze tam se to stosuje. Zbytek cesty do UH je plynule, take diky tomu ze tam neni zadny semafor a obchvat Stareho Mesta - a to jak smerem na Buchlovice tak i smerem na UH. A je bohuzel typicky pro CR ze se stavi bez hlavy bez stavebni povoleni atd. Uz nekolik let se zbytecne utraci miliardy na dostavbu D8 ktera jeste porad nema vsechny stavebni povoleni, no a na morave se zase stavelo do Rikovic kde je vedle jen par let stara I/55 v nove trase a povoleni a hlavne penize na obchvatu Prerova - kde je skutecne hruza - chybi.
protoze napsat ze by jsme D1 Vyskov-Hulin nepotrebovali je nesmysl, my jen momentane nepotrebujeme pokracovani na Rikovice kdyz neni vyresen obchvat Prerova, dulezitejsi nez tahnout D1 smerem na Ostravu je pro nas ale pokracovani D1cky v puvodni trase smerem na Puchov tj. R49 potom prebere D1 (a R49) prakticky veskery provoz ktery je nyni na I/18, I/35, I/57, I/49, I/50 a I/54. dotahnou R55 smerem na Breclav je samozrejme taky dulezity, to uz bylo napsano, nejdulezitejsi usek je vsak JV obchvat Otrokovic, protoze tam se to stosuje. Zbytek cesty do UH je plynule, take diky tomu ze tam neni zadny semafor a obchvat Stareho Mesta - a to jak smerem na Buchlovice tak i smerem na UH. A je bohuzel typicky pro CR ze se stavi bez hlavy bez stavebni povoleni atd. Uz nekolik let se zbytecne utraci miliardy na dostavbu D8 ktera jeste porad nema vsechny stavebni povoleni, no a na morave se zase stavelo do Rikovic kde je vedle jen par let stara I/55 v nove trase a povoleni a hlavne penize na obchvatu Prerova - kde je skutecne hruza - chybi.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Souhlasím s Vámi, ale asi se nepočítalo s tím (když se začínal úsek na Říkovice), že na obchvat Přerova nebudou peníze a protáhne se celá příprava. Například další úsek na Lipník už je připraven... R49 je potřeba a prognózy jsou asi pravdivé, ale nevím kolik % to udělá. Nikdo nedá takové love na celou R49 (s tunelem). U R55 jen dokončit obchvat Otrokovic a UH.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Petr Pokorný píše:tak jsem zaznamenal, že na D1 Hulín - Říkovice je vetší provoz než na D1 Vyškov - Kroměříž.
Tak tomuhle nějak nerozumím. Petr Pokorný píše, že v úseku Hulín - Říkovice je už teď větší provoz než v úseku Vyškov - Kroměříž. A vy na to reagujete, že na úseku Hulín - Říkovice dělá rozhodující intenzity peáž R55 a že po dostavbě úseku D1 Přerov - Lipník tomu tak nebude. Znamená to tedy, že po dostavbě D1 Přerov - Lipník, intenzity na úseku Hulín - Říkovice poklesnou? A nebo jste to myslel tak, že po dostavbě D1 Přerov - Lipník se zvýší intenzity na úseku Vyškov - Kroměříž a intenzity na úseku Hulín - Říkovice tím pádem už nebudou vyšší. Podle mě po dostavbě D1 Přerov - Lipník vzrostou intenzity na celém úseku Vyškov - Lipník rovnoměrně, takže podle mě pokud jsou nyní v úseku Hulín - Říkovice intenzity vyšší, tak i po dostavbě chybějícího úseku D1 budou vyšší stále.viky píše:No tak na úseku Hulín-Říkovice dělá rozhodující intenzity peáž R55.Před dokončením D1 Přerov - Lipník tomu tak bude vždy.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Myslel to tak, že až se dostaví 0137 a 0136, tak na úseku Hulín - Říkovice již nebude dominantní peáž R55 neb bude přebita tranzitem od Ostrava -> Západ, čímž stoupnou intenzity i na úseku Vyškov - Hulín.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Aha, díky za vysvětlení
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
přesně takMartin z Ostravy píše:Myslel to tak, že až se dostaví 0137 a 0136, tak na úseku Hulín - Říkovice již nebude dominantní peáž R55 neb bude přebita tranzitem od Ostrava -> Západ, čímž stoupnou intenzity i na úseku Vyškov - Hulín.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
jakou má tahle stavba prioritu? jsou ty datumy v letáku reálné?
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Mě spíš přijde smutné, že si MV musí koupit pozemky a postavit DO PČR samo. Dopadne to tak, že se postaví SSÚD, a vedle bude prázdný pozemek na kterém se "někdy" postaví DO.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
A kdo by to měl financovat?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.9.2012 7:32:42
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
A co má ŘSD společného s PČR?
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Zatím nic
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Tak ale ŘSD by to podle mě mělo zaplatit, protože v rozpočtu stavby je nějakých 50 mil. jako nic, zatimco pr MV je to hodně. Toť můj názor.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Obojí jsou to státní prachy, takže je to jen otázka zaúčtování.mbmat píše:Tak ale ŘSD by to podle mě mělo zaplatit, protože v rozpočtu stavby je nějakých 50 mil. jako nic, zatimco pr MV je to hodně. Toť můj názor.
Re: 5505 Otrokovice, obchvat JV
Ale jde také o dotace z OPD. Kdyby se při kontrole z Bruselu zjistilo, že se část peněz rozpočtovaných pro dopravní stavbu použila pro jiný rezort, tak by dotaci nepřidělili, případně již přidělenou dotaci by nařídili vrátit.