[D55] 5507 Babice - Staré Město
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Aha, tak nyní se pro změnu nevysazují křečci, ale rozsévají se po staveništi jeho bobky
Ještě, že archeologové mají rozum a nezahrabávají v trase dálnice kosti.
Ještě, že archeologové mají rozum a nezahrabávají v trase dálnice kosti.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
D55 - 5507 Babice – Staré Město - červenec 2022
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Tak ten rondel na konci nemá chybu...
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
D55 - 5507 Babice – Staré Město - srpen 2022
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Super video, mně osobně se líbí víc, než ta oficiální ŘSD videa.
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Nevíte někdo jak se bude stavět ten most pro koridor severně od Babic SO 214.6? Na videu to vypadá tak, že se betonují dvě půle mostu v odsunuté poloze.Varsamec píše:
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
liborp píše: Nevíte někdo jak se bude stavět ten most pro koridor severně od Babic SO 214.6? Na videu to vypadá tak, že se betonují dvě půle mostu v odsunuté poloze.
V technické zprávě se píše:
5.1.4 Postup prací
Stavební práce na mostní konstrukci lze rozdělit do následujících kroků:
· I. etapa
- zřízení přístupové cesty
- příprava staveniště
- stavba nosné konstrukce vedle železničního tělesa (včetně izolačního systému)
- beranění štětové stěny mezi kolejemi
- snesení kolejového svršku, demolice stožáru pro trakční vedení
- odtěžení drážního tělesa na úroveň okolního terénu, kotvení štětové stěny
- hluché vrtání pilot
- výkopové práce na úroveň základové spáry
- zhotovení základu
- zhotovení dříku opěr, úložných prahů
- zásyp základů
- přesun nosné konstrukce na opěry
- zhotovení přechodové oblasti
- zhotovení kolejového svršku a mobilního pažení pro 2. fázi výstavby
- dokončovací práce
· II. etapa
- zřízení přístupové cesty
- příprava staveniště
- stavba nosné konstrukce vedle železničního tělesa (včetně římsy a izolačního systému)
- snesení kolejového svršku, demolice stožáru pro trakční vedení
- odtěžení drážního tělesa na úroveň okolního terénu, kotvení štětové stěny
- hluché vrtání pilot
- výkopové práce na úroveň základové spáry
- demolice štětové stěny
- zhotovení základu
- zhotovení dříku opěr, úložných prahů
- zásyp základů
- přesun nosné konstrukce na opěry
- zhotovení přechodové oblasti
- zhotovení kolejového svršku
- dokončovací práce
Detailní postup výstavby bude navržen zhotovitelem díla na základě jeho výrobních kapacit. Některé stavební postupy je možné upravit v závislosti na možnostech dodavatele stavby. Práce na mostě musí být zkoordinovány s ostatními souvisejícími objekty. Během stavebních prací je nutné dodržovat technologické přestávky.
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.9.2010 11:09:16
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
D55 - 5507 Babice – Staré Město - listopad 2022
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
To je to prosím za podivné konstrukce na tom přivaděči na začátku videa v čase 0:17? Tam bude tak široký podjezd pod tratí? Nebo to budou dva mosty pro polní cesty nad přivaděčrm? Našel jsem situačku jen v blbém rozlišení, podle ní bych soudil na ten podjezd, je tam ta dráha nějak širší než v reálu...
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Myslím, že to jsou dvě půlky mostu pod tratí. Víc by k tomu měl nekdo znalejší.
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Ještě mě napadá dočasná přeložka pro zachování neomezeného provozu na trati..?
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Mohly by to být poloviny mostu (podjezdu) pod tratí, které pak budou zasunuty pod trat, aby se omezila výluka na minimum.
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Přesně tak, dvě půlky mostu pod tratí, následně proběhne příčný výsun a zmonolitnění.
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Podobne staveli podjezd pod trati v Otrokovicich do arealu Toma. Jde o zkraceni vyluk na trati.
koní pod kapotou není nikdy dost
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Tady je takový příklad rekonstrukce podjezdu pod železnicí. https://www.youtube.com/watch?v=R4ca9xVYJqk - zcela zastaven provoz na železnici, zbourání starého a navezení nového podjezdu
Jak to bude na D55 prakticky? Bude zcela zastaven provoz na obou kolejích nebo bude zachován alespoň jednokolejný provoz?
Jak to bude na D55 prakticky? Bude zcela zastaven provoz na obou kolejích nebo bude zachován alespoň jednokolejný provoz?
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Provoz ma být zachován vždy po jedné koleji. BTW dost dobře nevím, kudy by vedla objizdna trasa pro to množství nákladních vlaku, co tam denně projede...
koní pod kapotou není nikdy dost
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
KO u přivaděče k MUK Staré Město-sever (D55 + I/55 + III/42824) vypadá už z velké části dokončeně, bude se v dohledné době zprovozňovat?
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
tak si sám odpovím
zdroj: https://twitter.com/RSD_Zlinsky/status/ ... 3341882368Řidičům, kt. jezdí po silnici I/55 mezi St. Městem a Huštěnovicemi, roste před očima okružní křižovatka, jejíž zprovoznění plánujeme letos na konci I. kvartálu.
Propojí silnice I/55, III/42824 s dálnicí D55 přes přivaděč podjezdem pod železniční tratí a MÚK St. Město – sever.
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.9.2010 11:09:16
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
D55 - 5507 Babice – Staré Město - únor 2023
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Tesim se na pristi video, u Babic uz jezdi vlaky krokem a po jedne koleji, chystaji driky na zasunuti casti mostu pod koridor
koní pod kapotou není nikdy dost
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.9.2010 11:09:16
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
D55 - 5507 Babice – Staré Město - březen 2023
Re: [D55] 5507 Babice - Staré Město
Finišery a valce na místě, takze uz to asi nebude dlouho trvat.TiVa píše: ↑19.1.2023 14:56:36 tak si sám odpovím
zdroj: https://twitter.com/RSD_Zlinsky/status/ ... 3341882368Řidičům, kt. jezdí po silnici I/55 mezi St. Městem a Huštěnovicemi, roste před očima okružní křižovatka, jejíž zprovoznění plánujeme letos na konci I. kvartálu.
Propojí silnice I/55, III/42824 s dálnicí D55 přes přivaděč podjezdem pod železniční tratí a MÚK St. Město – sever.
koní pod kapotou není nikdy dost