Právě je 25.6.2017 9:40:03




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 168 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
 Rusko 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
Společnost Regional Concession Company, člen VIS Group vyhrála tendr na výstavbu Khabarovsk Bypass :arrow:

*formou PPP s délkou koncese na 15 let
*přesný název zní Khabarovsk Bypass 13 km - 42 km
*délka je něco nad 27 km v parametrech 4-pruhu
*půjde i zpoplatněnou komunikaci
*výstavba se začne v 07/2017 a potrvá dle fin. uzavření 36-48 měsíců
*na úseku bude 5 MÚK
*kontrakt má hodnotu 633,5 mil. USD

Nová komunikace spojí 3 federální silnice a to A-370 (Ussuri), R-297 (Amur) a A-375 (Vostok) a odlehčí tak městu od tranzitní dopravy. Khabarovsk je město vzdálené asi 800 km severně od Vladivostoku, rovněž asi 30 km od hranic s Čínou, kde se právě očekává vybudování dalšího významného spojení s touto zemí i díky této investici. Khabarovsk je 2. největší město dalekého východu Ruské federace, ve kterém žije cca. 0,6 mil. obyvatel.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


27.12.2016 17:38:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
Jen pro srovnání financování: Moskva letos proinvestuje do upgradů silniční sítě 2,32 mld. USD. Postaví nebo vylepší za to 103 km nových silnic, mostů a viaduktů. Vylepší stav povrchů. Jde o 1,5x větší částku oproti roku 2016. Moskva je ve všeobecnosti jedno z 10 nejhůře průjezdných metropol ve světě.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


6.2.2017 8:29:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
Most na Krym: začala se budovat dálnice od mostu po Sevastopol, prozatím 10 km sekce s tím, že výstavba běží na oba směry. Rychlost provozu bude na 140 km/h, s osvětlením pro zvýšení bezpečnosti provozu v parametrech 2x2. Plánuje se i osadit kamery s live přenosem z výstavby. První část má být v provozu v roce 2018.


_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


3.3.2017 20:23:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
Nižší růst poplatků za průjezd na ruských silnicích :arrow:

Vládním nařízením ze dne 24.03.2017 dochází ke zvýšení tarifu o čtvrtinu za využívaní nákladní dopravou federálních silnic v rámci systému „Platon“*.

V době zavádění systému na konci roku 2015 se původně plánovalo nastavit cenu 3,73 rublů (RUB) za 1 km a pokuty za neplacenou jízdu až 1 mln. rublů. Po masových protestech řidičů kamionů a pod tlakem podnikatelské sféry byl však zaveden tzv. snížený tarif 1,53 rublů za 1 km (a pokuta za neplacení 5-10 tis. rublů) s tím, že od 15. dubna 2017 měl být tarif zvýšen na 3,06 rublů za 1 km.

Po setkání premiéra Dimitrije Medveděva se zástupci podnikatelů vláda na poslední chvíli ustoupila od tak razantního zvýšení poplatků a cena dle nového tarifu bude činit 1,91 rublů za 1 km.

*„Platon“ (zkratka od „Plať za tunu“) je ruský systém vybírání poplatků (mýtného) od kamionů s povolenou maximální hmotností více jak 12 tun za jízdu na tzv. federálních silnicích.

Provoz systému zajišťuje společnost-realizátor, tzn. vybírá od majitelů kamionů poplatky za jízdy a předává je do státního rozpočtu. Od státu za to dostává prostředky, které jsou určené na kompenzaci nákladů, souvisejících se spuštěním a provozováním systému.

Zpočátku (v letech 2013-2014) „Rosavtodor“ (ruská státní silniční agentura spadající pod ministerstvo dopravy) plánoval vyhlásit veřejné výběrové řízení a dokonce byly přijaty přihlášky. V roce 2014 patřily mezi účastníky italská „Autostrade“, německá „Siemens“ a slovenská „SkyToll“. Dle vyjádření zástupců „Rosavtodoru“ však bylo výběrové řízení zrušeno kvůli „změnám geopolitické situace“ a „zájmům národní bezpečnosti“.

Dne 29.08.2014 se nařízením Vlády RF stala realizátorem systému na vybírání platby za využívaní nákladní dopravou federálních silnic společnost „RF-Invest Transportnye systemy“ (RTITS). RTITS patří z 50 % Igoru Rotenbergovi (jeden z nejvýznamnějších ruských oligarchů) a z 50 % státní společnosti „RT-Invest“ (investiční společnost statní korporace „Rostech“). Mýtný systém byl spuštěn 15. listopadu 2015.

V dubnu roku 2016 arbitrážní soud odmítl žalobu blogera Alexeje Navaľnogo a podnikatele Ivana Ždanova ke společnosti RTITS. V žalobě se tvrdilo, že schválení smlouvy mezi agenturou „Rosavtodor“ a TRITS je nezákonné, neboť nebylo provedeno na základě řádného výběrového řízení. Soud se přiklonil na stranu žalovaných,kteří se bránili tím, že smlouva byla podepsána na základě speciálního nařízení Vlády RF, což dovoluje určení realizátora bez výběrového řízení.

V současnosti konstituční soud na žádost několika poslanců Státní dumy projednává zákonnost mýtného systému. Poslanci tvrdí, že předmětné poplatky jsou daní, která však není zavedena federálním zákonem, ale nařízením Vlády, což protiřečí 57. článku Ústavy RF.

http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/ni ... 88106.html

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


30.3.2017 14:25:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
Federální silniční agentura Ruska v roce 2016 zrušila celkem 30% tendrů v hodnotě 4,78 mld. USD. Důvodem bylo nenaplnění podmínek nebo dokonce podezření na domluvené ceny. Tyto tendry se budou opakovat a zároveň by další v letech 2017-2019 už měli být dle plánu uzavřené. Je za tím ale i náznak finančních problémů Ruska, nejedná se o to, že by nebylo za co stavět, ale tendrování se nijak neupravilo v minulých letech, dodatkování ani i předtím prodražování se neřešilo a najednou se tedy řeší přímo rušením tendrů.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


10.4.2017 15:34:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
V 2. největším městě Ruska, v Sankt Petěrburgu se má 1.6. odevzdat do provozu Yakhtenny Bridge ponad řeku Bolshaya Nevka. Náklady na most jsou 33 mil. USD a spojuje městskou část Primorsky s novým stadionem na Krestovském ostrově, který se ještě staví a bude k dispozici pro událost 2018 FIFA World Cup.

z výstavby:
Příloha:
Snímka1.PNG
Snímka1.PNG [ 728.41 KiB | Zobrazeno 1344 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


20.4.2017 12:00:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
Rusko, které v 2. polovině roku 2016 našlo 100 mld. rublů na výstavbu 4-pruhové silnice Taurida v délce přes 200 km na Krymu výstavbu komunikace začalo: viewtopic.php?f=213&t=5930 . První část má být v provozu koncem roku 2018, druhá koncem roku 2020. Původně se měl projekt začat v 03/2017 a již nyní je prodražen o desítky mld. rublů, které ale ještě nejsou vykryté.

Více informací, fotek, záběrů na trasu atd.: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2605

Pŕípravní práce se provádějí půlroku. Zakládání větších mostních objektů rovněž.

Postup prací na mostě a Tavrida zde ve videu:



Starší články po EN: https://themoscowtimes.com/news/russian ... imea-54724 , http://financenewsinrussia.com/2016/10/ ... 8-aksenov/ , http://russianconstruction.com/news-1/2 ... rimea.html

Na Krym směrují oproti minulosti enormní částky peněz i na opravy stávající silniční sítě. Realizace nového mostu a nové dálnice napříč jsou investice, jakých by se Krym nikdy nedožil. Ukrajina velmi nehezky odpojila Krym od elektrické energie, čímž ale více potrestala místní obyvatelstvo, ale i tento problém byl již ze strany Ruska vyřešen natáhnutím kabelu a dovezením generátorů do důležitých institucí. Rusko nemusí investovat do obranní technologie, protože ta na Krymu je již nyní a to co nejvíce chybí je právě vylepšení dopravní dostupnosti.

Ale Rusko dnes investuje i do dálnice mezi největšími městy, i do dálnic v dalších oblastech, i do nového moskevského okruhu i do velmi odlehlých regionů na dalekém východě, kde se staví různé 4-pruhové bypassy. Stát se vzmáhá v silničních investicích, i když musí šetřit pro nízké ceny ropy. Nešetří se na enormním přezbrojení, ale razantně se šetří na sociálních výdajích. Doprava má o několik desítek % méně, jenomže před problémy se západem a cenami ropy naplánovala ty investice v řádech navýšení o stovky %. Nyní se ještě provádí i takové změny jako posun investicí; jejich prodloužení o 5-10-15 let dle priorit. Nenaplňují se ale ironické poznámky současných UA představitelů o tom, že na Krym Rusko zabudne den po připojení.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


13.5.2017 19:45:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1084
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: Rusko
Pěkné info o stavbě a příšerná propaganda. Kdyby tam desítky kilometrů nemodernizované 4 pruhové silnice nebylo, tak jim rozhodně nestačí fin. prostředky a rok 2020.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206 1.4 Hdi


15.5.2017 16:18:57
Profil
 

Příspěvky: 1148
Bydliště: R43
Příspěvek Re: Rusko
Je to jenom moje zvedavost, ale jake desitky kilometru ctyrproudych silnic mate na mysli??


16.5.2017 11:48:43
Profil
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
Ale ano desítky km tam jsou. Taky se v relevantních médiích píše o 240 km nové výstavby, ale celá trasa bude mít bez nějaké desítky 300 km. Jinak řečeno se ze Sevastopolu bude dát dostat přes Simferopol až po Kerč a tudy dál po mostní konstrukci na pevninské Rusko. A o tom, že se ta výstavba rozběhla a že to mostní napojení na Rusko se staví se nemusí konstruovat propaganda, to je samo o sobě technické veledílo. Naráží na nedostatek peněz, ale dofinancování je takové "ruské". Já jsem ještě neviděl, aby se v případě důležitých národních projektech v této zemi nenašla vůle nalézt zdroje. Napříč celým Ruskem se najdou, protože téměř všechny větší a důležité stavby se prodražují prakticky od zahájení realizace. Mnohem špatnější by bylo, kdyby se o ten Krym nestarala ani RF. Ale ono není nikdy dobře ani když se staví ani když se nestaví. Teď se staví, ale na Rusko a ne na Kyjev. Jenomže kdyby se Kyjev nezaobíral donekonečna jen sám sebou, tak taky mohl mít síť kvalitnějších rychlostních silnic uprostřed státu i s napojením na Krym a alespoň jeden tah na EU. Namísto toho se na Ukrajině rozsýpá síť silnic jako taková, ale naštěstí se to řeší. Ještě aby se to neřešilo. Ale zpátky k tématu. Od přechodu na pevninské Rusko se ale ještě nedá dostat po 4-pruhu do Moskvy. Ale tah E97 (A-290) je ve větší trase v dobrém stavu, navíc často jako 2+1, dále se napájí na M-4, která se na mnohých místech dualizuje nebo již jako 2x2 pruh v provozu je. Pokud by někdo nechtěl jít z A-290 na M-4, tak může jít i na 2+2 předeleváný tah A-146 (E115). No a tak či tak po M-4 až do Moskvy.

Tohle fórum neřeší zda je nebo není správné anektování Krymu. To ať řeší politici. My tady ani neřešíme sankce. Tohle je ještě relativně "malá" anektace, ve světě Maroko anektovalo celý stát; Západní Saharu. A také to není formálně moc akceptováno. Z pohledu dálnic a silnic se i Rusko modernizuje a vylepšuje, tak nebudu obcházet něco co stojí za zmínku. Ostatně tomu Krymu to nikdo nevezme, to se tam staví pro ně pro lepší dostupnost na nové správní centrum. Tím centrem je nyní Moskva. Na Krym se nedá nijak dostat a přitom má velmi důležitý vojenský význam, proto hlavně se to tam staví. A nejen silnice, ale i železnice. Společně s tím se řeší elektrická energie, telekomunikační rozvody atd. Tyto investice dosahují v řádech miliard USD. Když se to sečte i s tím mostem i s tím 4-pruhem napříč Krymem i s těma dalšími projektama v rámci infrastruktury i s opravami zanedbané infrastruktury, tak se ta částka blíží k částce 10 mld. USD. Propaganda? Nezapomínejme, že i EU nutí státy vynakládat nějaké % z projektů na marketing. Na spoty v televizi, na drobné předměty ve formě upomínek atd. Z peněz všech na hlouposti. A proč by tedy neměla být propaganda zrovna tady? Vzhledem k té částce, k těm sankcím a k počtu obyvatel Krymu se nedá očekávat, že by propaganda tady nebyla. A na investice od pevninské části Krymu k dalším důležitým bodům se proinvestují další miliardy, aby se to zcelilo. Tady ta oblast je přímo strategická. Ten most přes Kerčskou úžinu z těch nákladů tvoří polovinu. Tím, že se to buduje relativně prodlouženou trasou se zachová i nyní nejkratší a nejrychlejší způsob lodní přepravy a ten se také bude rozvíjet a mj. byl důvod i geologicko-přírodní, ale to nedokáži posoudit.

Ten most by sám o sobě neměl význam. Ani ta hlavní dálnice napříč Krymem ne. Proto se dotahuje návaznost okolní infrastruktury. Je to práce tak na dekádu. Dokud to spojení není plně v provozu, tak si bohužel občané Krymu vytrpí své vzhledem na chování Kyjevu, ale oni to jednou dobudované mít budou, ale ty vztahy se nezlepší. V každém případě celá ta trasa je důležitá, vždyť je tam dosah na Turecko, na Kaukaz, na Ukrajinu i EU.
Příloha:
Snímka.PNG
Snímka.PNG [ 267.62 KiB | Zobrazeno 967 krát ]

Já osobně ale s anektováním Krymu Ruskou federací nesouhlasím a psal jsem to tady opakovaně. Já ale nesouhlasím s mnoha věcmi, ale oni jsou a musím se s nimi naučit žít. A když to má někdo jako profesi, tak se musí o tom dokonce i učit. To je jako když je projekt dopravní infrastraktury do Soči. To prodražení bylo enormní, proč to nenapsat? Hlavně, když se o tom píše všude, protože tyto stavby (ono ledacos i bytový dům se umí prodražit) jsou jen málokdy s plánovaným rozpočtem v rámci celé planety. Jen ty způsoby jak to pak ukrýt se různí od Číny a Ruska přes východní EU po západní EU a západ jako takový. Projekty v Africe se málokdy prodraží pokud nepočítáme kurzovní rozdíly, jenomže mají nad sebou přísný technický dozor často mimo ten stát, přísný bankovní dozor, protože se to tam staví na úvěry a pak je to od státu, aby se něco neprodražilo co si financuje sama místní vláda. To bych nerozváděl tady v tomto vláknu. Ale napíšu to vždycky, i tak s tím tady nic nenadělám, tady je to pouze informační a dá se pak srovnávat ...

A tady ještě nesouvisející věc s Krymem a sice Russian Highways State Company (Avtodor), Report Rating: http://www.dagonghk.com/upload/news/Cre ... ompany.pdf , kde je hezky a srozumitelně popsaná činnost úřadu včetně mapek a projektů. Na trase se nakonec našlo mnoho památek ze ještě starších období.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


16.5.2017 16:30:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1400
Příspěvek Re: Rusko
Mě přijde, že jediný vítěz ukrajinské revoluce je Krym. Ten dokázal chytit příležitost z pačesy a využít ji.


17.5.2017 7:01:06
Profil
 

Příspěvky: 2204
Příspěvek Re: Rusko
Krymští Tataři by to asi nepotvrdili, ale oni už zas moc mluvit nemůžou... Krym je asi takový vítěz, jakým byly Sudety v roce 1938.


17.5.2017 17:40:22
Profil
 

Příspěvky: 26
Příspěvek Re: Rusko
Krym vítěz je. Jezdím na Krym pravidelně a mohu porovnat. Za dob Ukrajiny nic moc, teď tento region prožívá zlaté časy. Ještě, že to tak dopadlo. Mí přátele jsou tam zachráněni před agresivním Kyjevem.


17.5.2017 19:30:09
Profil
 

Příspěvky: 574
Příspěvek Re: Rusko
JirkaS:
Nemluvě o tom, že i přes ty investice se tam místní fakt nijak líp nemaj a to nejen Tataři. Turistů výrazně ubylo (ne že by tam teď nikdo nejezdil, ale je jich o dost méně - mimochodem z tohohle dnes dost silně profituje zbytek ukrajinského pobřeží, hlavně Oděsa, ale i třeba Karpaty a Lvov). Sice se tam určitým způsobem zvedly platy a důchody, ale taky tam mají o dost vyšší ceny, dobře je to rozebrané tady: https://ru.krymr.com/a/28450503.html (pokud není svobodná Evropa seriózní zdroj, tak už nevím co)

Ale to už sem každopádně nepatří (pokud to kolega Diaľničiar uzná za vhodné, tak ať poslední příspěvky smaže nebo někam přesune) takže zpět k silnici. Samozřejmě že se to postaví a svým způsobem to je pro infrastrukturu na místě zlepšení, ale pochopitelně je to taky součást ruské propagandy jako to bylo například u notoricky známé stavby mostu Russkij ve Vladivostoku, která se tu taky dříve propírala. Jde o to, že když se podíváme na Rusko a stav jeho infrastruktury jako celek, tak to rozhodně není největší a absolutně nejdůležitější priorita, která by v Rusku byla (ještě stále nestojí ani dálnice mezi dvěma největšími městy - Moskvou a Sankt Petěrburgem, nemluvě o takových tazích jako z Moskvy na Smolensk, Jaroslavl, Nižnij Novgorod atp.). Jednou se ale rozhodlo o tom, že se musí ukázat, jak Ukrajina Krym zanedbávala a Rusko tam obrovsky investuje, tak se to prostě musí postavit a tečka.

P.S. ještě poznámka k tématu odpojení proudu -to neudělala ukrajinská vláda, ale samozvaní aktivisté mimo jiné i z řad Krymských Tatarů (tedy z hlediska Krymu "místní"). A upřímně i když to možná je trochu hnusné vůči části obyvatel Krymu, kteří k tomu přišli jako slepí k houslím (spousta jich ale zase s anexí souhasila, tak hold musí nést důsledky), tak proč by na takovéhle území měla Ukrajina vůbec něco dodávat? On je problém spíše tak trochu v PR (v tom je zase Rusko velmi dobré), dobře je to řečeno ve včerejším článku Ondry Soukupa z HN, kde v souvislosti se včerejším zákazem řady ruských internetových portálů na území Ukrajiny jeden z bruselských diplomatů říká: "Existuje celá řada dobrých důvodů, proč to zavádějí. Oni jsou skutečně ve válce a asi žádný stát by se v jejich situaci nechoval jinak. Ale je to příšerně připravené a vůbec to nevysvětlují" (celý článek zde: http://archiv.ihned.cz/c1-65731160-ne-z ... y-facebook)


17.5.2017 19:47:17
Profil
 

Příspěvky: 1400
Příspěvek Re: Rusko
ML90 píše:
P.S. ještě poznámka k tématu odpojení proudu -to neudělala ukrajinská vláda, ale samozvaní aktivisté mimo jiné i z řad Krymských Tatarů (tedy z hlediska Krymu "místní"). A upřímně i když to možná je trochu hnusné vůči části obyvatel Krymu, kteří k tomu přišli jako slepí k houslím (spousta jich ale zase s anexí souhasila, tak hold musí nést důsledky), tak proč by na takovéhle území měla Ukrajina vůbec něco dodávat?

No třeba proto, že jim Rusko za tu energii platilo. A Ukrajina je v krachu a tak mi přijde divné, že si může dovolit přijít o příjem. Ale ona to EU zase zaplatí.
Myslím, že obyčejným obyvatelům Krymu je dnes lépe než za Ukrajiny a je jim celkem jedno, jestli se u nich investuje z propagandistických důvodů, nebo z jiných.


18.5.2017 7:11:54
Profil
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
Krymští Tataři ale tvoří jen cca. 10% obyvatel Krymu, takže tvrdit, že jen jakási menšina obyvatelstva byla za připojení k Rusku je zas pro změnu taková typicky ukrajinská propaganda. Nemluvě o tom, že když jsou problémy se základním cestováním, dostupností technické infrastruktury a energií, tak je zcela normální, že poklesne cestovní ruch. Já bych byl ale rád, kdyby se tady politika vynechala. Pod politikou myslím: plyn, co by kdyby ve vztahu EU a Rusko atd. Stejně tak argument, že Rusko nemá dobudované jiná přepojení snad není argument, že by se nemělo tedy nikde jinde nic budovat. To mnoho zemí nemá ledacos vybudované a staví se i jiné věci. To má ale v Rusku návaznost na rozlohu, hustotu osídlení, celkový počet obyvatel a význam železniční sítě. Ta má v této zemi větší význam než silniční síť. Krym patří Rusku, pokud se to změní, tak dojde k přesunu příspěvků. Nyní tomu ale tak není. Zpátky k dálnicím, když už ale tedy to začalo tou dálnicí Tavrida, tak pojďme k ní:

Opis projektu v návaznosti na vše důležité kolem :arrow:
Příloha:
Poznámka: část trasy
trasa.PNG
trasa.PNG [ 542.65 KiB | Zobrazeno 715 krát ]

Trasa dálnice se přijala ke konci roku 2016 a to ministerstvem dopravy Krymu. Spojí 6 měst (Kerch, Feodosia, Belogorsk, Simferopol, Bakhchisaray a Sevastopol) a 43 vesnic na osi Kerč - Simferopol - Sevastopol. Z hlediska členění ruské silniční síti se pak označuje jako federální dálnice. Medvedev již koncem roku 2016 oznámil, že cena má být 139 mld. rublů (tehdy 2,7 mld. USD) a cena sa nesmí navýšit. Vyčleněné jsou prozatím zdroje ve výši 100 mld. rublů, ale to jen značí, že buď se do výstavby připojí další firmy a organizace, banky nebo se pak částka vydotuje jinak. Buď to znovu doplacením ze silničního úřadu nebo přímo ze státního rozpočtu, příslušného ministerstva atd. Reálně se ale první práce na již 100% úsecích z hlediska natrasování zahájili na jaro 2016. Za dizajnem dálnice stojí Stroyproekt: http://www.stpr.ru/eng/ . Výstavba si vyžádá demolaci 20 domů. V prosinci 2016 se jakožto termín pro vyspořádání pozemků a zaměření posledních dílů trasy definovalo datum 1.4.2017. Podpoří se i ekonomika Krymu, protože až 60% stavebních materiálů bude pocházet právě z Krymu a jen 40% se doveze z pevninského Ruska. Krymská vláda má garantovat kontrolní proces a dohled nad sítí dodavatelů. V současné době trvá cestování do Simferopolu 5-6 hodin, do Sevastopolu pak 7-8 hodin. Po dokončení 4-pruhové dálnice se cestování do Sevastopolu zkrátí na 4 hodiny. Nyní je v nejhorší kvalitě nejen současné spojení mezi Simferopol a Sevastopol, kde se pro špatnou údržbu za desetiletí sesouvají svahy i s vozovkou, ale i Kerč - Sudak.

Dálnice Tavrida je součastí unikaface vztahů s Ruskou federací. Samotné Rusko prezentovalo před týdnem, že situace na Krymu ještě není dobrá. Ale za 3 roky se jednak stabilizovalo vedení republiky, řešila se legislativa a návaznost na Moskvu. Upravují se kontrolní mechanizmy Moskvy vůči Krymu; to i v praktické části centrální silniční úřad vykonává dohled nad procesem oprav silnic na Krymu. Ale co je hlavní je zesílení sociální oblasti a garancí práv ve vztahu obyvatelstva a státu. Buduje se nový most, který spojí Krym s Ruskem. Zahájila se příprava a nyní již výstavba dálnice napříč celým Krymem. Investuje se do energetiky a teprve po dokončení těchto projektů bude možno rozvíjet další návazné oblasti hospodářství Krymu. Kromě Krymu jakožto republiky pod Ruskem získal status federálního města Sevastopol. Reálně se ale začala přebudovávat celá infrastruktura Krymu a nestaví se jen dálnice. Ministerstvo hospodářství Krymu informovalo na přelomu let 2016/2017, že se opraví většina silnic, státních a veřejnoprávných budov, veškeré další dopravní a logistické objekty a možná že se nestihne úplně všechno, ale cílový je rok 2020. To již v 08/2014 ruská vláda přijala základní federální dokument pro socio-ekonomický rozvoj Krymu a Sevastopolu 2020, kde se vyčlenilo 681 mld. rublů (tehdy 10,6 mld. USD) tak, aby se zkvalitnila životní úroveň tamního obyvatelstva a vylepšilo se dopravní napojení jak Krymu na Rusko tak jednotlivých sídel Krymu na větší centra. A to jen do roku 2020 pro cca. 2 mil. obyvatel. To se vypracovalo v roce 2014 a teď se dá říct, že se to opravdu realizuje. Ale již v roce 2016 se opravovalo mnoho ulic a silnic s novou vozovkou.

Ještě před zahájením se zde realizoval i archeologický průzkum, při kterém se ledacos našlo. O průzkum se postarala Ruská akademie věd.

Zahájení výstavby a doplnění údajů :arrow:

Před týdnem se slavnostně zahájila výstavba dálnice Tavrida. Již několik měsíců se výstavba připravovala, což je ale standardní proces v mnoha státech. Kámen byl položen v regioně Belogorsk. Aktu zahájení se zůčastnil ruský ministr dopravy Maxim Sokolov. Na tahu se bude nacházet 90 mostů a dalších objektů různých přechodů terénu a 17 křižovatek na navazující silniční síť. Federální dálnice zajistí napojení federálního města Sevastopol na ruskou federální silniční síť, o co se mj. postará i novo-budovaný silničně-železniční most přes Kerčskou úžinu.

Fotogalerie ze zahájení a výstavby :arrow:
Příloha:
1.PNG
1.PNG [ 290.63 KiB | Zobrazeno 718 krát ]

Příloha:
2.PNG
2.PNG [ 272.57 KiB | Zobrazeno 715 krát ]

Příloha:
Snímka3.PNG
Snímka3.PNG [ 257.58 KiB | Zobrazeno 718 krát ]

Příloha:
4.PNG
4.PNG [ 312.26 KiB | Zobrazeno 718 krát ]

Příloha:
5.PNG
5.PNG [ 333.73 KiB | Zobrazeno 715 krát ]

Odkazy na mapové podklady a základní investice ze strany Moskvy na Krym: http://tavrida-road.ru/2016/12/11/vnima ... sterstvom/

Jedná se o celkem 253 km dálnice na straně Krymu. Pokud někde čtete, že se jedná o 280 km, tak je to proto, že do toho se započítává již i ten 19 km dlouhý most k ruské pevnině. Tato 253 km dlouhá trasa je nakonec kopírovaná zčásti paralelní silnicí, ale zčásti zcela novým koridorem a vychází ze středovekých tras cestování po ostrově.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


18.5.2017 9:32:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
Příloha:
Snímka.PNG
Snímka.PNG [ 19.71 KiB | Zobrazeno 417 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


13.6.2017 11:37:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 9412
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Rusko
Další informace o dálnici Tavrida na Krymu (mapy, fotky z výstavby, videa) :arrow:

http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2605
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2607

promo video k dálnici:


CKAD, okruh Moskvy :arrow:


_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
nové video - 2017 made in VINCI
čtěte+hlasujte


15.6.2017 15:00:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 168 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz