Právě je 25.11.2020 9:42:47




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 135 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Bosna a Hercegovina 
Autor Zpráva
Autor

Příspěvky: 99
Příspěvek Bosna a Hercegovina
Příloha:
bk-flag.gif
bk-flag.gif [ 976 bajtů | Zobrazeno 26975 krát ]

Příloha:
bk-map.gif
bk-map.gif [ 17.01 KiB | Zobrazeno 26973 krát ]

Rozloha: cca. 51 000 km2
Počet obyvatel: cca. 3,9 mil.
Hlavní město Bosny a Hercegoviny a Federace Bosny a Hercegoviny: Sarajevo (cca. 0,5 mil. obyv.)
Hlavní město Republiky srbské: Banja Luka (cca. 0,2 mil. obyv.)

Bosna a Hercegovina se člení na dvě tzv. entity: Federaci Bosny a Hercegoviny (FBaH) a Republiku srbskou (RS).


Naposledy upravil Diaľničiar dne 30.3.2016 14:34:22, celkově upraveno 8

aktualizace počtu obyvatel



26.2.2009 10:51:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Ministerstvo dopravy a komunikací :arrow:

http://www.mkt.gov.ba/

Ministerstvo dopravy Federace Bosna a Hercegovina :arrow:

http://www.fmpik.gov.ba/

Dálnice Federace Bosna a Hercegovina :arrow:

http://www.jpautoceste.ba/

Dálnice RS (správa dálnic na území RS) :arrow:

http://www.autoputevirs.com

Ředitelství silnic RS (správa silnic na území RS) :arrow:

http://www.putevirs.com/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


11.4.2009 13:28:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Ministerstvo spojů a dopravy Bosny a Hercegoviny schválilo trasu dálnice na koridoru Vc. Celková projektovaná délka je 340 km, z čehož 75,5 kilometrů představují tunely a 33 kilometrů mosty.

Již v listopadu 2005 proběhla v Sarajevu Mezinárodní finanční a odborná konference o výstavbě dálnice na koridoru Vc (INFECO – International Financial and Expert Conference on Corridor 5c Motorway).

Dálnice na koridoru Vc – Budapešť-Osijek-Sarajevo-Ploče - by měla procházet Maďarskem v délce 220 km, Chorvatskem 110 km a územím BaH v celkové délce 337 kilometrů. Na severní bh-chorvatské hranici začíná trasa dálnice v místě Svilaj (mezi městy Bosanski Brod a Bosanski Šamac), projekt předpokládá, že bh území na jihu opustí dálnice v místě Zvirovići jihozápadně od bh poutního místa Međugorje a do Chorvatska se vrátí nad přístavem Ploče. Základním posláním této komunikace je (přímé) spojení maďarského území se středním Jadranem.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


11.4.2009 13:31:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Federální dopravní odbor pro výstavbu, řízení a údržbu dálnic vydává výzvu k předkvalifikaci k výběrovému řízení na výstavbu dálnice na koridoru 5C, úsek Drivuša-Kakanj, podúsek Gorica-Bilješevo. :arrow:

Construction of section Drivuša – Kakanj in total length of 15,4 km, has been divided into three contracts as follows:

- Contract No.1: Subsection Bilješevo-Kakanj, length of 9,40 km, which will be financed by the loan signed with EIB

- Contract No.2: Subsection Gorica-Bilješevo, length 3,10 km, which will be financed by the loan signed with EBRD, and;

- Contract No. 3: Subsection Drivuša-Gorica, length 2,90 km, which will be financed by the loan signed with EIB.

- Left tunnel tube from km 4+437,00 to km 7+379,00 ...L=2942,00m`

- Right tunnel tube from km 4+460,00 to km 7+374,00 ...L=2914,00m`

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


Naposledy upravil Diaľničiar dne 30.3.2016 14:36:27, celkově upraveno 1

odstranění neplatného odkazu



15.5.2009 17:50:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Stav ve výstavbě silniční sítě v r. 2008:

Rezort dopravy sehrál v rozvoji národního hospodářství Bosny a Hercegoviny roce 2008 další pozitivní úlohu. Do infrastruktury související s dopravou byly vloženy značné prostředky; jednalo se zejména o realizaci (částí) projektů výstavby rychlostní komunikace Banja Luka – Gradiška (v Republice srbské na severu země) a dalšího úseku dálnice Sarajevo – Zenica (ve Federaci Bosny a Hercegoviny) a zahájení výstavby jejího pokračování na trase panevropského koridoru Vc. Byla zahájena modernizace i několika dalších komunikací I. třídy.

Hlavním nově budovaným objektem v dálniční síti je pokračující výstavba dosud v zemi jediné dálnice - ze Sarajeva směrem na severozápad k městu Zenica. V roce 2008 bylo uvedeno do provozu 6,2 km (před město Kakanj); práce pokračovaly po celý loňský rok, především v závislosti na disponibilitě finančních prostředků (právě kvůli jejich nedostatku z důvodu napjatosti federálního rozpočtu) došlo k pozastavení prací v zimním období.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


19.9.2009 9:01:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
V Bosně a Hercegovině silnice často nemají středový pruh, ani zpevněnou krajnici. Často se projíždí hornatými terény. V případě průjezdu k Jadranskému moři je nutno počítat s několika neosvětlenými tunely (zde se situace v poslední době zlepšuje), místy s výmoly ve vozovce a s kolonami aut, které se tvoří na hlavních trasách vedoucích k moři.

Nebezpečí představují zaminované prostory. Nelze s určitostí říci, jak rozsáhlá jsou v současné době minová pole v BaH. Zpráva UNDP (United Nations Development Programme) uvádí 11% území BaH s vysokých rizikem výskytu min. Odminována jsou města a obývané části BaH, avšak horská turistika nese značné riziko, neboť ne všechny zaminované oblasti jsou řádně označeny. Návštěvníci by se při cestování měli držet asfaltových silnic a viditelně užívaných cest.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


Naposledy upravil Diaľničiar dne 30.3.2016 14:38:00, celkově upraveno 1

odstranění neplatného odkazu



21.9.2009 10:31:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Nejnovější vývoj k 31.12.2009:

Sektor stavebnictví zaznamenal v roce 2009 zaznamenal pád o 28,2% ve Federaci Bosny a Hercegoviny a 8% v Republice srbské. Hlavním nově budovaným objektem je pokračující výstavba dosud v zemi jediné dálnice ze Sarajeva směrem na severozápad k městu Zenica. V roce 2008 bylo uvedeno do provozu dalších 6,2 km (před město Kakanj) celkem tedy 39 km. Práce pokračovaly po celý rok 2009, především v závislosti na disponibilitě finančních prostředků (právě kvůli jejich nedostatku z důvodu napjatosti federálního rozpočtu) došlo k velkým zpožděním výstavby a podle posledních informací by celá dálnice v důsledku nedostatků financí měla být dohotovena až v roce 2011. Plánují se nové dálniční úseky jak ve Federaci Bosna a Hercegovina, tak v Republice srbské, zejména v souvislosti s výstavbou evropského dálničního koridoru 5c.

V zemi je celkem cca. 22.000 km silnic, z čeho ze zpevněným povrchem je cca. 12.500 km, ostatní jsou hlavně silnice štěrkové. Silnice, které se zjevně neužívají, jsou i nadále s rizikem, že jsou na nich zaminovaná pola. Pozitivní informace je, že rok 2009 znamenal pro řadu hlavních silnic I. třídy jejich obnovu.

Zdroj: www.businessinfo.cz

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


14.7.2010 12:59:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Vláda Republiky srbské odstoupila od dohody o výstavbě dálnice

Vláda Republiky srbské dne 17. července 2010 odstoupila od dohody o koncesi na dobu 30 let s rakouským koncernem STRABAG na výstavbu 427 km dálnic v Republice srbské. Pravděpodobně, alespoň prozatím, končí éra uzavírání dohod o projektech formou tzv. přímých voleb partnera mezi vládou a zahraničním investorem. Zahraniční investoři se tak zřejmě budou muset, pokud bude chtít srbská vláda využít úvěry od evropských bank EBRD a EIB, účastnit otevřených mezinárodních tendrů.

Ministerstvo dopravy a spojů Republiky srbské informovalo tento týden prostřednictvím médií, že na zasedání Vlády RS dne 17. července 2010 vláda rozhodla o odstoupení od dohody s rakouskou firmou „STRABAG“, týkající se koncese na dobu 30 let na výstavbu 427 km dálnic v Republice srbské. Předseda vlády Milorad Dodik sdělil, že odstoupení proběhlo formou dohody obou stran. Rakouský koncern STRABA vystoupí ze společné akciové společnosti AUTOPUTEVI RS za odškodnění ve výši 200 000 EUR, což jsou již vynaložené náklady firmy STRABAG za zpracovanou projektovou dokumentaci, která byla srbské straně předána.

Vláda počítá s tím že, projektová dokumentace bude postoupena novému koncesionáři, který tyto náklady Vládě RS zaplatí. Neoficiálně se hovoří o tom, že mezi nové zájemce o koncesi patří italské společnosti Gil Company a Net Engineer, rakouský koncern Alpina, izraelský stavební koncern MC Group, ale i jiné, zatím nejmenované společnosti z Německa, Slovinska, Španělska a dokonce z Číny.

Tato dohoda byla rozjednána začátkem roku 2006 a podepsána v září 2008 jako tzv. „obchod století“ (podobně byl „obchodem století“ nazýván projekt ČEZu na modernizaci TE Gacko v objemu 1,2 mld. euro) a jedna z největších přímých zahraničních investic v RS. Hlavním důvodem krachu tohoto projektu byla neschopnost STRABAGu zajistit profinancování tohoto projektu resp. zabezpečení patřičných úvěrů od Evropské banky za obnovu a rozvoj (EBRD) a Evropské investiční banky (EIB). Dohoda byla podepsána ještě před vypuknutím globální světové finanční a hospodářské krize, kdy STRABAG spoléhal na svoji finanční sílu a dohodnuté úvěrové linky.

Všichni budoucí zájemci o koncesi budou Vládou RS upozorněni, že EBRD a EIB oznámily, že nebudou úvěrovat jakékoliv projekty, které budou Vládě RS nabízeny formou přímé volby partnera (mimo vypsané mezinárodní tendry). To byl právě případ firmy STRABAG, což je nyní ostře kritizováno. Pravdou je, že před dvěma lety, kdy Vláda RS dohodu s firmou STRABAG formou přímé volby realizovala, politická opozice a ekonomičtí experti včetně představitelů Transparency International BiH vládu upozorňovali, že se tato forma přímé volby partnera může vládě vymstít, což vláda tehdy striktně odmítala.

Rozhodnutí obou entit před čtyřmi lety o upřednostnění výběru investorů formou přímé volby již delší dobu ostře kritizuje také vedoucí zastoupení EBRD v Sarajevu Giulio Moreno. Podle jeho vyjádření je jedinou cestou, pokud entity chtějí jednat skutečně v zájmu státu, jak hledat seriózní partnery a investory, pouze forma vypisování plně transparentních mezinárodních soutěží. Z tohoto důvodu jak EBRD, tak EIB nebudou financovat projekty bez plně transparentních mezinárodních tendrů, neboť je to v rozporu se základními principy těch mezinárodních bankovních institucí.

Negativní atmosféra proti formě udělování zakázek formou přímé volby, která vznikla na základě krachu projektu s koncernem STRABAG, nepřeje českých firmám (OHL ŽS a.s., Brno a AŽD a.s., Praha), které již delší dobu usilují o projekt rekonstrukce a generální opravy železniční tratě Brčko – Banovići v RS právě formou přímé volby. Lze předpokládat, že minimálně do voleb (3. 10. 2010) je jakýkoliv závazek vlád Republiky srbské a Federace Bosny a Hercegoviny prakticky vyloučen.

Informace poskytnuta Zastupitelským úřadem České republiky v Sarajevu (Bosna a Hercegovina).

Zdroj: Businessinfo.cz, Datum: 30.07.2010

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


1.8.2010 22:02:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
V roce 2010 se v zemi neotevřel ani 1 km nové dálnice, i když peníze na výstavbu se navýšili. :idea:

Do infrastruktury související s dopravou byly vloženy značné prostředky; jednalo se zejména o realizaci (částí) projektů výstavby rychlostní komunikace Banja Luka – Gradiška (v Republice srbské na severu země) a dalšího úseku dálnice Sarajevo – Zenica (ve Federaci Bosny a Hercegoviny) a zahájení výstavby jejího pokračování na trase panevropského koridoru 5c. Byla zahájena modernizace i několika dalších komunikací I. třídy.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


26.6.2011 14:39:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 475
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Začala výstavba dalšího úseku dálnice , koridor Vc v Bosně a Hercegovině
Příloha:
koridor_vc_2.jpg
koridor_vc_2.jpg [ 35.74 KiB | Zobrazeno 25689 krát ]


Naposledy upravil Diaľničiar dne 30.3.2016 14:38:44, celkově upraveno 1

odstranění neplatného odkazu



6.10.2011 21:57:40
Profil
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
no ano začala, ovšem jde pouze o asi 4 km úsek Bijac-Kravice ... na jejich dálnici A1

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


21.11.2011 22:51:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Před dokončením je obnova a dostavba rychlostní silnice Banja Luka - Gradiška, jedná se o projekt v celkové délce 37 km, zde jeden záběr :arrow:
Příloha:
CIMG3461.jpg
CIMG3461.jpg [ 144.4 KiB | Zobrazeno 25460 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


23.11.2011 12:56:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Tato výše focená silnice je již v provozu. Stalo se tak 30.11.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


5.12.2011 16:52:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Extrémní příval sněhu se nevyhnul ani Bosně a Hercegovině. Města jako Mostar aneb Sarajevo mají za 2 dny 60-110 cm sněhu, doslova všude. :arrow:
Příloha:
mostar.jpg
mostar.jpg [ 98.02 KiB | Zobrazeno 25227 krát ]

Příloha:
mostar_01.jpg
mostar_01.jpg [ 131.31 KiB | Zobrazeno 25227 krát ]

Příloha:
Sarajevo.jpg
Sarajevo.jpg [ 83.78 KiB | Zobrazeno 25227 krát ]

Příloha:
Sarajevo_01.jpg
Sarajevo_01.jpg [ 90.59 KiB | Zobrazeno 25227 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


6.2.2012 12:15:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Vláda Republiky srbské dosáhla dohodu s Evropskou bankou pro obnovu a rozvoj (EBRD) na financování výstavby dálnice Banja Luka-Prnjavor-Doboj (72 km). EBRD poskytne 160 mil EUR na 36km úsek z Prnjavoru do Doboje. Dohoda má být podepsána 29. března tohoto roku. Poté bude následovat vypsání mezinárodního soutěže.

Druhá polovina dálnice bude pravděpodobně profinancována Evropskou investiční bankou (EIB), úvěrem ve výši 200mil. EUR. Jednání stále probíhají.

Pomineme-li Černou Horu, která zatím nemá ani kilometr dálnice je Bosna a Hercegovina se svými cca 40 km dálniční sítě mezi bývalými republikami SFRJ na posledním místě. Ve výstavbě nejdále pokročilo Chorvatsko, má 1241 km dálnic, Slovinsko a Srbsko vybudovaly cca po 500 km dálničních komunikací a Makedonie 200 km.

16.03.2012

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


7.4.2012 9:45:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Výstavba koridoru 5c, který spojí Budapešť s chorvatským přístavem Ploče probíhá nejpomaleji v Bosně a Hercegovině. Zatímco maďarská a chorvatská část je před dokončením, v Bosně bylo uvedeno do provozu pouhých 37 km z celkových 337.

Je veřejným tajemství, že EU má zájem na urychlení výstavby této, především pro středoevropany, důležité dopravní tepny.

Studie proveditelnosti navíc prokázala, že výstavba „transbosenské dálnice“ by přinesla užitek celé polovině bosenské populace, která žije v pásu podél její trasy. Výstavba by byla i příležitostí pro místní stavební firmy a jistě by přispěla i ke snížení extrémní bosenské nezaměstnanosti. Dalším pozitivním přínosem by bylo zjednodušení, zrychlení a zlevnění dopravy zboží a surovin - nezbytný předpoklad pro zvýšení nízkého bosenského vývozu.

Špatná dopravní infrastruktura je také jedním z důvodů malého zájmu zahraničních investorů.

Podle studie proveditelnosti se celkové náklady na výstavbu bosenského úseku pohybují kolem 3,77 miliard eur. Nejdražší částí je úsek Konjic - Jablanica.

Do roku 2012 bylo plánováno uvést do provozu celkem 180 km dálnice od Svilaja do Doboje a od Mostaru do Bijače. Zatím je ale v provozu zmíněných 37 km a na dalších 28 km se pracuje. To je celkem pouhých 19 % bosenského úseku.

Podle Ministra pro dopravu Republiky Srbské (RS) v Bosně a Hecegovině - Nedeljko Čubriloviće, jedná Vláda RS s Evropskou bankou pro obnovu a rozvoj o poskytnutí půjčky na stavbu 47km bosenskosrbského úseku. Koridor by měl být napojen i na pro srbskou část Bosny prioritní dálnici Banja Luka - Doboj.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


23.4.2012 19:00:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1070
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Mě tedy přijde šílený, že ta země nemá ani jednotnou mapku dálniční sítě a některé dálnice jsou zcela nesmyslně zdvojené.


7.5.2012 12:59:35
Profil
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Dne 15.7.2012 se odevzdala do provozu stavba: Mahovljani interchange (1,6km) na E-661, mezi Banja Luka a Gradiška. :arrow:
Příloha:
96350029.jpg
96350029.jpg [ 239.28 KiB | Zobrazeno 24331 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


21.7.2012 12:12:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 329
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
platí se na novém useku nějaké mýtné?

_________________
Mazda MX-5 NB
Ford Galaxy 1.9TDi PD


25.7.2012 15:19:38
Profil ICQ
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Sponik, nevím - snad eucitizen by věděl, když tak mu napište SZ.

15.5.2009 jsem zde napsal informaci, že se připravuje tendr m.j. i na výstavbu "Contract No.1: Subsection Bilješevo-Kakanj, length of 9,40 km, which will be financed by the loan signed with EIB" a mohu říct, že 23.8.2012 se tato část dálnice A1 dostala do provozu. :arrow:
Příloha:
IMG_1024.JPG
IMG_1024.JPG [ 137.08 KiB | Zobrazeno 24043 krát ]

Příloha:
IMG_1058.JPG
IMG_1058.JPG [ 161 KiB | Zobrazeno 24043 krát ]

Příloha:
IMG_1103.JPG
IMG_1103.JPG [ 128.31 KiB | Zobrazeno 24043 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


26.8.2012 9:02:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 106
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Neviem ci je ten usek spoplatneny, ale opytam sa a dam vediet.

Dalsia dobra sprava je ze Republika Srpska podpisala zmluvu na vystavbu useku Prnjavor-Doboj, dlhy 36 km. Tender vyhral konzorcium «Integral inženjering» Laktaši a «Granit» Skopje. Termin otvorenia tohoto useku je september 2015.
Na buduci rok by mal byt vyhlaseny aj tender na usek Banja Luka-Prnjavor.


26.8.2012 9:53:09
Profil
 

Příspěvky: 106
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Mam odpoved ohladne useku Hranica Chorvatsko-Banja Luka: momentalne sa neplati myto, ale uz su tam namontovane budky na myto a zrejme do konca roka bude tento usek spoplatneny.


27.8.2012 9:00:43
Profil
 

Příspěvky: 329
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
eucitizen: moc děkuji za odpověd :)

_________________
Mazda MX-5 NB
Ford Galaxy 1.9TDi PD


27.8.2012 15:32:19
Profil ICQ
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Doplnil jsem všechny odkazy na úřady pro silnice/dálnice v zemi. Jedná se o 2. příspěvek v tématu. Dále doplňuji, že se rozrostl počet silnic až na 23.000 km, přičemž se zvětšil i podíl zpevněných silnic na 20.000 km, včetně městských v délce 4.700 km. I tak se ale podíl zpevněných komunikací zvýšil.

BiH získává finance na rozsáhlejší výstavbu koridoru Vc, tak doufejme, že se již brzo rozjedou další úseky.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


4.3.2013 18:37:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14340
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bosna a Hercegovina
Příloha:
xwry1.jpg
xwry1.jpg [ 563.25 KiB | Zobrazeno 22436 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2020
čtěte+hlasujte


2.5.2013 8:42:22
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 135 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz