Rusko
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Rusko
Rusko už plánuje cca pětikilometrový most na Krym:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... -most.html
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... -most.html
Re: Rusko
Po tom včerejším imperiálním projevu Putina to spíš než na most vidím na další zvací dopis, tentokrát z východní Ukrajiny. Pak už nebude most potřeba.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 30.3.2016 22:49:05, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když navazujete na předchozí příspěvek
Důvod: necitujte, když navazujete na předchozí příspěvek
Re: Rusko
No ona to zas taková novinka s tím mostem není. Novinkou je to, že jej chtějí postavit rychle.
Ke konci druhé světové tam už byl a pak jej pobořili ledové kry...
Teď se o tom debatovalo už od 2004, pak to usnulo. Dokonce v té půjčce Janukovičovi byla část peněz právě na ten most, jako podpora infrastruktury.
Ke konci druhé světové tam už byl a pak jej pobořili ledové kry...
Teď se o tom debatovalo už od 2004, pak to usnulo. Dokonce v té půjčce Janukovičovi byla část peněz právě na ten most, jako podpora infrastruktury.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 19.12.2020 21:35:28, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Re: Rusko
Tak snad jim konečně Putin pomůže a ten most udělá, naopak vidím v tuto chvíli zbytečné příjezdové cesty z Ukrajiny na Ruský Krym.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 30.3.2016 22:49:23, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když navazujete na předchozí příspěvek
Důvod: necitujte, když navazujete na předchozí příspěvek
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Rusko
Dopravní strategie 2030
http://xn--90aombffhjlk.xn--p1ai/11-07-2014/?lang=en
Doprava je v Ruské federaci vnímána jako problém, do kterého je nutno investovat veliké peníze. V roce 2008 se přijala Dopravní strategie a na jejím základě se vypracovaly další strategie a plány pro rozvoj silniční, železniční, letecké atd. dopravy. Realita je taková, že v Ruské federaci je nyní 39.200 km dálnic a rychlostních silnic. Síť dálnic a rychlostních silnic se nestaví dle plánů, ale staví se nejlépe. Ze státních peněz i z PPP. Co se týče vyřešení dopravy v Moskvě, vázne urychlovací proces nového okruhu, ale pomalu se realizuje i tento projekt. Hlavní státní silnice mají stejnou údržbu jako před 5 lety, tedy nevyhovující situace, ale naštěstí se stav nezhoršil. Bohužel, mnohem horší je to s dostupností a s rozvojem regionální silniční sítě a infrastruktury. Tady se ani s vypracováním strategie nic nezměnilo.
Stejné problémy jsou na železnici: jenom pomalá modernizace hlavních tratí, nedostatek vagónů. Stejné problémy jsou v letecké dopravě; ačkoliv se zadefinoval problém častých leteckých nehod, nic se s tím v praxi nedělá.
Ruská federace nepotěšila ani mezinárodní dopravní společnosti, protože ustupuje od karnetů TIR. Je to jasná preference vlastních dopravních firem na ruském území, jenom to tak nikdo nenapíše a nepoví.
Co se ale zvětšilo za posledních 5 let, to je korupce. Ta se přímo znásobuje. Jakákoliv oprava anebo výstavba nové silnice stojí asi 2-3x více jako v EU. A paradoxně, čím níže se jde (od hlavních směrem na regionální silnice), tím je reálná cena poměr silnice a jiné činnosti téměř 1:1, problém se řeší občasnou výměnou představitelů vládních agentur, ale je to nedostatečné. Anebo je to cílené.
Celkový stav silniční infrastruktury se nepatrně zlepšil. Díky nárůstu životní úrovně a motorizace to však není poznat. Dostupnost regionů (platí čím dale od Moskvy) je s automobilem nadále bídná. Síť servisů a dalších služeb je minimální, kvalita často nedostateční. Ve větších městech kromě Moskvy zvládá nápor pro veřejnou dopravu síť metra, tramvají atp.
Ruská federace nemá větší zájem o nové dálniční trasy mezi RF a EU, spíše se orientuje na východní oblasti od Moskvy.
RF se hodně spolehála na PPP a to se také při některých větších projektech rozjelo. Bohužel, sektorová strategie vznikla v krizovém období, RF již dočerpává přebytky z ropy a plynu, nadále investuje obrovské částky do obrany a infrastruktury a nutí k temu další odpovědné (regiony), zadlužují se státní společnosti, hospodářství téměř neroste a události posledního období spíše odrázejí investory do dalších investic.
http://xn--90aombffhjlk.xn--p1ai/11-07-2014/?lang=en
Doprava je v Ruské federaci vnímána jako problém, do kterého je nutno investovat veliké peníze. V roce 2008 se přijala Dopravní strategie a na jejím základě se vypracovaly další strategie a plány pro rozvoj silniční, železniční, letecké atd. dopravy. Realita je taková, že v Ruské federaci je nyní 39.200 km dálnic a rychlostních silnic. Síť dálnic a rychlostních silnic se nestaví dle plánů, ale staví se nejlépe. Ze státních peněz i z PPP. Co se týče vyřešení dopravy v Moskvě, vázne urychlovací proces nového okruhu, ale pomalu se realizuje i tento projekt. Hlavní státní silnice mají stejnou údržbu jako před 5 lety, tedy nevyhovující situace, ale naštěstí se stav nezhoršil. Bohužel, mnohem horší je to s dostupností a s rozvojem regionální silniční sítě a infrastruktury. Tady se ani s vypracováním strategie nic nezměnilo.
Stejné problémy jsou na železnici: jenom pomalá modernizace hlavních tratí, nedostatek vagónů. Stejné problémy jsou v letecké dopravě; ačkoliv se zadefinoval problém častých leteckých nehod, nic se s tím v praxi nedělá.
Ruská federace nepotěšila ani mezinárodní dopravní společnosti, protože ustupuje od karnetů TIR. Je to jasná preference vlastních dopravních firem na ruském území, jenom to tak nikdo nenapíše a nepoví.
Co se ale zvětšilo za posledních 5 let, to je korupce. Ta se přímo znásobuje. Jakákoliv oprava anebo výstavba nové silnice stojí asi 2-3x více jako v EU. A paradoxně, čím níže se jde (od hlavních směrem na regionální silnice), tím je reálná cena poměr silnice a jiné činnosti téměř 1:1, problém se řeší občasnou výměnou představitelů vládních agentur, ale je to nedostatečné. Anebo je to cílené.
Celkový stav silniční infrastruktury se nepatrně zlepšil. Díky nárůstu životní úrovně a motorizace to však není poznat. Dostupnost regionů (platí čím dale od Moskvy) je s automobilem nadále bídná. Síť servisů a dalších služeb je minimální, kvalita často nedostateční. Ve větších městech kromě Moskvy zvládá nápor pro veřejnou dopravu síť metra, tramvají atp.
Ruská federace nemá větší zájem o nové dálniční trasy mezi RF a EU, spíše se orientuje na východní oblasti od Moskvy.
RF se hodně spolehála na PPP a to se také při některých větších projektech rozjelo. Bohužel, sektorová strategie vznikla v krizovém období, RF již dočerpává přebytky z ropy a plynu, nadále investuje obrovské částky do obrany a infrastruktury a nutí k temu další odpovědné (regiony), zadlužují se státní společnosti, hospodářství téměř neroste a události posledního období spíše odrázejí investory do dalších investic.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Rusko
aktuality z dálničního rozvoje:
M11 Moscow - St. Petersburg
Western High-Speed Diameter St. Petersburg
Zahahuje se také výstavba nového obchvatu Moskvy. ZDE informace.
M11 Moscow - St. Petersburg
Western High-Speed Diameter St. Petersburg
Zahahuje se také výstavba nového obchvatu Moskvy. ZDE informace.
Re: Rusko
Kolik bude na okruhu Vmax, když chtějí dosahnout průměru 150 km/hodinu?The 525-kilometer-long (326 mile) Central Automobile Ring Road will be located 20 to 86 kilometers away from the Moscow Automobile Ring Road (MKAD), a ten-lane road that has encircled Moscow (with the exception of New Moscow and several newer districts) since 1961. The toll for using the Central Ring Road is expected to be set at 2.3 rubles per kilometer ($0.06) and the average driving speed is expected to be up to 150 kilometers per hour.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Rusko
Stav z roku 2012: číslo se zvedlo na 39.000 km, což odpovídá masivním investicím.Diaľničiar píše:Dle portálu http://www.cia.gov je v Rusku aktuálně 30.000 km dálnic, rychlostních silnic a ostatních vysokorychlostních silnic.
Z oficiálních údajů výplývá aktuální rozestavěnost v dalších 1.564 km, především v západní (evropské části) země. Z těchto km je systémem PPP stavěno přes 60% délky.
Re: Rusko
Čínu už nedoženou a taky jsou hodně daleko za USA a EU. Moskva má nejvíce obyvatel a taky největší problémy s dopravou. Taková Praha je vedle Moskvy jen nějaké okresní město... SJM je oproti tomu zívačka: http://goo.gl/maps/fQeDx a takhle v centru mají spoustu ulic s 10 jízdními pruhy, no prostě maras.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Rusko
To je jedna věc a další je, že hlavní oblast přepravy zboží jsou železnice.
Dne 15.10. se odevzdal do provozu 12 km úsek dálnice M5 v Moskevské oblasti kolem Bronnitsy. Dálnice je navržena pro rychlost 140 km/h.
Zdroj: http://www.interfax-russia.ru/Center/ci ... ?id=549714
Dne 15.10. se odevzdal do provozu 12 km úsek dálnice M5 v Moskevské oblasti kolem Bronnitsy. Dálnice je navržena pro rychlost 140 km/h.
Zdroj: http://www.interfax-russia.ru/Center/ci ... ?id=549714
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Rusko
Dne 28.11. se odevzdal do provozu 72 km dlouhý úsek M11, tedy dálnice Moskva - St. Petersburg v oblasti Tver. Jde o úsek mezi Torzhok a Vyshny Volochyok, 2x2 pruhová dálnice s MPR 130 km/h, přičemž návrhová je 150 km/h. Komunikace je zpoplatněná. Jde o 1. úsek odevzdán do provozu na této trase, přičemž jeho výstavba trvala 3 roky.
Více informací: https://tass.ru/ekonomika/1609949
Více informací: https://tass.ru/ekonomika/1609949
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 19.12.2020 21:50:14, celkem upraveno 1 x.
Důvod: aktualizace odkazu
Důvod: aktualizace odkazu
Re: Rusko
A jak je to s dalšíma úsekama této dálnice?
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Rusko
Absolutně nemám zdání, pokusím se zjistit.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 27.3.2016 18:40:24, celkem upraveno 1 x.
Důvod: update
Důvod: update
Re: Rusko
Podle ruské wiki a různých článků (třeba tady: http://lenta.ru/news/2011/09/29/trassa/) na které odkazuje tvrdí, že chtějí mít celou dálnici hotovou na MS v fotbale v roce 2018. I vzhledem k ekonomické situaci Ruska dost pochybuju že jsou schopný to zvládnout. Jinak letos by se ještě měl otevřít jeden úsek od obchvatu Moskvy k letišti Šeremetěvo. Mimochodem právě kolem projektu téhle dálnice byl v Rusku obrovský skandál. Kvůli dálnici má být vykácena část tzv. Chimkinského lesa na okraji Moskvy, což v Rusku zvedlo docela velký odpor.mbmat píše:A jak je to s dalšíma úsekama této dálnice?
Jinak co se týče Ruska, tak já jsem spíš zvědav na ten plánovaný most přes Kerčskou úžinu, který jestli postaví tak až buhví kdy a stejně bude k ničemu, protože to tam bude pořád mnohem dál než přes Ukrajinu. Zatím si to Rusové docela užívají, pro Rusy je cesta přes Ukrajinu na Krym zavřená a trajekty z Kerče teď kvůli počasí dost často stojí a to ještě nemáme zimu.
Re: Rusko
Černé moře je na to příliš na jihu.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 30.3.2016 22:52:56, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necitujte, když navazujete na předchozí příspěvek
Důvod: necitujte, když navazujete na předchozí příspěvek
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Rusko
Dnes se uvedl do provozu 43 km úsek dálnice M11 od MKAD v Moskvě dál na jih do Solnechnogorsk. Za poslední měsíc se tak na této dálnici odevzdalo do provozu již 115 km.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 19.12.2020 21:51:19, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu