Právě je 29.2.2020 14:26:44




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Bangladéš 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Bangladéš
Příloha:
bangladesh-flag-small.gif
bangladesh-flag-small.gif [ 1.59 KiB | Zobrazeno 17325 krát ]

Příloha:
bg-map.gif
bg-map.gif [ 16.82 KiB | Zobrazeno 17326 krát ]

Rozloha: cca. 144.000 km2
Počet obyvatel: cca. 169 mil.
Hlavní město: Dháka (cca. 7 mil., s okolím cca. 8,9 mil., Greater Dhaka Area má až 17 mil. obyv.)

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


Naposledy upravil Diaľničiar dne 18.3.2016 17:30:30, celkově upraveno 1

aktualizace počtu obyvatel



4.4.2010 11:46:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Ministerstvo komunikací :arrow:

http://www.moc.gov.bd/

Ministerstvo bydlení a veřejných prací :arrow:

http://www.mohpw.gov.bd/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


4.4.2010 11:57:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
V zemi je celkem cca. 240.000 km silnic. Zpevněný povrch malo v roce 2003 necelých 24.000 km. Až v posledních letech se investují obrovské částky do nové výstavby (především mostních objektů) a do zpevňování povrchů silnic tak, aby každý region byl dostupný během celého roku po nějaké silnici. V zemi tak bylo ke konci r. 2009 evidováno až 37.000 km silnic se zpevněným, většinou asfaltovým aneb betonovým povrchem, včetně silnic ve městech.

I tak se ale nedoporučuje cestovat od května do září, neboť je období dešťů, které může přinést záplavy, tornáda, a s tím spojené výpadky proudu a další komplikace.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


4.4.2010 12:03:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
V roce 1998 se zde otevřel více účelový most Bangabandhu známý též jako Most Jamuna (řeka se jmenuje Jamuna). :arrow:

Délka mostu: 4,8 km
Typ dopravy: silniční a železniční
Šířka: 18,5 m
První tendre: 1993
Začátek výstavby: 1994
Konec výstavby: 06/1998
Náklady: 900 mil. USD
Silnice: 2x2 jízdní pruhy
Zpoplatnění: ano (formou mýtného)

Spojila se tak východní a západní část země. Tím se podstatně zjednodušila jak silniční, tak i železniční doprava. :idea:

V rámci mostu jdou i telekomunikační káble, káble elektrickéhoho vedení atd.

Několik fotek:
Fotka části mostu se železnicí
Jedna z mýtnic
Příloha:
Jamuna_Bridge_1.jpg
Jamuna_Bridge_1.jpg [ 73.3 KiB | Zobrazeno 17305 krát ]

Příloha:
Jamuna_Bridge_3.jpg
Jamuna_Bridge_3.jpg [ 72.84 KiB | Zobrazeno 17308 krát ]

Příloha:
Jamuna Bridge_4.jpg
Jamuna Bridge_4.jpg [ 39.94 KiB | Zobrazeno 17306 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


4.4.2010 12:23:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Bangladesh Bridge Authority :arrow:

http://www.bba.gov.bd/

*instituce, která byla založená v letech 1984/1985 s cílem vybudovat most Jamuna
*stará se o provoz všech velkých mostů v zemi
*nyní tato instituce připravuje PPP projekty v oblasti silniční sítě

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


4.4.2010 12:37:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Dhaka Elevated Expressway :arrow:

http://www.itd.co.th/ (akcionář projektu)

Zadavatel zakázky: Bangladesh Bridge Authority
Forma výstavby: PPP projekt, typ B.O.T.
O co jde: rychlostní vyvýšená komunikace tzv. systémem Flyover

Délka: 32,3 km (3 etapy)
Šířka: 2x2 jízdní pruhy
Návrhová rychlost: 80 km/h
Náklady: 2 mld. USD

I. etapa: Old Airport - Farm gate - Sonargaon Hotel - Moghbazar - Malibagh Rail crossin - Khilgaon Flyover - Saidabad - Jatrabari - Shanir Akra (10.80 km)
II. etapa: Hotel Sonargaon-Htairpl - Katabon - Polashi - Fulbaria - Banga Bhaban - Tikatoli - Saidabad - Jatrabari/Tikatoli - Gopibagh - Atish Dipankar Road (10.10 km)
III. etapa: Uttara - Shajalal Int. Airport - Banani - Mohakhali - Old Airport (11.3 km)

Schválení projektu ve vládě: 17/06/2009
Mezinárodní výzva pro výběr koncesionáře: 20/10/2009
Zadání pro předkvalifikaci: 19/11/2009
Setkání zájemců se zadavatelem: 12/01/2010
Podání předkvalifikačních dokumentů: 04/03/2010

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


4.4.2010 12:53:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Úřad pro rozvoj silniční sítě :arrow:

http://www.rhd.gov.bd

Úřad pro silniční dopravu :arrow:

http://www.brta.gov.bd/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


4.4.2010 14:41:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
viewtopic.php?p=20713#p20713

již se staví :kladivo:
Příloha:
dhaka.png
dhaka.png [ 557.44 KiB | Zobrazeno 16383 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


8.5.2012 8:42:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Dhaka Transport Co-ordination Authority :arrow:

http://www.dtcb.gov.bd/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


27.2.2013 10:50:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Padma Bridge :arrow:

http://www.padmabridge.gov.bd/

*aktuální největší projekt silničního mostu v zemi
*délka: 6 km
*náklady na zhotovení: 3 mld. USD

Hlavním financovatelem stavby byla doposud Světová Banka. Přislíbila až 1,2 mld. USD. Ale pro podezření z korupce vlády (premiérka odmítla odvolat podezřelého poradce) z projektu odstoupila, co otřáslo i dalšími donory a Bangladéš má nyní v ohrožení i jiní stavby, protože více jak polovinu z nich financuje z rozvojové pomoci. :idea:

Radikální krok donorů, za které se jednotně postavila veřejnost i média, naprosto šokoval bangladéšskou vládu. Bangladéšská vláda nyní hledá zahraniční investory pro tento projekt.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


Naposledy upravil Diaľničiar dne 8.3.2017 20:14:44, celkově upraveno 2

aktualizace odkazu



5.10.2013 22:29:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Bangladéš se zalidňuje rychleji, než by sám chtěl. Vládní politika ale dosahuje zpomalování přírustku, i tak ale za 10 let +více lidí jak Česká republika. Současně veliké okolí Dháky má 10% obyvatelstva a dopravní situace je zde opravdu komplikovaná. Všechny uvedené instituce ve vláknu ale disponují neustále vyššími částkami na zlepšování stavu dopravy. V zemi se realizují i obrovské multimiliardové projekty v rámci USD.

Bangladéš se potýká s akutním problémem a tím je dětská práce. UNICEF odhaduje, že zde pracuje min. 3 mil. dětí. Všichni o tom ví, na druhou stranu se alespoň zlepšují podmínky. Průměrný věk je zde menší než 25 let a mnoho rodin je od této práce výslovně závislých. Poslední desetiletí se dosáhlo alespoň odstranění této činnosti z vládou podporovaných projektů, na čem nástojí všichni donoři a Světové mezinárodní finanční instituce.

Bangladéš je zemí, která je jednostranně orientována a to na výrobu a export textilu. Vláda poslední roky investuje do infrastruktury, která má podpořit růst ekonomiky a do snižování chudoby, tedy do vzdělání (škola je zde pomalu luxus) a na další sociální výdaje. Těmito výdaji se ale vláda více zadlužuje.

Největším problémem velikých projektů, např. i mostu Padma je nedostatek výrobních kapacit pro stavební materiály; absolutním nedostatkem je oblast metalurgie. Různé projekty na 2+2 silnice se sice realizují, ale v poměrně krátkých úsecích a většinou třeba jen spojují industriální zóny "s něčím", netvoří reální objezdy kolem nich. O tom, že situace je opravdu vážná svědčí i neustále denní zprávy z vládních kruhů, kde se všichni snaží o další investice do silnic a železnic.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


18.3.2016 18:01:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Dne 2.7. se do provozu odevzdá 192 km N1 mezi Dhaka a Chittagong a dalších 90 km N3 mezi Joydebpur a Mymensingh. Jedná se o 4-pruhové silnice s mnoha úrovňovými křižovatkami. Ve výhledu se plánuje nová rychlostní silnice mezi Dhaka a Chittagong.

Zdroj: http://bdnews24.com/bangladesh/2016/06/ ... before-eid

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


28.6.2016 13:39:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Padma Bridge má již vlastní web stránku, v tématu doplněno. :idea:





Obří projekt pro celý stát s nekutečním významem. Stavba za 3,6 mld. USD se vším všudy (nejen most, ale i připájecí silnice, úprava řek) s DPH. Silničně-železniční most, který spojuje JZ region se severním a východním. 2 dekády příprav ... odevzdání do provozu má být na přelomu 2018/2019, ale možná to bude i dřív. Zhotovitelem je čínská společnost China Major Bridge Engineering Company Limited. Výstavba se začala v 12/2014.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


8.3.2017 20:22:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Dobrou zprávou pro Bangladéš je, že na realizaci hlavního silničního projektu, kterým je nyní mj. i 192 km silnice Dháka - Chittagong v nákladech 475,1 mil. USD se zlevní na 427,8 mil. USD. Úspora tak představuje 10% z původní ceny a důvodem je snížení nákladů na stavební materiály. Snížení ceny nemá nic společné s realizací projektu. I nadále se očekává, že tah se uvede do provozu v 06/2017. Mnoho úseků již v provozu je. Jedná se o silnici N1, která se přebudovala na 4-pruh.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


20.4.2017 11:41:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Již brzo se odevzdá do provozu do provozu nadjezd Akhtaruzzaman Chowdhury ve městě Chittagong. Jedná se o 5,2 km silniční nadjezd ponad město, na kterém jsou MÚK již hotové a dodělávají se nájezdové rampy. Tento nadjezd, viadukt nad povrchem spojí 2 území: Muradpur a Lalkhanbazar. Chittagong je město na JV území státu s populací 2,5 mil. obyvatel (s okolím 4 mil.).
Příloha:
Poznámka: vizualizace
deal.jpg
deal.jpg [ 46.52 KiB | Zobrazeno 12054 krát ]

Chittagong Development Authority: http://cda.gov.bd/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


9.5.2017 8:35:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Dhaka Elevated Expressway (ze začátku vlákna jsou opakovaně příspěvky) se dostane do skluzu. Italská strana nezajistila zjevně všechny finance, tedy asi 1 mld. USD. :arrow:
Příloha:
Snímka.PNG
Snímka.PNG [ 18.72 KiB | Zobrazeno 11667 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


27.6.2017 15:55:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Bangladesh elevated expressways moving ahead :arrow:
Příloha:
Snímka.PNG
Snímka.PNG [ 38.57 KiB | Zobrazeno 11255 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


24.7.2017 7:46:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
projekt Padma Bridge (v tématu opakovaně, protože jeho osud sleduji) se neustále prodražuje ...

Bangladesh’s Padma Bridge faces cost hike :arrow:

    The cost of the Padma Bridge Project in Bangladesh could rise by around US$173 million, according to a report by the Financial Express newspaper.

    A Planning Commission official said the money would be needed for compulsory purchase of nearly 2,6700 more hectares. Work started in 2014 and the project is likely to finish by the end of 2018.

    It will be the third cost hike for the two-level steel truss Padma Bridge across the Padma River. The bridge, nearly 6.2km long, will connect Louhajong, Munshiganj to Shariatpur and Madaripur, linking Bangladesh’s south-west region to the northern and eastern areas. The goal is to boost transportation between the underdeveloped south and the capital Dhaka along with the main port of Chittagong.

    It will just over 18m wide, carrying a four-lane highway on the upper level and a single-track freight railway on a lower level.

    World Bank funding of around $1.2 billion was withdrawn in 2012 over allegations of corruption among Bangladeshi government officials and the procuremenet process. The project went ahead under government backed financing.

    In 2014, China Major Bridge Engineering Company was chosen as construction contractor for the bridge which was designed by AECOM. The contract is a build-own-transfer deal in which China Major Bridge is investing $2 billion – around 70% of the project cost.

    The UK’s Institution of Civil Engineers notes that the bridge is being built in one of the world’s most challenging environments including a high risk of earthquakes. The bridge’s piles are subject to extremely high riverbed scour and could lose substantial embedment.

    To counter this, the AECOM design is the displacement-based approach for seismic resilience.

    This includes seismic isolation between the superstructure girder and the pier-and-foundation system whereby principal bridge components can move relative to one another during an earthquake. This dissipates large forces.

    Each pier has six steel tubular driven piles. Friction pendulum bearings are used to permit large relative displacements between the bridge superstructure and the bridge piers.

    The design team led by AECOM included SMEC International, Northwest Hydraulic Consultants and ACE Consultants, with additional assistance from Aas-Jakobsenand HR Wallingford.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


14.10.2017 20:58:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Bangladesh highway development project for trade corridor :arrow:
Příloha:
7.PNG
7.PNG [ 19.2 KiB | Zobrazeno 9670 krát ]

Two highway projects for Bangladesh :arrow:
Příloha:
8.PNG
8.PNG [ 15.6 KiB | Zobrazeno 9670 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


12.11.2017 15:59:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
postup výstavby mostu Padma: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... stcount=68


_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


4.2.2018 15:10:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Bangladéš provedl rozsáhlý průzkum stavu silnic, který odhalil, že až 80% ze zpevněné sítě silnic potřebuje zásadní investice vzhledem k tomu, že jsou již celkově po životnosti. Hlavní silnice jsou všeobecně přetížené. Kromě toho dalších 5 let je nutno vynaložit 2,55 mld. USD na celkovou údržbu a opravy silničních tahů. Během povodní v roce 2017 bylo poškozeno 1.177 km silnic. Finance zajištěné nejsou, teď se teprve bude jednat o jejich zajištění.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


13.3.2018 9:20:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
sledovaná stavba v tématu

Tento víkend se konal kontrolní den výstavby mostu Padma a to přímo prostřednictvím samotné premiérky. Hasína Wadžídová (důležitá politička v této zemi a již 3x premiérka). Původně měla být stavba hotová v 11/2018, ale tento termín neplatí pro problém s financováním a výstavbou. Dobrá zpráva ale je, že projekt je již ze 70% hotový. Stavba pokračuje hlavně díky úvěru z čínské EX-IM banky, který nahradil původní schéma financování.

Od této stavby si slibuje vláda, ale i asijské rozvojové banky růst HDP v zemi o +2% a konec chudoby v oblasti. Investice bude kolem 3 mld. USD.


_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


14.10.2018 22:47:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Tady se ani nedá shrnout každá větší investice, ale věnuji se opravdu těm páteřním. Je to relativně chudá země, ale právě pro zalidněnost zase na druhou stranu když už se staví, tak se snahou odbřeměnit přeplněná města.

Asijská Infrastrukturní Investiční Banka (AIIB) pomůže za stovky mil. USD zrealizovat vícero silničních projektů. Částka. Jde hlavně o tah Sylhet - Tamabii, tedy propojení na Indii a práce jsou za 435 mil. USD. Dalších 235,1 mil. USD směruje na výstavbu mostu Mymensingh Kewtkhali ve městě Mymensingh.

Pátěrní silniční projekty nebo kombinace silnic-železnic tvoří v této zemi investice za celé miliardy USD. Chybí pak tak jak jinde další stovky mil. USD na pozdvižení regionálních silnic.

psáno v 06/2016:
Diaľničiar píše:
Dne 2.7. se do provozu odevzdá 192 km N1 mezi Dhaka a Chittagong a dalších 90 km N3 mezi Joydebpur a Mymensingh. Jedná se o 4-pruhové silnice s mnoha úrovňovými křižovatkami. Ve výhledu se plánuje nová rychlostní silnice mezi Dhaka a Chittagong.

Zdroj: http://bdnews24.com/bangladesh/2016/06/ ... before-eid


Dhaka - Chittagong Expressway :arrow:

*jedná se o cca. 218 km dlouhou 6-pruhovou silnici dálničního typu
*musí se postavit, aby se odlehčila již i stávající nedávno rozšířená hlavní silnice, která se rozšířením stala jen trochu méně přeplněnou, ale i nadále velmi obtížně sjízdnou a hlavně pro úrovňová křižování je nebezpečná
*bude vybudovaná více-méně ve stejné trase, někde nad původní silnicí, tedy bude jak to již bývá v Ásii vyvýšená
*v tomto koridoru se přepravuje až 90% tovaru v rámci zahraničního obchodu v roce 2013, tvrdila to ADB
*stávající 4-pruh zabere při cestování autobusem 6-7 hodin jízdy, a proto již ani nepomůže čistě další rozšiřování tohoto pozemního hlavního tahu

Koncem léta úřady varují, že se prodražují potenciální náklady kvůli zdražujícím se pozemkům, na celé trase se musí vynaložit o 1,6 mld. USD více na pozemcích, takže celkové náklady na pozemky budou ve výši až 2,4 mld. USD s čím ale nikdo nepočítal. Budou se muset posouvat i inženýrské sítě co se při původní dostavbě stávající státní silnice neprovedlo, protože to nebylo nezbytné. Tento fakt celkově komplikuje a tím i oddaluje dokončení budoucího dálničního spojení.

Pro dopravu v tomto prostoru je špatnou zprávou i fakt pozastavení výstavby 22 km speciálního koridoru jen pro autobusy Dhaka bus rapis transit system. Doprostřed silnice 1+1 pruhy jen pro busy. Ani tohle řešení ale tedy není dotáhnuté. Pokračuje jen realizace 10 km délky a i ta bude hotová nejdříve v roce 2024. Tato 22 km trasa začíná na letišti a končí v přístavisku Keranigan. Autem trvá cesta 3 hodiny, autobusem bude trvat 1/2 hodiny. Jednou až se to zrealizuje.

Bangladéš tedy jak vidíte umí postavit i veliké projekty. Ale pomalu se všemi těmito velikými projekty má problémy i co do termínů realizace a i co do financování, které se často odlišuje od původních domluv pro rozsáhlá podezření z manipulací s tendrováním atd.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


16.10.2018 19:51:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
No a další veliký projekt, který tady musím jednoznačně napsat je upgrade silnice Dhaka - Sylhet :arrow:
Příloha:
3.JPG
3.JPG [ 79.74 KiB | Zobrazeno 5279 krát ]

*stávající silnice dlouhá 214 km se rozšíří na 4-pruhy
*původní náklady 1,35 mld. USD se zvyšují na 1,5 mld. USD
*zvýší se kapacita silnice, zvýší se bezpečnost silničního provozu a sníží se cestovní čas atd.
*financování bylo zajištěno z Číny (stát získal v roce 2016 memorandum o porozumění na úvěr ve výši 21 mld. USD na 26 různých projektů a tohle je jeden z nich vzhledem k tomu, že směruje na Čínu), ale pro nedomluvení se s čínskou stranou to zafinancují národní zdroje a možná s tím souvisí i to prodražení

Vynechám ale politiku a proč nedošlo k dohodě se společností China Harbor Engineering Company, ale nakonec opravdu nedošlo.

Na těchto 214 km budou následující plánované objekty:

*321 rour pro odvodnění
*70 mostů
*5 železničních přechodů
*4 nadjezdy
*10 podjezdů
*42 lávek a mostů pro pěší
*3 odpočívky pro nákladní vozidla
*2 odpočívky pro ostatní vozidla

Projekt má být dokončený v 12/2022.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


18.10.2018 11:49:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 13713
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Bangladéš
Kromě obrovských silničních projektů dostane Bangladéš i obrovský úvěr ze Světové Banky pro zesílení místní ekonomiky na investice do lokálních a zemědělských silnic. Jde o úvěr ve výši 525 mil. USD. Z toho 100 mil. USD směruje na Second Rural Transport Improvement Project (RTIP II), což je program, který zahrnuje modernizaci 1.433 km lokálních silnic v regionech Upazila a Union. Zvyšná částka 425 mil. USD bude použitá na Operation for Supporting Rural Bridges Programme (SupRB), kde už z názvu plyne, že jde o upgrade a rozšíření stávajících mostů a vybudují se i nové silnice k nim. Úvěr je poskytnutý na 30 let.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


28.12.2018 18:23:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz