Vietnam
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Vietnam
Počet obyvatel: cca. 98,7 mil.
Hlavní město: Hanoj (cca. 8,1 mil. obyv., v rámci metropolitního území cca. 19,8 mil.)
Největší město: Ho Či Minovo Město (cca. 9 mil. obyv., v rámci metropolitního území cca. 21,3 mil.)
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 11.11.2020 15:05:06, celkem upraveno 3 x.
Důvod: aktualizace počtu obyvatel
Důvod: aktualizace počtu obyvatel
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Podle mezinárodních standardů je veškerá vietnamská infrastruktura velmi slabě rozvinutá. Nejtíživější situace je v oblasti pozemní dopravy, jejíž úroveň je jednou z hlavních brzd rozvoje odlehlých a horských oblastí.
Celková délka silniční sítě ve Vietname je cca. 224,6 tis. km, z čehož však většina má nezpevněný povrch špatné kvality, asfaltované silnice mají délku pouze 56,2 tis. km, v dešťových obdobích je cca. 100 tis. km silnic nesjízdných. Vietnamská vláda proto připravuje masivní investice do výstavby silniční sítě. Za tímto účelem vietnamská vláda zřídila Vietnam Expressway Development Investment Company, pod kterou nyní spadá veškerá výstavba a údržba nových silnic. Rozvoj vietnamské silniční sítě se v nejbližším období bude soustředit zejména na výstavbu dálniční sítě v plánované délce 6 313 km. K hlavním projektům otevřeným pro zahraniční investice v následujícím období patří:
1. Ninh Binh–Thanh Hoa Vinh Expressway - 215 km - 960 mil. USD - 2009*
2. Quang Tri-Hue-Da Nang Expressway - 178 km - 750 mil. USD - 2009*
3. Da Nang-Quang Ngai Expressway - 140 km - 755 mil. USD - 2009*
4. Bien Hoa-Vung Tau Expressway - 68 km - 325 mil. USD - 2009*
*začátek výstavby
Celková délka silniční sítě ve Vietname je cca. 224,6 tis. km, z čehož však většina má nezpevněný povrch špatné kvality, asfaltované silnice mají délku pouze 56,2 tis. km, v dešťových obdobích je cca. 100 tis. km silnic nesjízdných. Vietnamská vláda proto připravuje masivní investice do výstavby silniční sítě. Za tímto účelem vietnamská vláda zřídila Vietnam Expressway Development Investment Company, pod kterou nyní spadá veškerá výstavba a údržba nových silnic. Rozvoj vietnamské silniční sítě se v nejbližším období bude soustředit zejména na výstavbu dálniční sítě v plánované délce 6 313 km. K hlavním projektům otevřeným pro zahraniční investice v následujícím období patří:
1. Ninh Binh–Thanh Hoa Vinh Expressway - 215 km - 960 mil. USD - 2009*
2. Quang Tri-Hue-Da Nang Expressway - 178 km - 750 mil. USD - 2009*
3. Da Nang-Quang Ngai Expressway - 140 km - 755 mil. USD - 2009*
4. Bien Hoa-Vung Tau Expressway - 68 km - 325 mil. USD - 2009*
*začátek výstavby
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
19/5/2008 se začala ve mště Haiphong výstavba dálnice Hanoi-Haiphong. Její délka bude 105,5 km, náklady na výstavbu 1,54 mld. USD, z toho 1,5 mld. USD je krytých bankami. Dálnice bude mít 3+3 pruhy a taky plnohodnotní odstavní pruh. Bude se zde nacházet 6 MUK, 9 velkých mostů, 21 středně velkých mostů a 22 nadjazdů. Dálnice přepojeí 4 regiony: Hanoi, Hung Yen, Hai Duong a Haiphong. Odlehčí v současnosti značně přetíženou silnici č.5, návrhová rychlost na nové dálnici bude 120 km/h a stane se nejmodernější silniční stavbou tak ve Vietnami jak i v JV Asii. Zhotovitelem je konsorcium VIDIFI (Vietnam Infrastructure Development and Finance Investment Joint Stock Co.). Zajímavostí je, že stavební práce na 4. a 5. ůseku v celkové délce 13 km bude realizovat taky česká stavební firma PSJ Jihlava, a.s. a exportne financovaní kryje Komerční banka.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Několik fotek z výstavby nového mostu přes řeku Mekong
Práce se začali v 06/2008 a most je při My-Tho.
Práce se začali v 06/2008 a most je při My-Tho.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Ministerstvo plánovaní a investic
http://www.mpi.gov.vn/Pages/default.aspx - je zde i anglická verze
Ministerstvo dopravy
http://www.mt.gov.vn/vn/Pages/Trangchu.aspx
Vietnam Expressway Development Investment Company
http://www.expressway.com.vn/ - je zde i anglická verze
http://www.mpi.gov.vn/Pages/default.aspx - je zde i anglická verze
Ministerstvo dopravy
http://www.mt.gov.vn/vn/Pages/Trangchu.aspx
Vietnam Expressway Development Investment Company
http://www.expressway.com.vn/ - je zde i anglická verze
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 26.3.2016 14:11:29, celkem upraveno 2 x.
Důvod: aktualizace odkazu
Důvod: aktualizace odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Vietnam: Investiční příležitosti v sektoru dopravy
Vietnamská správa silnic zveřejnila sedm nových investičních "superprojektů" do dopravní struktury. Všechny mají podobu BOT (build-operate-transfer) a dají se rozdělit do dvou skupin: dálnice (expressway) mezi regiony a rychlostní městské okruhy (belt-road) kolem Hanoje a Ho Chi Minh City.
Projekty dálnic mezi regiony jsou tři. První je úsek mezi Dau Giay a Lien Khuong o délce 205 km a předpokládaném rozpočtu 2,2 miliardy USD. Druhý úsek je mezi Nha Trang a Phan Thiet o délce 79 km a rozpočtu 600 milionů USD. Třetí úsek je mezi Quang Ngai a Quy Nhon o délce 150 km a rozpočtu 1,64 miliardy USD.
Vietnamská správa silnic uvedla čtyři projekty městských okruhů. První je šestiproudová komunikace propojující Hanoi, Bac Ninh, Hung Yen a Bac Giang o celkové délce 136 km a předpokládaném rozpočtu 3,1 miliardy USD. Druhým projektem je dálnice propojující okresy Hanoi, Bac Ninh, Bac Giang a Vinh Phuc o celkovém rozpočtu 3,53 miliardy USD. Třetím projektem je městský okruh č. 3 okolo Ho Chi Minh City o délce 87 km, zatím bez upřesnění rozpočtu. Čtvrtý projekt také zatím nemá upřesněný rozpočet a bude to městský okruh č. 4 kolem Ho Chi Minh City propojující město s okresy Dong Nai, Binh Duong a Long An.
Stále je ještě otevřený dřívější projekt státní silnice (National Road) č. 6 mezi Ba La a Xuan Mai s rozpočtem 41 milionů USD, projekt modernizace a rozšíření státní silnice č.1A mezi La Son a Lang Co s rozpočtem 135 milionů USD a výstavba tunelů Phu Gia a Phuoc Huong (zatím bez upřesnění rozpočtu).
Znovu se vrací investiční nabídka dálnice mezi Noi Bai a Ha Long, protože čínský investor, který projekt získal, přišel s dodatečnými požadavky, které odporovaly vietnamským zákonům.
Ministerstvo dopravy upřednostňuje investory, kteří budou využívat půjček z International Bank for Reconstruction and Investment, které mají výhodu nízkého úrokového zatížení.
Vietnam se rozhodl urychleně modernizovat a rozšiřovat síť rychlostních komunikací, protože při prudkém růstu vozidel začíná hrozit dopravní kolaps vnitrostátní dopravy. V současnosti existuje pouze jedna státní silnice probíhající Vietnamem podél pobřeží, která má však pouze dva jízdní pruhy a často trpí dopravními zácpami. V horách podél hranice s Laosem a Kambodžou je sice vybudovaná další silnice, ale chybí jí zázemí (čerpací stanice, ubytování, stravování) a navíc kvůli hornatému terénu je pomalejší a vyžaduje mnohem vyšší spotřebu pohonných hmot. Nové investiční projekty nabízejí českým stavebním firmám příležitost zapojit se do širšího konsorcia výstavby jednotlivých úseků.
Informace poskytnuta Zastupitelským úřadem České republiky v Hanoji (Vietnam).
Datum: 18.08.2009 | Zdroj: Zastupitelský úřad České republiky
Zdroj: www.businessinfo.cz
Vietnamská správa silnic zveřejnila sedm nových investičních "superprojektů" do dopravní struktury. Všechny mají podobu BOT (build-operate-transfer) a dají se rozdělit do dvou skupin: dálnice (expressway) mezi regiony a rychlostní městské okruhy (belt-road) kolem Hanoje a Ho Chi Minh City.
Projekty dálnic mezi regiony jsou tři. První je úsek mezi Dau Giay a Lien Khuong o délce 205 km a předpokládaném rozpočtu 2,2 miliardy USD. Druhý úsek je mezi Nha Trang a Phan Thiet o délce 79 km a rozpočtu 600 milionů USD. Třetí úsek je mezi Quang Ngai a Quy Nhon o délce 150 km a rozpočtu 1,64 miliardy USD.
Vietnamská správa silnic uvedla čtyři projekty městských okruhů. První je šestiproudová komunikace propojující Hanoi, Bac Ninh, Hung Yen a Bac Giang o celkové délce 136 km a předpokládaném rozpočtu 3,1 miliardy USD. Druhým projektem je dálnice propojující okresy Hanoi, Bac Ninh, Bac Giang a Vinh Phuc o celkovém rozpočtu 3,53 miliardy USD. Třetím projektem je městský okruh č. 3 okolo Ho Chi Minh City o délce 87 km, zatím bez upřesnění rozpočtu. Čtvrtý projekt také zatím nemá upřesněný rozpočet a bude to městský okruh č. 4 kolem Ho Chi Minh City propojující město s okresy Dong Nai, Binh Duong a Long An.
Stále je ještě otevřený dřívější projekt státní silnice (National Road) č. 6 mezi Ba La a Xuan Mai s rozpočtem 41 milionů USD, projekt modernizace a rozšíření státní silnice č.1A mezi La Son a Lang Co s rozpočtem 135 milionů USD a výstavba tunelů Phu Gia a Phuoc Huong (zatím bez upřesnění rozpočtu).
Znovu se vrací investiční nabídka dálnice mezi Noi Bai a Ha Long, protože čínský investor, který projekt získal, přišel s dodatečnými požadavky, které odporovaly vietnamským zákonům.
Ministerstvo dopravy upřednostňuje investory, kteří budou využívat půjček z International Bank for Reconstruction and Investment, které mají výhodu nízkého úrokového zatížení.
Vietnam se rozhodl urychleně modernizovat a rozšiřovat síť rychlostních komunikací, protože při prudkém růstu vozidel začíná hrozit dopravní kolaps vnitrostátní dopravy. V současnosti existuje pouze jedna státní silnice probíhající Vietnamem podél pobřeží, která má však pouze dva jízdní pruhy a často trpí dopravními zácpami. V horách podél hranice s Laosem a Kambodžou je sice vybudovaná další silnice, ale chybí jí zázemí (čerpací stanice, ubytování, stravování) a navíc kvůli hornatému terénu je pomalejší a vyžaduje mnohem vyšší spotřebu pohonných hmot. Nové investiční projekty nabízejí českým stavebním firmám příležitost zapojit se do širšího konsorcia výstavby jednotlivých úseků.
Informace poskytnuta Zastupitelským úřadem České republiky v Hanoji (Vietnam).
Datum: 18.08.2009 | Zdroj: Zastupitelský úřad České republiky
Zdroj: www.businessinfo.cz
Re: Vietnam
Tak to jsou docela borci, protože letos v srpnu už se po něm jezdilo.Diaľničiar píše:Několik fotek z výstavby nového mostu přes řeku Mekong
Práce se začali v 06/2008 a most je při My-Tho.
Re: Vietnam
Jde o 2 různém mosty
Jeden se jmenuje My Thuan, je mezi My-Tho a Vinh Long a je už 10 let hotový:
http://www.ausaid.gov.au/hottopics/topi ... _9250_2604
Ten druhý je o 30 km dál u Can Tho a budou ho otevírat 30.4.2010. Jednou už jim spadl
http://en.wikipedia.org/wiki/Collapse_of_Can_Tho_Bridge
Jeden se jmenuje My Thuan, je mezi My-Tho a Vinh Long a je už 10 let hotový:
http://www.ausaid.gov.au/hottopics/topi ... _9250_2604
Ten druhý je o 30 km dál u Can Tho a budou ho otevírat 30.4.2010. Jednou už jim spadl
http://en.wikipedia.org/wiki/Collapse_of_Can_Tho_Bridge
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 11.11.2020 15:20:01, celkem upraveno 1 x.
Důvod: 1. odkaz je neplatný, ale pro smysluplnost příspěvků ho nechávám
Důvod: 1. odkaz je neplatný, ale pro smysluplnost příspěvků ho nechávám
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Společnost VINCI Construction Grands Projets podepsala Memorandum o porozumění s vietnamským držitelem koncese, Deo Ca Investment JSC výstavbu na klíč nového úseku dálnice mezi městy Hanoi a Ho Chi Minh.
*jde o dálnici sever-jih
*rozšíří se stávájích 9 km silnice na 2x2 jízdní pruhy a provede se upgrade na dálnici
*postaví se nová 11 km sekce: 2 tunely (5,5 km a 0,35 km), 3 mosty o celkpvé délce 1,26 km a přístupové silnice v celkové délce 4 km; tímto se odstraní nutnost cestovat přes nebezpečný horský průsmyk na silnici RN 1A
*hodnota projektu: cca. 600 mil. USD (financování: Crédit Agricole a Société Générale)
Dohoda sice jen zajišťuje exkluzivní rokování s cílem podepsat smlouvu typu "design-build" a nemusí se podařit, alespoň jsou zde ale aktuální informace.
Zdroj: http://www.vinci.com/vinci.nsf/en/press ... 3-1704.htm
*jde o dálnici sever-jih
*rozšíří se stávájích 9 km silnice na 2x2 jízdní pruhy a provede se upgrade na dálnici
*postaví se nová 11 km sekce: 2 tunely (5,5 km a 0,35 km), 3 mosty o celkpvé délce 1,26 km a přístupové silnice v celkové délce 4 km; tímto se odstraní nutnost cestovat přes nebezpečný horský průsmyk na silnici RN 1A
*hodnota projektu: cca. 600 mil. USD (financování: Crédit Agricole a Société Générale)
Dohoda sice jen zajišťuje exkluzivní rokování s cílem podepsat smlouvu typu "design-build" a nemusí se podařit, alespoň jsou zde ale aktuální informace.
Zdroj: http://www.vinci.com/vinci.nsf/en/press ... 3-1704.htm
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Nejrozsáhlejší dálniční projekt v JV Asii postupuje vpřed; Vietnam postaví dálnici dlouhou cca. 2.500 km.
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=135&t=2148
*dálnice spojí hranici s Čínou na severu Ho Či Minovo Město na jihu
*náklady na projekt jsou 35 mld. USD: projekt kryje Světová banka a některé evropské banky
*dálnice má mít 2x3 a 2x4 jízdní pruhy; 50/50 co se týká délky
Něco o Vietnamu ze současnosti:
Vietnam je taková menší Čína. V ekonomice a politice je svému velkému sousedovi velmi podobný. Přestože jde formálně o socialistický stát, funguje v něm de facto tržní hospodářství. Má početné obyvatelstvo, které představuje jednak velkou nenasycenou poptávku, jednak zásobárnu levné a přičinlivé pracovní síly. A je plně otevřený zahraničním investorům.
HDP vzrostlo v roce 2009 a +6,5% a další pětiletka má přinést roční růst o +8%. Investice jsou plánované do zdravotnictví, dopravní infrastruktury, energetiky a bydlení. Celkově jde o téměř 90 mld. USD. Veliké projekty sice zastřešuje Světová banka, ale Vietnam není již chudý stát. Má dostatek peněz na nákup všeho, co sám nevyrábí a potřebuje, protože je největším světovým vývozcem kávy typu Robusta, která se používá pro výrobu Nescafé, druhým největším vývozcem rýže na světě a třetím světovým vývozcem krevet. Vietnam má také velké zásoby nerostného bohatství, zejména antracitu, bauxitu, mědi a přírodního mramoru.
Válka s USA je dávno zapomenutá a Vietnamci již obdivují Spojené státy, přičemž jsou to americké firmy, které rovněž jako v Číně, i zde investují nemalé částky do továren. Vietnam má veliký potenciál, protože životní úroveň pozvolna roste, i když třeba auto je zde pouze jedno na sto obyvatel.
Zdroj: www.businessinfo.cz
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=135&t=2148
*dálnice spojí hranici s Čínou na severu Ho Či Minovo Město na jihu
*náklady na projekt jsou 35 mld. USD: projekt kryje Světová banka a některé evropské banky
*dálnice má mít 2x3 a 2x4 jízdní pruhy; 50/50 co se týká délky
Něco o Vietnamu ze současnosti:
Vietnam je taková menší Čína. V ekonomice a politice je svému velkému sousedovi velmi podobný. Přestože jde formálně o socialistický stát, funguje v něm de facto tržní hospodářství. Má početné obyvatelstvo, které představuje jednak velkou nenasycenou poptávku, jednak zásobárnu levné a přičinlivé pracovní síly. A je plně otevřený zahraničním investorům.
HDP vzrostlo v roce 2009 a +6,5% a další pětiletka má přinést roční růst o +8%. Investice jsou plánované do zdravotnictví, dopravní infrastruktury, energetiky a bydlení. Celkově jde o téměř 90 mld. USD. Veliké projekty sice zastřešuje Světová banka, ale Vietnam není již chudý stát. Má dostatek peněz na nákup všeho, co sám nevyrábí a potřebuje, protože je největším světovým vývozcem kávy typu Robusta, která se používá pro výrobu Nescafé, druhým největším vývozcem rýže na světě a třetím světovým vývozcem krevet. Vietnam má také velké zásoby nerostného bohatství, zejména antracitu, bauxitu, mědi a přírodního mramoru.
Válka s USA je dávno zapomenutá a Vietnamci již obdivují Spojené státy, přičemž jsou to americké firmy, které rovněž jako v Číně, i zde investují nemalé částky do továren. Vietnam má veliký potenciál, protože životní úroveň pozvolna roste, i když třeba auto je zde pouze jedno na sto obyvatel.
Zdroj: www.businessinfo.cz
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Dne 17.5.2010 Vietnam zveřejnil celkový plán dálniční sítě do roku 2020. Je nutno podotknout, že i když některé projekty v minulosti vázli a začínali později, nakonec se vždy práce stačí dokončit dle plánu.
Vietnam zadefinoval 4 hlavní částí své dálniční sítě:
*dálnice ze severu na jih bude mít celkem 3.621 km.
*regionální dálnice na severu země budou mít celkem 1.074 km.
*regionální dálnice v centrální části země budou mít 524 km.
*regionální dálnice na jihu země budou mít 1.094 km.
Celkem tedy Vietnam plánuje dálniční síť o velikosti 6.313 km.
Vietnam zadefinoval 4 hlavní částí své dálniční sítě:
*dálnice ze severu na jih bude mít celkem 3.621 km.
*regionální dálnice na severu země budou mít celkem 1.074 km.
*regionální dálnice v centrální části země budou mít 524 km.
*regionální dálnice na jihu země budou mít 1.094 km.
Celkem tedy Vietnam plánuje dálniční síť o velikosti 6.313 km.
Re: Vietnam
Vietnamští dopraváci chytají nebezpečné řidiče do sítí
https://www.tyden.cz/rubriky/auta/zajim ... ctenejsi-7
https://www.tyden.cz/rubriky/auta/zajim ... ctenejsi-7
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 11.11.2020 15:21:25, celkem upraveno 1 x.
Důvod: aktualizace odkazu
Důvod: aktualizace odkazu
Re: Vietnam
Jenom jsem v tom videu nerozpoznal, kdo jel bezpečně a kdo už ne
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Absolutní prioritou vietnamské vlády v oblasti dopravní infrastruktury je dokončení páteřní severojižní dálnice. Jedná se však o velmi nákladný projekt, který postupuje velmi pomalu a zcela jistě nebude dokončen do roku 2020. Vláda proto v březnu 2012 rozhodla o přesunutí vyčleněných prostředků na rozšíření stávající rychlostní silnice NH1 spojující Hanoj a HCMC ze dvou na čtyři pruhy s cílem dokončit modernizaci silnice již do roku 2016. Ministerstvo dopravy silnici rozdělilo do 22 sektorů v délce 70–90 km a jednotlivé sektory hodlá nabízet zahraničním investorům formou PPP. Vláda počítá s pronájmem silnice zahraničním investorům na 25–30 let. Hlavní příjem by měl investorům plynout z mýtného vybíraného přímo na postavených úsecích silnice a část hodlá vláda financovat zvýšením poplatků za vlastnictví automobilů (nově až 1000 USD na automobil ročně).
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
27.12. se odevzdalo do provozu prvních 25 km Hanoi - Lao Cai Expressway. Jde o úsek Hanoi Airport - Vĩnh Yên. V dalších letech se napojí v této oblasti na Čínu při Lao Cai a propojí města Hanoi a Kunming.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Dnes se odevzdalo do prozovu 20 km na dálnici Ho Chi Minh City - Dau Giay. Jde o úsek od Ho Chi Minh City bypass do QL51 u Long Thành a je to včetně mostu ponad řeku Saigon.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Dne 2.3. se odevzdal severní úsek Hanoi - Lao Cai Expressway dlouhý 26 km do provozu. Jde o úsek mezi 218 a 244 km dálnice blízko Lao Cai.
Je to 1. dálniční hraniční spojení mezi Vietnamem a Čínou.
Je to 1. dálniční hraniční spojení mezi Vietnamem a Čínou.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Dne 14.6. se odevzdal 49 km úsek na Hanoi - Lao Cai Expressway. Jde o část v severním Vietnami přes region Vạn Yên.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 11.11.2020 15:22:08, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Dálnice Hanoi - Lao Cai Expressway je/bude kompletně v provozu. Její celková délka je/bude 245 km.
Více informací: http://vnexpress.net/tin-tuc/thoi-su/tu ... 81753.html
Informace po česky jsou jiné: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=201&t=4640
V každém případě se zde staví celý tah a jednou z toho bude souvislá dálnice na 2x2 pruhy.
Více informací: http://vnexpress.net/tin-tuc/thoi-su/tu ... 81753.html
Informace po česky jsou jiné: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=201&t=4640
V každém případě se zde staví celý tah a jednou z toho bude souvislá dálnice na 2x2 pruhy.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Dne 4.1. se odevzdal do provozu 20 km úsek Airport Expressway a Nhat Tan Bridge v hlavním městě Hanoi. Jde o 2x3 pruhovou dálnici a co se týče mostu ten má 3.080m.
Zdroj: http://tuoitre.vn/tin/chinh-tri-xa-hoi/ ... 94647.html
Zdroj: http://tuoitre.vn/tin/chinh-tri-xa-hoi/ ... 94647.html
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Dne 8.2. se dostává do provozu poslední a zároveň nejdelší úsek Ho Chi Minh City - Dau Giay Expressway v jižní části země. Jde o úsek mezi Long Thanh a Dau Giay s délkou 32 km a tím se dokončil tah o délce 55 km. MPR na úseku je 120 km/h.
http://www.thanhniennews.com/society/vi ... 38545.html
Zdroj:
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Dne 19.5. se odevzdal do provozu 1. úsek na dálnici Hanoi - Hai Phong Expressway. Úsek má délku 22 km. Jde o km 74 - km 96, v severním Vietnami od Hải Dương do Hải Phòng.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Vietnam
Dne 26.9. se odevzdal do provozu 53 km úsek na Hanoi - Haiphong Expressway. Úsek jde od Bần Yên Nhân do Hải Dương.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 11.11.2020 15:39:37, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu