Bangladéš

Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

bangladesh-flag-small.gif
bangladesh-flag-small.gif (1.59 KiB) Zobrazeno 31003 x
bg-map.gif
bg-map.gif (16.82 KiB) Zobrazeno 31004 x
Rozloha: cca. 148.000 km2
Počet obyvatel: cca. 165 mil.
Hlavní město: Dháka (s okolím cca. 10,4 mil., Greater Dhaka Area má až 21 mil. obyv.)
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 9.11.2020 20:11:43, celkem upraveno 3 x.
Důvod: aktualizace počtu obyvatel
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Ministerstvo bydlení a veřejných prací :arrow:

http://www.mohpw.gov.bd/
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 9.11.2020 20:02:19, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

V zemi je celkem cca. 240.000 km silnic. Zpevněný povrch malo v roce 2003 necelých 24.000 km. Až v posledních letech se investují obrovské částky do nové výstavby (především mostních objektů) a do zpevňování povrchů silnic tak, aby každý region byl dostupný během celého roku po nějaké silnici. V zemi tak bylo ke konci r. 2009 evidováno až 37.000 km silnic se zpevněným, většinou asfaltovým aneb betonovým povrchem, včetně silnic ve městech.

I tak se ale nedoporučuje cestovat od května do září, neboť je období dešťů, které může přinést záplavy, tornáda, a s tím spojené výpadky proudu a další komplikace.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

V roce 1998 se zde otevřel více účelový most Bangabandhu známý též jako Most Jamuna (řeka se jmenuje Jamuna). :arrow:

Délka mostu: 4,8 km
Typ dopravy: silniční a železniční
Šířka: 18,5 m
První tendre: 1993
Začátek výstavby: 1994
Konec výstavby: 06/1998
Náklady: 900 mil. USD
Silnice: 2x2 jízdní pruhy
Zpoplatnění: ano (formou mýtného)

Spojila se tak východní a západní část země. Tím se podstatně zjednodušila jak silniční, tak i železniční doprava. :idea:

V rámci mostu jdou i telekomunikační káble, káble elektrickéhoho vedení atd.

Několik fotek:
Jedna z mýtnic
Jamuna_Bridge_1.jpg
Jamuna_Bridge_1.jpg (73.3 KiB) Zobrazeno 30983 x
Jamuna_Bridge_3.jpg
Jamuna_Bridge_3.jpg (72.84 KiB) Zobrazeno 30986 x
Jamuna Bridge_4.jpg
Jamuna Bridge_4.jpg (39.94 KiB) Zobrazeno 30984 x
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 9.11.2020 19:54:33, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Bangladesh Bridge Authority :arrow:

http://www.bba.gov.bd/

*instituce, která byla založená v letech 1984/1985 s cílem vybudovat most Jamuna
*stará se o provoz všech velkých mostů v zemi
*nyní tato instituce připravuje PPP projekty v oblasti silniční sítě
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Dhaka Elevated Expressway :arrow:

Zadavatel zakázky: Bangladesh Bridge Authority
Forma výstavby: PPP projekt, typ B.O.T.
O co jde: rychlostní vyvýšená komunikace tzv. systémem Flyover

Délka: 32,3 km (3 etapy)
Šířka: 2x2 jízdní pruhy
Návrhová rychlost: 80 km/h
Náklady: 2 mld. USD

I. etapa: Old Airport - Farm gate - Sonargaon Hotel - Moghbazar - Malibagh Rail crossin - Khilgaon Flyover - Saidabad - Jatrabari - Shanir Akra (10.80 km)
II. etapa: Hotel Sonargaon-Htairpl - Katabon - Polashi - Fulbaria - Banga Bhaban - Tikatoli - Saidabad - Jatrabari/Tikatoli - Gopibagh - Atish Dipankar Road (10.10 km)
III. etapa: Uttara - Shajalal Int. Airport - Banani - Mohakhali - Old Airport (11.3 km)

Schválení projektu ve vládě: 17/06/2009
Mezinárodní výzva pro výběr koncesionáře: 20/10/2009
Zadání pro předkvalifikaci: 19/11/2009
Setkání zájemců se zadavatelem: 12/01/2010
Podání předkvalifikačních dokumentů: 04/03/2010
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 9.11.2020 19:55:29, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Úřad pro rozvoj silniční sítě :arrow:

https://rhd.portal.gov.bd/

Úřad pro silniční dopravu :arrow:

http://www.brta.gov.bd/
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 9.11.2020 20:01:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: aktualizace odkazu
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 713#p20713

již se staví :kladivo:
dhaka.png
dhaka.png (557.44 KiB) Zobrazeno 30063 x
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Dhaka Transport Co-ordination Authority :arrow:

https://dtca.portal.gov.bd/
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 9.11.2020 20:00:00, celkem upraveno 1 x.
Důvod: aktualizace odkazu
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Padma Bridge :arrow:

http://www.padmabridge.gov.bd/

*aktuální největší projekt silničního mostu v zemi
*délka: 6 km
*náklady na zhotovení: 3 mld. USD

Hlavním financovatelem stavby byla doposud Světová Banka. Přislíbila až 1,2 mld. USD. Ale pro podezření z korupce vlády (premiérka odmítla odvolat podezřelého poradce) z projektu odstoupila, co otřáslo i dalšími donory a Bangladéš má nyní v ohrožení i jiní stavby, protože více jak polovinu z nich financuje z rozvojové pomoci. :idea:

Radikální krok donorů, za které se jednotně postavila veřejnost i média, naprosto šokoval bangladéšskou vládu. Bangladéšská vláda nyní hledá zahraniční investory pro tento projekt.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 8.3.2017 20:14:44, celkem upraveno 2 x.
Důvod: aktualizace odkazu
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Bangladéš se zalidňuje rychleji, než by sám chtěl. Vládní politika ale dosahuje zpomalování přírustku, i tak ale za 10 let +více lidí jak Česká republika. Současně veliké okolí Dháky má 10% obyvatelstva a dopravní situace je zde opravdu komplikovaná. Všechny uvedené instituce ve vláknu ale disponují neustále vyššími částkami na zlepšování stavu dopravy. V zemi se realizují i obrovské multimiliardové projekty v rámci USD.

Bangladéš se potýká s akutním problémem a tím je dětská práce. UNICEF odhaduje, že zde pracuje min. 3 mil. dětí. Všichni o tom ví, na druhou stranu se alespoň zlepšují podmínky. Průměrný věk je zde menší než 25 let a mnoho rodin je od této práce výslovně závislých. Poslední desetiletí se dosáhlo alespoň odstranění této činnosti z vládou podporovaných projektů, na čem nástojí všichni donoři a Světové mezinárodní finanční instituce.

Bangladéš je zemí, která je jednostranně orientována a to na výrobu a export textilu. Vláda poslední roky investuje do infrastruktury, která má podpořit růst ekonomiky a do snižování chudoby, tedy do vzdělání (škola je zde pomalu luxus) a na další sociální výdaje. Těmito výdaji se ale vláda více zadlužuje.

Největším problémem velikých projektů, např. i mostu Padma je nedostatek výrobních kapacit pro stavební materiály; absolutním nedostatkem je oblast metalurgie. Různé projekty na 2+2 silnice se sice realizují, ale v poměrně krátkých úsecích a většinou třeba jen spojují industriální zóny "s něčím", netvoří reální objezdy kolem nich. O tom, že situace je opravdu vážná svědčí i neustále denní zprávy z vládních kruhů, kde se všichni snaží o další investice do silnic a železnic.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Dne 2.7. se do provozu odevzdá 192 km N1 mezi Dhaka a Chittagong a dalších 90 km N3 mezi Joydebpur a Mymensingh. Jedná se o 4-pruhové silnice s mnoha úrovňovými křižovatkami. Ve výhledu se plánuje nová rychlostní silnice mezi Dhaka a Chittagong.

Zdroj: http://bdnews24.com/bangladesh/2016/06/ ... before-eid
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Padma Bridge má již vlastní web stránku, v tématu doplněno. :idea:





Obří projekt pro celý stát s nekutečním významem. Stavba za 3,6 mld. USD se vším všudy (nejen most, ale i připájecí silnice, úprava řek) s DPH. Silničně-železniční most, který spojuje JZ region se severním a východním. 2 dekády příprav ... odevzdání do provozu má být na přelomu 2018/2019, ale možná to bude i dřív. Zhotovitelem je čínská společnost China Major Bridge Engineering Company Limited. Výstavba se začala v 12/2014.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Dobrou zprávou pro Bangladéš je, že na realizaci hlavního silničního projektu, kterým je nyní mj. i 192 km silnice Dháka - Chittagong v nákladech 475,1 mil. USD se zlevní na 427,8 mil. USD. Úspora tak představuje 10% z původní ceny a důvodem je snížení nákladů na stavební materiály. Snížení ceny nemá nic společné s realizací projektu. I nadále se očekává, že tah se uvede do provozu v 06/2017. Mnoho úseků již v provozu je. Jedná se o silnici N1, která se přebudovala na 4-pruh.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Již brzo se odevzdá do provozu do provozu nadjezd Akhtaruzzaman Chowdhury ve městě Chittagong. Jedná se o 5,2 km silniční nadjezd ponad město, na kterém jsou MÚK již hotové a dodělávají se nájezdové rampy. Tento nadjezd, viadukt nad povrchem spojí 2 území: Muradpur a Lalkhanbazar. Chittagong je město na JV území státu s populací 2,5 mil. obyvatel (s okolím 4 mil.).
vizualizace
vizualizace
deal.jpg (46.52 KiB) Zobrazeno 25743 x
Chittagong Development Authority: http://cda.gov.bd/
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Dhaka Elevated Expressway (ze začátku vlákna jsou opakovaně příspěvky) se dostane do skluzu. Italská strana nezajistila zjevně všechny finance, tedy asi 1 mld. USD. :arrow:
Snímka.PNG
Snímka.PNG (18.72 KiB) Zobrazeno 25357 x
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Bangladesh elevated expressways moving ahead :arrow:
Snímka.PNG
Snímka.PNG (38.57 KiB) Zobrazeno 24946 x
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

projekt Padma Bridge (v tématu opakovaně, protože jeho osud sleduji) se neustále prodražuje ...

Bangladesh’s Padma Bridge faces cost hike :arrow:
  • The cost of the Padma Bridge Project in Bangladesh could rise by around US$173 million, according to a report by the Financial Express newspaper.

    A Planning Commission official said the money would be needed for compulsory purchase of nearly 2,6700 more hectares. Work started in 2014 and the project is likely to finish by the end of 2018.

    It will be the third cost hike for the two-level steel truss Padma Bridge across the Padma River. The bridge, nearly 6.2km long, will connect Louhajong, Munshiganj to Shariatpur and Madaripur, linking Bangladesh’s south-west region to the northern and eastern areas. The goal is to boost transportation between the underdeveloped south and the capital Dhaka along with the main port of Chittagong.

    It will just over 18m wide, carrying a four-lane highway on the upper level and a single-track freight railway on a lower level.

    World Bank funding of around $1.2 billion was withdrawn in 2012 over allegations of corruption among Bangladeshi government officials and the procuremenet process. The project went ahead under government backed financing.

    In 2014, China Major Bridge Engineering Company was chosen as construction contractor for the bridge which was designed by AECOM. The contract is a build-own-transfer deal in which China Major Bridge is investing $2 billion – around 70% of the project cost.

    The UK’s Institution of Civil Engineers notes that the bridge is being built in one of the world’s most challenging environments including a high risk of earthquakes. The bridge’s piles are subject to extremely high riverbed scour and could lose substantial embedment.

    To counter this, the AECOM design is the displacement-based approach for seismic resilience.

    This includes seismic isolation between the superstructure girder and the pier-and-foundation system whereby principal bridge components can move relative to one another during an earthquake. This dissipates large forces.

    Each pier has six steel tubular driven piles. Friction pendulum bearings are used to permit large relative displacements between the bridge superstructure and the bridge piers.

    The design team led by AECOM included SMEC International, Northwest Hydraulic Consultants and ACE Consultants, with additional assistance from Aas-Jakobsenand HR Wallingford.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Bangladesh highway development project for trade corridor :arrow:
7.PNG
7.PNG (19.2 KiB) Zobrazeno 23361 x
Two highway projects for Bangladesh :arrow:
8.PNG
8.PNG (15.6 KiB) Zobrazeno 23361 x
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Bangladéš provedl rozsáhlý průzkum stavu silnic, který odhalil, že až 80% ze zpevněné sítě silnic potřebuje zásadní investice vzhledem k tomu, že jsou již celkově po životnosti. Hlavní silnice jsou všeobecně přetížené. Kromě toho dalších 5 let je nutno vynaložit 2,55 mld. USD na celkovou údržbu a opravy silničních tahů. Během povodní v roce 2017 bylo poškozeno 1.177 km silnic. Finance zajištěné nejsou, teď se teprve bude jednat o jejich zajištění.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

sledovaná stavba v tématu

Tento víkend se konal kontrolní den výstavby mostu Padma a to přímo prostřednictvím samotné premiérky. Hasína Wadžídová (důležitá politička v této zemi a již 3x premiérka). Původně měla být stavba hotová v 11/2018, ale tento termín neplatí pro problém s financováním a výstavbou. Dobrá zpráva ale je, že projekt je již ze 70% hotový. Stavba pokračuje hlavně díky úvěru z čínské EX-IM banky, který nahradil původní schéma financování.

Od této stavby si slibuje vláda, ale i asijské rozvojové banky růst HDP v zemi o +2% a konec chudoby v oblasti. Investice bude kolem 3 mld. USD.

za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Tady se ani nedá shrnout každá větší investice, ale věnuji se opravdu těm páteřním. Je to relativně chudá země, ale právě pro zalidněnost zase na druhou stranu když už se staví, tak se snahou odbřeměnit přeplněná města.

Asijská Infrastrukturní Investiční Banka (AIIB) pomůže za stovky mil. USD zrealizovat vícero silničních projektů. Jde hlavně o tah Sylhet - Tamabii, tedy propojení na Indii a práce jsou za 435 mil. USD. Dalších 235,1 mil. USD směruje na výstavbu mostu Mymensingh Kewtkhali ve městě Mymensingh.

Pátěrní silniční projekty nebo kombinace silnic-železnic tvoří v této zemi investice za celé miliardy USD. Chybí pak tak jak jinde další stovky mil. USD na pozdvižení regionálních silnic.

psáno v 06/2016:
Diaľničiar píše:Dne 2.7. se do provozu odevzdá 192 km N1 mezi Dhaka a Chittagong a dalších 90 km N3 mezi Joydebpur a Mymensingh. Jedná se o 4-pruhové silnice s mnoha úrovňovými křižovatkami. Ve výhledu se plánuje nová rychlostní silnice mezi Dhaka a Chittagong.

Zdroj: http://bdnews24.com/bangladesh/2016/06/ ... before-eid
Dhaka - Chittagong Expressway :arrow:

*jedná se o cca. 218 km dlouhou 6-pruhovou silnici dálničního typu
*musí se postavit, aby se odlehčila již i stávající nedávno rozšířená hlavní silnice, která se rozšířením stala jen trochu méně přeplněnou, ale i nadále velmi obtížně sjízdnou a hlavně pro úrovňová křižování je nebezpečná
*bude vybudovaná více-méně ve stejné trase, někde nad původní silnicí, tedy bude jak to již bývá v Ásii vyvýšená
*v tomto koridoru se přepravuje až 90% tovaru v rámci zahraničního obchodu v roce 2013, tvrdila to ADB
*stávající 4-pruh zabere při cestování autobusem 6-7 hodin jízdy, a proto již ani nepomůže čistě další rozšiřování tohoto pozemního hlavního tahu

Koncem léta úřady varují, že se prodražují potenciální náklady kvůli zdražujícím se pozemkům, na celé trase se musí vynaložit o 1,6 mld. USD více na pozemcích, takže celkové náklady na pozemky budou ve výši až 2,4 mld. USD s čím ale nikdo nepočítal. Budou se muset posouvat i inženýrské sítě co se při původní dostavbě stávající státní silnice neprovedlo, protože to nebylo nezbytné. Tento fakt celkově komplikuje a tím i oddaluje dokončení budoucího dálničního spojení.

Pro dopravu v tomto prostoru je špatnou zprávou i fakt pozastavení výstavby 22 km speciálního koridoru jen pro autobusy Dhaka bus rapis transit system. Doprostřed silnice 1+1 pruhy jen pro busy. Ani tohle řešení ale tedy není dotáhnuté. Pokračuje jen realizace 10 km délky a i ta bude hotová nejdříve v roce 2024. Tato 22 km trasa začíná na letišti a končí v přístavisku Keranigan. Autem trvá cesta 3 hodiny, autobusem bude trvat 1/2 hodiny. Jednou až se to zrealizuje.

Bangladéš tedy jak vidíte umí postavit i veliké projekty. Ale pomalu se všemi těmito velikými projekty má problémy i co do termínů realizace a i co do financování, které se často odlišuje od původních domluv pro rozsáhlá podezření z manipulací s tendrováním atd.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

No a další veliký projekt, který tady musím jednoznačně napsat je upgrade silnice Dhaka - Sylhet :arrow:
3.JPG
3.JPG (79.74 KiB) Zobrazeno 18975 x
*stávající silnice dlouhá 214 km se rozšíří na 4-pruhy
*původní náklady 1,35 mld. USD se zvyšují na 1,5 mld. USD
*zvýší se kapacita silnice, zvýší se bezpečnost silničního provozu a sníží se cestovní čas atd.
*financování bylo zajištěno z Číny (stát získal v roce 2016 memorandum o porozumění na úvěr ve výši 21 mld. USD na 26 různých projektů a tohle je jeden z nich vzhledem k tomu, že směruje na Čínu), ale pro nedomluvení se s čínskou stranou to zafinancují národní zdroje a možná s tím souvisí i to prodražení

Vynechám ale politiku a proč nedošlo k dohodě se společností China Harbor Engineering Company, ale nakonec opravdu nedošlo.

Na těchto 214 km budou následující plánované objekty:

*321 rour pro odvodnění
*70 mostů
*5 železničních přechodů
*4 nadjezdy
*10 podjezdů
*42 lávek a mostů pro pěší
*3 odpočívky pro nákladní vozidla
*2 odpočívky pro ostatní vozidla

Projekt má být dokončený v 12/2022.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Bangladéš

Příspěvek od Diaľničiar »

Kromě obrovských silničních projektů dostane Bangladéš i obrovský úvěr ze Světové Banky pro zesílení místní ekonomiky na investice do lokálních a zemědělských silnic. Jde o úvěr ve výši 525 mil. USD. Z toho 100 mil. USD směruje na Second Rural Transport Improvement Project (RTIP II), což je program, který zahrnuje modernizaci 1.433 km lokálních silnic v regionech Upazila a Union. Zvyšná částka 425 mil. USD bude použitá na Operation for Supporting Rural Bridges Programme (SupRB), kde už z názvu plyne, že jde o upgrade a rozšíření stávajících mostů a vybudují se i nové silnice k nim. Úvěr je poskytnutý na 30 let.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Odpovědět

Zpět na „Asie“