Právě je 23.9.2020 17:36:37




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
 Uganda 
Autor Zpráva
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
Uganda má již 5000 km silnic se zpevněným povrchem. Jde přitom o silnice s vysokou kvalitou; tak jak je znázorněno na záběrech v tématu. Z tohoto rozsahu se přitom asi 10% během posledních 10 let nanovo opravilo výměnou vozovky pro ohromující zatížení. Nejčastěji se opravuje silnice mezi Kampalou a Jinjou. Ještě v roce 1986 tady mělo zpevněný povrch pouze 1900 km. Před 10 lety pak kolem 2500 km. Práce nekončí, ale naopak se pokračuje s výstavbou nových silnic ve všech částech státu.

Silniční úřad má centrálu i s pobočkami. Všude je moderní technika, která zajišťuje sjízdnost i těch nezpevněných silnic.

Mj. je k dispozici 1. rychlostní tah mezi Kampalou a letištěm v Entebbe. Staví se další rychlostní tah a dostavuje se severní obchvat Kampaly. V přípravách do výstavby je další rychlostní tah a to Kampala - Jinja, kde se má s realizací začít letos. V Kampale se staví i tzv. flyovery, tedy nové MÚK.

Vše jde více méně dle plánů. Vše jde dohledat v tématu. Kromě toho Uganda napředuje i s realizací nových elektráren, škol, nemocnic a v samotním hlavním městě se začíná investovat do vodohospodářských sítí.

Není to zase tak dávno, kdy tady vládla krutá ruka vládce I. Amina. Za jeho vlády neměla Kampala kvalitní silniční spojení z hlavního města do žádného regionu. Všude se cestovalo po prašních silnicích. O jakémkoliv rozvoji se nedalo mluvit.

Výstavba silnic nebo rychlostních tahů není samozřejmostí. Stejně jak není samozřejmostí základní bezpečnost a spravedlnost vůči obyvatelstvu ze strany státu. Na Afriku je Uganda jedním z mála příkladů, že se to dalo změnit. Protože třeba západní soused DRK se zmítá v politicko-občanských nepokojích, severní soused Jižní Súdán se stále vzpamatovává z občanské války. Lepší vývoj je na jihu ve Rwandě, kde se rovněž zajistil po genocidě lepší vývoj. A velmi dobré vztahy jsou s Kení. Právě proto se buduje koridorová os z Keni na Ugandu a tady v tomto prostoru na Jižní Súdán (výhledově) a na Rwandu. Koridor ve smyslu silnice - energetika. V rámci Keni pak od Nairobi na Mombasu, co by přístav a tedy dostupnost tovarů.

Nedávno se navíc v zemi objevila ropa. To právě přináší další rozvoj; 880 km ropních silnic včetně jedné dálnice a i výstavbu vůbec 1. rafinerie v zemi. Zásoby ropy činí dle odhadu 6,6 mld. barelů, z čeho vytěžitelné jsou momentálně asi 2,2 mld. barelů. Tu rafinerii je nutno vidět i v kontextu nové nemocnice, letiště, potrubí atd.

Uganda nyní realizuje celkem dalších 27 silničních projektů v celkové délce 1920 km. :idea:

Jen znovu zopakuji, že se kdysi státní firma UNRA starala o bezmála 10 tisíc km, co pak navýšila na 20 tisíc km a celkovým plánem je vystavět kolem 200-300 km rychlostních tahů v rámci Kampaly a spojení s Jinjou a 10 tisíc km mít kvalitně zpevněnou. O zbytek se dokázat starat na takové úrovni, aby síť 20.000 km byla celoročně sjízdná. Z hlediska rychlostních tahů je hotovo z 20%, ale po dokončení zmíněných 2 tras se to navýší na cca. 170 km (52 km Kampala - Entebbe, 95 km Kampala - Jinja, 27 km Kampala - Busega) a k tomu je nutno dopočítat průtahy a obchvaty v Kampale, Mbarara a dalších, kde jsou 4-pruhy, takže se koncem dekády dosáhne stav rychlostních tahů na úrovni plnění cca. 80% plánů. Uganda se rozvíjí dokumentem Vize 2040. Roste populace, ale třeba i potenciál zemědělské půdy je tady pro několikanásobek stávající populace. To jsou všechno zajímavé atributy pro další rozvoj v prostoru, kde funguje základní právo a pořádek a další věci. Stav plnění podílu zpevněné sítě je v 50% plnění.

Výstavba a rozvoj silniční infrastruktury i nadále ukrajuje 10-15% rozpočtu země. Dlouhé roky a je to již značně cítit. Z hlediska legislativy se poslední roky poměrně tvrdě postupuje s ohledem na rezervní zóny kolem silnic (bourají se černé stavby) a proti přetěžování nákladních aut (zabavují se i celá vozidla nebo dávají likvidační pokuty). UNRA mj. zlepšuje a investuje i do trajektové dopravy na řekách. Prakticky všechny staré trajekty jsou nahrazené novými. Linek je více. Jsou nové přístavy s modernějším logistickým zázemím. I mostní objekty se začínají demontovat a staví se zcela nové betonové nebo ocelové struktury se životností 100 let.

Na stupnici 1 - 10, kde 10 je nejlepší možný stav v rámci celkového stavu silniční infrastruktury by v rámci Afriky obsadila Uganda již pozici 6. Do 10 je to opravdu daleko; s takovým Marokem, JAR, Mauríciem, Rovníkovou Guineou se to srovnávat opravdu nedá a dlouho dát nebude, ale zase taková holá katastrofa to již není. Tu 6. má díky opravdu maximální snaze starat se o těch cca. 10-15 tisíc km silnic, které nejsou zpevněné a které jsou i zaplavované a snaží se je díky technickému vybavení udržet v provozu. Není to zdarma, protože jen pořizovací náklady této techniky jsou astronomické (hlavní várka nákupu je tady: viewtopic.php?p=148355#p148355 ), celkové výdaje na stavební i údržbovou techniku se servisními vozy (kropící a další nákladní) jdou do částky pomalu 800 mil. €. Ale je to o té snaze, že to ta Kampala myslí opravdu vážně a o ty silnice se zajímá. Aby opravdu každý ten region byl napojen na správní centrum. A tato centra budou na Kampalu propojená již kvalitní zpevněnou silnicí. Je konec neúměrně dlouhým cestovním časům i mezi většími městy, je konec v nedostupnosti území v základních službách.

Samozřejmě, nedá se tady čekat ještě větší motorizace, a proto váznou jiné služby. Servisy nebo ČSPH. Na silnicích je zvýšený pohyb chodců, ale právě proto se tady státní silnice staví se širšími krajnicemi. To má ale i sekundární využití později; upgrade na střídavý 3. jízdní pruh ve větších délkách, takže se na čas odstraní případné kongesce, až jednou ta motorizace stoupne. A to je zase o tom, že Uganda má poradenství na rozvoj silnic z renomovaných agentur a WB. Financování je multi- (úvěry, rozpočet, PPP atd.) a stavebně prozatím hlavně čínské firmy. Ovšem tady si nemohou dovolovat co jinde, protože tady stát požaduje plnění jinak nastoluje sankce. Může si to dovolit vzhledem k celkovému potenciálu.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


26.1.2020 20:59:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
Strabag tady získal kontrakt. Postaví v severní části země silnici za v propočtu 54 mil. €. Celkem 66 km silnice, kterou bude spolufincovat i European Development Fund. Jde o silnici Atiak - Laropi. Výstavba se má zahájit v 03/2020 a trvat bude 30 měsíců.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


17.2.2020 21:10:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
jak jsou na tom těžiskové stavby, sledované projekty/stavby v tématu

V rámci výstavby a dostavby Kampala Northern Bypass se realizuje jak prodloužení tahu tak rozšíření té části, která byla ve 2-pruhu. Tak jak je opakovaně psáno v tématu. Mimo toho se staví i nové MÚK a to se dosáhne upgradem v té formě, že se trasa vede po 6 nadjezdech, tzv. flyoverech s úpravou vedení na ty KO. Celý tento projekt je dle UNRA v plnění na 68%, co je postup o asi 8% za půlroku.

Obrázek

Obrázek

Dále, informace k připravovanému projektu dalšího rychlostního tahu, který bude nejdelším v zemi, tedy Kampala - Jinja expressway, tak k 03/2020 je již uvedeno i plánované zajištěné financování:

Africká rozvojová banka poskytne úvěr ve výši 229,47 mil. USD.
Francouzská rozvojová agentura poskytne úvěr ve výši 105 mil. USD.
Ugandská vláda poskytne zázemí pro 301,17 mil. USD.
Soukromý investoři zajistí 844,36 mil. USD.

Celkem se tedy počítá s bezmála 1,5 mld. USD. Tyto peníze směrují najednou i na projekt Kampala Southern Bypass Highway.

https://constructionreviewonline.com/20 ... y-project/

    The initial project preparation commenced with a feasibility study in 2010 before it hit a snag due to unknown reasons. The 95 kilometer (59-mile) Project comprises of:77km of the Kampala—Jinja mainline (KJE) Expressway of 4+4 lanes for the first 32km, and then 2+2 lanes for the remaining 42km with a design speed of up to 120kph and Kampala Southern Bypass (KSB) – an 18km Urban Expressway of 2+2 Lanes with design speed up to 100kph which will start at Butabika, on the Eastern outskirts of Kampala, and link with the new Kampala- Jinja mainline Expressway then connect in Munyonyo.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


22.3.2020 16:02:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
Také Uganda bojuje s cílem snížení tempa rozšíření nového koronaviru. Všechny státní úřady včetně silničního UNRA razí jednotnou linii. Všeobecně vlivní politici apelují na obyvatelstvo, aby byl každý co nejvíce doma. Roušky k tomu. A samozřejmě časté mytí rukou. Ugandské zdravotnictví není na takové něco připraveno, pokud by se situace vymkla spod kontroly. Díky lepším vztahům nejen s Čínou se daří zajistit potřebný materiál. Silniční výstavba paralyzována není, ale tempo se zpomalilo kvůli zajištění bezpečnosti pracovníků. Je nutno zdůraznit, že vzhledem k významné pozici UNRA na čerpání státního rozpočtu teď Čína zlepšila svojí pověst a všechny hlavní čínské stavební firmy sem dopravují hromady materiálu a to nejen roušky, ale i třeba 1000 speciálních matrací na postele a další nemocniční vybavení ve formě darů.

Problémem je slabší zdravotnická infrastruktura. Tedy i možnosti testování. Ale prozatím je evidováno 54 případů s tím, že nikdo nemoci COVID-19 nepodlehl. Uganda zavedla hromadu opatření s důrazem na P.R. do zemí, kde se dobře nevede a jejich zdravotnické systémy přitom patří ke světové špičce, což dost pomáhá na místní vnímání problému jako vážného. Dále je informace, že celkem se již testovalo 5664 lidí.

Místní ekonomiku pandemie zasáhne, ale dle odhadů jen mírně. Nepropadne se, ale sníží růst HDP. Světová banka připravila pro Ugandu pro letošní a nastávající rozpočtový rok celkem 190 mil. USD.

UNRA mezičasem obstarala 10 vozidel. Regulérním tendrem se nakupují již všechny kategorie vozidel pro UNRA. Po zajištění techniky a vybudování lokálních kapacit se tak zesilní dosah HQ na jednotlivé pobočky a stavby, čímž odpadne outsourcing zajišťování dopravy.

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


14.4.2020 13:39:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
Uganda dokázala za 4 roky postavit 1300 km silnic. Síť zpevněných státních silnic je nyní na úrovni 5600 km. Ve výstavbě je přitom dalších 1400 km. :!:

V rámci výstavby hlavních silnic se staví třeba již i série mostů na nich. Třeba na 159 km dlouhé silnici Masindi [Kisanja] Park, Tangi Junctn & Paraa—Buliisa bude most Paraa dlouhý 525m. Po dokončení se ušetří čas cestování o rozsahu mnoha hodin :arrow:

Obrázek

Tady je část hotového úseku na silnici Hoima - Butiaba - Wanseko :arrow:

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


27.7.2020 18:38:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
V zemi se staví rychlostní tah Busega - Mpigi Epressway (lze dohledat ve vláknu, s funkcí hledat to jde ještě rychleji) a tady záběr na stav:
Příloha:
EfxTFScWoAETTBG.jpg
EfxTFScWoAETTBG.jpg [ 155.86 KiB | Zobrazeno 825 krát ]

Na výše uvedeném záběru je budoucí napojení na silnici Masaka u Lungala. Busega je předměstím Kampaly. Začátek bude prakticky na okruhu Kampaly (křížení Kampala - Entebbe Expressway, již v provozu a v rámci dostavby na plný profil pak tah Kampala Northern Bypass Highway). Vznikne tak 27 km 4-pruh JZ směrem od hlavního města. Do výstavby šla rychleji než plánovaný tah Kampala - Jinja, kde to bude formou PPP, kde se to ale pečlivě připravuje a vybírá zhotovitel.
Příloha:
Ef8gubuWkAMVAeW.jpg
Ef8gubuWkAMVAeW.jpg [ 74.14 KiB | Zobrazeno 825 krát ]

Příloha:
Ef8gu9MXYAAIOFh.jpg
Ef8gu9MXYAAIOFh.jpg [ 78.68 KiB | Zobrazeno 825 krát ]


Staví a opravují se další stovky, respektíve tisícovky km silnic, ale pro omezenost času zde o nich možná jindy. Uganda taky staví desítky nových mostů nejvyšší kvality, v rámci realizace státní silniční sítě. Zde je starý a nový most Kamolo na tahu Soroti - Katakwi - Akisim:
Příloha:
EeHL4X4XkAIYJCL.jpg
EeHL4X4XkAIYJCL.jpg [ 99.46 KiB | Zobrazeno 825 krát ]

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


23.8.2020 19:15:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
Rekonstrukcí prochází silnice Ishaka - Katunguru, která prochází NP Queen Elizabeth, kde žije mj. 95 cicavců a na 600 druhů vtáků. 95% prací je ukončeno. Silnice byla rozmlácená, co bylo jak problémem pro okolní vyrušování tak se nerozvíjel cestoní ruch.

Obrázek

Obrázek

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


29.8.2020 22:27:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
Dále, i v tématu píšu, že Uganda zlepšuje a staví kolem 880 km silnic, které zajistí lepší spojení v rámci ropných nalezišť. Propojí se komunity, regiony a napojí novo budovaná rafinerie. Již jen 700 km se staví, protože 159 km silnice je již hotovo. Jde o úsek kolem Masindi (Kisanja) Park Junction, Tangi, Paraa - Buliisa. Mj. je tady rozmanitá flóra a fauna, takže se tady může rozvinout i cestovní ruch.

https://pbs.twimg.com/media/Ef73m9jXkAI ... ame=medium

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


29.8.2020 22:39:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
Parliament has allowed the Uganda National Roads Authority (UNRA) to procure a contractor for the Kampala-Jinja Expressway (KJE), authorities have revealed. :arrow:

https://www.newvision.co.ug/news/152200 ... -expresway

*v tématu k nalezení, jde o bezmála 100 km dálnici v nákladech kolem 1-1,5 mld. USD, mezi Kampala - Jinja

Dále, pohled do minulosti... Zdůrazňuju, že SB se podílela na přípravě, ale prakticky tyto stavby nefinancuje a i ta původní cena 1,5 mld. USD již neplatí, protože se ty ceny v Ugandě dostávají jinam.

Diaľničiar píše:
Vláda společně se Světovou bankou informovali o dalších projektech v hodnotě 1,5 mld. USD :arrow:

*The Kampala - Jinja expressway project, 600-800 mil. USD, součást Trans-African highway, projektová dokumentace bude dokončena letos, výstavba by se měla započít v roce 2015 a trvat má 3-4 roky, bude to 2. rychlostní silnice v zemi s délkou 80 km
*The Kampala Southern bypass, dokončení obchvatu hl. města a zároveň propojení rychlostních silnic Kampala - Entebbe a Kampala - Jinja, 250 mil. USD, délka 18 km, do roku 2014 se má ukončit přípravní proces a následně v dalších letech zahájit výstavbu
*The Kampala - Mpigi expressway, 300-350 mil. USD, tato RC se napojí na Kampala - Entebbe, délka 40 km, začátek výstavby bude znám při tvořbě rozpočtu na další období
*The Kampala - Bombo expressway, prozatím nejsou známé další informace, vláda je zde ve fázi přípravy

Já jen doplním, že se již se staví 1. rychlostní silnice Kampala - Entebbe, formou PPP s pomocí Číny, v délce 51,4 km.

Tak se zdá, že Uganda by mohla mít v roce 2030 přes 200 km silnic dálničního typu. :idea:


Aktuální stav:

*Kampala - Jinja, v tendrování, stačí si vybrat zhotovitele, očekává se dokončení v roce 2026
*Kampala jižní bypass je zařazen k tahu Kampala - Jinja
*Kampala - Mpigi je již ve výstavbě, viz tato ale i předchozí strana, ovšem délka je nakonec 24 km
*Kampala - Bombo je po novém v návrhu, kde se počítá s 10 rychlocestami, které mají odbřeměnit od dopravních kolon hlavní město a kdy se začne, tak to se neví

V provozu je 52 km Kampala - Entebbe. V roce 2030 tak může být v provozu kolem 200 km dálniční sítě, na tomto se nic nezměnilo. :idea:

Kampala mj. získává nové MÚK. Dále získává 30 důležitých dopravních uzlů světelnou signalizaci. Dále se formují obchvaty, severní se dostavuje na plný profil, jižní se zahájí v rámci spojení Kampala - Jinja. Na všechny důležité směry pak povedou rychlostní tahy. Na letiště v Entebbe již stojí. Stát jako takový dokázal postavit 5000 km nových státních silnic v rámci celé země a desítky mostů. Další objem se furt staví. Další tisícovky km získávají kvalitní údržbu, na co zase směrují zdroje do nákupu potřebné techniky.

Kampala musí řešit i další problémy, třeba kanalizační síť. Město trpí na povodně. UNRA se dále stará o přepravu po řekách. Takže těch problémů je tady mnoho, ale ty páteřní investice se realizují dle plánů, s omeškáním v řádu pár let, nikoliv pár dekád.

Ty další rychlostní tahy, které se tady plánují jsou:

Kibuye - Busega Expressway
Kampala Outer Beltway (Ggaba-Seeta-Matugga-Wakiso-Nsangi)
Nakasero - Northern Bypass Express Route, Kampala - Nansana - Busunju Expressway a Kampala - Bujuuko Dual Carriage

A je důležité zmínit, že 1/2 profil tahu Nansana - Busunju již stojí. :!:
viewtopic.php?p=203580#p203580

Plánuje se dostavět formou dostavění druhé silnice, k tomu obchvaty kolem sídel s napojením v rámci MÚK nebo větších kruhových objezdů. Tyto změny v rozvoji, mezi plánem a výstavbou se dějí pro to, že se urbanizace hlavního města je rychlejší, než se původně počítalo.

Výstavba silniční infrastruktury řadu let tvoří 1/3 kapitálových výdajů země. Z hlediska výstavby pak až polovinu co do roviny veřejné infrastruktury (energetické, vodohospodářské, dopravní a budování sídel státní správy atd. projekty). Druhá 1/3 jsou investice do vzdělávání vzhledem k rozsahu mladé populace a budoucnosti státu, který nechce být na věky zaostalým. A ta třetí jde do zemědělství. Ugandská půda může uživit 200 mil. lidí.

Dopady COVID-19 na ekonomiku: růst HDP se zpomaluje, prozatím na asi 3%, oproti ex roku kde byla hodnota 5%. Roste veřejný dluh, který dosáhl ke konci r. 2019 hodnoty kolem 13,3 mld. USD. To je asi 40% HDP, přičemž až do roku 2024 se počítá s tím, že zadlužení bude růst když dosáhne hodnoty 50% HDP. Rozpočet vlády nyní dává 9% na dluhovou službu. MMF v rámci koronakrize uvolnil pro Ugandu skoro 0,5 mld. USD a Africká rozvojová banka dalších 0,3 mld. USD. Tyto peníze směrují prioritně do sektoru zdravotnictví. UK pak poskytují dalších 300 mil. USD na udržení stávajících plateb dluhové služby. Dluh Ugandy je relativně nízký, protože prudce rostlo v uplynulých letech HDP. Přechod z agrární země do jiné kategorie je složitý a není levný. Bez práce je kolem 10% obyvatelstva a až 1/5 žije v chudobě. Ovšem tohle číslo za 10 let kleslo 10%, takže ta změna tady již cítit je.

Všechny základní cíle chce Uganda dosáhnout v roce 2040. Tedy proměnit agrární charakter živobytí, vybudováním energetické a dopravní sítě, zmodernizováním školského systému dostupného všem a udržení bezpečnosti a politické stability, což v praxi značí vybudování státní správy s dosahem do regionů. Jedno na druhé navazuje a je zpomalováno globálními výkyvy. Ten cíl má to nejtěžší za sebou: složité plánování se ukazuje v praxi: ty silnice stojí a staví se, ty elektrárny a přehrady se staví a další stojí a mladí lidé doopravdy studují a uplatňují se i mimo pole.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


30.8.2020 15:45:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
Uganda vylepší silnici Kira - Matugga. Jde o součást budoucího Outer Ring Road Kampala. Pro lepší ukázku taky mapa.
Příloha:
5.JPG
5.JPG [ 61.11 KiB | Zobrazeno 395 krát ]

Projekt obnáší celkové vylepšení silničního tahu Kira - Kasangati- Matugga. 16 km dostane nový povrch, rozšíří se prozatím na kvalitní silnici I. třídy. 2 km přes Kira se zdualizují. Křizovatky se vylepší přidáním odbočovacích větev, přidají se světelné signalizace, ale taky MÚK. Navíc se postaví 5 km napojovacích silnic do okolí, k nemocnici, do zón s bydlením atp. Na každé straně silnice budou navíc 2m pásy pro pěší a cyklisty. Financování: vláda Ugandy. Zhotovitel: CCCC.

Tohle všechno se tady dnes dělá, je to 22 velkých silničních investicí:
https://pbs.twimg.com/media/EbHHM1hXYAU ... ame=medium

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


11.9.2020 16:10:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 14043
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Uganda
Do provozu se odevzdala již část MÚK v rámci budovaného Severního okruhu města Kampala a to v oblasti Kalerwe—Gayaza.

https://pbs.twimg.com/media/Eh3TrkxXgAA ... name=small


Dále, Světová banka dala grant ve výši 130,8 mil. USD na upgrade 105 km tahu Koboko - Yumbe - Moyo. Upgrade značí proměnu štěrkové silnice na asfaltovou silnici. Jde o silnici, která se táhne od hranic d DRK podél hranic s Jižním Súdánem. Mapa: https://pbs.twimg.com/media/EhoCOMYXkAM ... ame=medium .


Dále, firma STRABAG zahajuje výstavbu silnice Atiak - Moyo - South Sudan. Silnici podporuje EU a ugandská vláda. Již se seskupuje potřebná technika pro výstavbu: https://pbs.twimg.com/media/Ehn6Cd3X0AE ... ame=medium , https://pbs.twimg.com/media/Ehn5_vBX0AE ... ame=medium . Tah bude mít jednou celkovou délku 101 km, hotovo má být v roce 2023 již první úsek. Příprava prvních studií pro výstavbu silnice se začala v roce 1998, na projektu se začalo pracovat v roce 2011. Výstavba bude stát v propočtu celkem 54 mil. € v délce 66 km v jižní části tahu.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Přehled 2019
čtěte+hlasujte


14.9.2020 12:32:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz