VMO: obecné info
Re: VMO: obecné info
Ještě v tomto roce by měla přijít na řadu obnova krytu na Olomoucké směr centrum.
- Přílohy
-
- BM_Olomoucka.jpg (144.97 KiB) Zobrazeno 14949 x
Re: VMO: obecné info
dle tohoto článku:
http://vyskovsky.denik.cz/z-regionu/kru ... -e2j4.html
mají na VMO vznikat nové kruhové objezdy ... to mě docela zarazilo ... čekám reakci Martina z Ostravy ...
http://vyskovsky.denik.cz/z-regionu/kru ... -e2j4.html
mají na VMO vznikat nové kruhové objezdy ... to mě docela zarazilo ... čekám reakci Martina z Ostravy ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: VMO: obecné info
Martin z Ostravy píše:Nic o VMO v článku nevidím
A dodala, že nové kruhové objezdy mají v budoucnu vznikat především u nových sídlišť, obchodních center a na postupně dostavovaném Velkém městském okruhu.
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: obecné info
Ty kruháky na VMO jsou snad myšleny jako součást múk.
Re: VMO: obecné info
Oprava zahájena...balance píše:Ještě v tomto roce by měla přijít na řadu obnova krytu na Olomoucké směr centrum.
Re: VMO: obecné info
Zdravím, dostal jsem emailem z dopravního podniku tyto informace:
Uzavření Pisáreckého tunelu
Ve dnech 9. ledna až 28. února 2015 dojde v rámci rekonstrukce technologií k uzavření jednoho a v některých dnech obou tubusů Pisáreckého tunelu. Na přilehlých komunikacích sloužících jako objízdné trasy pro individuální automobilovou dopravu je třeba počítat s výrazně vyšší hustotou provozu, která může způsobovat zpožďování vozidel hromadné dopravy. Upozornění se týká především linek 25, 26, 37, 44/84, 50, 52 a 68.
Ukončení výluky v křižovatce ulic Sportovní × Hradecká
(od 19.1.2015)
Linky: 42, 70
Edit, známe i harmonogram:
9. 1. (5.00 hodin) - 12. 1. (5.00): uzavírka tubusů A i B
12. 1. (5.00) - 2. 2. (21.00): uzavírka tubusu A, v tubusu B provoz pouze pro auta do 3,5 tuny
2. 2. (21.00) - 23. 2. (5.00): uzavírka tubusu B, v tubusu A provoz pouze pro auta do 3,5 tuny
23. 2. (5.00) - 28. 2. (16.00): uzavírka tubusů A i B
Zdroj: http://brno.idnes.cz/stavebni-prace-u-s ... zpravy_daj
Uzavření Pisáreckého tunelu
Ve dnech 9. ledna až 28. února 2015 dojde v rámci rekonstrukce technologií k uzavření jednoho a v některých dnech obou tubusů Pisáreckého tunelu. Na přilehlých komunikacích sloužících jako objízdné trasy pro individuální automobilovou dopravu je třeba počítat s výrazně vyšší hustotou provozu, která může způsobovat zpožďování vozidel hromadné dopravy. Upozornění se týká především linek 25, 26, 37, 44/84, 50, 52 a 68.
Ukončení výluky v křižovatce ulic Sportovní × Hradecká
(od 19.1.2015)
Linky: 42, 70
Edit, známe i harmonogram:
9. 1. (5.00 hodin) - 12. 1. (5.00): uzavírka tubusů A i B
12. 1. (5.00) - 2. 2. (21.00): uzavírka tubusu A, v tubusu B provoz pouze pro auta do 3,5 tuny
2. 2. (21.00) - 23. 2. (5.00): uzavírka tubusu B, v tubusu A provoz pouze pro auta do 3,5 tuny
23. 2. (5.00) - 28. 2. (16.00): uzavírka tubusů A i B
Zdroj: http://brno.idnes.cz/stavebni-prace-u-s ... zpravy_daj
Re: VMO: obecné info
dnešní novinka v deníku mě trošku překvapila, ale snad to bude k čemu ...
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 50608.html
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 50608.html
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: obecné info
Protihluková stěna v SDP se staví.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: VMO: obecné info
Aha...Dekuji za informaci, Lenny....
Re: VMO: obecné info
je nějaký posun v přípravě VMO Rokytova - Jedovnická? (tunel Vinohrady) totiž situace v Židenicích je naprosto šílená a právě tento úsek by společně s Rokytovou a Tomkáčem velmi velmi pomohl
hledal jsem topic VMO Rokytova - Jedovnická (tunel Vinohrady) ale nic jsem nenašel
hledal jsem topic VMO Rokytova - Jedovnická (tunel Vinohrady) ale nic jsem nenašel
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: obecné info
Ohledně tunelu Vinohrady byla v roce 2014 zhotovena a odevzdaná Technická studie. Tunel se řešil ve třech variantách navržených tras, s ohledem na vliv na zástavbu nad tunelem. Byl také proveden předběžný geologický průzkum v navržených trasách na území Vinohradského sídliště. Další projektové stupně nejsou v běhu a vše leží u ledu na ŘSD Brno.
Re: VMO: obecné info
proboha svatého, proč ŘSD Brno zastavilo přípravu takto důležité stavby pro celý východ Brna ? může mi někdo říct, čím ten Závod Brno uvažuje? podle mě to mozek nebude ... na takto důležité stavbě má jet příprava o sto šest a né "u ledu" to je normálně výsměch Židenicím!
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: VMO: obecné info
no možná po tom průseru s královopolskými tunely je jim jasné, že už další prachy na vrtání do brněnských jílů nedostanou
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: VMO: obecné info
V královopolských tunelech se něco stalo? Jaký průser? Není mi známo, že by tam došlo k propadu jako na Blance . Mimochodem v oblasti sídliště Vinohrady je podloží poněkud odlišné. Viz pro info níže:
Území pro ražbu je budováno horninami s velmi odlišnými geomechanickými vlastnostmi. A to proterozoickými horninami zastoupenými granitoidy v různém stupni tektonického porušení a ulehlými neogénními písky, místy až charakteru pískovce. Hloubka proterozoického skalního podkladu je v rámci zájmového území velmi proměnlivá a pohybuje se v rozmezí cca 9 - 60 m pod úrovní terénu.
Základní charakteristiky kvazihomogenních horninových celků, které mohou být ražbou tunelu zastiženy:
Území pro ražbu je budováno horninami s velmi odlišnými geomechanickými vlastnostmi. A to proterozoickými horninami zastoupenými granitoidy v různém stupni tektonického porušení a ulehlými neogénními písky, místy až charakteru pískovce. Hloubka proterozoického skalního podkladu je v rámci zájmového území velmi proměnlivá a pohybuje se v rozmezí cca 9 - 60 m pod úrovní terénu.
Základní charakteristiky kvazihomogenních horninových celků, které mohou být ražbou tunelu zastiženy:
Re: VMO: obecné info
Domnívám se , že kvůli tomu, že řeší přípravu Žabovřeské, Tomkova n. a Rokytovy, takže na Vinohradský tunel momentálně nemá kapacitu.bumbik píše:proboha svatého, proč ŘSD Brno zastavilo přípravu takto důležité stavby pro celý východ Brna ? může mi někdo říct, čím ten Závod Brno uvažuje? podle mě to mozek nebude ... na takto důležité stavbě má jet příprava o sto šest a né "u ledu" to je normálně výsměch Židenicím!
Re: VMO: obecné info
Jardo doufám, že máš pravdu a po rozjezdu Žabovřeské, se obnoví příprava Vinohradského tunelu, ten je zcela nezbytný ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: VMO: obecné info
myslel jsem to tak, že poté co se stavěl naprosto nesmyslný ražený tunel, kde vyšlo 100 m na víc než 500 mil, tak už nikdo nic takového v brně nerozjede.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: VMO: obecné info
A na kolik vyšla Blanka ? Podle mě na tu stavbu dojde a pokud to nebude třeba za rok tak by měla byt připravena, aby v případě dobrých podmínek mohla rychle začít.
Re: VMO: obecné info
Nemyslíte si, že by bylo spíše lepší než tunel vinohrady začít připravovat VMO v protoru mezi spalovnou a AAA Auto, ta křižovatka s Ostravskou a Olomouckou by dost lidí z Líšně a Vinohrad přesvědčila, aby se židenicím vyhla a jela přes Ostravsou, na sever pak přes Tomkáč.
Další bych pak viděl Bratislavskou radiálu (spojení D2 a VMO v Černovicích)
až poté bych řešil Tunel Vinohrady
Ale dle mého názoru příprava a výkupy ze strany města vč. demolic by měli běžet na všech úsecích VMO bez vyjimky
I kdyby na to aktuálně nevyly porachy, tak ať se to pak nesekne jako Žabovřeská na nějákem vychcánkovi.
Další bych pak viděl Bratislavskou radiálu (spojení D2 a VMO v Černovicích)
až poté bych řešil Tunel Vinohrady
Ale dle mého názoru příprava a výkupy ze strany města vč. demolic by měli běžet na všech úsecích VMO bez vyjimky
I kdyby na to aktuálně nevyly porachy, tak ať se to pak nesekne jako Žabovřeská na nějákem vychcánkovi.
Re: VMO: obecné info
I když jsou koridory pro VMO stabilizované, může dojít ke změně a vykupovat do foroty by nebylo příliš ekonomické. Trasa mezi Černými poli a Židenicemi se měnila několikrát. Po výstavbě Provazníkovy v 80. letech min. století byl prostor Tomkova náměstí nechán na dožití, které trvalo cca 40 roků. To není málo. Před časem žába na prameni bylo ŘSD závod Brno, kteří žili v trochu jiném světě, izolováni od reality (cca 50. léta). Příprava okruhu se trochu začala hýbat až v posledních letech. A rozhodně to není zásluhou ŘSD.
Re: VMO: obecné info
ttc: myslím, že to vidím jinak, pro mě jako člověka, co do Brna přijede a zase odjede, je podstatné vyřešit tunel Vinohrady, Rokytovu a Tomkovo náměstí, tím se dostanu po 4 pruhu bez semaforů až k mému cíli, takže z mého pohledu je pro mě tunel Vinohrady důležitější, jinak chápu, že z dopravního hlediska pro místní obyvatele jsou ty priority jinak ... ale jinak od Ostravské radiály až do Židenic o žádném problému nevím, problém jsou ty zasekané křižovatky a to právě řeší tunel Vinohrady, co se týče bratislavské radiály, souhlas, černovická při nájezdu na hněvkovského je fakt hrůza ... ucpané až až ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...