[D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Takže jak to vypadá s 511 ?
Někdy v září má být schváleno ZÚR, pokud tomu dobře rozumím. A jaký je následný časový harmonogram ? (alespoň přibližně) Vůbec nemám představu, kdy se dá očekávat výstavba. Jestli to proces ještě na 2 roky, 5 let, 10 let ......
Někdy v září má být schváleno ZÚR, pokud tomu dobře rozumím. A jaký je následný časový harmonogram ? (alespoň přibližně) Vůbec nemám představu, kdy se dá očekávat výstavba. Jestli to proces ještě na 2 roky, 5 let, 10 let ......
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Jenom aby to nebylo 2+5+10 let...Dr.Fe1 píše:Takže jak to vypadá s 511 ?
Někdy v září má být schváleno ZÚR, pokud tomu dobře rozumím. A jaký je následný časový harmonogram ? (alespoň přibližně) Vůbec nemám představu, kdy se dá očekávat výstavba. Jestli to proces ještě na 2 roky, 5 let, 10 let ......
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Jo těch 8 km (a navíc ve vyšší rychlosti) je tak nejmíň dvacet třicet korun na nákladech, což minutu jistě vyváží .. pokud vám teda platěj aspoň dva litry za hodinu
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Ministerstvo píše. V mase textu se ztrácí podstata
Rozhodnutí MMR - "Silniční okruh kolem Prahy,stavba 511 Běchovice-dálnice D1", viz http://kolovraty.imunis.cz/edeska/detail.asp?id=17221
Rozhodnutí MMR - "Silniční okruh kolem Prahy,stavba 511 Běchovice-dálnice D1", viz http://kolovraty.imunis.cz/edeska/detail.asp?id=17221
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Podstata textu je asi tato. MMR jako odvolací instance zamítlo odvolání proti prodloužení doby na doplnění ÚR a opravilo formální chybu v rozhodnutí magistátu. Termín je do konce tohoto roku.
Pro stavbu je to dobrá zpráva, protože po schválení ZÚR by stačilo doložit, že stavba je v souladu s uzemně plánovací dokumentací a dotáhlo by se vydání ÚR do konce a nemuselo by se žádat o ÚR znovu od začátku.
Pro stavbu je to dobrá zpráva, protože po schválení ZÚR by stačilo doložit, že stavba je v souladu s uzemně plánovací dokumentací a dotáhlo by se vydání ÚR do konce a nemuselo by se žádat o ÚR znovu od začátku.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Zastupitelstvo HMP schválilo aktualizaci č. 1 Zásad územního rozvoje Prahy.
To znamená, že přerušené územní řízení na pražský okruh může pokračovat.
Pokud to znova nezruší soud, tak je to nejdůležitější zpráva ohledně dopravy v Praze za poslední 3 roky. Ikdyž nechápu proč to trvalo tak dlouho.
http://www.novinky.cz/domaci/347448-pra ... okruh.html
http://www.ceskenoviny.cz/domov/zpravy/ ... hy/1121917
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/mo ... ami-334545
http://zpravy.aktualne.cz/regiony/praha ... 5900fea04/
Tento článek je zároveň návod koho dalšího za měsíc nevolit. Otázka ale zní koho volit
http://www.parlamentnilisty.cz/politika ... ste-334608
To znamená, že přerušené územní řízení na pražský okruh může pokračovat.
Pokud to znova nezruší soud, tak je to nejdůležitější zpráva ohledně dopravy v Praze za poslední 3 roky. Ikdyž nechápu proč to trvalo tak dlouho.
http://www.novinky.cz/domaci/347448-pra ... okruh.html
http://www.ceskenoviny.cz/domov/zpravy/ ... hy/1121917
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/mo ... ami-334545
http://zpravy.aktualne.cz/regiony/praha ... 5900fea04/
Tento článek je zároveň návod koho dalšího za měsíc nevolit. Otázka ale zní koho volit
http://www.parlamentnilisty.cz/politika ... ste-334608
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
K posunu této části došlo v devadesátých letech celkem v tichosti současně s posunem R1 v jihozápadním sektoru směrem k Modleticím. Tj. v roce 1996 už je v plánovacích dokumentech trasa kolem Radonic.
K tomu průchodu chráněnou přírodní oblastí: Stará trasa byla součástí ZÁKOSU tj. někdy od 70. let a PR Vinořský park byl vyhlášen v roce 1982. Když kouknete na turistickou mapu, tak mezi PP Bažantice a PR Vinořský park je mezera, kde formální ochrana není. Postavené úseky R1 prochází několika PR a NPP, takže to také není nic přes co by vlak nejel.
Dnes už je to fakt historická trasa. Takové Čakovice nelenili a nechali tam postavit bytovky, podobně jako Roztoky.
K tomu průchodu chráněnou přírodní oblastí: Stará trasa byla součástí ZÁKOSU tj. někdy od 70. let a PR Vinořský park byl vyhlášen v roce 1982. Když kouknete na turistickou mapu, tak mezi PP Bažantice a PR Vinořský park je mezera, kde formální ochrana není. Postavené úseky R1 prochází několika PR a NPP, takže to také není nic přes co by vlak nejel.
Dnes už je to fakt historická trasa. Takové Čakovice nelenili a nechali tam postavit bytovky, podobně jako Roztoky.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Děkuju za informaci. Už jsem se lekl, že to byla nějaká změna v poslední době
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Pan ministr ještě asi nezaznamenal, že už jsou ZÚR Prahy, když dnes na tiskovce prohlásil.
Ach jo.Ten přesto zůstává prioritní, ministerstvo bude proto i nadále sledovat projednávání územního rozvoje v zastupitelstvu Prahy, dodal ministr. http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... c-d8-a-r7/
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Kdo se chce pokochat na virtuální nástěnce visí opatření obecné povahy ZÚR Prahy aktualizace č. 1
http://servis.praha-mesto.cz/uzplan/Uze ... OOP43.html
Vyvěšeno: 16.9.2014
Sejmuto: 2.10.2014
Nabylo účinnosti: 1.10.2014
http://servis.praha-mesto.cz/uzplan/Uze ... OOP43.html
Vyvěšeno: 16.9.2014
Sejmuto: 2.10.2014
Nabylo účinnosti: 1.10.2014
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tak jsem přemýšlel, jak by měla asi vypadat ta oddálená trasa 511, jak si ji představují nekteří a tedy vyšlo mi, že podle mě by měla mnohem větší dopad na okolí, než 511 viz
http://www.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... 85C-3zR5Oo
Podle mě i díky suburbanizaci začíná být ta trasa nerealizovatelná a z oblasti Úval / Říčan by stejně musela bát postavena obchvatová komunikace, co by odvedla dopravu z Újezda a Běchovic a z Uhříněvsi. Tedy Podle mě totální nesmysl. Prostě jestli nebude 511, nebude nic a to bych vážně nechtěl.
http://www.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... 85C-3zR5Oo
Podle mě i díky suburbanizaci začíná být ta trasa nerealizovatelná a z oblasti Úval / Říčan by stejně musela bát postavena obchvatová komunikace, co by odvedla dopravu z Újezda a Běchovic a z Uhříněvsi. Tedy Podle mě totální nesmysl. Prostě jestli nebude 511, nebude nic a to bych vážně nechtěl.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Zrovna včera mi přistálo ve schránce poslední číslo čtrnáctideníku "Náš region" a v něm je hned na první straně oficiální vyjádření zastupitelstva obce Horoušany, které jednomyslně vyjadřuje nesouhlas s alternativním návrhem vedení PO. Online jej najdete zde
Asi by to chtělo takových oficiálních vyjádření více.
Asi by to chtělo takových oficiálních vyjádření více.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Jenže to je přesně to, co Zelení Khmerové chtějí.Marooned17 píše:Prostě jestli nebude 511, nebude nic a to bych vážně nechtěl.
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Okruh kolem Prahy (Wien - Linz - Passau - Regensburg - Hof - Dresden - Wroclaw - Gliwice - Ostrava - Olomouc - Brno - Wien) je téměř hotov, chybí jen dokončit úsek Pohořelice - Schrick
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Možná tím někoho naštvu, ale když tak koukám na tu mapu v té příloze, vlastně mi tam ani ten okruh přes Suchdol nechybí. Mít Praha ještě 511ku a 520ku, bude většina lidí spokojená a hlavně Praha půjde objet po dálničním okruhu (i když to nebude kruh). A Praha 6 ať si trhne nohou. Ať si z těch satelitů jezdí kudy chtějí, přes Dejvice nebo přes Ořechovku... Jediný problém by sice byl v kapacitě jižního segmentu, který počítal se 3+3 na severu, ale s tím liniovým řízením by to bylo myslím zvládnutelné. A že se stane nehoda? Ta může zablokovat i 6+6...
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Proč zrovna 520, když k ní máme téměř srovnatelnou variantu Vysočanská radiála - Kbelská? Není tam ani jedna úrovňová křižovatka. Ale co např. relace severovýchod Prahy - letiště? Jaká je tam podobná varianta?michal píše:Mít Praha ještě 511ku a 520ku, bude většina lidí spokojená ...
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Za tu 520 bych se taky přímlouval. Proč? Protože Praha bude využívat Holešovičky - Kbelskou a Průmyslovou jako uzavření městského okruhu.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tady mě zas Vinořáci vytočili... Naštěstí místní ví, že přesunout okruh 520 dál je blbost...
https://www.youtube.com/watch?v=dnv16N2ZsFk
https://www.youtube.com/watch?v=dnv16N2ZsFk
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Bohužel, v čele snad všech těch dotčených městských částí a vesnic, jsou momentálně podobní demagogové jako "pán ve žlutém svetru"...
"Rozdíl variant si počítalo ŘSD a regionální tlustofix byl o 25 mld levnější"
"Půjde tu pouze tranzitní doprava a hlavně kamiony"...
"Bude to šestipruh, deset metrů od domů"
Opravdu
"Rozdíl variant si počítalo ŘSD a regionální tlustofix byl o 25 mld levnější"
"Půjde tu pouze tranzitní doprava a hlavně kamiony"...
"Bude to šestipruh, deset metrů od domů"
Opravdu
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Ten 25 až 30 metrů vysoký most / estakáda se tam fakt plánuje, nebo to byla nějaká střela od boku? To je totiž dost...
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
ano, kdyby se postavilo letiště ve vodochodech, tak mi také nechybímichal píše:Možná tím někoho naštvu, ale když tak koukám na tu mapu v té příloze, vlastně mi tam ani ten okruh přes Suchdol nechybí. ..
ovšem takhle je to z Kyjí pořád nejlepší "skrz" město
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Začínám vidět jedinou možnost řešení. Zavézt ty okrajové části hnojem (když chtějí být mimo město a bez dálnic).
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
Myslím, že hnůj netřeba, stačilo by je prostě odstřihnout od výhod, které přináší jejich postavení městské části HMP. Bus do Suchdola na třikrát s přestupem, do Běchovic jednou za hodinu, svést tam ještě víc dopravy, než je tam teď...
Re: 511 Běchovice – Modletice (D1)
To je přístup jak za komančů, tímhle způsobem by se naopak některé úseky nepostavily už nikdy.