úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Zdá se, že hned první hodiny provozu na zmodernizovaném úseku prověří odvodnění:
- Přílohy
-
- Screenshot 2014-07-28 15.02.14.png (213.88 KiB) Zobrazeno 25666 x
-
- Screenshot 2014-07-28 14.59.55.png (113.46 KiB) Zobrazeno 25666 x
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Už se jezdí ve 2+2 na pravé polovině. Ráno se ještě malovalo v přejezdech SDP a někdy po poledni se převádělo. Kvalitu CB hodnotím na 1*. I přechody AB - CB a dilatace na mostech jsou (zatím) v rovině. Zálivy u stoupacího pruhu jsou po 500 m. Celkový pocit z jízdy je jako na nové dálnici, všechno svítí a září novotou...
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Takže by s. Patrik měl zkažený týden? Moooc bych mu to přál...
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Jaky vliv ma dest na pokladani CB? Dneska slusny slejvak a finiser pracoval.
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Z povrchu může vyplavit drobné částice. Ale kartáče to možná spraví, ty taky vymetají drobné částice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Tak CB hotov od Blanice směrem ke 49. km a teď se dělá od Blanice směrem do kopce ku Praze. U Rybiček to vypadá na nějaký mini odbočovací pruh a taky i aspoň krátký připojovák, vešel se tam drobnou přeložkou rampy od motorestu - místo tangenciálního připojení je tam taková klička - asi aby nemuseli moc rozšiřovat těleso.
Co se bude dít s vybouraným CB na exitu 49? Je tam toho slušná hromádka... Taky je tam navezeno dost hlíny přičemž nechápu na co, je jí fakt hodně...?
Co se bude dít s vybouraným CB na exitu 49? Je tam toho slušná hromádka... Taky je tam navezeno dost hlíny přičemž nechápu na co, je jí fakt hodně...?
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Možná na zasypání středového pásu. Pod svodidly je docela slušná díra._jan91 píše:.....Taky je tam navezeno dost hlíny přičemž nechápu na co, je jí fakt hodně...?
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
MD ČR píše:uzavírka dálnice D1 za účelem provádění akce „D1 Modernizace – úsek 05, EXIT 41 Šternov – EXIT 49 Psáře“, a to:
1. Úplná uzavírka poloviny levého pásu, ve které je vedena doprava směr Praha, v km 44,9
v termínu 15. 10. 2014 (středa) mezi 11:00 hod. a 13:00 hod. v délce trvání max. 30 min.
z důvodu realizace vodorovného dopravního značení v místě přejezdu středního dělícího pásu.
2. Částečná uzavírka levého pásu, levého jízdního pruhu v km 49,3 – 44,9 a pravého pásu, levého jízdního pruhu v km 44,9 – 48,9
v termínu 15. 10. 2014 – 26. 10. 2014
z důvodu provádění stavebních prací ve středním dělícím pásu.
3. Úplná uzavírka levého pásu v km 44,9 – 41,3
v termínu 15. 10. 2014 – 26. 10. 2014
z důvodu provádění stavebních prací v levém pásu dálnice.
4. Částečná uzavírka pravého pásu, levého provizorního jízdního pruhu směr Brno v km 40,5 – 48,9
v termínu 19. 10. 2014 (neděle)
z důvodu demontáže provizorních betonových svodidel.
Vedení dopravy:
1. Doprava ve směru Praha bude v km v km cca 44,9 zastavena hlídkou Policie ČR a vyčká na ukončení prací (max. 30 minut).
2. + 3. Doprava ve směru Brno bude od km 40,550 svedena do dvou zúžených jízdních pruhů, kterými bude vedena do km 48,904, odkud již bude pokračovat bez omezení.
Doprava ve směru Praha bude od km 49,345 svedena do dvou provizorních jízdních pruhů v pravé části pásu. Od km 45,025 bude převedena do protisměrného jízdního pásu, kterým bude vedena ve dvou zúžených jízdních pruzích v režimu 2+2 až do km 41,270 (pravý jízdní pruh), resp. km 41,061 (levý jízdní pruh). Tam bude převedena zpět a od km 40,944 bude pokračovat bez omezení.
Možnost sjezdu a nájezdu na MÚK Šternov (EXIT 41) a MÚK Psáře (EXIT 49) bude zachována ve všech směrech. Odpočívka Blanice (km 44,330 vpravo) bude v provozu. Odpočívka Brtnice (km 42,529 vlevo) bude uzavřena.
4. Doprava ve směru Brno bude v km cca 40,550 postupně svedena do jednoho, pravého provizorního jízdního pruhu, kterým bude vedena podél staveniště (demontáž provizorních betonových svodidel) až na konec uzavírky v km 48,904.
V místě uzavírek je nejvyšší dovolená rychlost snížena na 80 km/h, v místech přejezdů středního dělícího pásu až na 60 km/h.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Dnes jsem se projel po novém CB na levé polovině a hned na začátku u MÚK Psáře je to teda děs a hrůza. Je to hodně nerovné a mnohem hlučnější nežli jinde, hlavně v místě kde se dodatečně pokládal připojovací pruh, tam je to roleta a je to dost vidět i cítit... Tady se jim to teda vůbec nepovedlo
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Včera jsem projel po půl roce celou D1 a mám podobný pocit nejen z tohoto úseku, ale i ze zbylých tří, co se směrem na Brno zrekonstruované otevřely. Subjektivně hlučný povrch s vlnkami, které navozují pocit mini vibrací. Docela by mne zajímalo, proč byl zvolen takový povrch. Jezdím pravidelně po pražském okruhu od D5 po Modletice a CB povrch je tam tichý, bez vlnek a nemám pocit, že by v jakémkoli ročním období byl více kluzký, než ostatní AB nebo CB povrchy. Nechápu tedy, proč tří různé firmy či sdružení (dle informace o průběhu modernizace D1 – vydání č. 177/2014, 7. listopadu 2014, které je na http://www.novad1.cz/modernizace-dalnice-d1-286/, dělaly tyto čtyři úseky tři různé firmy či sdružení) dospěly ke stejně žalostnému výsledku. Pokud by takto měla za pár let vypadat celá D1, tak mi to připadá jako vyhozené peníze (podle výše citované zprávy stál každý úsek kolem 600 miliónů bez DPH). A jen na okraj, včera brousili u vyškovského letiště na R 46 směrem na Prostějov starý CB povrch a jízda po obroušených úsecích byla kupodivu docela dobrá.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Čtyři úseky sice dělaly tři různé firmy ale samotný CB povrch dělala všude stejná firma jako subdodavatel a to Dálniční stavby Praha a.s.
Co se týče kvality povrchu, nesouhlasím s vámi, podle mě jsou všechny nové CB úseky i včetně úseků u Vyškova, které nepatří pod modernizaci, na velmi dobré úrovni (můj subjektivní názor), až na ten výše zmiňovaný připojovací pruh, který se asi dobetonovával dodatečně malým finišerem. Jezdím skoro 15 let starým VW ale i v opotřebovaném vozidle vnímám povrch jako relativně rovný a tichý a srovnatelný třeba s D1 u Kroměříže nebo R1.
O rozdílech mezi AB a CB povrchem, výhodách a nevýhodách jednotlivých řešení zde bylo již napsáno dost. Jako (asi) nováčkovi zde na fóru bych doporučil prostudovat celá vlákna o modernizaci či opravách D1, zde bylo už všechno několikrát zmíněno a vysvětleno.
Ono se to ale fakt časem ještě trochu ojezdí a srovná...
Co se týče kvality povrchu, nesouhlasím s vámi, podle mě jsou všechny nové CB úseky i včetně úseků u Vyškova, které nepatří pod modernizaci, na velmi dobré úrovni (můj subjektivní názor), až na ten výše zmiňovaný připojovací pruh, který se asi dobetonovával dodatečně malým finišerem. Jezdím skoro 15 let starým VW ale i v opotřebovaném vozidle vnímám povrch jako relativně rovný a tichý a srovnatelný třeba s D1 u Kroměříže nebo R1.
O rozdílech mezi AB a CB povrchem, výhodách a nevýhodách jednotlivých řešení zde bylo již napsáno dost. Jako (asi) nováčkovi zde na fóru bych doporučil prostudovat celá vlákna o modernizaci či opravách D1, zde bylo už všechno několikrát zmíněno a vysvětleno.
Ono se to ale fakt časem ještě trochu ojezdí a srovná...
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Zásadní rozdíl je v metodě povrchové úpravy položeného krytu - na D1 se teď používá tzv. kartáčovaný (vymývaný) beton, pro detaily k tomuto stačí použít strýčka googla.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
V pondělí jsem (v tomto roce poprvé) jel do Vyškova. Subjektivně mám z rekonstruovaných a/i modernizovaných úseků velmi dobrý dojem. Schválně jsem se soustředil na "mini vibrace" apod., ale vše se zdálo být zcela ok.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Metrostav se to naučil a nyní jsou to opraváři na jedničku s hvězdičkou!
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Příspěvky: 1052
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Oni už to prostě a jednoduše musejí dělat dobře, protože práce moc není a pokud by to odflákli, tak by už nemuseli nic dalšího dostat.................
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
A jak se to může stát, když jediným kriteriem je cena? Reference nikoho nezajímají?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Pro mě je Metrostav kandidátem na realizaci dalších úseků v rámci modernizace D1. Mají vlastní finišer a asi i to bude jedním z důvodů, proč se jim daří nabízet tak dobré ceny (na D1 u Vyškova) ve srovnání s konkurencí...bumbik píše:Metrostav se to naučil a nyní jsou to opraváři na jedničku s hvězdičkou!
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
dle toho stavbyvedoucího ze Skansky, který byl u mě v práci včera, má Skanska 2 finišéry a ten starý je již pomalu na odpis - to je starý americký, který prý způsoboval vlnitý beton (použili ho u Příbora, proto bylo třeba to tam přebrousit nedávno, mohl za to prý ten finišér v rozkladu) a mají nový Německý Wirtgen, který je již úplně jiná káva a dělá prý dokonale rovný beton, viz. oprava D1 u Vyškova 220 - 226 L a tím starým americkým wirtgenem prý dělali úsek 220-226 P a proto je tak mírně vlnitý ... no škoda, ale díky nové mašině si myslím, že i Skanska je adept na příští modernizované úseky D1 už díky budoucímu ministrovi pocházejícímu ze Skansky ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Vlastní finišer... Poté co koupili DSH, jo. Naučili? Osádky z DSH to už uměli. Dobrá cena u Vyškova? Získat reference něco stojí...
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Skanska a starý Wirt - Klimkovice
Skanska a nový Wirt - tunely Dobrovského (Královopolské pro hnidopichy)
Skanska a nový Wirt - tunely Dobrovského (Královopolské pro hnidopichy)
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Likas, asi jo, bo je fakt, že v tomu Klimkovickém tunelu si připadám jak u Příbora - stejné vlny ... no těším se, až starý Wirt vyřadí z majetku a budou používat pouze ten nový ... snad i na modernizaci D1 PS: nechystá se někdo na úsek 05 udělat nějaké průjezdné fotky z hotového úseku v obou směrech?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Ano, koupili DSH, takže je to jejich finišer. Osádky možná uměly klasický CB ale ne vymývaný; mám pocit, že zmrvili pouze strukturu povrchu, nikoliv celý CB.Likas píše:Vlastní finišer... Poté co koupili DSH, jo. Naučili? Osádky z DSH to už uměli. Dobrá cena u Vyškova? Získat reference něco stojí...
A k čemu reference, když se soutěží na cenu?
Nevím jestli to nebylo myšleno jen jako nadsázka, ale i při těch poměrech co u nás panují, nevěřím, že by se něco takového u nás reálně stalo...bumbik píše:... i Skanska je adept na příští modernizované úseky D1 už díky budoucímu ministrovi pocházejícímu ze Skansky ...
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Na něco při modernizaci zapomněli...
- Přílohy
-
- DSC_2367.jpg (297.12 KiB) Zobrazeno 23173 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Když na ŘSD byla Pošvářová tak chtěla "šetřit" a nedělat mosty kompletní. V dalších etapách to již je. Toto se bude "někdy" muset dodělávat