I/13 obecně
Re: I/13 obecně
Já si myslím, že KV - Lesov byl současně s průtahem, co si matně pamatuji.
Re: I/13 obecně
Průtah resp. čtyřproudá I/13 končila u Drahovického mostu a po něm se přejelo na druhou stranu na I/6, Pražský most se otevíral později. Alespoň takhle jsem to vyčetl z turistické mapy (na vojenských podkladech) z ledna roku 1992.Lenny píše:Nepamatuje si někdo, jak se najíždělo ve Varech na I/13 před zprovozněním průtahu?
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: I/13 obecně
To mi nějak nesedí, že by zde byly 3 roky postavené mosty a nejezdilo se po nich.poljaq píše:Já si myslím, že KV - Lesov byl současně s průtahem, co si matně pamatuji.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/13 obecně
Tuhle verzi s průtahem až k Drahovickému mostu mám někde zakreslenou taky, ale zároveň už je na ní i Pražský most. Chtělo by to někoho místního.Vizi píše:Průtah resp. čtyřproudá I/13 končila u Drahovického mostu a po něm se přejelo na druhou stranu na I/6, Pražský most se otevíral později. Alespoň takhle jsem to vyčetl z turistické mapy (na vojenských podkladech) z ledna roku 1992.
I dokončení průtahu mám v nějaké mapě na 2 etapy - nejdříve ke křižovatce se Sokolovskou, pak zbylá západní část.
Re: I/13 obecně
Na stánkách o R6 je uvedena tabulka zprovozňování a z ní jsem se dá "vytušit" postupné zprovozňování od Lesova až K Zimnímu stadionu, i když některé ty stavby mi tam moc nesedí, třeba co je 10. stavba? A hlavně z toho není moc jasné kudy se vlastně jezdilo, jestli to chápu, tak po místních komunikacích?
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: I/13 obecně
Dobrá tabulka, to by mělo sedět. Jestli 10. stavba nebude MUK na I/6 ma pravém břehu. Tak ted zjistit jak byla vedena doprava při tom postupném zprovozňování a je to.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 13.4.2009 18:09:20
Re: I/13 obecně
Je to přesně tak, jak píše Vizi (05/04/12 - 13:21:42). Nejdříve Lesov - Ostrov, pak 2.etapa k Drahovickému mostu s přejezdem na druhou stranu, no a pak už byla etapa až ke starému zimnímu stadionu (ještě o pár měsíců rozdělená na otevření k výjezdu u OMV a chvilku poté až k ZS.
Lenny, Vizi: když byl v provozu pouze lesov - Ostrov, jezdilo se tak, že se v Lesově na konci sjelo na okresku a hned po pár metrech následovala odbočka vlevo směr Vysoká. Tam býval provoz!
Lenny, Vizi: když byl v provozu pouze lesov - Ostrov, jezdilo se tak, že se v Lesově na konci sjelo na okresku a hned po pár metrech následovala odbočka vlevo směr Vysoká. Tam býval provoz!
Re: I/13 obecně
Dobře. A úsek Drahovice - Lesov šel najednou? A kudy se tam najíždělo v Drahovicích? A kde je ONV?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/13 obecně
ONV - dnes druhá budova Magistrátu - 50°13'59.670"N, 12°51'55.934"E
v Drahovicích se na 99% najíždělo přes tento most N 50° 14.21527', E 12° 52.78907', který je v současnosti pro pěší, ještě si tam pamatuji kolony od Chomutova, když se snažily auta najet na v té době silnici I/6, která jela po Mattoniho nábřeží.
Vzhledem k tomu, že v té době jsem všude jezdil maximálně na kole, tak ta etapizace, která je napsaná by asi odpovídala, přeci jenom je to 20 let Dokonce jsem si vzpomněl, jak některé etap vypadaly, že třeba nájezd na Prahu u Mattoniho nábřeží se projížděl obousměrně.
v Drahovicích se na 99% najíždělo přes tento most N 50° 14.21527', E 12° 52.78907', který je v současnosti pro pěší, ještě si tam pamatuji kolony od Chomutova, když se snažily auta najet na v té době silnici I/6, která jela po Mattoniho nábřeží.
Vzhledem k tomu, že v té době jsem všude jezdil maximálně na kole, tak ta etapizace, která je napsaná by asi odpovídala, přeci jenom je to 20 let Dokonce jsem si vzpomněl, jak některé etap vypadaly, že třeba nájezd na Prahu u Mattoniho nábřeží se projížděl obousměrně.
Re: I/13 obecně
Jsem si nemyslel, že je to tak hrozně zvlněné ...
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 342/114575
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 342/114575
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 342/114575
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 342/114575
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 342/114575
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 342/114575
Re: I/13 obecně
Ervěnický koridor? Když je pod asfaltem milion kubíků navážky, kterou nota bene navezli za 6 měsíců, tak se to holt nějakej ten pátek sesedá, to se nedá nic dělat
Re: I/13 obecně
Ano ano, to je moc krasny prispevek do noveho vlakna "Geologicke hazardy na ceskych dalnicich a silnicich". Co neco podobneho zalozit??
Re: I/13 obecně
Jak uz napsal kolega adamos, tak z jedne i s druhe strany je dira jak krater na mesici diky povrchove tezbe. Silnice je na umelem koridoru. Je tam predepsana 90-tka a fizlove tam radi vybiraji. Z pohledu tech fotek je na leve strane, jeste o neco vyse nez se nachazi silnice, zeleznicni nasep. Vlaky tam jezdi mezi Chomutovem a Mostem tak maximalne 60km/h. je to kvuli tomu sedani.balance píše:Jsem si nemyslel, že je to tak hrozně zvlněné ...
Re: I/13 obecně
Vlaky jezdí 100, násep už byl prohlášen za konsolidovaný a žádné problémy v posledních letech nenastaly.
Re: I/13 obecně
Kde se vzal v Dobřenicích ten velký kopec...?balance píše:Jsem si nemyslel, že je to tak hrozně zvlněné ...
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 342/114575
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 342/114575
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 342/114575
Re: I/13 obecně
Vedle ještě vede řeka Bílina. Díky tomu, že je násep konsolidovaný tak se bude překládat z trubek do koryta.poljaq píše:... prohlášen za konsolidovaný...
Re: I/13 obecně
Je nějaký výhled, kdy se ustálí i podloží pod silnicí? A šlo by tomu s přiměřenými náklady pomoct?
Pokud si pamatuji, tak před 10-15 lety tam proběhla reko a celá silnice byla téměř rovná.
Pokud si pamatuji, tak před 10-15 lety tam proběhla reko a celá silnice byla téměř rovná.
Re: I/13 obecně
Otázkou je co znamená přesně, že ten násep je konsolidovaný. Možná to je něco jako, že se nehejbe o metry, ale pouze o cm... Ono ty koleje jde podbít (srovná se štěrk), řeka si koryto vymele...
Re: I/13 obecně
Probíhá soutěž na opravu úseku Dalovice - Bor (obě poloviny).
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/13 obecně
starostové ve frýdlantském výběžku chtějí pokračování výstavby I/13
viz. http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... -nechysta/
viz. http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... -nechysta/
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/13 obecně
Jak je to s čtyřpruhem I/13 v úseku mezi Svorem a odbočkou na Nový Bor?
Vyšel teď k tomu článek http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 15#p104315 .
Leták řsd k tomu není. Nejdřív bych čekal spíš ten kruhák a obchvat Svoru, I/9 Česká Lípa - Nový Bor, přeložku Děčín - I/9 atd.
Vyšel teď k tomu článek http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 15#p104315 .
Leták řsd k tomu není. Nejdřív bych čekal spíš ten kruhák a obchvat Svoru, I/9 Česká Lípa - Nový Bor, přeložku Děčín - I/9 atd.
Re: I/13 obecně
tady je aktuální dokumentace z oznámení EIA:dvs píše:Jak je to s čtyřpruhem I/13 v úseku mezi Svorem a odbočkou na Nový Bor?
http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_LBK580
Re: I/13 obecně
Jen pro úplnost přidávám ještě stav výkupů pro MÚK Vernéřov:
Re: I/13 obecně
Dnes bylo zveřejněno oznámení EIA na akci I/13 Jitrava - zkapacitnění. Předmětem akce je přebudování silnice na třípruh od odbočky na Jitravu po začátek čtyřpruhu. Vznikne tak krásný úsek třípruh - čtyřpruh - třípruh - erko na cestě do Liberce. Délka úpravy 2483 m a kategorie S 13,5/80. Předpokládaná doba realizace 2017 až 2018.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/13 obecně
Lenny: Jaké erko. Od 1.1. erka nebudou. SPMV to múže být celé...