Autor |
Zpráva |
dvs
Příspěvky: 3515
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Citace: Ústecký i Liberecký kraj se shodly na uzavření silnice druhé třídy mezi Děčínem a Českou Lípou pro nákladní dopravu v nočních hodinách. Kamiony nad 12 tun se tak pravděpodobně přesunou na silnici I/9 směrem z Děčína na Nový Bor. Na uzavření silnice II/262 v nočních hodinách pro kamionovou dopravu nahlíží jinak vedoucí odboru dopravní policie Libereckého kraje Jaroslav Řehák „Přesuneme problém ze silnice II/262 na komunikaci I/9. Ta je značně vytížená a je to nehodový úsek,“ říká. http://www.rozhlas.cz/zpravy/regiony/_z ... y--1286586
|
12.12.2013 14:36:38 |
|
 |
kik
Příspěvky: 953 Bydliště: Hradec Králové - Labská II
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Co si pamatuju z mych sluzebnich cest do byvale Desty v Decine tak II/262 byvala zatizena uz ve 1.polovine 90 let. Co se tyka presunu kamionu v nocnich hodinach na I/9 a I/13 tak to bude zajimave hlavne v zime az zacne padat snih. Ta silnice bude nejspis jedno velke kamionove parkoviste. Tady se da dost tezko hledat nova vhodna trasa protoze jakekoliv nove trasovani I/13 mezi Decinem a Novym Borem (eventuelne Ceskou Lipou) by si vyzadalo vysoke naklady a hlavne velke zasahy do prirody coz je dneska nepruchodne. A tady je navic priroda opravdu dost zachovala.
|
12.12.2013 19:39:49 |
|
 |
Honza1
Příspěvky: 276
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Naposledy upravil Honza1 dne 20.12.2013 18:17:01, celkově upraveno 1
|
16.12.2013 20:05:33 |
|
 |
dvs
Příspěvky: 3515
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Dostalo mne jak v té prezentaci je cílem přenést problém do Litoměřic na I/15 případně I/9 
|
16.12.2013 21:38:31 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9793 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
A přitom řešení existuje v podobě přeložky silnice I/13 Děčín - Manušice.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
16.12.2013 22:06:20 |
|
 |
Honza1
Příspěvky: 276
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
|
18.3.2014 8:07:12 |
|
 |
Honza1
Příspěvky: 276
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Studie zbytného tranzitu Děčín - Benešov nad Ploučnicí http://www.decinskeforum.cz/wp-content/ ... 2013_.pptx
|
11.4.2014 21:47:51 |
|
 |
dvs
Příspěvky: 3515
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Má trasa přeložky přes Ploučnici EIA nebo ne. V letáku je EIA v tabulce proškrtnuté? http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/0A06 ... nusice.pdfPři tom se tam píše leták řsd píše: Na základě zpracované dokumentace EIA a posudku na tuto dokumentaci byla vydaným stanoviskem MŽP ČR vybraná výsledná varianta s podmínkami a omezeními možné realizace. Na portálu EIA jsem našel jenom informaci, že sohlasné stanovisko je, ale je to bez plánů pro starší rozhodnutí http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_3XX679
|
1.8.2014 12:57:02 |
|
 |
Jan Petzold
Příspěvky: 165
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Tak tato silnice je bohužel velmi vzdálená budoucnost, ale kéž by se to připravovalo jako třípruh.
|
1.8.2014 15:17:19 |
|
 |
dvs
Příspěvky: 3515
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Vzhledem k tomu, že tam budou stoupání a klesání, tak by se tam nějaký ten stoupací pruh mohl objevit. V letáku přímo píšou o 3km pruhu ve stoupání od údolí říčky Bystrá. Svým způsobem tedy třípruh možná bude  Já si pod pojmem třípruh, ale představím silnici s omezeným přístupem a MÚK a těch úrovňových křižovatek je tam až moc.
|
1.8.2014 15:30:07 |
|
 |
Honza1
Příspěvky: 276
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Děčín silnice I/13 – Pravý břeh Labe Přeložka silnice I/13 Děčín – Nový Bor V roce 1998 – 1999 byla zpracovaná podrobná technická studie na přeložku silnice I/13 v trase Děčín – Benešov n. Pl. – Manušice (I/9). Trasa přeložky začíná v Děčíně na Benešovské ulici na navazuje na samostatnou stavbu okružní křižovatky Benešovská ulice, vede v souběhu se stávající silnicí II/262 do Benešova n. Pl., je vedena severním obchvatem kolem Benešova n. Pl. A dále směřuje k Velké Bukovině a Volfarticím a u obce Manušice je napojena na přeložku silnice I/9 (západní obchvat České Lípy a Nového Boru). Celková délka přeložky je 22,540 km. Přeložka leží na území dvou krajů a to Ústeckého kraje (cca 15 km) a Libereckého kraje (cca 7,54 km). Trasa je vedena geologicky složitým územím a z hlediska výstavby a provozu nelze tuto trasu etapizovat tj. je potřeba ji realizovat naráz v celé délce. EIA byla zpracována v roce 1999 – 2000, projednaná a vydané souhlasné stanovisko MŽP ČR. Na základě podmínek EIA byla v roce 2005 provedena aktualizace trasy přeložky silnice I/13 a dle ní byl v územních plánech VÚC Libereckého a VÚC Ústeckého kraje vymezen koridor pro vedení přeložky I/13. S ohledem na ekonomickou náročnost, vazbou na realizaci přeložky silnice I/9 Česká Lípa – Nový Bor, geologickou složitost (sesuvná území, strmé zalesněné svahy a řada vodních zdrojů), nemožnost etapizace výstavby, vedení trasy mimo hlavní silniční tahy a nesouhlas Benešova n. Pl. s navrhovaným obchvatem, nebyla doposud akce realizovaná a ani nebyla zahájena její příprava. Přeložka silnice I/13 Děčín – Markvartice – Volfartice - Manušice V roce 2008 vznikl námět prověřit vyhledávací studií variantu vedení přeložky silnice I/13 severně od jižní trasy tj. v koridoru stávající silnice I/13. Námět prověřila vyhledávací studie s ekologickým prověřením zpracovaná v roce 2008 pro ŘSD ČR. Délka přeložky je cca 25,7 km. Realizaci lze etapizovat. Jsou možné čtyři etapy, z nichž tři jsou nezávislé na konečném dokončení přeložky I/13 v jižním popř. severním koridoru. V předstihu je možné samostatně realizovat bez ohledu na konečné vedení přeložky I/13 Folknářskou spojku (4,5 km) v Děčíně a obchvat Markvatic (2,6 km). Folknářská spojka Jeden z nejvíce problémových úseků je v Děčíně na pravém břehu Labe a to od napojení na most přes Labe až na okraj Děčína tj. celá délka kamenické ulice a dále pak průjezd Ludvíkovicemi. V roce 2010 byla zpracovaná vyhledávací studie, která ověřuje možnost vymístit stávající silnici I/13 ze zástavby Kamenické ulice a vést ji v trase tzv. Folknářské spojky mimo zástavbu města. Byly navrženy dvě varianty a na základě ekologického prověření a rozhodnutí zastupitelstva města Děčín ze dne 23. 9. 2010 (usnesení č. ZM 10 07 10 10) byla schválená varianta 2. Dle dopisu primátora města ze dne 11. 10. 2010 práce na návrhu zadání změny Územního plánu města budou zahájeny ihned po předání digitálních podkladů. Podklady byly předány v listopadu 2010. Není známé, zda práce na změně územního plánu byly zahájeny. Folknářská spojka je důležitou dopravní investicí, která podstatně sníží dopravní zátěž Kamenické ulice, odstraní dopravní závadu, kterou je Kamenická ulice pro tranzitní dopravu a podstatně sníží nehodovost v této části města. Předpokládané IN (v CÚ 2009) byly 1,3 miliardy Kč. Okružní křižovatka Benešovská Jedná se o úpravu Benešovské ulice a vybudování nové okružní křižovatky, do které je napojena nová trasa Folknářské spojky. Na tuto úpravu byl v r…… zpracovaná dokumentace pro územní rozhodnutí. Po projednáních byla zpracovaná aktualizace dokumentace. Územní řízení bylo zastaveno a územní rozhodnutí nebylo vydáno. Náklady ???????
Ministerstvo dopravy ČR svolalo na 5. května 2014 jednání ve věci koncepčního řešení přeložky silnice I/13 mezi Děčínem a Novým Borem. Jednání se uskutečnilo na Odboru strategie MD ČR za účasti ŘSD ČR Praha, ŘSD ČR Správa Chomutov, ŘSD ČR Správa Liberec a Valbek spol. s r.o. Na jednání bylo dohodnuto: - ŘSD nechá zpracovat nový dopravní model pro přeložku silnice I/13 Děčín – Nový Bor - ŘSD zajistí zpracování aktualizace dokumentace pro územní rozhodnutí Okružní křižovatky Benešovská. - ŘSD a MD ČR vstoupí v jednání s městem Děčín ohledně zpracování změny územního plánu města pro variantu 2 Folknářské spojky dle studie z roku 2010. Na základě této změny bude zpracovaná ekologická dokumentace.
|
1.8.2014 21:04:30 |
|
 |
dvs
Příspěvky: 3515
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Co si mám z toho dlouhého přípěvku odnést? Studie, studie, studie, studie, studie,...
Nemožnost etapizace je výhodou, protože se to aspoň postaví najednou. Z Děčína je to geologicky náročné na všechny strany. Že se to musí napojit na přeložku I/9 mezi Českou Lípou a Novým Borem, také není minusem, protože se aspoň postaví i tato přeložka najednou.
Kdo chce moc nemívá nic...
|
1.8.2014 22:07:10 |
|
 |
Jan Petzold
Příspěvky: 165
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Ta jižní přeložka má oproti jakémukoliv jinému řešení mnoho výhod:
- řeší jak stávající I/13 tak i spojení Děčín - Č. Lípa po II/262, v podstatě je to obchvat Č. Kamenice, K. Šenova, Benešova n Plouč. a Žandova zároveň, přičemž tyto samostatně jsou vzhledem k terénu obtížně řešitelné
- snižuje nejvyšší bod I/13 z nějakých 560 m,n.m. u Práchně na nějakých 400 m.n.m. u Velké Bukoviny
- přibližuje I/13 České Lípě, což je u spojnice velkých měst na severu zcela logické
Obchvaty na stávajících silnicích si zejména u K. Šenova nebo Benešova n. Ploučnicí dovedu představit leda tunelem nebo drastickým zásahem do krajiny. Z hlediska územního plánování je to myslím velmi dobře vybraná trasa.
|
5.8.2014 15:06:23 |
|
 |
Honza1
Příspěvky: 276
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
V únoru 2015 by měla spol. CityPlan předložit srovnávací studii těchto variant. Pak bude rozhodnuto, jak ve věci dále pokračovat.
|
20.1.2015 21:24:34 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9793 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Neví někdo, jak bylo uvažováno s pokračováním silnice I/13 v době výstavby mostu Budovatelů (most přes Labe). Docela by mě to zajímalo kudy a jak chtěli protáhnout čtyřpruh.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
20.1.2015 21:35:43 |
|
 |
nollie
Příspěvky: 88 Bydliště: ÚL
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Takhle nejak podobne: http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/5870 ... kovice.pdfAle mám pocit, že ještě blíž k současný I/13. To je tak vše co si pomatuju z vyprávění... Pokud myslíš na druhou stranu, tak tam to mělo jít tudy: http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/3CFD ... lsnice.pdfO čemž svědčí vybourání baráků v době dávno minulé. Vše to mám z vyprávění...
|
21.1.2015 6:33:16 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9793 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Takže tranzit by vedl Ústí - Děčín - Folknářská spojka?
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
21.1.2015 15:02:52 |
|
 |
Fox Mulder
Příspěvky: 749 Bydliště: Most
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Předpokládám, že bolšáni to plánovali jako 2+2 pruh s mimoúrovňovým křížením, jak bylo v 80. letech v oblibě.. 
_________________ D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
|
26.1.2015 1:27:53 |
|
 |
Honza1
Příspěvky: 276
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Zákaz kamionů i přes Českou Kamenici? Před 14 dny zahájil Krajský úřad správní řízení ohledně nedostatečného dopravního značení na silnici I/13 v Jílovém, kde technický stav tří mostků nedovoluje průjezd naložených kamionů. Značení se tedy musí doplnit a nákladní doprava zde omezit. Avšak i v České Kamenici mají mostek, který nesnese jízdu plně zatížených kamionů. Dle legislativy musí být zakázán průjezd těžkých aut i zde. Po silnici 262 přes Benešov nad Ploučnicí je nově zákaz jízdy kamionů v nočních hodinách. Jak z této situace ven se budou radit všichni účastníci na společném setkání dne 12.02.2014. Zdroj fcb Děčínské fórum: https://www.facebook.com/decinskeforum/photos/a.433282630117147.1073741826.431758466936230/639241856187889/?type=1
|
6.2.2015 19:04:39 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9793 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Tady ty zákazy nikam nevedou. Jen se problém přehodí k sousedům a zbytečně se propálí litry nafty na zajížďkách.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
6.2.2015 21:00:31 |
|
 |
Honza1
Příspěvky: 276
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Lenny píše: Tady ty zákazy nikam nevedou. Jen se problém přehodí k sousedům a zbytečně se propálí litry nafty na zajížďkách. Leny koukám, že jste profík (myšleno v dobrém). Dá se nějak vyřešit situace, když mostky mají špatnou statiku a omezenou nosnost? - Zajímalo by mě, jaké jsou vlastně možnosti aktuálního řešení, kromě toho ty zákazy pořádně vyznačit (to asi musí z úřední povinnosti krajský úřad)? - myslím tím rychle. Opravit mě taky napadlo. 
|
7.2.2015 17:00:31 |
|
 |
Michal R
Příspěvky: 1248 Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Lenny píše: Neví někdo, jak bylo uvažováno s pokračováním silnice I/13 v době výstavby mostu Budovatelů (most přes Labe). Docela by mě to zajímalo kudy a jak chtěli protáhnout čtyřpruh. Lenny, před časem jsem popisoval v jiném vlákně (přivaděč D8 - Děčín) trasování z 80. let, a chtěl si po me podrobnosti. Podle strýce se plánovací dokumentace předávala na "Plaňák" (Praha 7, Janovského ul.) a lze nahlédnout do archivu. Jenom je s tím hrozná štrapáce. Jinak mám od tehdejšího projektanta malůvku v současné mapě, a to od D8 až k České Kamenici. Takže žádný původní materiál, ale prý to sedí.... Fakticky se jednalo o MÚK v prostoru křižovatky Benešovské a Folknářské ulice, kde trasa pokračovala levotočivým obloukem a stoupáním skrze zahrádkářské kolonie a napojovala se na I/13 na úrovni bývalého motorestu těsně za Ludvikovicemi.
|
7.2.2015 17:25:04 |
|
 |
Kuba
Příspěvky: 1319
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
|
20.3.2015 17:43:19 |
|
 |
Honza1
Příspěvky: 276
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
|
2.4.2015 20:21:01 |
|
 |
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 1391
|
 Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Nový leták I/13 Děčín–ManušiceZměněn kód stavby na L86 (původně U67). Přípravu stavby převzala správa ŘSD Liberec (pův. správa Chomutov).
|
4.11.2015 21:47:41 |
|
|