[D0] 515 Slivenec - Třebonice
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Jezdim tam casto, rezervu na 3+3 tam urcite nema jediny nadjezd/most.
RR by asi intenzity stahla, nicmene bych odhadoval, ze rozsireni na 3+3 vyjde nekolikanasobne levnejs.
Blby je, ze priprava se v tomhle pripade rovna EIA + UR + SP + dost komplikovany vykupu pozemku (aspon to tady padalo v souvislosti s tim, proc nakonec reko nebyl upgrade na R 27,5).
RR by asi intenzity stahla, nicmene bych odhadoval, ze rozsireni na 3+3 vyjde nekolikanasobne levnejs.
Blby je, ze priprava se v tomhle pripade rovna EIA + UR + SP + dost komplikovany vykupu pozemku (aspon to tady padalo v souvislosti s tim, proc nakonec reko nebyl upgrade na R 27,5).
Re: 515 Slivenec - Třebonice
RR sice může vzít značnou část intezit z 515ky ale dostavba 511ky tam zase další přihrne a vzhledem k tomu že výhled na dostavbu severní části okruhu je nejistý, tak je lepší se tím zabývat a mít to v alespoň připravené v šuplíku na lepší časy...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
a on je jistý výhled 511 ?
rád bych se mýlil, ale zatím to vypadá, že se dřív svezu po D11 až do Hradce, než po 511 okolo Říčan
rád bych se mýlil, ale zatím to vypadá, že se dřív svezu po D11 až do Hradce, než po 511 okolo Říčan
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Probíhají práce na studii proveditelnosti zvýšení kapacity zprovozněním odstavného pruhu jako 3. jízdního pásu, která má být hotova na jaře 2015.
Škoda, že to při rekonstrukci nerozšířili o 0,75 m. Teď jako kdyby našli.
Škoda, že to při rekonstrukci nerozšířili o 0,75 m. Teď jako kdyby našli.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Už jsou aspoň ty pozemky kvůli kterým to rozšíření padlo pořešené? Viz. diskuse před 5 lety http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 094#p18094
Nebylo by nejlepší připravit rovnou na plnohodnotné 3+3 s eventuelním pojíždění odstavného (4+4). Na pojížděný odstavný stejně budou muset asi vykupovat odbočovací a připojovací pruhy, SOS zálivy, rozšiřovat mosty apod.
Nebylo by nejlepší připravit rovnou na plnohodnotné 3+3 s eventuelním pojíždění odstavného (4+4). Na pojížděný odstavný stejně budou muset asi vykupovat odbočovací a připojovací pruhy, SOS zálivy, rozšiřovat mosty apod.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Pozemky pořešené nejsou a dlouho nebudou, jen v křižovatce Slivenec za ně vlastníci chtějí 140 mil...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Je trochu smutné že za čtvrtstoletí od revoluce jsme nebyli schopní už to pořešit.
Existoval materiál, který říkal, že 2015 už budou takovéto pozemky vykoupené...
http://euro.e15.cz/ta-zeme-pod-silnici-je-moje-779397
OT PS: Není ještě někde furt pozemek ve vlastnictví císař pána?
Existoval materiál, který říkal, že 2015 už budou takovéto pozemky vykoupené...
http://euro.e15.cz/ta-zeme-pod-silnici-je-moje-779397
OT PS: Není ještě někde furt pozemek ve vlastnictví císař pána?
Jako kuriozitu lze uvést výpis z katastru nemovitostí, kde je jako vlastník jedné silnicí zastavěné parcely uveden František Josef I., panující arcikníže,“ dodává Vápeníková. Více na: http://euro.e15.cz/ta-zeme-pod-silnici- ... n=copylink
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Byl bych s tím řešením pozemků radikálnější. Uzákonit, že parcela může nově v katastru existovat jen tehdy, pokud jí odpovídající pozemek je "smysluplný" - že jeho tvar i poloha umožňuje samostatné využití pro daný účel. Protože to je účel parcelního dělení, umožnit využití uceleného pozemku, ne evidovat dávno zaniklé obrysy a hranice. A pak nějakou sadu pravidel jak k takovém stavu férově a co nejdřív dospět, včetně zákazu takové pozemky používat k blokování něčeho jiného. Takže by z katastru postupně vymizely všechny ty cípky, nudličky a předěly v plochách, kde takové rozdělení je k ničemu.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: 515 Slivenec - Třebonice
P_V: Pochybuji o vašem duševním zdraví. To by snad ani Komunisti neprosazovali.
Takže protože stát není schopen vykoupit za desítky let pozemky pro své stavby by znamenalo zásah do vlastnických práv statisíců lidí. Je vidět, že žádné pozemky nevlastníte. Laskavě nechte lidi, ať si o využití svého majetku rozhodují sami.
Takže protože stát není schopen vykoupit za desítky let pozemky pro své stavby by znamenalo zásah do vlastnických práv statisíců lidí. Je vidět, že žádné pozemky nevlastníte. Laskavě nechte lidi, ať si o využití svého majetku rozhodují sami.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Pro představu, o čem se tu bavíme (jen dotčené, sousední, ze sousedství podezřelé a tak):
Království a půl princezny za 511.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Netušil jsem že existuje v takové míře soukromé vlastnictví pod silnicemi. To by měl stát všechno povinně vykoupit, protože k čemu je soukromému vlastníkovi pozemek na kterém má cizí stavbu a nemůže s ním niják nakládat ? ! To je právní absurdita. Je 25 let po revoluci a tak by se snad mohli tyhle věci dořešit ....
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Vždyť stát má zájem pozemky vykoupit.A vlastníci mají zájem je státu prodat. Zbývá domluvit se na ceně.
namátkou http://praha.idnes.cz/rehak-chci-aby-rs ... zpravy_bor
namátkou http://praha.idnes.cz/rehak-chci-aby-rs ... zpravy_bor
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Jinak tohle asi taky nejde zobecňovat, co si tak vybavuju, druhý konec 515 je na tom podstatně lépe.
Království a půl princezny za 511.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Ano, přesně tak. Za komunistů totiž byla většina půdy znárodněná, takže nebylo moc co řešit.Marooned17 píše:P_V: Pochybuji o vašem duševním zdraví. To by snad ani Komunisti neprosazovali.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
"Zbývá domluvit se na ceně." - ano, dost často je to jen o výši ceny, stát může nabídnout pouze to co mu dovolují tabulky MF a vlastníci požadují cenu obvyklou - to bývá nejčastější problém a je to problém i tady na Slivenci, kde se k tomu přidává ještě to, že asi pětinu z těch pozemků stát v roce 1982 již odkoupil, ale dnes se neví, o které části pozemků šlo. A ŘSD odmítá zaplatit peníze za něco co už koupilo a přitom není schopno lokalizovat části pozemků, o kterých tvrdí že je vlastní...adamos píše:Vždyť stát má zájem pozemky vykoupit.A vlastníci mají zájem je státu prodat. Zbývá domluvit se na ceně.
namátkou http://praha.idnes.cz/rehak-chci-aby-rs ... zpravy_bor
Pan Řehák je zase jiný kafe, ten sice má pozemek pod R10, který chce prodat, ale zároveň s tím, chce prodat i zbytek pozemku sousedící s R10 o trojnásobné rozloze oproti reálné potřebě ŘSD a samozřejmě za cenu pozemku zastavěného silnicí. Na což taky ŘSD přistoupit namůže, takže jsme opět v začarovaném kruhu.
Nicméně od 1.1.2016 by mělo být podle novely zákona o pozemních komunikacích přípustné vyvlastňovat i pod již existujícími stavbami pozemních komunikací, tak snad se začne situace radikálně zlepšovat...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
To je tedy bordel. Jestli ŘSD ani MD nenašlo žádný doklad a v katastru nic není, tak asi nezbyde než vykoupit vše znova.mapman píše: "Zbývá domluvit se na ceně." - ano, dost často je to jen o výši ceny, stát může nabídnout pouze to co mu dovolují tabulky MF a vlastníci požadují cenu obvyklou - to bývá nejčastější problém a je to problém i tady na Slivenci, kde se k tomu přidává ještě to, že asi pětinu z těch pozemků stát v roce 1982 již odkoupil, ale dnes se neví, o které části pozemků šlo. A ŘSD odmítá zaplatit peníze za něco co už koupilo a přitom není schopno lokalizovat části pozemků, o kterých tvrdí že je vlastní...
Díky za důležitou informaci.mapman píše:Nicméně od 1.1.2016 by mělo být podle novely zákona o pozemních komunikacích přípustné vyvlastňovat i pod již existujícími stavbami pozemních komunikací, tak snad se začne situace radikálně zlepšovat...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
... a nejlépe za ceny z roku 1982Dr.Fe1 píše: To je tedy bordel. Jestli ŘSD ani MD nenašlo žádný doklad a v katastru nic není, tak asi nezbyde než vykoupit vše znova.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
cena klidně letošní, ale v Kčs
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 515 Slivenec - Třebonice
To právě není tak docela pravda. Kvůli tomu jsou teď mnohde problémy, že za komunistů obvykle silničáři před výstavbou jednali a uzavírali smlouvy jen s uživatelem pozemků (s JZD nebo státním statkem), ale ne s vlastníky, takže mnoho silnic máme na cizích pozemcích.P_V píše:Ano, přesně tak. Za komunistů totiž byla většina půdy znárodněná, takže nebylo moc co řešit.Marooned17 píše:P_V: Pochybuji o vašem duševním zdraví. To by snad ani Komunisti neprosazovali.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
částečná uzavírka dálnice D0, pravého jízdního pruhu nebo levého jízdního pruhu v km cca 15,7 – 22,4 vpravo
v termínu od 20. 4. 2016 do 15. 5. 2016,
vždy v době od 21:00 hod. do 5:00 hod.
Uzavírky se konají z důvodu
provádění záručních oprav betonové vozovky
v rámci stavby „Stavba 515 Slivenec – Třebonice“
Re: 515 Slivenec - Třebonice
A proč za ceny z roku 1982? Ta část byla postavena asi v rámci stavby Lochkov - Slivenec, názvem si jistý vůbec nejsem. Rozhodně to bylo později než samotný trasa ze Slivence k D5.adamos píše:... a nejlépe za ceny z roku 1982Dr.Fe1 píše: To je tedy bordel. Jestli ŘSD ani MD nenašlo žádný doklad a v katastru nic není, tak asi nezbyde než vykoupit vše znova.
Běží příprava rozšíření na plnohodnotný šestipruh.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Tim je mysleno sestipruh s pojizdnym odstavnym? (mineno ve spicce osmipruh)
: o )
: o )
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
To by jsi chtěl trochu moc. Úspěch už je, že se přistoupilo k plnohodnotnému šestipruhu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Rozšíření na 3+3 by bylo od Barrandova po D5, tj. připojovák by se změnil v průběžný pruh?mapman píše:Protože je tma moc aut a taky protože od Barrandova je příliš krátký připojovací pruh a auta mají problém se včas zařazovat - to způsobuje problém z obou směrů příjezdu k tomuto místu. Výrazně delší připojovací pruh by mohl ke zlepšení situace přispět...Sdsd píše:Nevíte proč se celkem pravidelně ucpavá na jízdu krokem okruh mezi sjezdy Barrandov a Ořech směr D5? Občas to stojí až tak, že zavírají Lochkovský tunel.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Přesně tak by to bylo.
Nakonec se rozhodlo o rozšíření na plnohodnotný šestipruh D 33,5/100.
Nakonec se rozhodlo o rozšíření na plnohodnotný šestipruh D 33,5/100.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)