úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
tak jsem koukl a paráda a betonáž ať provede DSP a jsem maximálně spokojen
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Stačí si přečíst moje příspěvky výše nebo kouknout na Lennyho fotku...mapman píše:Bumbiku, podívej se na kamery z úseku na mapa.dopravniinfo.cz ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Provoz kompletně na levém pásu ... a už se bourá a frézuje
- Přílohy
-
- D1_157.jpg (69.29 KiB) Zobrazeno 25186 x
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Provoz se měl údajně převádět ve středu 23. (aspon podle médií) ale ještě ve čtvrtek 24. ráno byla aktivita na dopravním značení u přejezdů SDP. Na exitech stálo a vyčkávalo vyrovnaných několik desítek kusů techniky. Převádělo se někdy v průběhu čtvrtka.
Značka "střídavá jízda" je použita několikrát, a to na téměř všech mostech a pod mýtnou branou. U mostů jsou zbroušeny vnitřní římsy a uděláno provizorní rozšíření do SDP ale přidalo to reálně asi jen pár cm.
Mosty jsou již dole, možná tak polovina délky CB krytu vybouraná, na zbytku funguje gilotina, asflat je odfrézovaný, odstrojen je i most exitu 162 (bude se taky komplet bourat???)...nedá se zde sjet od Prahy, na Brno ale najet lze přes provizorium...na nepoužívané odpočívce kousek od Lhotky je skládka vybouraného CB...
Značka "střídavá jízda" je použita několikrát, a to na téměř všech mostech a pod mýtnou branou. U mostů jsou zbroušeny vnitřní římsy a uděláno provizorní rozšíření do SDP ale přidalo to reálně asi jen pár cm.
Mosty jsou již dole, možná tak polovina délky CB krytu vybouraná, na zbytku funguje gilotina, asflat je odfrézovaný, odstrojen je i most exitu 162 (bude se taky komplet bourat???)...nedá se zde sjet od Prahy, na Brno ale najet lze přes provizorium...na nepoužívané odpočívce kousek od Lhotky je skládka vybouraného CB...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dnešní odpoledne na 160. kilometru. Zajímavá podívaná.
- Přílohy
-
- DSC_5362a.jpg (152.09 KiB) Zobrazeno 24747 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Všiml jsem si minulý týden,že bourali minimálně na 2 místech čerstvý beton.Ví někdo,jaký k tomu byl důvod?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
A nebylo to třeba u mostů nebo u přídatných pruhů???
Přídatné pruhy se dělají zvlášť a aby nemuseli pořád přestavovat kluznou bočnici na finišeru tak neudělají na kraji hranu ale betonují jen tak do ztracena a pak to rovně zaříznou a odbourají. Totéž u mostů, když je konec CB tak to taky neukončí rovnou hranou ale musí to pak zaříznout...
Btw. nevíte někdo, jestli budou ještě letos dělat nadjezdy?
Přídatné pruhy se dělají zvlášť a aby nemuseli pořád přestavovat kluznou bočnici na finišeru tak neudělají na kraji hranu ale betonují jen tak do ztracena a pak to rovně zaříznou a odbourají. Totéž u mostů, když je konec CB tak to taky neukončí rovnou hranou ale musí to pak zaříznout...
Btw. nevíte někdo, jestli budou ještě letos dělat nadjezdy?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
.. anebo jim při betonování silně zapršelo a čerstvý beton se znehodnotil. Podobně bourali před dvěma lety pár desítek metrů betonu na R48 u Rychaltic.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
V jednání. Nejspíše jen jeden z nich._jan91 píše:
Btw. nevíte někdo, jestli budou ještě letos dělat nadjezdy?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dnes byly znovu zahájeny práce na modernizaci, odbagrována nezpevněná krajnice mezi odbočovacím a připojovacím pruhem v MÚK Lhotka a za připojovacím pruhem MÚK Velká Bíteš za účelem rozšíření zpevněné krajnice o 0,75 m před zahájením rekonstrukce levé poloviny. Do 19. března má býti tato etapa hotova.
Škoda, že se nedělá i v zimě, je spousta činností, kterou lze provádět a venku je po většinu zimy nad nulou nebo lehce pod nulou.
Škoda, že se nedělá i v zimě, je spousta činností, kterou lze provádět a venku je po většinu zimy nad nulou nebo lehce pod nulou.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Exit 152 je ve směru Pha-Brno uzavřen. Takže se musí sjíždět buď u Mezříča nebo u Bíteše.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Včera o tom byla krátká reportáž v Událostech:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... &x=73&y=14
A informace má na webu i ŘSD
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis ... dalnice-d1
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... &x=73&y=14
A informace má na webu i ŘSD
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis ... dalnice-d1
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
dovolím si postnout opravený link na reportáž ČT
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ravy-na-d1
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ravy-na-d1
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
To sice ano, ale je problém s jakýmikoli omezeními, pak se tam nemůžou pohybovat vozidla údržby.Lenny píše:Škoda, že se nedělá i v zimě, je spousta činností, kterou lze provádět a venku je po většinu zimy nad nulou nebo lehce pod nulou.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Ale není to neřešitelný problém.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dnes jsem jel kolem a kromě prací u obou exitů probíhá ještě jedna akce těsně před Lhotkou ve směru na Brno přibližně mezi portálem s ZPI a samotným sjezdem. Bylo vybouraných několik CB desek a zalepovalo se něco málo v odstavném.
(Btw. zdá se mi, že se teď stav moravské CB části D1 hodně rychle zhoršil. Hlavně úseky mezi V. Beranovem, Měřínem, V. Meziříčím až po Lhotku a pak ještě od V. Bíteše k Devíti křížům. Je to zralé na plošné přebroušení a zaregistroval jsem spoustu prasklých a propadlých desek, které by bylo dobré (=nutné) vyměnit. Myslím si, že by bylo potřeba udělat akci "Oprava úseků před modernizací číslo 2", protože některé nejhorší místa mi už přišly hodně za hranou a vletět do nich osobákem při >100 nebylo moc příjemné.)
(Btw. zdá se mi, že se teď stav moravské CB části D1 hodně rychle zhoršil. Hlavně úseky mezi V. Beranovem, Měřínem, V. Meziříčím až po Lhotku a pak ještě od V. Bíteše k Devíti křížům. Je to zralé na plošné přebroušení a zaregistroval jsem spoustu prasklých a propadlých desek, které by bylo dobré (=nutné) vyměnit. Myslím si, že by bylo potřeba udělat akci "Oprava úseků před modernizací číslo 2", protože některé nejhorší místa mi už přišly hodně za hranou a vletět do nich osobákem při >100 nebylo moc příjemné.)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Na dálnici znovu začali pracovat dělníci, řidiči budou muset zpomalit
http://jihlava.idnes.cz/dalnici-d1-znov ... zpravy_evs
Na nejstarší české dálnici D1 se po zimní přestávce rozběhnou modernizační práce. Řidiči tak budou muset znovu počítat s řadou omezení. První drobná změna už nastala u Lhotky nedaleko Velké Bíteše.
Když vidím tu úvodní fotku tak si tak říkám, proč ten kousíček v MÚK Lhotka nerozšířili už loni, když dělali pravý pás...
http://jihlava.idnes.cz/dalnici-d1-znov ... zpravy_evs
Na nejstarší české dálnici D1 se po zimní přestávce rozběhnou modernizační práce. Řidiči tak budou muset znovu počítat s řadou omezení. První drobná změna už nastala u Lhotky nedaleko Velké Bíteše.
Když vidím tu úvodní fotku tak si tak říkám, proč ten kousíček v MÚK Lhotka nerozšířili už loni, když dělali pravý pás...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Protože by to byla vícepráce, které jsou přeci peklo a kvůli kterým máme nejdražší dálnice na světě.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Jaká vícepráce? Neboť se končilo k poslednímu říjnu s uzavírkou, pak se odstraňovala svodidla a pak byla půlka listopadu a to už je bohužel zimní období...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
V noci ze soboty na neděli od 21:00 do 6:00 nás čeká úplná uzavírka dálnice kvůli osazování nosníků SO 222 (tj. ten druhý nadjezd).
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Postřehy z průjezdu uzavírkou:Lenny píše:V noci ze soboty na neděli od 21:00 do 6:00 nás čeká úplná uzavírka dálnice kvůli osazování nosníků SO 222 (tj. ten druhý nadjezd).
- značení dobré (jen na jednom místě mi trochu chyběla cedule Brno rovně)
- v protisměru za celou objíždku 2 auta
- zúžení a snížení rychlosti na dálnici začlo subjetivně moc brzo (delší pomalá jízda na těch skákajících panelech byla nepříjemná)
- kvalita II/602 ok, I/37 hodně rozbitá, hluboké díry, II/390 o něco lepší - drncala (ale II/348 na km134 D1 je hodně horší)
- oproti např. MSK mi připadá ten stav II nějak moc špatný, jako kdyby to nikdo neudržoval ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dnes po šesté hodině večerní svítila na ZPI na 140 a 150? práce na vozovce a na mobilním ZPI taky práce na vozovce, vůbec žádná řeč o nějaké koloně, která měřila 6 km, zdržení 10-15 minut.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 25.9.2012 7:33:40
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
tak klasika,podobná situace se mi stala mnohokrát a v podstatě se nad tímto stavem už naprosto neznepokojuji. absolutně nevidím jakoukoli možnost zlepšení. svého času jsem párkrát psal na NDIC, abych je upozornil na nedostatky a výsledkem byla pouze obhajoba stávajícího stavu. Jinými slovy klasický přístup. Hledání důvodů proč něco nejde. Snaha o změnu nulová.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Mě spíš zaráží, že jsem už párkrát na ZPI viděl i informaci o délce kolony a zdržení, ale bylo to tak v 1% případů - proč to teda jednou šlo a pak zase stokrát ne???