Co, je tam špatná hydroizolace. Jiným slovy, do tunelu fest zatéká a to je sakra problém. Kolegové mi také říkali (ja si toho moc nevšiml), že na A 38 je za některým z tunelů pořádný hup. Občas se něco nepovede. U nás jde o to, že se to zvoře systémově, jako ta spodní voda na D11 u Dobřejovic nebo hup v létě na D5, to je přeci jenom horší. Když to ale vezmem, tak reko 515 + novostavba 512-514 dopadla na ten rozsah (zatím!) dobře, takže můžeme být celkem spokojení. Jako chybu vidím hlavně to, že majitel (stát) není schopen závady vyreklamovat.Speedy Gonzales píše:Předpokládal jsem, že někdo vytáhne A17 jako kontraargument. Opravdu je to o poznání horší svezení, než po jiné novodobé bundesautobahn ve vnitrozemí (kupř. nová A4); taktéž A6 v příhraničním úseku mi nepřijde bůhvíco - asi se jedná o adaptační zóny, aby z německa jedoucí automobilista plynule navykl na českou kvalitu. Co myslíte těmi dráždanskými tunely? Už jsem tam přes rok nejel, ale co pamatuju, tak tam měli např. kanálové vpusti, které byly při přejezdu k nepostřehnutí - to je stále pro české stavebníky nedosažitelný sen.
SOKP - kvalita provedené stavby
Re: SOKP - kvalita provedené stavby
Re: SOKP - kvalita provedené stavby
Objevují se bodové závady, namátkou 2 viz mapa
Ve vozovce propadlina, u těch Říčan vyznačeno vč. omezení rychlosti, u Lochkova (je to ve směru D5 -> D1) nikoli.
Ve vozovce propadlina, u těch Říčan vyznačeno vč. omezení rychlosti, u Lochkova (je to ve směru D5 -> D1) nikoli.
Re: SOKP - kvalita provedené stavby
jste mi pripomnel, zda se mi, ze na krizeni R1xD1 uz roste z dilataci betonu trava, videl jsem dobre? je to problem?
Re: SOKP - kvalita provedené stavby
Asi 2 roky zpátky bylo u Lochkova v pravém jízdním pruhu, ale v opačném směru (D1 -> D5), taky několik bodových závad.Dusanh píše:Objevují se bodové závady, namátkou 2 viz mapa
Ve vozovce propadlina, u těch Říčan vyznačeno vč. omezení rychlosti, u Lochkova (je to ve směru D5 -> D1) nikoli.
Re: SOKP - kvalita provedené stavby
Ne že by to bylo kritický, ale zrovna jsem koukal že v Cholupickym tunelu do kopce už je frézovaná snad polovina délky toho "dokonalýho a věčnýho" betonu.
Re: SOKP - kvalita provedené stavby
Není to kvůli protismykovým vlastnostem? A zanášení tunelu sazemi z aut?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: SOKP - kvalita provedené stavby
Podle mě jo... CB s povrchovou úpravou pomocí tažené juty ztrácí potřebné protismykové vlastnosti velmi brzy.