úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 25.9.2012 7:33:40
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
osobně bych tipoval, že v ndic sedí jednou za čas iniciativní jedinec - operátor, co to tam dá a následně to aktualizuje dle rodos systému. Podle mě je to jen o lidech. Ono to totiž nejde automaticky, ale musí se to tam vkládat ručně a jednou za čas aktualizovat a to je prostě práce navíc, takže proč...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Třeba dnes jsem jel z Prahy po D1 a na cca 45. km na ZPI svítilo, že je kolona od 67. do 74. km. (V rádiu pak hlásili nějaké omezení a v něm bouračku a zdržení cca 30 minut. Tak jsem sjel na 66. a vrátil se na 81. Jestli to tam skutečně vypadalo tak jak hlásili, to nevím, bo tam objízdná trasa vede daleko od dálnice...)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Zdálo se mi to, nebo se opravdu ve směru do Brna kolem km 160,5 v odstavném pruhu vytvořil takový prima hup, až tam museli dát šedesátku?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Nevím jestli myslíme oba to samé - a to místo mezi odbočovacím a připojovacím pruhem u té nepoužívané odpočívky (nevím jestli je tam 60, teď jsem tam měsíc nejel...), ale pokud ano, tak věřte nebo ne ale je to tam schválně. Už se mě na to ptalo víc lidí.
Dálnice jde do levotočivého oblouku tudíž je zde dostředný sklon vozovky. Protože jsou tam ale připojovací a odbočovací pruhy, které navazují na povrch odpočívky, musí být tyto přídatné pruhy v klasickém sklonu do vnějšku komunikace, aby to šlo nějak na sebe navázat. Tudíž tam vznikl takovýto "hup", který však nebude běžně pojížděný, pouze teď, když je vedena doprava po odstavném...
Snad jsem se trefil do stejného místa jako vy, o jiném hupu zatím nevím...
Dálnice jde do levotočivého oblouku tudíž je zde dostředný sklon vozovky. Protože jsou tam ale připojovací a odbočovací pruhy, které navazují na povrch odpočívky, musí být tyto přídatné pruhy v klasickém sklonu do vnějšku komunikace, aby to šlo nějak na sebe navázat. Tudíž tam vznikl takovýto "hup", který však nebude běžně pojížděný, pouze teď, když je vedena doprava po odstavném...
Snad jsem se trefil do stejného místa jako vy, o jiném hupu zatím nevím...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Jiné 2 hupy tam nejsou, působí to celé nepovedeným dojmem, možná to chtělo trochu šáhnout do odpočívky, každopádně se to projektantovi nepovedlo.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Ad _jan 91:
Jj, přesně to jsem měl na mysli. Jak jsem si všiml té nové šedesátky, tak jsem se trochu lekl, jestli tam třeba nezačalo něco ostravsky bobtnat. Ale působí to opravdu hodně nepovedeně....
Jj, přesně to jsem měl na mysli. Jak jsem si všiml té nové šedesátky, tak jsem se trochu lekl, jestli tam třeba nezačalo něco ostravsky bobtnat. Ale působí to opravdu hodně nepovedeně....
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Od pátku se už betonuje...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Jsem velký zastánce modernizace tak, jak je prováděna. Ovšem když jsem včera jel po nové vozovce kolem 158. kilometru, tak ať se na mě nikdo nezlobí, ale je to děs. Snad budou jízdní pruhy o něco lepší, ale ten odstavný, ve kterém se teď jezdí na Brno, je v těchto místech katastrofa. auto mi vibrovalo jak vibrační válec. A to nemám nějakou šunku, ale pořádného, více jak dvoutunového pašíka. Povrch sice na první pohled vypadá stejně hezky jako třeba na A3 u Würzburgu, ale z hlediska rovnosti a hlučnosti to je nebe a dudy. A ty rozdíly v jednotlivých úsecích D1 jsou v tomto směru tady obrovské.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
A přitom to dělala stejná firma a stejné osádky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Já jsem vždy pěl chvály na nové CB povrchy od DSP, ale když to srovnám s Metrostavem u Vyškova tak mi prostě ten povrch od Metrostavu připadá lepší než od DSP... Čím to? Finišerem?
Jinak asi jako pocitově nejhorší úsek vidím povrch od křižovatky Psáře směrem na Prahu dolů z kopce...
Zajímavé je, že v každém autě je to cítit diametrálně odlišně. Jel jsem ve starších modelech a pochvaloval jsem si, jak to po novém krásně jede, pak jsem jel v novějších nebo zbrusu nových autech a byl to děs...
Jinak asi jako pocitově nejhorší úsek vidím povrch od křižovatky Psáře směrem na Prahu dolů z kopce...
Zajímavé je, že v každém autě je to cítit diametrálně odlišně. Jel jsem ve starších modelech a pochvaloval jsem si, jak to po novém krásně jede, pak jsem jel v novějších nebo zbrusu nových autech a byl to děs...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
ano já říkám už asi rok, že Metrostav u Vyškova ukázal, jak má vypadat špičkový CB povrch, stejně, jako to předvedla Skanska mezi FM a Rychalticemi! ale musím říct, že prostě podle mě je nyní Metrostav z hlediska kvality CB prostě neporazitelný ... DSP to prý docela posralo na modernizaci D1, jak si tady čtu ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Je to také o rychlosti prací, která je halvním zhotovitelem vyžadována (což byl co já vím problém u 21) a také hlavně počasí, ve kterém se to provádělo (to neumím určit). Pocitově ale 21 je nejhorší ze všech modernizovaných.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
martini: ale určitě se budou provádět zkoušky na všech modernizovaných úsecích a ty musí přece vyjít na výbornou, jinak sankce či dodatečné mikrofrézování, nebo se mýlím? Metrostav mezi Rousínovem a Komořany (214.6 - 220.2 P) v roce 2014 taky opravoval protismykovky, protože podle zkoušek to nebylo ono, tak nevěřím, že zrovna u modernizace jim nekvalitní povrch projde ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
dojem z menšího nebo většího drncání není ani tak dán staším nebo váhou vozu,ale převážně jeho rozvorem to dělá hodně.
Michale pašík myslíš Passat? který Passat má prosím tě přes dvě tuny?
Michale pašík myslíš Passat? který Passat má prosím tě přes dvě tuny?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Ten pořádně naložený - třeba cementem...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
M-B E-KlasseSponik píše:dojem z menšího nebo většího drncání není ani tak dán staším nebo váhou vozu,ale převážně jeho rozvorem to dělá hodně.
Michale pašík myslíš Passat? který Passat má prosím tě přes dvě tuny?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
dle kamer je již provedeno vodorovné dopravní značení a pomalu se tento úsek blíží k otevření
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Ve včerejších událostech na ČT24 bylo téma D1 a s tím i konec prací na úseku 21, který se stále odsouvá ... no při těchto záběrech je jasné, že je třeba zavést práci v noci, protože třeba malování dopr. značení by se v noci klidně dalo dělat a tyto záběry by snad nemusely být ...
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ravy-na-d1
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... ravy-na-d1
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Smer Brno vcera provoz jednin pruhem, za zacatku jedna parta malovala, jinak nikde nikdo. Smer Praha vypadalo vse hotove, jizdni pruhy standartni sirky, ale omezeni na 80 km/h
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dle kamer na dopravniinfo se i ve směru na Brno jezdí od odpoledne ve dvou pruzích standartní šířky.
dopravní značení je posunuto na odstavný pruh, kde ho asi v noci posbírají.
Zdá se, že další úsek je hotov
dopravní značení je posunuto na odstavný pruh, kde ho asi v noci posbírají.
Zdá se, že další úsek je hotov
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Další úsek je KONEČNĚ hotov...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dnes říkali v Událostech, že prý mají být ještě nějaké dodělávky a uzavřený odstavný pruh ve směru na Brno, tuším, že říkali nějak do začátku září.
Přijde mi, že tyhle dodělávky trvají zbytečně dlouho a paradoxně více času než hlavní fáze modernizace.
Jinak všiml jsem si rostoucího oplocení, doufám, že to bude brzy standardem všude...
Přijde mi, že tyhle dodělávky trvají zbytečně dlouho a paradoxně více času než hlavní fáze modernizace.
Jinak všiml jsem si rostoucího oplocení, doufám, že to bude brzy standardem všude...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
ano do září viz. události:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... kace-na-d1
ale jako ta délka opravy víc jak dva roky je příšernost, doufám, že v budoucnu už k takovým excesům docházet nebude
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... kace-na-d1
ale jako ta délka opravy víc jak dva roky je příšernost, doufám, že v budoucnu už k takovým excesům docházet nebude
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Doufám, že v nových smlouvách na nové úseky budou kromě prací v noci taky zakomponovány řádné sankce za nedodržování termínů. Tohle neodůvodněné protahování je neobhajitelné.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dnes jsem tam tudy jel smerem na Brno. Musim rict, ze je to neskutecna buzerace ridicu, kdyz je tam stale jeste omezeni na 80... Nechapu, ze tam neni alespon 100.....
Btw. obdobny stav je i na useku u Jihlavy. Na celem useku se nedeje v podstate nic, uzavirka trva a omezeni na 80 rovnez. Prijde mi to jako neskutecne pohrdani ridici....
Btw. obdobny stav je i na useku u Jihlavy. Na celem useku se nedeje v podstate nic, uzavirka trva a omezeni na 80 rovnez. Prijde mi to jako neskutecne pohrdani ridici....