I/20 obecně

Karlovy Vary (D6) – Plzeň (I/27, I/26, D5, I/19) – Blatná – (D4, I/4) – Písek (I/29) – Vodňany (I/22) – České Budějovice (D3)
Odpovědět
Adam108
Příspěvky: 199
Registrován: 10.7.2014 17:07:55
Bydliště: Praha

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Adam108 »

Dannyboy píše:Hoši trochu odbočím na sever a do sci-fi. Nevíte náhodou jestli neexistuje úvaha vybudování spojky Toužim - Bochov a že by I/20 Plzeň - Vary vedla k R6 a využila i budoucí čtyřpruh od Bochova do Varů? Tak mi to napadlo, poté co jsem párkrát jel do KV a ty kopce a serpentiny za Toužimí nejsou časově i bezpečnostně (hlavně v zimě) nic moc. http://mapy.cz/s/iZFy
Takový podobný plán opravdu existuje... Přeložka I/20 je vidět v tomto letáku
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/E6D2 ... lmanov.pdf
Dannyboy
Příspěvky: 156
Registrován: 31.7.2010 18:44:21

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Dannyboy »

Díky, tak má úvaha byla celkem správná. To napojení se plánuje o něco severněji u Žalmanova. No jsem zvědav jak se to pohne. Tohle asi priorita dlouho nebude. Ale viděl jsem, že některé obce se stavbou pracují v územních plánech.
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/20 obecně

Příspěvek od vondr »

Oprava přeložky právě začala
Zdroj: http://strakonicky.denik.cz/zpravy_regi ... 50910.html

Sice to zavřeli obráceně, než je uvedeno v tisku. Zatím se kolony moc netvoří.
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/20 obecně

Příspěvek od vondr »

FOTO A VIDEO: Projeli jsme za vás obchvat u Vodňan
Zdroj: http://strakonicky.denik.cz/zpravy_regi ... 50930.html
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/20 obecně

Příspěvek od vondr »

Od 14.3.2016 do 27.6.2016 bude kompletně uzavřený obchvat Vodňan
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/20 obecně

Příspěvek od vondr »

Obchvat Vodňan se již uzavřel.
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: I/20 obecně

Příspěvek od MickeyMouse »

Dnes ráno radil mluvčí DP v JčK, kudy vedou objízdné trasy. Myslí ale, že stejně všichni pojedou přes Tálín a Týn n/V po II/159 a II/105.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/20 obecně

Příspěvek od vondr »

OBRAZEM: Zimní počasí zahájení rekonstrukce obchvatu nijak neovlivnilo
Zdroj: http://strakonicky.denik.cz/zpravy_regi ... 60315.html
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: I/20 obecně

Příspěvek od MickeyMouse »

Deník se nám postaral o fotografickou dokumentaci. Ta uzavírka má asi zásadní vliv na dopravu v ČB. Včera i dnes byl příjezd do ČB po I/20 naprosto volný, hustota provozu tak na 1/3 normálu.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: I/20 obecně

Příspěvek od MickeyMouse »

Tak příprava "toho", co oponenti D3 nazývají její alternativou, na I/20 z Písku do ČB pomalu začíná: (http://pisecky.denik.cz/zpravy_region/z ... 60527.html)
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/20 obecně

Příspěvek od dvs »

Loni se tu psalo:
Lenny píše:Byla zadána studie na rozšíření na třípruh v úseku Písek - Pištín.
Je po roce nějaký výsledek?
outdoor
Příspěvky: 119
Registrován: 6.4.2011 20:20:50
Bydliště: Plzeň-jih

Re: I/20 obecně

Příspěvek od outdoor »

Netušíte někdo, jaký je vývoj úpravy I/20 na jih od Plzně? Obchvaty, 2+2 atd...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Lenny »

Čtyřpruh má končit za MÚK se silnicí I/19. Dále jsou plánovány přeložky ve dvoupruhu až po D 4. Začátek stavby čtyřpruhu je daleko. Nejblíže má k realizaci úsek Hněvkov - Sedlice. Jinak se tady připravují 2 okružní křižovatky a 2 stoupací pruhy (Vlčštějn a Nepomuk).
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
ada031
Příspěvky: 2388
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: I/20 obecně

Příspěvek od ada031 »

Aktuální leták - Losiná – obchvat:

https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5718 ... 907881.pdf
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Honey72 »

2020+ (třeba 20 let), to mě rozesmálo :) Škoda, že tato komunikace zřejmě nebude SMV :?
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Michal R »

Lenny píše:Čtyřpruh má končit za MÚK se silnicí I/19. Dále jsou plánovány přeložky ve dvoupruhu až po D 4. Začátek stavby čtyřpruhu je daleko. Nejblíže má k realizaci úsek Hněvkov - Sedlice. Jinak se tady připravují 2 okružní křižovatky a 2 stoupací pruhy (Vlčštějn a Nepomuk).
Je sice pravda, že obchvat Losiné je ještě daleko, ale při pohledu na info leták mě zaujal tvar MÚK... to už se zase vypustila myšlenka D19? Jakkoliv není jasné trasování, vždy jsem měl za to, že se ve všech variantách předpoklá připojení někde tady....
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: I/20 obecně

Příspěvek od mapman »

Myšlenka D19 oficiálně nikdy neexistovala. Pro zkapacitnění je v výhledu určený tah Plzeň - Písek - Tábor, ne trasa kolem I/19...

V PÚR je k tomu uvedeno toto:
(122) S13
Vymezení:
a) (Plzeň)–D5–Nepomuk–Blatná–Písek–Vodňany–České Budějovice;
b) Písek–Tábor–D3–Pelhřimov–D1.
Důvody vymezení:
Převedení možného zvýšeného dopravního zatížení mezi dotčenými kraji.
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Michal R »

mapman píše:Myšlenka D19 oficiálně nikdy neexistovala. Pro zkapacitnění je v výhledu určený tah Plzeň - Písek - Tábor, ne trasa kolem I/19...

V PÚR je k tomu uvedeno toto:
(122) S13
Vymezení:
a) (Plzeň)–D5–Nepomuk–Blatná–Písek–Vodňany–České Budějovice;
b) Písek–Tábor–D3–Pelhřimov–D1.
Důvody vymezení:
Převedení možného zvýšeného dopravního zatížení mezi dotčenými kraji.

Jj, vím, že se o tom psalo jako o R19, proto jsem nově napsal D19. A taky je jasné, že tohle je hudba vzdálené budoucnosti.
Každopádně díky za upřesnění.
mishak
Příspěvky: 137
Registrován: 15.2.2016 19:55:22
Bydliště: České Budějovice

Re: I/20 obecně

Příspěvek od mishak »

To asi je hudba vzdálené budoucnosti. Ale chtělo by to něco už udělat s tou silnicí krom toho stoupáku u Blovic je tato silnice z Plzně do Písku totálně zabitá . Když tam chtěj vybírat mýto tak by ta silnice měla také dle toho vypadat... Ještě mě dostává ten očesanej barák v Hněvkově v té zatáčce :) tak tam asi bude obchvat jako první.
outdoor
Příspěvky: 119
Registrován: 6.4.2011 20:20:50
Bydliště: Plzeň-jih

Re: I/20 obecně

Příspěvek od outdoor »

ta Losiná je smůla...
a já si říkal...vždy, když jedu kolem křížení I/20 a I/19 a jak je to tam řešeno, tak jsem si myslel, že stavba "Losiná obchvat" a tím i řešení této křižovatky je v hodně blízké budoucnosti... a ono nic...

..když jsem tam jednou poprvé jel od Plzně na Rožmitál, tak jsem se úplně lekl, kam to jedu, že toto nemůže být odbočka silnice první třídy :o
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Jarda Š. »

Ta I/19 mezi I/20 a Nezvěsticemi mi přijde, že je v kategorii S 6,5, což je kategorie normovaná pro silnice nižších tříd s intenzitou do 1000 vozidel denně.
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od prof2 »

Jarda Š. píše:Ta I/19 mezi I/20 a Nezvěsticemi mi přijde, že je v kategorii S 6,5, což je kategorie normovaná pro silnice nižších tříd s intenzitou do 1000 vozidel denně.
I/19 původně vedla z Rožmitálu pod Třemšínem přes Brdy do Rokycan. Po zrušení této části silnice kvůli Vojenskému újezdu Brdy byla převedena do nové trasy po silnicích do té doby druhé třídy, proto ty katastrofální parametry.
mishak
Příspěvky: 137
Registrován: 15.2.2016 19:55:22
Bydliště: České Budějovice

Re: I/20 obecně

Příspěvek od mishak »

prof2 píše:
Jarda Š. píše:Ta I/19 mezi I/20 a Nezvěsticemi mi přijde, že je v kategorii S 6,5, což je kategorie normovaná pro silnice nižších tříd s intenzitou do 1000 vozidel denně.
I/19 původně vedla z Rožmitálu pod Třemšínem přes Brdy do Rokycan. Po zrušení této části silnice kvůli Vojenskému újezdu Brdy byla převedena do nové trasy po silnicích do té doby druhé třídy, proto ty katastrofální parametry.
Ty parametry jsou hrozné. Jezdím tudy z Plzně do Tábora a rozmýšlím jestli by nebylo rychlejší jet přes písek po I/20 a pak po I/29. Neporovnával někdo ty cesty. Zas je pravda, že tady na I/19 nejezdí kamionová doprava a jsou tam menší intenzity. Jednou když byly sněhové vánice jsem to vzal po D5, D0 a I/3 D3 a časově to bylo úplně stejné.
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od prof2 »

mishak píše:Ty parametry jsou hrozné. Jezdím tudy z Plzně do Tábora a rozmýšlím jestli by nebylo rychlejší jet přes písek po I/20 a pak po I/29. Neporovnával někdo ty cesty. Zas je pravda, že tady na I/19 nejezdí kamionová doprava a jsou tam menší intenzity. Jednou když byly sněhové vánice jsem to vzal po D5, D0 a I/3 D3 a časově to bylo úplně stejné.
Těžko. Silnice na Písek má sice lepší parametry, ale dost špatně se na ní předjíždějí kamióny.
Tohle je doba jízdy podle Waze (na základě zaznamenaných rychlostí průjezdů) na trase Plzeň, vlakové nádraží - Tábor, vlakové nádraží:
po I/19 - 1:40
po D5, D0 a I/3 - 1:49
po I/20, I/29 - 1:56
outdoor
Příspěvky: 119
Registrován: 6.4.2011 20:20:50
Bydliště: Plzeň-jih

Re: I/20 obecně

Příspěvek od outdoor »

prof2 píše:Těžko. Silnice na Písek má sice lepší parametry, ale dost špatně se na ní předjíždějí kamióny.
Tohle je doba jízdy podle Waze (na základě zaznamenaných rychlostí průjezdů) na trase Plzeň, vlakové nádraží - Tábor, vlakové nádraží:
po I/19 - 1:40
po D5, D0 a I/3 - 1:49
po I/20, I/29 - 1:56
jojo, souhlas I/19 je nejrychlejší varianta
v minulosti jsem zkoušel i jiné a vše bylo vždy pomalejší a horší doprava...

Teď jezdím Nepomuk-J.Hradec a beru to: I/20 Blatná- Lom -III/?-Mirotice- II/121-kolem Milevsko-Tábor-D3- I/23 Kardaška-J.H.
link: https://mapy.cz/s/1p0Hf
Odpovědět

Zpět na „I/20“