Tak nám zrušili poslední legendární morgoš express, pár krát jsem s ním taky jel.
http://byznys.lidovky.cz/konec-kozenek- ... _domov_mct
ČD x jiní dopravci
Re: ČD x jiní dopravci
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: ČD x jiní dopravci
Nejen "Excelsior" je zrušen ale co mne zaráží více je legendární "Košičan", který býval ve své době nejrychlejším mezi Prahou a Košicema.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: ČD x jiní dopravci
Teď bude nejrychlejší pendolino.
Re: ČD x jiní dopravci
Košičan jezdí nově jen v pátek z Prahy a v neděli z Košic, každý den jezdí nově pendolino.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... potrebuji/
http://firenet.cz/zeleznice/ceske-drahy ... olik-firem
http://firenet.cz/zeleznice/railjet-cd- ... i-ve-vidni
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci ... potrebuji/
http://firenet.cz/zeleznice/ceske-drahy ... olik-firem
http://firenet.cz/zeleznice/railjet-cd- ... i-ve-vidni
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: ČD x jiní dopravci
Železniční dopravci si jdou na trase Praha-Ostrava po krku. Zkrotit by je mohly koncese
http://archiv.ihned.cz/c1-64219360-zele ... ly-koncese
Nápad ministra, že na jednotlivé tratě by se soutěžily koncese a přestala by dle něho dnešní "špatná" cenová válka. Tyto koncese se budou soutěžit, a vítěz pak platit každoroční poplatek státu. Jinými slovy stát říká na nějakého spotřebitele, který dneska může jezdit vlakem mezi Ostravou a Prahou dlouhodobě levněji než kdy před tím kašlem. Na nějaké nižší ceny může spotřebitel zapomenout, není tu od toho, aby se vlakem vozil levně, ale aby řádně platil a hodně.
http://archiv.ihned.cz/c1-64219360-zele ... ly-koncese
Nápad ministra, že na jednotlivé tratě by se soutěžily koncese a přestala by dle něho dnešní "špatná" cenová válka. Tyto koncese se budou soutěžit, a vítěz pak platit každoroční poplatek státu. Jinými slovy stát říká na nějakého spotřebitele, který dneska může jezdit vlakem mezi Ostravou a Prahou dlouhodobě levněji než kdy před tím kašlem. Na nějaké nižší ceny může spotřebitel zapomenout, není tu od toho, aby se vlakem vozil levně, ale aby řádně platil a hodně.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: ČD x jiní dopravci
Takový jednoduchý způsob, jak zajistit přátelům, aby si přišli na své. Jančurovi dáme Ostravu, Leoškovi Brno. To se mezi kamarády bude líbit...
Re: ČD x jiní dopravci
ponauceni z the uk na podobne tema (koncese pro stagecoast+virgin):
The message is: companies can milk the public for billions when they’ve got a good story to tell – but when the story has an unhappy ending, they can milk the public for hundreds of millions more.
https://www.theguardian.com/commentisfr ... al-bailout
The message is: companies can milk the public for billions when they’ve got a good story to tell – but when the story has an unhappy ending, they can milk the public for hundreds of millions more.
https://www.theguardian.com/commentisfr ... al-bailout