Údržba
Údržba
Hodně se řeší hluk, ale vůbec se neřeší špína. Teď nemám na mysli odpadky kolem silnic, ale vyloženě špínu a bordel. Možná že si toho všímám víc protože sedim výš, ale když projíždím českými obcemi tak vidim špínu úplně všude. Třeba taková JS. Tam přes ten bordel ani nemůže odtékat voda ze silnice. Nebo například ve Stodu maj krásně opravené náměstí, nový AB povrch, ale špína zakrývá VZ a kazí celkový dojem. Jsem snad jediný komu toto vadí??
Re: Údržba
Dvě nehody kamion x vozidlo údržby ve dvou dnech ... to už je na zamyšlení, jak dobře byla vozidla označena.
28.3.2012 D1 km 227:Tragická nehoda na D1 blokuje provoz na 227. kilometru
27.3.2012 D1 km 209:Vážná nehoda zablokovala D1, kamion narazil do čistícího vozu a smetl ho do příkopu
28.3.2012 D1 km 227:Tragická nehoda na D1 blokuje provoz na 227. kilometru
27.3.2012 D1 km 209:Vážná nehoda zablokovala D1, kamion narazil do čistícího vozu a smetl ho do příkopu
Re: Údržba
RIP pracovníkovi SSÚD Ivanovice n. Hané.
Re: Údržba
Zrovna při té dnešní nehodě narazil kamion do výstražné světelné šipkybalance píše:Dvě nehody kamion x vozidlo údržby ve dvou dnech ... to už je na zamyšlení, jak dobře byla vozidla označena.
28.3.2012 D1 km 227:Tragická nehoda na D1 blokuje provoz na 227. kilometru
27.3.2012 D1 km 209:Vážná nehoda zablokovala D1, kamion narazil do čistícího vozu a smetl ho do příkopu
Re: Údržba
Dvě novinky našich dálničářů. Ta tabule umí asi 50 textů a značek, různé vzdálenosti a oranžový a modré blikající tečky. Druhá novinky je polepy na autech.
Nečekal jsem, že to bude až tolik dobré. Perfektní věc, ta tabule.
Nečekal jsem, že to bude až tolik dobré. Perfektní věc, ta tabule.
- Přílohy
-
- DSC_8606.jpg (162.08 KiB) Zobrazeno 15783 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 25.9.2012 7:33:40
Re: Údržba
No ne. Modernizace. Hezke a moc!
Re: Údržba
Lenny, víš jak mi udělat radost
snad jen doplním, koho by zajímalo, zde něco víc.
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/a3eda25d0 ... idlech.pdf
snad jen doplním, koho by zajímalo, zde něco víc.
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/a3eda25d0 ... idlech.pdf
Re: Údržba
Modré majáky pro správce dálnic
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/spravc ... 590604f2e/Správci dálnic chtějí povolení získat pro více než dvě desítky svých vozů po celé republice. "ŘSD předpokládá využití jednoho modrého majáku na každém středisku údržby dálnice. V současné době je takovýchto středisek jednadvacet,“ uvedla mluvčí státní dálniční organizace Nina Ledvinová
Re: Údržba
Ať počítám jak počítám, je vidím jen 17 SSUD a SSURS:
http://www.rsd.cz/udrzba-komunikaci/roz ... ud-a-ssurs
http://www.rsd.cz/udrzba-komunikaci/roz ... ud-a-ssurs
Re: Údržba
je jich tam 18
+
- SSÚD Petrovice (D8)
- SSÚD Rozvadov (D5)
kde je jednadvacáté, nevím.
+
- SSÚD Petrovice (D8)
- SSÚD Rozvadov (D5)
kde je jednadvacáté, nevím.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba
SSÚD Rozvadov formálně neexistuje, je to detašované pracoviště SSÚD Ostrov nad Ohří, stejně jako Petrovice, které patří pod Řehlovice.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Údržba
SSÚD Rozvadov je detašované pracoviště Ostrova u Stříbra, kdyžtak
Vím, že jsou to oboje dvoje detaš., nicméně to není důvod proč by neměli mít svoje vlastní vozidlo s modrým majákem.
Vím, že jsou to oboje dvoje detaš., nicméně to není důvod proč by neměli mít svoje vlastní vozidlo s modrým majákem.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba
Jo, jo u Stříbra, vím že je to Ostrov ale u čeho si moc nepamatuji.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Údržba
Takže 17, plus dva detaše a dva majáčky do rezervy, to už trochu dává smysl.
Re: Údržba
3 detašované (Brodek) a jedno asi pro GŘ
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Údržba
nojo, Brodek u Prostějova sem uplně vynechal.
18+3 je 21, takže pro GŘ nezbyde nic.
Chtělo by to ale nějak legislativně podchytit budoucí rozšíření sítě SSÚD, ať se pokaždé nemusí měnit zákon s počtem vozidel pro ŘSD s modrým majákem.
18+3 je 21, takže pro GŘ nezbyde nic.
Chtělo by to ale nějak legislativně podchytit budoucí rozšíření sítě SSÚD, ať se pokaždé nemusí měnit zákon s počtem vozidel pro ŘSD s modrým majákem.
Re: Údržba
Kamion se na D2 srazil s vozy silničářů, pro zraněné přilétl vrtulník
Zdroj: http://brno.idnes.cz/nehoda-d2-kamion-v ... pravy_krut
Nemilé, dva středně těžce zranění, jedna transportována vrtulníkem. Stalo se to při sečení trávy na krajnici. Snad se rychle uzdraví.
Zdroj: http://brno.idnes.cz/nehoda-d2-kamion-v ... pravy_krut
Nemilé, dva středně těžce zranění, jedna transportována vrtulníkem. Stalo se to při sečení trávy na krajnici. Snad se rychle uzdraví.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Údržba
Zase kamion... těch nehod je víc a víc. Dnes mimochodem i na úseku DO PČR Kocourovec narazil kamion do odstaveného vozidla Policie, vozidlo též na odpis.
Re: Údržba
Spíše.. zase člověk, ne? Než, zase kamión.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Údržba
Na tohle stačí pouhý pragmatický pohled. Vozidel je neustále více. Pokud čtete jen 10% zahraničních sekcí, tak vám to neunikne. Problémy se silniční dopravou a s provozem tovaru a přepravou lidí mají všude bez ohledu na to o jaký jde zalidněný světadíl, o jaký stát jde a o jaké město jde. Je to způsobeno jak životním stylem, tak logistikou a průmyslem (mířím na systém skládání strojů a výrobu textilu a potravin atd.). Lidí je navíc stále více, zvyšuje se průměr vozů na bytovou jednotku. Připočítejte nepříznivé počasí: když moc prší, když moc sněží, když pro změnu fouká silný vítr anebo je opravdové vedro které roztápí asfalt. Teď ty stavby mají většinou již nějaký věk, takže se provádí opravy a i větší opravy atd. Kamionů je více, ale kvalitních řidičů neustále méně. Řídí teda i méně zkušení. Musejí sice absolvovat mnoho zkoušek a testů, ale řídit ten kamion anebo cisternu si vyžaduje neustálé enormní pozorování všeho. Značení není optimální, kolikrát opravdu ty mosty nemají to značení včasně a ta výška nepustí. I dopravní nehoda osobního vozu zkomplikuje provoz; v závislosti od zemí kde se nesmíte hnout je to značené zpomalení provozu po země kde se můžete posunout ke krajnici to není až tak špatné a jen málokdy je to taková DN která by zcela provoz zastavila. Ale při DN kamionu je jen málokdy situace, že to provoz nezpomalí. Jednou to je v základu 20-25t vozidlo často s nákladem celkem 40t a má to i nějaké rozměry atd. Samozřejmě nehody se stávají i starším, já to píšu víceméně na základě nějakých setkání s dopravci v rámci světa co do výhledu.
Zvykejte si. Jinak to ještě velmi, velmi dlouhou dobu nebude. Až zmizí hromadně kamiony a nebudou problémy s cestováním v aglomeracích světa, tak bude něco v nepořádku pro toto a následující desetiletí.
Tak to ale je bohužel, na války se najdou násobky toho co by se mohlo vložit do infrastruktury. Teď si dovolím jako příklad uvést velmoc USA, která dokázala na války v Iráku a AFG dávat ročně i s obnovou tamní infrastruktury celkem až 680 mld. USD ročně, ale na vlastní infrastrukturu dálnic a páteřních silnic vojenského významu šlo 11% z té částky v rámci federativních výdajů. A to se již v tom čase mluvilo o špatných mostech a špatných silnicích a velmi obtížně se hledali balíčky 20 a později 40 a 80 mld. USD. A až kdy nyní se na 4-5 let nalezá 340 mld. USD dodatečných peněz. Ale na válku šlo násobek toho rok co rok dlouhé roky po sobě. A o tom to je.
Ta EU jako celek je další velmocí, ale federativním způsobem v rámci fondů jde na infrastrukturu méně než na zemědělství. Na obranu jde velmi málo, ale taky ty fondy jsou jen část, zlomek toho s čím hospodaří státy EU. Mnoho z nich ale dobíhá teprve to co má již 20 let stát a být k dispozici do každodenního provozu. A ten západ tvoří ty balíčky a´la USA.
Hořící cisterna na dálnici anebo v tunelu způsobí odklon provozu na den a více. A bude to zcela jistě titulek, který zahltí všechna média. O dalších desítkách nehod menších vozidel napříč danou zemí nebude nikde ani zmínka. To je jako napsat, že v Riu je ozbrojená loupež, ale už nenapsat že další tisícky ozbrojených loupeží je po celém světě. Zajímavostí je dodat, že v tom Riu je nyní 80 tisíc členů bezpečnostních složek, ale již nikdo nenapíše, že se krade i ve vyspělých částech světa, kde sice není 80 tisíc bezpečnostních složek, ale jsou tam kamery a soukromé bezpečnostní služby ve všech obchodech. Já bych proto nevypichoval tohle, že zase nehoda a zase kamion.
Zvykejte si. Jinak to ještě velmi, velmi dlouhou dobu nebude. Až zmizí hromadně kamiony a nebudou problémy s cestováním v aglomeracích světa, tak bude něco v nepořádku pro toto a následující desetiletí.
Tak to ale je bohužel, na války se najdou násobky toho co by se mohlo vložit do infrastruktury. Teď si dovolím jako příklad uvést velmoc USA, která dokázala na války v Iráku a AFG dávat ročně i s obnovou tamní infrastruktury celkem až 680 mld. USD ročně, ale na vlastní infrastrukturu dálnic a páteřních silnic vojenského významu šlo 11% z té částky v rámci federativních výdajů. A to se již v tom čase mluvilo o špatných mostech a špatných silnicích a velmi obtížně se hledali balíčky 20 a později 40 a 80 mld. USD. A až kdy nyní se na 4-5 let nalezá 340 mld. USD dodatečných peněz. Ale na válku šlo násobek toho rok co rok dlouhé roky po sobě. A o tom to je.
Ta EU jako celek je další velmocí, ale federativním způsobem v rámci fondů jde na infrastrukturu méně než na zemědělství. Na obranu jde velmi málo, ale taky ty fondy jsou jen část, zlomek toho s čím hospodaří státy EU. Mnoho z nich ale dobíhá teprve to co má již 20 let stát a být k dispozici do každodenního provozu. A ten západ tvoří ty balíčky a´la USA.
Hořící cisterna na dálnici anebo v tunelu způsobí odklon provozu na den a více. A bude to zcela jistě titulek, který zahltí všechna média. O dalších desítkách nehod menších vozidel napříč danou zemí nebude nikde ani zmínka. To je jako napsat, že v Riu je ozbrojená loupež, ale už nenapsat že další tisícky ozbrojených loupeží je po celém světě. Zajímavostí je dodat, že v tom Riu je nyní 80 tisíc členů bezpečnostních složek, ale již nikdo nenapíše, že se krade i ve vyspělých částech světa, kde sice není 80 tisíc bezpečnostních složek, ale jsou tam kamery a soukromé bezpečnostní služby ve všech obchodech. Já bych proto nevypichoval tohle, že zase nehoda a zase kamion.
Re: Údržba
Zdá se mi, že SSÚD Chrlice dosahuje nejhorších výsledků v údržbe SDP. Níže několik snímků z okolí Brna.
Navíc s novým typem svodidel (společný sloupek pro oba směry; dvě linie nad sebou) vzniká relativně široký pruh, kam nedosáhne strojní technika a je nutný velký podíl "ruční" práce s křovinořezem, na což, zdá se, nejsou prostředky nebo kapacity. Takže v SDP vlastně vzniká nový keřový pás.
Navíc s novým typem svodidel (společný sloupek pro oba směry; dvě linie nad sebou) vzniká relativně široký pruh, kam nedosáhne strojní technika a je nutný velký podíl "ruční" práce s křovinořezem, na což, zdá se, nejsou prostředky nebo kapacity. Takže v SDP vlastně vzniká nový keřový pás.
Re: Údržba
Problém s tím "pruhem" řeší podsvodidlová sekačka, kterou mají normálně v provozu na všech SSÚD.
Re: Údržba
Kdo má ve správě úsek Pražského okruhu mezi Novopackou a Černým mostem?
https://mapy.cz/s/1VWac
TSK?
Jedná se mi o ten prales v SDP a zacpanou kanalizaci...
https://mapy.cz/s/1VWac
TSK?
Jedná se mi o ten prales v SDP a zacpanou kanalizaci...
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Údržba
Na lavici obžalovaných se ve čtvrtek 16. září u Okresního soudu v České Lípě ocitl státní kolos se stamiliardovým rozpočtem, Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD). Státní zastupitelství podalo na tuto příspěvkovou organizaci státu obžalobu za to, že 2. března 2017 z nedbalosti způsobila smrt řidiče Pavla G. (nar. 1964), na kterého během jízdy po silnici první třídy I/9 spadl kmen roky uschlého, téměř 30 metrů vysokého topolu kanadského.
Zdroj: https://www.denik.cz/krimi/soud-rsd-neh ... 10916.html
Zdroj: https://www.denik.cz/krimi/soud-rsd-neh ... 10916.html