To ono se to muselo sakra klikatit, když si uvědomíte, že u Tanvaldu to mělo mít tak 500 m n.m., na Tesařově o 6 kilometrů dál už skoro 900 m. Možná že odsud by mohl vzejít i ten čtyřpruh, nebyl by na takovém spádu i podle tehdejších norem nutný stoupací a klesací pruh, jako dnes na 1/7 u Chomutova?
holt tunely se tehdy neprojektovaly, dnes by to bez nich nešlo
Poloviční profil D10 :-)
Re: Poloviční profil R10 :-)
Leták ke stavbě přeložky I/10 mezi Jabloncem a Smržovkou
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/55ae ... 426044.pdf
Tak že by přeci?
E: navrhuji toto téma přejmenovat na "Výhledové pokračování I/10 na hranice"
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/55ae ... 426044.pdf
Tak že by přeci?
E: navrhuji toto téma přejmenovat na "Výhledové pokračování I/10 na hranice"
Re: Poloviční profil R10 :-)
Jen mi s tím nesedí jedna věc. Proč když pokračování mělo být po R35 a pak dál, je křižovatka u Turnova udělaná tak, jako by měla R10 pokračovat rovně.
Re: Poloviční profil R10 :-)
Už se projektuje úprava této křižovatky tak, aby směr Praha - Liberec byl průběžný...
Re: Poloviční profil D10 :-)
To JirkaS: původně měla jít 1/10 dál ve stopě dnešního obchvatu Turnova, tedy tak jak běží a pak se uhnout na Dolánky přímo
R35 měla jít víceméně dál v trase, kde je plánovaná i dnes
jenže se vše začalo spožďovat, tak se začal stavět průtah (cca 88), který se na dlouho zasekl v sídlišti v Turnově a tak nakonec v roce 98 propojili nedostavěnou 1/10 na průtah, a o pár let později postavili i obchvat Turnova
už aby pokračování u Jablonce stálo, to by mi tak usnadnilo ježdění domů ...
R35 měla jít víceméně dál v trase, kde je plánovaná i dnes
jenže se vše začalo spožďovat, tak se začal stavět průtah (cca 88), který se na dlouho zasekl v sídlišti v Turnově a tak nakonec v roce 98 propojili nedostavěnou 1/10 na průtah, a o pár let později postavili i obchvat Turnova
už aby pokračování u Jablonce stálo, to by mi tak usnadnilo ježdění domů ...