I/18
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
I/18
Ten jihovýchodní obchvat Příbrami I. část za miliardu kopírující vedlejší R4 snad taky nikdo nemyslí vážně.
Vždyť je úplně na ...
Je potřeba pouze jihozáp. obchvat 2. část a to je ještě sporné.
Vždyť je úplně na ...
Je potřeba pouze jihozáp. obchvat 2. část a to je ještě sporné.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/18
Jen připojím odkaz na leták, aby bylo jasno o čem je řeč s18-pribram-JVobchvat.pdf
A doplním intenzity dopravy z posledního sčítání na I/18 a I/66 na vjezdu z jihu a východu.
Tedy I/18 11600 vozidel/24h, I/66 13400 vozidel/24h.
A doplním intenzity dopravy z posledního sčítání na I/18 a I/66 na vjezdu z jihu a východu.
Tedy I/18 11600 vozidel/24h, I/66 13400 vozidel/24h.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/18
Vhodnější je asi uvést intenzity na I/18 z druhé strany, ten obchvat určitě nebude sloužit pro spojení I/18 a I/66, když jsou to přivaděče z R4. Na I/18 od Rožmitálu je 6-7 tisíc voz/den.Martin z Ostravy píše:Tedy I/18 11600 vozidel/24h, I/66 13400 vozidel/24h.
Navrhuješ tedy toto řešení s výstavbou pouze 2. stavby? Je to delší o 5 kilometrů oproti průjezdu Příbramí, tak je otázka, jestli by tak někdo jezdil a nejezdilo by se stále skrz město.Sosa píše:Jak toto vůbec mohlo ekonomicky vyjít? dyk to opravdu kopíruje I/4.
Re: I/18
A co tohle ?
http://www.mapy.cz/#q=p%25C5%2599%25C3% ... d9g8a&l=16
Vyhlo by se to Příbrami včetně předměstí a napojení na R4 by bylo relativně přímé
http://www.mapy.cz/#q=p%25C5%2599%25C3% ... d9g8a&l=16
Vyhlo by se to Příbrami včetně předměstí a napojení na R4 by bylo relativně přímé
Re: I/18
No právě, když se silnice tak daleko vyhýbá městu, kolik by toho po ní jezdilo?Dr.Fe1 píše:A co tohle ?
http://www.mapy.cz/#q=p%25C5%2599%25C3% ... d9g8a&l=16
Vyhlo by se to Příbrami včetně předměstí a napojení na R4 by bylo relativně přímé
Proč silnici nenasměrovat na budoucí MÚK I/4 a II/118?
Re: I/18
Příbram se po dlouhých letech dočká svého jihovýchodního obchvatu
Zdroj: http://pribramsky.denik.cz/zpravy_regio ... 50922.html
Zdroj: http://pribramsky.denik.cz/zpravy_regio ... 50922.html
Re: I/18
Miliardový projekt v Příbrami: nový obchvat se začne stavět za pět let
Zdroj: http://praha.idnes.cz/novy-obchvat-v-pr ... zpravy_nub
Zdroj: http://praha.idnes.cz/novy-obchvat-v-pr ... zpravy_nub
Re: I/18
Osobně si myslím, že by se tato stavba měla ještě přehodnotit vzhledem ke zrušení VVP Brdy. Dle mého by byl přínosnější severní obchvat Příbrami s novým vedením I/18 směrem na Strašice, Rokycany a D5. (Dosavadní část I/18 z Rožmitálu p. T. přes Bohutín a Příbram ponížit na II/191).
Re: I/18
V létě jsem si všiml, že se z Obecnice přes Brdy na Zaječov ilegálně jezdí už teď. Je to poměrně slušná cesta, která již dlouho nemá na hranici VVP závory. Na druhou stranu je to asi neprůchodný a bylo by škoda přetnout Brdy kapacitní silnicí. Je to tam krásně nedotčenéJarda Š. píše:Osobně si myslím, že by se tato stavba měla ještě přehodnotit vzhledem ke zrušení VVP Brdy. Dle mého by byl přínosnější severní obchvat Příbrami s novým vedením I/18 směrem na Strašice, Rokycany a D5. (Dosavadní část I/18 z Rožmitálu p. T. přes Bohutín a Příbram ponížit na II/191).
Re: I/18
Díky za info. To odůvodnění je nesmyslné, protože z Přibrami je to pro záchranáře "kousek". Alespoň co se týče této silnice o které se bavíme.
Takovéhle věci se vyvrbí spíš až časem. Teď se všichni bojí cokoliv udělat, protože existuje mediální hysterie, jak se budou po otevření Brdy strašlivě devastovat.
Takovéhle věci se vyvrbí spíš až časem. Teď se všichni bojí cokoliv udělat, protože existuje mediální hysterie, jak se budou po otevření Brdy strašlivě devastovat.
Re: I/18
Silnice Zaječov-Obecnice je sice přímá, ale relativně úzká. Jezdí se tam docela hodně, přece jen je to nejkratší spojení z Příbrami na západ, čas od času tam chytají policajti, slyšel jsem od místních, že to stojí 3000. Po zrušení VVP má být zde režim zákaz vjezdu mot. vozidel kromě dopr. obsluhy, ale je otázka, jak se to bude vymáhat. Je stejně tak možné, že se bude chytat více než dneska, nebo i méně.
Pokud by se měla tudy vést silnice I. třídy (řekněme pokračování I/66), pak jen s obchvaty všech obcí a v úseku skrz CHKO s paralelní cyklostezkou (cyklistický provoz se dá očekávat docela hustý). Třeba nějak takto: http://mapy.cz/turisticka?mereni-vzdale ... 0g7DeM0iTg
Pokud by se měla tudy vést silnice I. třídy (řekněme pokračování I/66), pak jen s obchvaty všech obcí a v úseku skrz CHKO s paralelní cyklostezkou (cyklistický provoz se dá očekávat docela hustý). Třeba nějak takto: http://mapy.cz/turisticka?mereni-vzdale ... 0g7DeM0iTg
Re: I/18
Ahoj, snad po měsíci mě sem konečně zaregistrovali. Budu se věnovat hlavně Příbrami, R4 a okolí. Na jednom Příbramském webu jsem našel tuhle situační mapu, ze které je vidět, že se na trase obchvatu vyřádil nějaký milovník kruháčů. Podle mě, pokud se to takhle postaví, tak jsou to úplně vyhozený peníze z okna. Další věc je ale to, že MÚK na tomto obchvatu by byly asi neúměrně drahé.
http://www.pribramsko.eu/jihovychodni-o ... -mapa-6739
http://www.pribramsko.eu/jihovychodni-o ... -mapa-6739
Re: I/18
Aktualizovaný leták:
I/18 Příbram - Jihovýchodní obchvat - 1. část
Centrální komise Ministerstva dopravy schválila v 09/2015 aktualizovaný Záměr projektu a zatím doporučila realizaci jen 2. části obchvatu od Bohutína po Ornův mlýn – připravuje se soutěž na zhotovitele DÚR a zajištění inženýrské činnosti pro získání územního rozhodnutí na 2. část obchvatu Bohutín – Ornův mlýn v délce 5630 metrů. Příprava 1. a 3. části obchvatu je zatím pozastavena. Předpokládaná cena: 839 934 000 Kč (-188mil.)
I/18 Příbram - Jihovýchodní obchvat - 1. část
Centrální komise Ministerstva dopravy schválila v 09/2015 aktualizovaný Záměr projektu a zatím doporučila realizaci jen 2. části obchvatu od Bohutína po Ornův mlýn – připravuje se soutěž na zhotovitele DÚR a zajištění inženýrské činnosti pro získání územního rozhodnutí na 2. část obchvatu Bohutín – Ornův mlýn v délce 5630 metrů. Příprava 1. a 3. části obchvatu je zatím pozastavena. Předpokládaná cena: 839 934 000 Kč (-188mil.)
Re: I/18
vypsáno předběžné oznámení o zakázce na rekonstrukci mostu na 1/18 přes D4 u Skalky
"Kompletní demolice stávajícího mostu ev. č. 18-014, převádějící silnici I/18 přes dálnici D4 a zbudování nového mostu. Komunik. na mostě bude v š.k. S11,5, celková šíře mostu bude 14,6 m. Úpr. kom. příbramského předmostí v rozs. cca 535 m z důvodu real. OK Skalka, dále úpr. křiž."
"Kompletní demolice stávajícího mostu ev. č. 18-014, převádějící silnici I/18 přes dálnici D4 a zbudování nového mostu. Komunik. na mostě bude v š.k. S11,5, celková šíře mostu bude 14,6 m. Úpr. kom. příbramského předmostí v rozs. cca 535 m z důvodu real. OK Skalka, dále úpr. křiž."
Re: I/18
Tam snad žádná novostavba nebyla a rekonstrukce toho úseku proběhla v letech 2003-4, k tomu se dá něco najít
I když je pravda, že strejda Google vyplivl částečnou uzavírku pro nákladní vozidla i v roce 2001, bohužel bez udání důvodu
I když je pravda, že strejda Google vyplivl částečnou uzavírku pro nákladní vozidla i v roce 2001, bohužel bez udání důvodu
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: I/18
Takže by to mohlo být http://www.centralniadresa.cz/cadr/cadr ... y=10600260
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: I/18
Dnes bylo zveřejněno zahájení výběrové řízení na: I/18 Skalka, most ev.č. 18-014 - realizace stavby
"Kompletní demolice stávajícího mostu ev. č. 18-014, převádějící silnici I/18 přes dálnici D4 a zbudování nového mostu. Komunik. na mostě bude v š.k. S11,5, celková šíře mostu bude 14,6 m. Úpr. kom. příbramského předmostí v rozs. cca 535 m z důvodu real. OK Skalka, dále úpr. křiž."
otevírání obálek již 18.8.2016
"Kompletní demolice stávajícího mostu ev. č. 18-014, převádějící silnici I/18 přes dálnici D4 a zbudování nového mostu. Komunik. na mostě bude v š.k. S11,5, celková šíře mostu bude 14,6 m. Úpr. kom. příbramského předmostí v rozs. cca 535 m z důvodu real. OK Skalka, dále úpr. křiž."
otevírání obálek již 18.8.2016