I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Miku, jednou z dalsich variant je rekonstrukce a prevedeni I/36 z Cestic do Holic do nove trasy a tim padem by vetsina NA smerovala po I/36 na R35 a vyhnula by se Hradci.
Tebou navrhovane reseni take neni spatne, ale asi by se narazilo na ochranare pri trasovani kolem Krnovic pres nivu Orlice, kde je 'Prirodni park Orlice'. Tam by se bud musela vybudovat estakada nebo nasyp protoze pri ponekud vetsi vode je II/298 z Trebechovic do Krnovic pod vodou.
Tebou navrhovane reseni take neni spatne, ale asi by se narazilo na ochranare pri trasovani kolem Krnovic pres nivu Orlice, kde je 'Prirodni park Orlice'. Tam by se bud musela vybudovat estakada nebo nasyp protoze pri ponekud vetsi vode je II/298 z Trebechovic do Krnovic pod vodou.
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
jj
ten rozliv je tam solidní
spíš estakáda
ale proč jsem to psal, to řešení které tu je, je stejnou chybou jako v Praze, prostě okruh je moc blízko města
takže jej město jednou pohltí a bude se stavět další, protože na ten stávající nakreslí bus-pruhy
ten rozliv je tam solidní
spíš estakáda
ale proč jsem to psal, to řešení které tu je, je stejnou chybou jako v Praze, prostě okruh je moc blízko města
takže jej město jednou pohltí a bude se stavět další, protože na ten stávající nakreslí bus-pruhy
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Čimž se stejně využije. Dneska i JS v Praze slouží hlavně vnitroměstský komunikaci a zdaleka neni prázdná, i když tam jsou ve špičce zdržení jen pětiminutový. Dost provozu směřuje i na horní Orlici, takový to pětiměstí od Častolovic po Vamberk docela vydá.
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Jonasi, ale pokud dneska nekdo jede od Prahy dal do Orl. hor, tak z D11 sjede na I/37 a projede HK po jizni vetvi Gocarova okruhu. A pokud se R35 v rozumne dobe protahne min. k V. Mytu, tak bude skoro rychlejsi objet HK spodem po R35 k MU Casy a odtud po I/36 do Cestic. Tim padem by odpadla vetsina dnesniho tranzitu pres HK ve smeru Praha/Jicin - Brno/Olomouc a tangenta by asi ztratila vyznam. Ona ta nakladni doprava na vychod od Hradce neni tak vysoka, tam jezdi hlavne osobni vozidla. A navic trasa vedena pres stavajici letiste je hodne padla na hlavu.
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
skoro a opravdu velmi teoretickykik píše:..., tak bude skoro rychlejsi objet HK spodem po R35 k MU Casy a odtud po I/36 do Cestic. ....
nevím v jakém stadiu je obchvat Borohrádku, ale když hradec jede ( tedy až odpadnou kolony u špitálu ) tak to bude pořád "lepší" přes město
i s Blešnem
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Teda kdo kreslil tu čáru?? Vždyt to je u na konci HK a u Blešna nakreslený přímo do tratě železnice, která tam mimochodem de nasép - zářez - násep.
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Stavba je v oblasti Blešna plánovaná těsně vedle trati směrem na sever
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Takze se tam zabere kus lesa a z toho budou brouckari jiste radosti bez sebe Ano, pak to povede hned vedle trati az k Nepasicim, kde se komunikace obloukem vyhne domum a zem. arealu, nacez se zase stoci ke trati a po jejim premosteni se napoji na stavajici I/11.
Nevim, ale stale mi to nepripada jako smysluplne reseni. Ale tam se nejaka smysluplna trasa bude hledat dost tezko, protoze z druhe strany Nepasic je Prirodni park Orlice a tam pres to vlak nepojede.
Nevim, ale stale mi to nepripada jako smysluplne reseni. Ale tam se nejaka smysluplna trasa bude hledat dost tezko, protoze z druhe strany Nepasic je Prirodni park Orlice a tam pres to vlak nepojede.
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Hlavně aby tam jezdila osobní a nákladní vozidla...
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Osobně mám spíš úplně opačné obavy ohledně výhledových intenzit a kategorie S11,5/80 mi tady bez rezervy pro druhý pás přijde zatraceně málo, zvlášť v kontextu plánů na 2+1 v úseku Třebechovice-Týniště. Kamionová doprava do skladištní oblasti a do Hradce obecně určitě slábnout nebude, ta tranzitní už tuplem ne (Kvasiny...), takže i kdyby v budoucnu její část přece jen jezdila po I/36 a R35, tak tady bude mazec pořád a navíc dobrá polovina trasy bude sloužit jako obchvat Hradce pro páteřní dvojku II/308, která je už dneska ve všední dny šílená. Většina aut odsud navíc jede do Hradce, takže tangenta by umožnila si vybrat, kterou z příjezdových cest zvolit a při cíli např. v Kuklenách nebo kdekoliv "na druhé straně" by se nemuselo natvrdo do města, což by určitě taky pomohlo. Fakt bych tuhle stavbu nezatracoval, ale doporučoval bych hluboké zamyšlení nad tou kategorií. Neříkám stavět rovnou 2+2, ale rezervu na druhý pás bych tam určitě nechal. Další plus varianty 2+2 by byly MÚK, protože tady se to doleva opravdu nedá už daleko před Hradcem, ledaže by byly skoro všude kruháky. Výhledový stav 2+2 Hradec-Třebechovice a 2+1 Třebechovice-Týniště by naproti tomu mohl nějakou dobu vydržet. Když už se to dělá a jsme úplně na začátku, takže není co ztratit, tak bych to udělal pořádně. Výjimečně...
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Silnice, která nemá nejvyšší prioritu by nikdy neměla být stavěna s rezervou na 20 a více let. Zapomínáte na fakt, že venkov se vylidňuje a čím dál více lidí bydlí ve městech. Kapacitní silnice se dá postavit vždy a nepotřebujeme k tomu stavební uzávěry.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Zvlášť v kontextu situace na stávající výpadovce z Hradce bych tvrzení, že se kapacitní silnice dá postavit vždy, úplně nevěřil. Tam se tenkrát taky neudělal ten čtyřpruh rovnou až na konec města s tím, že až bude potřeba, tak se dostaví. V mezičase se tam objevil dům a tím je hotovo...
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
nebavíme se tu o nějaké silnici někde z vesnice
ale
o komunikaci I. třídy u krajského města
tak když můžou z Brna do Ostravy vést 2 dálnice....
ale
o komunikaci I. třídy u krajského města
tak když můžou z Brna do Ostravy vést 2 dálnice....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Z Brna do Ostravy vedou 2 dálnice? To je pro mě novinka. Zatím se dá dojet z Brna do OStravy jen po jedné hodně podprůměrné silnici pro motorová vozidla, která bude příští rok převedena mezi jedničky.Mike píše:nebavíme se tu o nějaké silnici někde z vesnice
ale
o komunikaci I. třídy u krajského města
tak když můžou z Brna do Ostravy vést 2 dálnice....
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
(R46)...která bude příští rok převedena mezi dálnice
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Jenže když se tenkrát stavěla nová výpadovka, tak se pár domů v ulici Na Mlejnku zbouralo. Matně si na to pamatuju, bydlel jsem na Slezském Předměstí a jezdili jsme se koupat na plovárnu u Orlice.JohnyRockNRoll píše:Zvlášť v kontextu situace na stávající výpadovce z Hradce bych tvrzení, že se kapacitní silnice dá postavit vždy, úplně nevěřil. Tam se tenkrát taky neudělal ten čtyřpruh rovnou až na konec města s tím, že až bude potřeba, tak se dostaví. V mezičase se tam objevil dům a tím je hotovo...
Já si nějak nemůžu pomoct, ale když už se ma severni tangenta stavět, tak minimálně k Třebechovicim jako 2+2 (včetně MUK se silnicí do Ruseka, II/308, napojením na stávající I/11 a klidně i s II/298). Jinak to opravdu ztrácí smysl.
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
A kdy výpadovku stavěli?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Johny:
Jenže má se stavět R35 (D) a ta na sebe může část dopravy převzít pokud bude slušné napojení se silnicí I/36. Obchvat se určitě postavit má, ale bude to mimo město, takže 4 pruh s muk je hodně megalomanské. S R35 by se současně mělo ulevit centru v Hradci Králové, který to objede po kompletně po dálnici.
Třeba po dostavbě základní dálniční sítě budou uvažovat o dálničním spojení z HK do Opavy přes Bruntál, Šumperk, Žamberk.
Mike: Dobrý vtip.
Jenže má se stavět R35 (D) a ta na sebe může část dopravy převzít pokud bude slušné napojení se silnicí I/36. Obchvat se určitě postavit má, ale bude to mimo město, takže 4 pruh s muk je hodně megalomanské. S R35 by se současně mělo ulevit centru v Hradci Králové, který to objede po kompletně po dálnici.
Třeba po dostavbě základní dálniční sítě budou uvažovat o dálničním spojení z HK do Opavy přes Bruntál, Šumperk, Žamberk.
Mike: Dobrý vtip.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
jako co ?FlakY` píše:....
Mike: Dobrý vtip.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Tvůj poslední odstavec.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Lenny, už si to bohužel přesně nepamatuju, ale bylo to někdy v 70. letech. Tenkrát se přesunula I/11 z Pospíšilovy tř. a tř. Rudé armády (dnešní Bratří Štefanů) do těchto ulic:
směr Ostrava: tř. ČSA - U Kavalíru - Hradební - Víta Nejedlého
směr centrum HK: Víta Nejedlého - Hradební - U Soudu - tř. ČSA.
směr Ostrava: tř. ČSA - U Kavalíru - Hradební - Víta Nejedlého
směr centrum HK: Víta Nejedlého - Hradební - U Soudu - tř. ČSA.
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
K tomu mám jen toto:
Hradec Králové, Soud - Kladská
měří 2,430 km. Je postavena jako pravá polovina budoucího čtyřpruhu
Stavbu projektovaly Silnice Hradec Králové a provedly Silnice Hradec Králové, závod Chrudim. Přípravné práce byly zahájeny v druhé polovině června 1966. Realizace proběhla konec srpna 1966 až červen 1968.
Přeložka mimo Svinary
Provedly Silnice Hradec Králové. Dokončeno před rokem 1972.
Hradec Králové, Soud - Kladská
měří 2,430 km. Je postavena jako pravá polovina budoucího čtyřpruhu
Stavbu projektovaly Silnice Hradec Králové a provedly Silnice Hradec Králové, závod Chrudim. Přípravné práce byly zahájeny v druhé polovině června 1966. Realizace proběhla konec srpna 1966 až červen 1968.
Přeložka mimo Svinary
Provedly Silnice Hradec Králové. Dokončeno před rokem 1972.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
Tak to ten čtyřpruh tenkrát vyprojektovali hodně velkoryse když tam teď je. Pokud se nepletu, tak kromě křižovatek se ta komunikace nijak nerozšiřovala.
A ta přeložka kolem Svinar se začala stavět na konci 60. let - když jsem 28. 10. 1968 skládal o půlnoci v lese na Dehetníku skautský slib tak se to tam chystalo a další léto to už bylo rozoraný...
A ta přeložka kolem Svinar se začala stavět na konci 60. let - když jsem 28. 10. 1968 skládal o půlnoci v lese na Dehetníku skautský slib tak se to tam chystalo a další léto to už bylo rozoraný...
Re: I/11 Severní tangenta v Hradci Králové
článek k severní tangentě a jižní spojce v HK:
http://regiony.impuls.cz/treti-silnicni ... adecky_kov
http://regiony.impuls.cz/treti-silnicni ... adecky_kov