tak jak s vama.. kazdej potrebujeme ve svym kraji to nejlepsi ze? .. pfff.. debata o tom, jak obchvat sulce je strasne dulezity a minimalne tisickrat dulezitejsi VMO v Brne si ma mesto postavit samo.. kdo je tu pak demagog? he.. radeji s panem bohem!banjo píše:1. pri vsi ucte jste naprosty demagog.Veronss píše: aha.. a proc si obchvat nezaplatil sam Sulec?? to je zase patriotismus.. ze.. to si jako myslite ze po brneskym VMO jezdi jenom brnaci??
2. VMO je co se tyce konceptu zhruba totez, jako MO v praze. zkuste si zjistit, kolik prispiva stat na jeho vystavbu nasemu hlavnimu mestu. a garantuju vam, ze podil tranzitni dopravy je v praze mnohem vyssi, nez v brne.jo, fakt si myslite, ze v pripade R35 slo celou dobu, kdy se na PCE kraji hadali o trasu, o penize? a myslite si taky, ze hejl by sklapnul, kdyby na pripravu R1 slo vic penez? k rozsireni u brna se nevyjadruju, vim o tom asi tolik, co vy o R7. co vy byste delal pokud byste sedel na MD? zastavil veskerou vystavbu dokud nebudou hotove vami vybrane priority?Veronss píše: ad dalsi.. to neni pro me novinka.. vsude jde stejne o stejny problem.. nedostatek penez.. at uz v priprave nebo pred moznym zahajenim [rozsireni se melo zacit realizovat pristi rok]
koncim, jednak se minimalne do zitrejsiho poledne nedostanu k PC a druhak jste me presvedcil pouze o tom, ze diky vasi zaslepenosti je vecna diskuse s vami nemozna.
[D7] Bitozeves - Vysočany, [D7] Sulec, obchvat
Re: Vysočany, Sulec
Re: Vysočany, Sulec
banjo píše:jinak musim si povzdechnout - RSD si za nase prachy pronajme letadlo, aby tu stavbu nafotilo, ale zverejni jen obrazky 300*225 bodu. k cemu to je? proc si to syslej pro sebe? (omlouvam se za OT)
Není to tak zlé: http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/p ... index.html
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Vysočany, Sulec
Tak když EU to skoro zaplatí, bylo by hloupé toho nevyužít.
Stát dá jednu korunku a EU korunek 6. Je to jak s Trautenberkem: kolik dukátů dáš, tolik ti jich přibude. No panečku a vyndaval dukáty jak divej.
Stát dá jednu korunku a EU korunek 6. Je to jak s Trautenberkem: kolik dukátů dáš, tolik ti jich přibude. No panečku a vyndaval dukáty jak divej.
Re: Vysočany, Sulec
Kde jste na tu "jistotu šestinásobku" přišel?
Re: Vysočany, Sulec
ty peníze EU nepadají z nebe: rozpočet EU je zase jenom z příspěvků jednotlivých států včetně ČR. Sice v současné době ČR víc dostává než platí, ale rozhodně ne 6:1 a všeho jenom do času.Drak píše:Tak když EU to skoro zaplatí, bylo by hloupé toho nevyužít.
Stát dá jednu korunku a EU korunek 6. Je to jak s Trautenberkem: kolik dukátů dáš, tolik ti jich přibude. No panečku a vyndaval dukáty jak divej.
Termín EU zaplatí je taková chiméra - fakticky ČR zaplatí a pak nám byrokratický aparát Bruselu něco pošle zpátky
Re: Vysočany, Sulec
Řekl bych, že Drak narážel na skutečnost, že projekty v programu může EU podpořit až 85% nákladů.
Království a půl princezny za 511.
Re: Vysočany, Sulec
Aha, čili něco jako "již od" známé z TV reklamy. V praxi tušim chodí z EU průměrně třetina ..
Re: Vysočany, Sulec
Tušíte špatně.
Celkově za OPD je to nějakých 62% (http://www.opd.cz/Modules/OpdProject/Pa ... ctSum.aspx).
Na dosavadních stavbách na R7 79,5%.
Celkově za OPD je to nějakých 62% (http://www.opd.cz/Modules/OpdProject/Pa ... ctSum.aspx).
Na dosavadních stavbách na R7 79,5%.
Království a půl princezny za 511.
Re: Vysočany, Sulec
Tak myslel jsem to samozřejmě orbazně řečeno.
Spíše narážim na to, jak tu někteří řvou, že je to nepotřebná stavba. Jen připomenu, že ta stavba stála 550mil., což je za 2,5km docela slušná cena.
Stejně tam ty peníze musíme poslat, ať čerpáme nebo ne. Jen hlupák by je nechtěl zpátky a je jedno v jaký formě.Sopko píše:Tak když
ty peníze EU nepadají z nebe: rozpočet EU je zase jenom z příspěvků jednotlivých států včetně ČR. Sice v současné době ČR víc dostává než platí, ale rozhodně ne 6:1 a všeho jenom do času.
Termín EU zaplatí je taková chiméra - fakticky ČR zaplatí a pak nám byrokratický aparát Bruselu něco pošle zpátky
Spíše narážim na to, jak tu někteří řvou, že je to nepotřebná stavba. Jen připomenu, že ta stavba stála 550mil., což je za 2,5km docela slušná cena.
Re: Vysočany, Sulec
Takže R7 je od EU akceptována a hodnocena pozitivně? To jsem rád, noviny píšou nesmysly.
Ale jinak mi to až tak krásně nevychází
Schválený příspěvek EU za všechny projekty OPD: 99 452 921 350 Kč
Celkové náklady všech schválených projektů OPD: 160 465 418 067 Kč
je něco přes 50% a to ještě netušim, jakej je objem těch neschválených.
Ale jinak mi to až tak krásně nevychází
Schválený příspěvek EU za všechny projekty OPD: 99 452 921 350 Kč
Celkové náklady všech schválených projektů OPD: 160 465 418 067 Kč
je něco přes 50% a to ještě netušim, jakej je objem těch neschválených.
Re: Vysočany, Sulec
něco přes padesát, přesně 61,98 %jonáš píše:Takže R7 je od EU akceptována a hodnocena pozitivně? To jsem rád, noviny píšou nesmysly.
Ale jinak mi to až tak krásně nevychází
Schválený příspěvek EU za všechny projekty OPD: 99 452 921 350 Kč
Celkové náklady všech schválených projektů OPD: 160 465 418 067 Kč
je něco přes 50% ...
Re: Vysočany, Sulec
Víte ještě, jakej je objem těch, co se do OPD nedostaly? Respektive jakou část investic do infrastruktury dělá celková úhrada z EU proti rozpočtu SFDI, abych to vymezil konkrétně?
Re: Vysočany, Sulec
To je přece jedno, když se to do OPD nedostane, tak se to stavět nebude.
Rozpočet SFDI je k dispozici na webu SFDI.
Rozpočet SFDI je k dispozici na webu SFDI.
Království a půl princezny za 511.
Re: Vysočany, Sulec
super, diky za upozorneni! uz si nepovzdechavam, ale spokojene chrochtamMajkii píše:banjo píše:jinak musim si povzdechnout - RSD si za nase prachy pronajme letadlo, aby tu stavbu nafotilo, ale zverejni jen obrazky 300*225 bodu. k cemu to je? proc si to syslej pro sebe? (omlouvam se za OT)
Není to tak zlé: http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/p ... index.html
Re: Vysočany, Sulec
Jak to, že ne? D8 Lovosice - Řehlovice měla jít do OPD, a stavíme si ji "za svý". R52 se zatím nestaví, ale možná v dohledné době začne, přestože nakonec nejspíš z EU podpořena nebude. Dokonce i SOKP se měl financovat z evropských fondů... Každopádně buďme za evropské dotace rádi a snažme se je na 100 % využít, dokud to jde - v budoucnu už jich tolik nedostaneme (viz např. zde).Bobek píše:To je přece jedno, když se to do OPD nedostane, tak se to stavět nebude.
Re: R7: dostavba chybějících úseků (Slaný-Chomutov)
Podle informací ze sdělovacích prostředků byl včera, tj. 18. listopadu 2009, otevřen obchvat Sulce. Takže na trase Praha - Chomutov zbýváme už pouze my v Písku - Lotouši, kde se musí projíždět obcí.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Vysočany, Sulec
Na velikosti obce nezáleží, ne? Podstatné je že tam je.Veronss píše:1. dobra kdyz to potrebujete presneFox Mulder píše:1. Neni to 4proudý obchvat deseti zřícenin, ale nový úsek R7, rychlostní silnice z Prahy na severozápad.Veronss píše:hm tak to je ale velice potřebná stavba..4proudy obchvat kolem deseti zřícenin s intenzitou kolem 8 tisíc aut..nesmírně děkujeme rsd!2. zase odpoved jak neco.. nevidim tam vic jak 20 barakuFox Mulder píše:2. Neni to 10 zřícenin, ale obec Sulec
Nestačí. 16.000 je už docela dost a je jasné, že pokud se dostaví R7 a obsadí se nové průmyslové zóny, intenzity mohou vzrůst až na 30.000 vozidel.Veronss píše:3. intenzute sem ubral.. dobra / kazdopadne 16 tis. porad staci na kvalitni prvni triduFox Mulder píše:3. Intenzity tam nejsou 8 tisíc, ale 16 tisíc.
Žádná polemika, to je realita. Intenzity rostou, těch 16.000 tam v současné době bude stěží. Osobní zkušenosti to potvrzují.Veronss píše:4. pouha polemikaFox Mulder píše:4. Těch 16 tisíc tam není nyní, ale v roce 2005. Dnes jsou opět o něco vyšší.
I/43 bude mít také svou R43, ne? Podle intezit je na tom I/43/R43 úplně stejně jako I/7/R7- v průměru 16, nejmenší 8, nejvyšší okolo 35.Veronss píše:5. kazda silnice ma velkou nehodovost.. kdyz se to vezme obecne.. co ma rikat takova silnice smrti I43Fox Mulder píše:5. Pokud vím, tak tato silnice má poměrně velkou nehodovost, dálnice (rychlostnice) je vhodné řešení.
Co se týče mě, já bych nebránil dostavbě R43 a i bych byl rád za "odmazání" každé další obce tak, jako tomu došlo nyní u R7, ačkoliv jsem z jiného kraje a po I/43 jsem vživotě nejel. Ani jako řidič, ani jinak.
Protože se R7 zase prodlouží o několik kilometrů a bude zase o něco blíže svému úplnému dokončení, ne?? Co je na tom tak nepochopitelného?? Holt se staví spíše po menších částech než větší, ale podstatné přece je, že se staví! I na naše slavná D1 se nejprve otevřel v roce 1971 prakticky bezvýznamný úsek Praha-Mirošovice, který vlastně nikam nevedl a když už, tak určitě ne na Brno. Kdyby se ale tehdy nepostavil, tak kudy by se dnes jezdilo?Veronss píše:6. tak dovol abych se tady fakt pozasmal! jak muze kilometrovy usek odnikud nikam pomoct rozvoji a nezamesntanosti chomutovske aglomerace!!! pokud to neni nejak celistve propojeno tak tento argument je naprosto bezvyznamny.Fox Mulder píše:6. Ten kraj, kam vede, je nejvíce postižen nezaměstnaností, nacházejí se tam velká města a relativně hodně průmyslových zón s velkým potenciálem, dálnici (rychlostnici) prostě potřebuje. Že byl prozatím udělán jen jakýsi "obchvat" největší obce kterou prochází (Sulec), je jedině dobře.
A bezvýznamné to také není. Průjezd tranzitní dopravy skrz obec je nepříjemný jak pro její obyvatele, tak pro řidiče, kteří jsou nuceni tudy jet, ačkoli o to vůbec nemají zájem.
A to se tedy tento úsek nemá vůbec stavět, aby protože se nepostaví ty ostatní z R7, a místo toho postavit někde něco v úplně jinym regionu, např. rozšířit D1 u Brna (jak jste navrhoval)?? Jakou má tohle, probůh, logiku??
Co je zas tohle za demagogii?Veronss píše:dalsi min. 3 roky se kolem do zadneho dalsiho useku nekopne [nepocitam usek pred chomutovem]
1. pokud vim, tak v nejbližších 2 letech je plánováno rozkopat více úseků na R7.
2. proč "nepočítám úsek před Chomutovem"?? To jako už neni R7? Nebo se vám to nehodí do vašeho demagogického krámu, že něco vyloučíte, aby to pak lépe znělo?
Co se týče úseku u Chomutova, tak to je pro dopravu Praha-Německo (Chemnitz) ta nejhorší část. Jedete tam přes několik kruhových objezdů a i přes část obce Chomutov. Tato část vás dost zdrží. Také je pak dost blbá a nebezpečná křižovatka, nedostavěná MÚK typu čtyřlístek I/7 (R7) s čtyřproudou I/13. A tento úsek je velice důležitý pro investory z nových zón, které více zajímá spojení z Ústeckýho kraje na severozápad (Německo), než na jihovýchod (Praha).
Naprosto, ale NAPROSTO zbytečné nejsou! Je jasné, že R7 zajišťuje dopravu z Prahy na severozápad, napojuje tuto část středočeského kraje, Ústecký kraj a směřuje na Německo. Je tu poměrně velká aglomerace (Lounsko, Žatecko, Chomutovsko, Mostecko, Litvínovsko, Kadaňsko) a hodně průmyslu. Krom toho velmi vysoká nezaměstnanost, na kterou je třeba nalákat opravdu silného investora. Jak to chcete dělat, když sem žádné kapacitní spojení (zatím) nevede? To si ty 2pruhy v jednom směru a mimoúrovňové křížení zaslouží, ne?Veronss píše:rikam to furt a tvrdit to budu tak jako bruselska studie.. tyhle ty useky r7 jsou v dnesni dobe naprosto ale NAPROSTO zbytecne oproti dalsim !!!
Co se týče vaší kritiky "salámové metody", tak souhlasím, že by ty úseky měly být určitě delší, jako jakési "celky" po aspoň 40 km. Ale když už se takhle staví spíše po kouskách, tak se to holt postaví takhle, co se dá dělat! To se má jako kvůli tomu, že metoda výstavby není 100% ale jen 90% úplně zastavit všechny stavby?? Ta silnice za to nemůže, řidiči a lidi u ní bydlící také ne.
Podobně nesmyslně bychom mohli argumentovat mj. i v případě třeba R35, že nemá smysl stavět nějaký krátičký kousek s MÚK u Opatovic, když k Mohelnici nic dalšího nevede a místo toho raději postavit třeba něco v Brně. Jenže my neprotestujem, my jsme rádi, že se to u Opatovic dá do pořádku a těšíme se na další úseky. Třeba i někde u Brna, třeba na I/43 (R43).
Co se týče "dalších úseků", tak taková R1 se přece staví! A další úseky se připravují! Tak co se vám hergot nelíbí?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Vysočany, Sulec
Jo, to je pravda, že ten úsek bude zastaralý a bude se opravovat, podobně jako 0806 D8 nedávno (nejstarší úsek D8).Martin z Ostravy píše:Já jsem sice rád, za "každý" km, ale docela mně iritují, právě tyhle kousky. protože v momentě kdy už bude součástí tahu, bude zralý na GO.
Věř mi ale, že kdybys tudy jezdil často, tak by tě vůbec neiritovalo, že už nemusíš projíždět nějakou vesnicí a nemusíš jet v dlouhý koloně za kamionem, kterej se nedá předjet a naopak můžeš hodně pomalých aut předjet.
Jistě, souhlasim, že by se určitě měly stavět delší celky, věřím i, že by to vyšlo levněji, než tyhle "ekluzivní stavby", kdy co most, tunel, vesnice, to vlastní stavba. Buďme ale rádi za to co je a že se kope. Za 20 let si už ani nevzpomeneme a bude nám fuk, že se to tehdá salámovalo..Martin z Ostravy píše:Měl by se zavést nějaký standart na minimální délku úseku - třeba cca 15km, ideálně stavět celý tah na jednou, což je ovšem utopie.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysočany, Sulec
Jasně, já to myslel obecně, že mně to irituje z důvodu té nákladnosti a nelogičnosti, jako řidič jsem rád za každý obchvat a místo k předjetí.Fox Mulder píše: Jo, to je pravda, že ten úsek bude zastaralý a bude se opravovat, podobně jako 0806 D8 nedávno (nejstarší úsek D8).
Věř mi ale, že kdybys tudy jezdil často, tak by tě vůbec neiritovalo, že už nemusíš projíždět nějakou vesnicí a nemusíš jet v dlouhý koloně za kamionem, kterej se nedá předjet a naopak můžeš hodně pomalých aut předjet.
No poznat to asi půjde, podle stavu jednotlivých úseku, protože ty první budou mít lepší povrch, páč budou po GO.Fox Mulder píše: Jistě, souhlasim, že by se určitě měly stavět delší celky, věřím i, že by to vyšlo levněji, než tyhle "ekluzivní stavby", kdy co most, tunel, vesnice, to vlastní stavba. Buďme ale rádi za to co je a že se kope. Za 20 let si už ani nevzpomeneme a bude nám fuk, že se to tehdá salámovalo..
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Vysočany, Sulec
Dopravní informace:
na silnici 7 v obci Toužetín okres Louny
Od 20.11.2009 09:44
nehoda ; Od 20.11.2009 09:44 do 10:44na silnici 7 v obci Toužetín okres Louny; jedná se o nový obchvat obce Sulec na sil.č.7 směr od Prahy na Louny nehoda; - DN mezi OA a volně pobíhajícím psem
na silnici 7 v obci Toužetín okres Louny
Od 20.11.2009 09:44
nehoda ; Od 20.11.2009 09:44 do 10:44na silnici 7 v obci Toužetín okres Louny; jedná se o nový obchvat obce Sulec na sil.č.7 směr od Prahy na Louny nehoda; - DN mezi OA a volně pobíhajícím psem
Re: Vysočany, Sulec
ano ano,
jedná se patrně o nové, velmi nebezpečné místo.
4pruhová, směrově dělená komunikace bez označení R nebo D.
onu nebezpečnost vysvětluje včerejší příomnost příslušníků PČR na samotném konci obchvatu, vybavených laserovým detektorem rychlosti.
abych i já přispěl k bezpečnosti a plynulosti provozu, musel jsem intenzivně brzdit a se mnou i další účastníci provozu na předpisových +-90kmh.
takže pozor, ať se i vy nestanete piráty silnic, alespoň ve statistikách
jedná se patrně o nové, velmi nebezpečné místo.
4pruhová, směrově dělená komunikace bez označení R nebo D.
onu nebezpečnost vysvětluje včerejší příomnost příslušníků PČR na samotném konci obchvatu, vybavených laserovým detektorem rychlosti.
abych i já přispěl k bezpečnosti a plynulosti provozu, musel jsem intenzivně brzdit a se mnou i další účastníci provozu na předpisových +-90kmh.
takže pozor, ať se i vy nestanete piráty silnic, alespoň ve statistikách
[martini píše:]
Teď jen aby si tam někdo nehonil ego s radarem. Předjíždět kamión co jede 85 km/h devadesátkou opravdu nejde.
coze ona tam neni znacka silnice pro motorova vozidla
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Vysočany, Sulec
Čím to, že mě to nepřekvapuje?Mike píše:ano ano,
jedná se patrně o nové, velmi nebezpečné místo.
4pruhová, směrově dělená komunikace bez označení R nebo D.
onu nebezpečnost vysvětluje včerejší příomnost příslušníků PČR na samotném konci obchvatu, vybavených laserovým detektorem rychlosti.
abych i já přispěl k bezpečnosti a plynulosti provozu, musel jsem intenzivně brzdit a se mnou i další účastníci provozu na předpisových +-90kmh.
takže pozor, ať se i vy nestanete piráty silnic, alespoň ve statistikách
Nikdy jsem neviděl měření rychlosti jinde, než na těch nejpřehlednějších, nejrovnějších a nejbezpečnějších úsecích. Tyto místa vybírají policajti z toho důvodu, že "zde řidiči nejvíce překračují nejvyšší povolenou rychlost". Smyslem je tedy vybrat to nejvíce pokut, bezpečnost a plynulost nikoho nezajímá. Ostatně oni i počítají "dopravní akci" ne podle toho o kolik se snížila nehodovost, ale podle toho, kolik se vybralo pokut.
Ale to už jsme tady v tom topicu trochu OT (teda spíš já )..
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: Vysočany, Sulec
No tak co kdyby to svedli na jednu polovinu a druhou zavřeli, aspoň by se nevošoupala a taky svodidla dočasně demontovat, aby nějakej vidlák neměl nepatřičnej pocit "mámo, su na dálnici"
Re: R7 Bitozeves - Vysočany, R7 Sulec - obchvat
V letáku k obchvat Sulce stojí taková zajímavá větička:
Neví někdo, jak to dopadlo? Bude se stavět nebo nikoli?Protihlukové stěny:
počet: 1 (realizace pouze na základě kontrol-
ního měření při zkušebním provozu)
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!