I/9 obchvat Líbeznice
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Práce nepřibude ale dva měsíce to bude živit hromadu lidí, dva měsíce tam budou blikat (pronajatý?) semafory, techniku bude hlídat určitě nějaká agentura atp. Možná že prodražení nebude tak hrozný ale stejně... to se tam s tim budou mazlit takovou dobu?? To ty chlapy musej chodit domu už v půl desátý
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Obchvat + rekonstrukce silnice až k D8 ze včera:
[youtube]ynKhcyVh1hQ&hd=1[/youtube]
Povrch na tom zrekonstruovaném úseku není žádné terno, dost hrbolatý..
[youtube]ynKhcyVh1hQ&hd=1[/youtube]
Povrch na tom zrekonstruovaném úseku není žádné terno, dost hrbolatý..
Naposledy upravil(a) jannnn dne 31.7.2012 18:17:07, celkem upraveno 1 x.
Re: I/9 obchvat Líbeznice
To se ten připojovací pruh v čase 1:30 nemohl udělat aspoň o 50 metrů delší?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/9 obchvat Líbeznice
VždyŤ to je napojení v podstatě místní komunikace s provozem nula nula nic, ne? Je otázka, jestli jestli i to mimoúrovňové křížení není přehnané ...Majkii píše:To se ten připojovací pruh v čase 1:30 nemohl udělat aspoň o 50 metrů delší?
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Není přehnané. Tato komunikace se stavěla jako polovina (pravá) výhledového čtyřpruhu S24,5.
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Povrch je pohode, bohužel je cítit, kde se napojují jednotlivé úseky asfaltování.
ohledně toho rošíření na 4-pruh tomu opravdu nerozumím a nevěřím, že to někdy nastane.
Hlavně nechápu proč tedy s ohledem na ten 4 pruh neudělali širší podjezd pod silnící na Bášt.
tam se 4 pruhy nenacpou.
jinak obchvat beru jako obrovské pozitivum jizda přes Libeznici bylo utrpení, škoda že ráno je ucpanej kružák u D8, než tam stát tak radší zahnu na Bořanovice
ohledně toho rošíření na 4-pruh tomu opravdu nerozumím a nevěřím, že to někdy nastane.
Hlavně nechápu proč tedy s ohledem na ten 4 pruh neudělali širší podjezd pod silnící na Bášt.
tam se 4 pruhy nenacpou.
jinak obchvat beru jako obrovské pozitivum jizda přes Libeznici bylo utrpení, škoda že ráno je ucpanej kružák u D8, než tam stát tak radší zahnu na Bořanovice
Nerolama
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Snad už brzy dojde na dostavbu vratné větve od Mělníka na Prahu tak, aby se dal kruhák objet bez nutnosti na něj vjíždět. Je to poměrně bezproblémová akce ...nero_lama píše:jinak obchvat beru jako obrovské pozitivum jizda přes Libeznici bylo utrpení, škoda že ráno je ucpanej kružák u D8, než tam stát tak radší zahnu na Bořanovice
Re: I/9 obchvat Líbeznice
To si nějak nedokážu představit, kdysi jsem videl nové uspořádaní MuK Zdiby a bylo to dost komplikované.mapman píše:Snad už brzy dojde na dostavbu vratné větve od Mělníka na Prahu tak, aby se dal kruhák objet bez nutnosti na něj vjíždět. Je to poměrně bezproblémová akce ...nero_lama píše:jinak obchvat beru jako obrovské pozitivum jizda přes Libeznici bylo utrpení, škoda že ráno je ucpanej kružák u D8, než tam stát tak radší zahnu na Bořanovice
jediné realné/levné je podle mě přímý sjezd z D8 od prahy na i/9, který by se napojoval bez křížení. Ta betonová barikada tam je užasná. to samozřejmě nevyřeší ranní zacpu na kružáku:?
Nerolama
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Nové uspořádání MÚK Zdiby s tím nemá nic moc společného, tohle je samostatná akce, která má právě vést k odbourání kolon na kruháku. Přímý sjezd směrem na Mělník je naopak komplikovaný kvůli normám, protože před sjezdem od Prahy jsou ony benzinky a pak je ten dnešní sjezd. Nacpat mezi to novou větev by šlo jedině tehdy, kdyby se postavil kompletně nový kolektor od benzinky až za ten dnešní sjezd, tzn. není to rychlé a levné řešení, narozdíl od výše zmíněné větve.
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Souhlasím, že by brzy došlo na stavbu vratné větve od Mělníka na Prahu mi přijde dost nereálné (zářez, nové mosty na D8...). Pokud vím, tak se uvažovalo v první etapě o bypassu na kruháku pro směr Mělník -> D8 Praha a přímé rampě D8 z Prahy -> I/9 směr Mělník. přestavba podrobněji v tomto vláknunero_lama píše:To si nějak nedokážu představit, kdysi jsem videl nové uspořádaní MuK Zdiby a bylo to dost komplikované.mapman píše:Snad už brzy dojde na dostavbu vratné větve od Mělníka na Prahu tak, aby se dal kruhák objet bez nutnosti na něj vjíždět. Je to poměrně bezproblémová akce ...nero_lama píše:jinak obchvat beru jako obrovské pozitivum jizda přes Libeznici bylo utrpení, škoda že ráno je ucpanej kružák u D8, než tam stát tak radší zahnu na Bořanovice
jediné realné/levné je podle mě přímý sjezd z D8 od prahy na i/9, který by se napojoval bez křížení. Ta betonová barikada tam je užasná. to samozřejmě nevyřeší ranní zacpu na kružáku:?
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Mluvím zhruba o tomto: http://www.mapy.cz/s/4G4W - je na to zpracovaný projekt a je to poměrně jednoduchá a levná věc
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/9 obchvat Líbeznice
By-pass KO by mohl být už na jaře. Líbeznice: Obchvat neplní svou roli...
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Aktuálně se pracuje na záměru projektu na úsek D8 - Líbeznice, který má být přestavěn na 2+1.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Opravdu ? Vždyť je to teprve pár let, co byl tento úsek nově postaven. A když už, tak proč se neuvažuje rovnou o 2+2 na které je tam rezerva ? ! To se zase chytře úsprně postaví 2+1 aby se to pár let na to předělávalo na 2+2 ......
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Nebyl postaven je původní od císaře pána. Na tomto se pracuje, ne na obchvatu. https://mapy.cz/s/r40p
Bohužel, byl opuštěn čtyřpruh...
Bohužel, byl opuštěn čtyřpruh...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Aha, děkuji. A ty 2 pruhy budou předpokládám směr centrum ? Jen doufám, že se do té doby naši řidiči naučí používat pravidlo zipu. Jinak bude stejně stát fronta v pravé pruhu na odbočení na dálnici a levý zůstane volný .....
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Zatím nestudoval, ale viděl jsem, že budou 2 pruhy k D8 v úseku D8 - půlka úseku a pak jsou 2 pruhy směr Mělník.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Jen potvrzuji, že ten původní úsek silnice je skutečně historický (spletl jsem si to s obchvatem). Tady je pěkně vidět, jak naši předkové stavěli tu silnici systémem přímo "na kostel" .......
https://goo.gl/maps/f4LiWVC3ci82
https://goo.gl/maps/f4LiWVC3ci82
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/9 obchvat Líbeznice
K čemu 2+1 když je kapacitně nevyhovující a nebezpečná, nedostavěná MÚK?
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Bude to před ní stát ve 2 pruzích
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Napřed se musí postavit větev Praha - Mělník, a pak bude rozšíření na 2+1.
Byly navržen 3 varianty výškového vedení I/9. Jedna vycházela z výhledového zkapacitnění na S 24,5/100, první místní komunikace byla zaslepena, druhá podcházela podjezdem + spojka na starou, další dvě mají s MK stykové křižovatky.
A dále byly posuzovány 4 alternativy šířkového uspořádání od volné šířky 11,5 m až po 15,25 m s betonovými středovými svodidly.
Nakonec se bude realizovat varianta se stykovými křižovatkami a s volnou šířkou 13,5 m, buď bez svodidel nebo se svodidly. Se svodidly by šlo povolit 110 km/h.
Výhledově se počítá s 2+2 pruhy.
Byly navržen 3 varianty výškového vedení I/9. Jedna vycházela z výhledového zkapacitnění na S 24,5/100, první místní komunikace byla zaslepena, druhá podcházela podjezdem + spojka na starou, další dvě mají s MK stykové křižovatky.
A dále byly posuzovány 4 alternativy šířkového uspořádání od volné šířky 11,5 m až po 15,25 m s betonovými středovými svodidly.
Nakonec se bude realizovat varianta se stykovými křižovatkami a s volnou šířkou 13,5 m, buď bez svodidel nebo se svodidly. Se svodidly by šlo povolit 110 km/h.
Výhledově se počítá s 2+2 pruhy.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Nejdřív je potřeba postavit celou MUK.
Jo a diky tem stykovym krizovatkam tam budou 70 a misto tripruhu odbocovaci pruhy.
Jo a diky tem stykovym krizovatkam tam budou 70 a misto tripruhu odbocovaci pruhy.
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Ty dva pruhy budou směrem na Prahu?
Ta přímá větev D8(Praha) -> I9 (Mělník) by byla fajn a dávala by větší smysl než rozšiřovaní na 2+1.
Je nějaka situčka nákres ?
Ta přímá větev D8(Praha) -> I9 (Mělník) by byla fajn a dávala by větší smysl než rozšiřovaní na 2+1.
Je nějaka situčka nákres ?
Nerolama
Re: I/9 obchvat Líbeznice
Stavba přímé rampy D8 od Prahy směr I/9 na Mělník by měla začít cca na jaře příštího roku. Nevím jak dlouho bude stavba probíhat, ale max. 2 stavební sezóny. Co se týče úseku Zdiby - Líbeznice, tak tam by mělo být 2+1 s tím, že 2 JP budou směrem ku Praze.
Re: I/9 obchvat Líbeznice
No super alespoň ten směr od Prahy se výhledově řeší(ty betony tam jsou zlo), bohužel cesta ráno do Prahy už je definitivně pasé - kolony bud už od celní správy(za Zdibama protože řidiči neumí zipovat) nebo od kružáku u hospody:(
a to spoustu aut jezdí přes Bořanovice(tam musí mít radost) a Březiněves
http://www.bezinfarktu.cz/
Bohužel ani kdyby se udělala celá MUK Zdiby dle návrhu tak směr do Prahy bude mrtvý protože Ústecká a Cínovecká to prostě neutáhnou - zvláště po povedené rekonstrukci ústecké která za se zúžila na jeden pruh - v těch polích to prostě bylo potřeba "
https://mapy.cz/letecka?x=14.4514276&y=50.1563126&z=18
a to spoustu aut jezdí přes Bořanovice(tam musí mít radost) a Březiněves
http://www.bezinfarktu.cz/
Bohužel ani kdyby se udělala celá MUK Zdiby dle návrhu tak směr do Prahy bude mrtvý protože Ústecká a Cínovecká to prostě neutáhnou - zvláště po povedené rekonstrukci ústecké která za se zúžila na jeden pruh - v těch polích to prostě bylo potřeba "
https://mapy.cz/letecka?x=14.4514276&y=50.1563126&z=18
Nerolama