Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
V tomhle mraze pupěna asi nebude příliš fungovat. Dal bych tam okap.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Pu pěna se na to nepoužívá. Mezi vnější hydroizolaci a beton bývá natažen systém perforovaných hadiček, který je vyústěn do tunelu. Když se izolace trhne a teče, tak se příslušná hadička pumpuje injektážní směsí co to jde ve snaze díru zacelit.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Překvapuje mě, že je za výjezdem ze Strahovského tunelu směrem do Blanky v pravém průběžném pruhu stále na vozovce směrová šipka vpravo (V9a). Je to docela matoucí.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
dnes jsem si všiml, že na ceduli je šipka rovně nad pravým pruhem zakryta modrým flastrem, sice netrefili odstín, ale mnohem lepší než škrtnutí oranžovou páskoukasme píše:BUSpruh na Strakonické...
viz http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 25#p120225
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Dnes som sa previezol nakladiakom (do12t) cez tunel mapa, jednym slovom, super. U mna iba skoda tej MPR 70, tunel o 11:30 prazdny.
Az tak sa nevyznam v tejto teme, ale zdalo sa mi, ze idem v kuse jednym tunelom, ale oznacene to je ako komplex viac tunelov, preco?
Az tak sa nevyznam v tejto teme, ale zdalo sa mi, ze idem v kuse jednym tunelom, ale oznacene to je ako komplex viac tunelov, preco?
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Mezi nimi byly použity jiné technologie (razící a hloubená) a jsou rozděleny múk. Každý ten samotný kus (od múk k múk) je pojmenován podle místa kudy prochází.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Důvod bych viděl hlavně v tom, že se tak dá přesněji informovat, v jaké části tunelu se co děje (uzavírka apod)....tzn místo "Tunel Blanka mezi MÚK U Vorlíků a MÚK Trója" se použije "Bubenečský tunel"...
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
opravená cedule před BUSpruhem na Strakonické... k dokonalosti chybí už jen krůček
- Přílohy
-
- Barrandak-160207.jpg (47.21 KiB) Zobrazeno 8360 x
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
A udělat tam cyklostezku.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Divím se, že tam není, není to v rozporu s tím, že na každé opravovanéúpřeznačené komunikaci má být cyklostezka?
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Ty dvě souběžný nejspíš stačí.
Království a půl princezny za 511.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Zajímavý je, že tenhle týden je Strakonická volně průjezdná do Blanky i na most do Braníka. Tak jsem pátral kde maji prázdniny, a maj je ve dvou největších extrateritoriálních noclehárnách, okres Kladno a okres Kolín
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Se mi nezdá, že by cestující zrovna z těchto dvou okresů používali Strakonickou.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Tak z Kladna používají okruh D0 a Barrandovskou radiálu. Je možné, že díky tomu může být slabší provoz na mostě a tím plynulejší nájezd na most ze Strakokonické.
Každopádně leden a únor má o pár procent nižší provoz každoročně a je to i v grafech statistiky tsk.
Každopádně leden a únor má o pár procent nižší provoz každoročně a je to i v grafech statistiky tsk.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
16.03.2016 09:02
Zásahy | Hlavní město Praha
V Praze byl uzavřen tunelový komplex Blanka. Dle dostupných informací došlo k požáru v technologickém prostoru tunelu.
http://www.pozary.cz/clanek/132094-v-pr ... ostupnych/
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
tak podle zpi a info na http://dic.tsk-praha.cz/ to vypadá, že už se jezdí...
dovolil jsem si nasbírat pár obrázků...
dovolil jsem si nasbírat pár obrázků...
- Přílohy
-
- mo-160316-0900.jpg (320.08 KiB) Zobrazeno 7621 x
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Zvířený prach spustil poplach v Blance a obousměrně ji uzavřel
16. března 2016 9:55
Provoz v tunelovém komplexu Blanka ve středu ráno na několik desítek minut zastavil poplach, který spustilo zvíření prachu při betonáži. Před jednotlivými tunely se tvořily kolony.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/poplach-v-blance- ... zpravy_nub
Blanka se uzavřela krátce před devátou hodinou.
„Víme jen, že vyvstal zatím blíže nespecifikovaný stav řídícího systému, který způsobil automatické obousměrné uzavření tunelového komplexu Blanka,“ popsal pro iDNES.cz policejní mluvčí Tomáš Hulan.
Podle mluvčí hasičů Pavlíny Adamcové za spuštění automatického uzavření může zvíření prachu při betonáži. To aktivovalo elektronický požární systém. U jednotlivých tunelů se proto následně spustily závory.
Provoz byl obnoven v 9 hodin 40 minut.
Autor: bun
Zdroj: http://praha.idnes.cz/poplach-v-blance- ... zpravy_nub
Blanku uzavřel planý poplach
Provoz v pražském tunelu Blanka byl ve středu ráno asi na 45 minut přerušen kvůli technické závadě, která pravděpodobně zapříčinila spuštění planého požárního poplachu. Technici zjišťují, co bylo její příčinou.
Dnes 9:32 - Praha
(Aktualizováno: 10:09 )
http://www.novinky.cz/domaci/397770-bla ... plach.html
Policie dostala zprávu o automatickém uzavření tunelu v 8:52. „Bylo nám nahlášeno, že jde o závadu na řídicím systému,“ uvedl mluvčí policie Tomáš Hulan.
Server dopravních informací informoval, že jde o požár v technologickém prostoru. Hasiči ale ze stanice nevyjeli.
„Čidlo elektronického požárního systému vyvolalo poplach, byl ale planý a žádní hasiči do tunelu nevyjeli. Mohlo dojít ke zvíření prachu nebo jiné závadě,“ řekla Novinkám mluvčí hasičů Pavlína Adamcová.
Čidlo zareagovalo na prach
Odpovědný zaměstnanec z magistrátu ČTK řekl, že příčinou uzavření byl prach ze stavebních prací, na který správně zareagovalo čidlo. Na základě toho byl tunel automaticky uzavřen. Náměstek pražské primátorky Petr Dolínek (ČSSD) ČTK sdělil, že "došlo k poruše čidel".
Provoz v tunelu byl obnoven krátce po půl desáté.
Tunelovým komplexem denně projede 60 000 vozů. Celý tunelový komplex se skládá ze tří na sebe plynule navazujících tunelů - Brusnice, Dejvice a Královská obora. Kde přesně požár vznikl, není jasné.
Je součástí severozápadního úseku Městského okruhu, jehož celková délka je 6382 metrů. Trojice tunelů měří celkem 5,5 kilometru, součástí je nejdelší souvislý ražený tunel v České republice, který je dlouhý 2,23 kilometru.
Novinky
16. března 2016 9:55
Provoz v tunelovém komplexu Blanka ve středu ráno na několik desítek minut zastavil poplach, který spustilo zvíření prachu při betonáži. Před jednotlivými tunely se tvořily kolony.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/poplach-v-blance- ... zpravy_nub
Blanka se uzavřela krátce před devátou hodinou.
„Víme jen, že vyvstal zatím blíže nespecifikovaný stav řídícího systému, který způsobil automatické obousměrné uzavření tunelového komplexu Blanka,“ popsal pro iDNES.cz policejní mluvčí Tomáš Hulan.
Podle mluvčí hasičů Pavlíny Adamcové za spuštění automatického uzavření může zvíření prachu při betonáži. To aktivovalo elektronický požární systém. U jednotlivých tunelů se proto následně spustily závory.
Provoz byl obnoven v 9 hodin 40 minut.
Autor: bun
Zdroj: http://praha.idnes.cz/poplach-v-blance- ... zpravy_nub
Blanku uzavřel planý poplach
Provoz v pražském tunelu Blanka byl ve středu ráno asi na 45 minut přerušen kvůli technické závadě, která pravděpodobně zapříčinila spuštění planého požárního poplachu. Technici zjišťují, co bylo její příčinou.
Dnes 9:32 - Praha
(Aktualizováno: 10:09 )
http://www.novinky.cz/domaci/397770-bla ... plach.html
Policie dostala zprávu o automatickém uzavření tunelu v 8:52. „Bylo nám nahlášeno, že jde o závadu na řídicím systému,“ uvedl mluvčí policie Tomáš Hulan.
Server dopravních informací informoval, že jde o požár v technologickém prostoru. Hasiči ale ze stanice nevyjeli.
„Čidlo elektronického požárního systému vyvolalo poplach, byl ale planý a žádní hasiči do tunelu nevyjeli. Mohlo dojít ke zvíření prachu nebo jiné závadě,“ řekla Novinkám mluvčí hasičů Pavlína Adamcová.
Čidlo zareagovalo na prach
Odpovědný zaměstnanec z magistrátu ČTK řekl, že příčinou uzavření byl prach ze stavebních prací, na který správně zareagovalo čidlo. Na základě toho byl tunel automaticky uzavřen. Náměstek pražské primátorky Petr Dolínek (ČSSD) ČTK sdělil, že "došlo k poruše čidel".
Provoz v tunelu byl obnoven krátce po půl desáté.
Tunelovým komplexem denně projede 60 000 vozů. Celý tunelový komplex se skládá ze tří na sebe plynule navazujících tunelů - Brusnice, Dejvice a Královská obora. Kde přesně požár vznikl, není jasné.
Je součástí severozápadního úseku Městského okruhu, jehož celková délka je 6382 metrů. Trojice tunelů měří celkem 5,5 kilometru, součástí je nejdelší souvislý ražený tunel v České republice, který je dlouhý 2,23 kilometru.
Novinky
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Zvíření prachu při betonáži? Betonují suchým betonem? Anebo se ozvaly mokré kabely?
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
A KDE a CO se betonuje ?
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Vše posléze vysvětlil mluvčí Inženýringu dopravních staveb (IDS), jedna z firem, která dozoruje tunel Blanka, Pavel Kočiš.
„Zedníci Metrostavu brousili drážku v tunelové propojce a tím porušili technologický postup, drážka nebyla dostatečně zalitá vodou. Prostor se zaprášil a to spustilo alarm,“ popsal Kočiš.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/poplach-v-blance- ... zpravy_nub
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Dneska jsem si zase po ránu projel Blanku a Povltavskou oběma směry (Stejně jako minulé pondělí) a mám pár praktických postřehů:
1) Na konci SMV za výjezdem z Blanky (skoro u mostu Barikádníků) se pravidelně pomáhá a chrání, dneska mě asi zachránil červený Seat, který mě trochu zbrzdil a odstínil.
2) Povltavská se cca po 7:30 směrem k Blance docela ucpává (v 7:15 jsem to ještě prosvištěl, v 7:45 jsem už viděl protisměr místy i stát...).
3) Možná to souvisí i s rekonstrukcí na Sokolovské, která docela slušně ucpává Libeň. Na Balabence ovšem semafory nijak nezohledňují dost výrazné změny hlavních toků a zejména směr od Blanky vyžaduje pevné nervy. Minulý týden jsem to ještě chápal jako nový stav, dneska už bych čekal nějaké přizpůsobení.
1) Na konci SMV za výjezdem z Blanky (skoro u mostu Barikádníků) se pravidelně pomáhá a chrání, dneska mě asi zachránil červený Seat, který mě trochu zbrzdil a odstínil.
2) Povltavská se cca po 7:30 směrem k Blance docela ucpává (v 7:15 jsem to ještě prosvištěl, v 7:45 jsem už viděl protisměr místy i stát...).
3) Možná to souvisí i s rekonstrukcí na Sokolovské, která docela slušně ucpává Libeň. Na Balabence ovšem semafory nijak nezohledňují dost výrazné změny hlavních toků a zejména směr od Blanky vyžaduje pevné nervy. Minulý týden jsem to ještě chápal jako nový stav, dneska už bych čekal nějaké přizpůsobení.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Souhlas. Na Balabence není vůbec zohledněna Blanka. Na křížení se Sokolovskou projede tak 5 aut v každém pruhu. Možná to kazí I preference tramvají. Přitom se to dalo vše vyřešit sjezdovou rampou Spojovací - Sokolovská , co už tu spousta z vás kreslila.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Půl roku zkušebního provozu
19.3.2016
183 dnů zkušebního provozu
14200000 vozidel celkem
173 zastavení vozidla v tunelu
3 dopravní nehody se zraněním
První milion vozidel 3.10.2015
Prvních 10 mil. vozidel 28.1.2016
Maximální denní intenzita 76.2 tis. (Brusnický tunel 19.2.2016)
Minimální denní intenzita 21 tis. (Bubenečský tunel 1.1.2016)
Další data na http://www.tunelblanka.info/pul-roku-zk ... o-provozu/
19.3.2016
183 dnů zkušebního provozu
14200000 vozidel celkem
173 zastavení vozidla v tunelu
3 dopravní nehody se zraněním
První milion vozidel 3.10.2015
Prvních 10 mil. vozidel 28.1.2016
Maximální denní intenzita 76.2 tis. (Brusnický tunel 19.2.2016)
Minimální denní intenzita 21 tis. (Bubenečský tunel 1.1.2016)
Další data na http://www.tunelblanka.info/pul-roku-zk ... o-provozu/
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Tunely jsou naprosto bezpečné, pokud se staly jen 3 nehody se zraněním. Mohli by zvýšit rychlost na základě těchto výsledků.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)