Dne 20.1 se odevzdal do provozu 1. úsek na Wekiva Parkway. Úsek má délku 3 míle (5 km). Wekiva Parkway bude tvořit severní polovinu západního bypassu Orlanda, přičemž bude součástí State Road 429, což bude celý západní bypass Orlanda. Nový úsek jde od County Road 435 na State Road 46 blízko Mount Plymouth. Prozatím není napojen na další dálnice.
Dne 13.11.2014 se odevzdal do provozu 2,5 míle dlouhý úsek ve formě freeway na předměstí Pinellas County. Jedná se o US 19 a úsek jde od Whitney Road po State Road 60. Úsek má plné 4 pruhy, ale do budoucna se počítá se 6 pruhy. Nyní je v tomto prostoru 12 mil dlouhý tah US 19. Více informací: http://www.tbo.com/pinellas-county/us-1 ... -20141114/ .
Dne 30.4. se odevzdala do provozu nová placená komunikace. Jedná se o "super-two toll road" s 2 MÚK v Poinciana. Celková délka je cca. 14,5 km, přičemž je zde i dominantní objekt 1,6 km dlouhý most. Nový tah jde od US 17/92 směrem na Cypress Parkway.
Do provozu se dne 11.6. dostalo 2 mílové prodloužení (3,2 km) State Road 9B, tedy budoucí Interstate 795 v Jacksonville. Nový úsek spojuje US 1 a I-95.
Guvernér Scott Kicks odstartoval největší dopravně-infrastrukturní projekt na SZ Floridy: Stát Florida investuje 398,5 mil. USD na výstavbu nového mostu se 4 pruhy, který bude hotový v roce 2019 a následně se bude moct zdemolovat stávající most a následně se dobuduje druhý most v roce 2020. Nový most bude tedy tvořen dvěma paralelnímy strukturami, kde každá bude mít prostor pro 3 jízdní pruhy a další pro ostatní účastníky provozu. Stavbu zhotoví americká Skanska a zaměstná se tady 500 lidí. Nový most přinese dalších více jak 4.000 nových pracovních míst. Více informací: http://www.flgov.com/2017/06/26/gov-sco ... a-history/ .
Miami realizuje projekt za 500 mil. USD na ochranu před zvedající se hladinou
*nejvíce peněz se vynaloží na vyzdvižení 160 km silnic nebo na výstavbu ochranných zdí *další peníze směrují na nové odčerpávací systémy
Miami Beach je nejvíce ohrožené město v USA v rámci stoupání hladiny světových oceánů. Projekt za 0,5 mld. USD je de facto dobudováním systémů odčerpání vody, vytvořením kanálů, lepšího systému odvodnění silnic po jejich zaplavování při nepřiznívem počasí (k zatápení dochází i při větších vlnách), výstavba opěrných zdí a nových stěn s cílem chránit půdu pod samotnými tělesy silnic. Silniční systém je nevyhnutní ochránit, protože jinak dojde k znehodnocení a k znepřístupnění nehnutelností. Jak až dlouho bude udržitelné takto investovat ve stávající situaci nikdo nedovede říct. Faktem je, že Miami Beach je již až příliš často zaplavované a něco se s tím musí dělat. Mnoho odborníků bije na poplach pro příliš malý rozsah prací jak prací tak v rámci celkové plochy, která je nepostačující. Na druhou stranu demolace budov a přesun lidí jinam by bylo mnohem nákladnější.
Příloha:
Poznámka: Brickell, downtown Miami Florida, hezký slunečný den, 10/2016 miami-tidal-flood-2017.jpg [ 96.96 KiB | Zobrazeno 15063 krát ]
Růst hladiny se v této oblasti za posledních 10 let velmi zrychlil. Před rokem 2006 to bylo 3mm za rok, po roce 2006 je to již 9mm ročně. Většina Miami je již jen asi 5m nad hladinou moře. Málokde se nacházejí podzemní garáže pro vysokou hladinu spodních vod. Jako první bude pravděpodobně zatopená oblast Biscayne Bay, která je prakticky na úrovni hladiny oceánů. Jsou již simulace co se stane až se zvedne hladina o další stopy: 1, 2 i 3. Před 100 lety tady byl jen písek, bažiny a mangrovníkové lesy. Z čeho a jak se zaplatí další práce není prozatím vůbec jasné.
Na stát Florida směruje hurikán Irma (již kategorie 5), nyní pustoší Antiguu a Barbudu rychlostí 295 km/h. Florida vyhlásila stav nouze a zahájila preventivní evakuaci. Hurikán tady má přijít o víkendu.
Dálnice jsou přeplněné, ale slouží účelům. Objevuje se nedostatek paliva, ale i to se řeší. Florida na rozdíl od Texasu nenechává nic na náhodu a poslední dny využívá naplno k přípravám na ochranu majetku a minimalizaci škod a ztrátách na životech.
Dá se dohledat v google, později třeba až to zapadne do zapomenutí, já teď nemám ani více času se všemu věnovat.
aktualizace: 7 mil. lidí dostalo příkaz k evakuacím, z měst jako Miami jsou města duchů, Irma má na šířku 560 km a půjde z jihu severně. Polovina státu má výstrahy i pro tornáda. Již nyní je Downtown Miami pod vodou a 1,5 mil. obyvatel Floridy je bez proudu. Irma po cestě Karibikem zpomalila, ale je na úrovni 4.
Naposledy upravil Diaľničiar dne 10.9.2017 18:25:42, celkově upraveno 3
aktualizace stavu
6.9.2017 19:32:57
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 14798 Bydliště: EU
Re: Florida
Salini Impregilo with Lane wins a $134.6m contract to build a new highway section in Florida
Salini Impregilo’s U.S. subsidiary, The Lane Construction Corporation, has won a $134.6 million contract to build a section of Suncoast Parkway 2, a new highway leading north of Tampa, Florida.
Dne 31.3. se odevzdal do provozu 8 km dlouhý úsek na Wekiva Parkway (State Road 429) nedaleko města Orlando mezi Kelly Park Road a Mount Plymouth Road.
Místní ministerstvo dopravy zveřejnilo dispozice nahrazení starého rozpětí mostu Howard Frankland Bridge na I-275 nedaleko Tampa. Nejde jen o nahrazení mostu, ale i o celkové rozšíření kapacity přidáním expresních jízdních pruhů na I-275. Náhrada se odhaduje na 814 mil. USD. Více informací: https://www.bizjournals.com/tampabay/ne ... f-the.html .
V Miami se uskuteční redesign dálnic Interstate. Ve spolupráci Florida Department of Transportation a Miami-Dade Expressway Authority se vypracoval projekt v nákladech 802 mil. USD, který upraví I-395. Projekt obnáší I-395/SR 836/I-95.
The work will be carried out between State Road (SR) 836 beginning at NW 17 Avenue and continuing through the SR 836/I-395/I-95 (Midtown) Interchange to the MacArthur Causeway Bridge. Meanwhile the limits on I-95 are from NW 8 Street to NW 29 Street.
Projekt se má ukončit v 3.Q 2023 a to včetně mostních spojení. Přinese vylepšení dopravních toků, bezpečnosti silničního provozu a umožní lepší propojení a napojení na jednotlivé úseky. Pocítí to jak místní obyvatelstvo tak turisti, kteří sem přicházejí. Zásadně se zvýší i kapacita tahů.
Stavební práce na Selmon Expressway probíhají dle plánu a v letošním roce by se do provozu mohlo dostat nové spojení mezi Lee Roy Selmon Expressway a Dale Mabry Highway a Gandy Bridge. Jde o 3 km prodloužení L.R. Selmon Expressway v nákladech 230 mil. USD. Nová spojnice bude zpoplatněná, čímž se má zaplatit realizace tohoto vyvýšeného úseku. Tomu odpovídají náklady a taky to, co to obnáší: 744 přefabrikovaných betonových segmentů, každý vážící 65t. Vyvýšená sekce je vysoká 9m a je na 55 sloupech. Očekává se, že za den po ní projede 100 tis vozidel, což zredukuje dopravní kongesci na stávající trase v území Tampa Bay.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru