A proč bude probíhat "mnoho let"? Jede podle poslední verze zákona (nebo ne?) a plánovala se realizace 2018-2020. jak s tímto harmonogramem souvisí nutnost staré EIA předělávat?hh píše:No to ano (a možná ještě mnoho let probíhat bude), ale toto se mohlo reálně 2017 dělat
1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Už jen podle tohoto. Oznámení EIA zveřejněno 17. 12. 2014. Závěry zjišťovacího řízení zveřejnění nezvykle pozdě 21. 4. 2015. Rok uběhl a nic se neudálo. Pokud nebude dokumentace EIA vrácena k přepracování, bude následovat zpracování posudku 3 měsíce, pokud budou k němu připomínky bude veřejné projednání - 1 měsíc a následně pak stanovisko.
Takhle se příští rok mohla opravit vozovka včetně provizorního rozšíření do SDP pro vedení dopravy ve 2+2 pruzích. Ale kvůli nesouhlasu MŽP nelze. A 2+1 je sebevražda, stejně tak i následné vybourání provizorního rozšíření.
Takhle se příští rok mohla opravit vozovka včetně provizorního rozšíření do SDP pro vedení dopravy ve 2+2 pruzích. Ale kvůli nesouhlasu MŽP nelze. A 2+1 je sebevražda, stejně tak i následné vybourání provizorního rozšíření.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Absurdní je vůbec potřeba dělat EIA, dálnice tam je a provoz se výrazněj nezvýší, šířka tý dálnice je daná. Je to jasná ukázka přebujelý byrokracie.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Držíme se formálnosti zákona, a to nejen ve správních řízení ale všude. Materiální aspekt nikoho nezajímá, bohužel.
Doufám, že na úseku provedou aspoň jemné frézování vozovky.
Doufám, že na úseku provedou aspoň jemné frézování vozovky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
mám-li být upřímný, tak loni jsme zažili a letos opět zažíváme "rozšíření" na 510
kolony, kolony, kolony
nasraní řidiči a kolabující půlka okruhu
a na 510 jsou naljnovány co ?
no 2 pruhy
než tohle, tak ať se radši na D11 vykašlou a udělaj radost zas někde na moravě
kolony, kolony, kolony
nasraní řidiči a kolabující půlka okruhu
a na 510 jsou naljnovány co ?
no 2 pruhy
než tohle, tak ať se radši na D11 vykašlou a udělaj radost zas někde na moravě
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak ta poslední věta, respektive 2.1/2 mě fakt rozesmála....
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ale ta akce přeci primárně sleduje odstranění vozovky v havarijním stavu! Předčasné zpevnění středu je vedlejší věc. Pokud se to neudělá, budete tam brzy stát v jednom pruhu stejně jako na Praha-Brno při neustálých výměnách jednotlivých desek. Pokud se někdo domnívá, že tu 8 let budeme moci čekat, až se postaví PHS, DÚN atd. a pak se laskavě bude moci udělat nový tišší povrch, tak se plete! Ten povrch je z roku 1984!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
tady opravdu není na co čekat, čím dříve, tím lépe, tady EIA působí víc škody než užitku ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Kde má ta "nová" EIA větší užitek než škodu ? Jsem cynik - řekl bych nikde...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
kote: myslel jsem to tak, že na nových stavbách nová EIA zajistí pokračování čerpání OPD II a dalších operačních programů, pokud bychom totiž nezavedli novou EIA, tak nám EU zastaví čerpání, takže ta "zlá" EIA k něčemu bude dobrá ... ale tady se o dotaci nejedná a tak blokuje řidičům jízdu po novém povrchu a větší kapacitu ... takže tady je to prostě dvojí zlo
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Když už jsme u té "EIA".... Tak zlí jazykové tvrdí (a já tomu vcelku věřím), že EU obstrukce s neudělenou výjimkou na "starou EIA" a povinnost nové EIA při profinacování z OPD, je odplata Brusele České republice za nedostatečnou "solidárnost s Evropskou myšlenkou a politikou Evropské komise".
Okolní státy onu výjimku dostaly, ČR ne. Bez udání důvodu. Loni touto dobou vykřikovali esa typu Martin Schulz (předseda europarlamentu), že za odmítání povinných kvót na migranty z třetího světa přijde Česká republika o dotace. Sice to pak utichlo - ono taky formálně je nelze odebrat, ale jde nastavit podmínky tak, aby se to nedalo vyčerpat.
Ale jinak souhlas s Kotem, nevím o jediném případu, kdy "nová EIA" dala větší užitek....
Sorry za OT a za zanášení politiky do této diskuze, ale ono docela souvisí s výstavbou dopravní infrastruktury.
Okolní státy onu výjimku dostaly, ČR ne. Bez udání důvodu. Loni touto dobou vykřikovali esa typu Martin Schulz (předseda europarlamentu), že za odmítání povinných kvót na migranty z třetího světa přijde Česká republika o dotace. Sice to pak utichlo - ono taky formálně je nelze odebrat, ale jde nastavit podmínky tak, aby se to nedalo vyčerpat.
Ale jinak souhlas s Kotem, nevím o jediném případu, kdy "nová EIA" dala větší užitek....
Sorry za OT a za zanášení politiky do této diskuze, ale ono docela souvisí s výstavbou dopravní infrastruktury.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Okolní státy to ovšem neschválily tak pozdě jako my, takže případné sporné úseky mohly klidně zvládnout i znovu posoudit.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
ČR výjimku nedostala proto, že o ní včas nepožádala. Nesoulad české legislativy se směrnicí EU řešila až poté, co EU kvůli tomu zahájila řízení. Šlendrián je to tedy především na straně našich odpovědných legislativců a zákonodárců.Michal R píše:Když už jsme u té "EIA".... Tak zlí jazykové tvrdí (a já tomu vcelku věřím), že EU obstrukce s neudělenou výjimkou na "starou EIA" a povinnost nové EIA při profinacování z OPD, je odplata Brusele České republice za nedostatečnou "solidárnost s Evropskou myšlenkou a politikou Evropské komise".
Okolní státy onu výjimku dostaly, ČR ne. Bez udání důvodu. Loni touto dobou vykřikovali esa typu Martin Schulz (předseda europarlamentu), že za odmítání povinných kvót na migranty z třetího světa přijde Česká republika o dotace. Sice to pak utichlo - ono taky formálně je nelze odebrat, ale jde nastavit podmínky tak, aby se to nedalo vyčerpat.
Ale jinak souhlas s Kotem, nevím o jediném případu, kdy "nová EIA" dala větší užitek....
Sorry za OT a za zanášení politiky do této diskuze, ale ono docela souvisí s výstavbou dopravní infrastruktury.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
MichalR dle svého zyvku svádí neschopnost na straně našich politiků a úředníků. tu na ekology, tu na EU, jen ne přiznat vlastní chybu .....
Ač se současnou EU hrubě nesouhlasím a jakékoliv vyhrožování sankcemi vůči ČR považuji za nehorazné, tak tohle z 99 pct není tento případ. Tohle je čirá dlouhodobá neschopnost na straně našich úřadů.
Ač se současnou EU hrubě nesouhlasím a jakékoliv vyhrožování sankcemi vůči ČR považuji za nehorazné, tak tohle z 99 pct není tento případ. Tohle je čirá dlouhodobá neschopnost na straně našich úřadů.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
to mr FE: Pokud se Michal R. "mračí" na naše úřednictvo, plně ho chápu. Jestliže někdo pracuje "na sebe", tím myslím jak firmu, tak živnostníka, tak se MUSÍ ohánět víc než úředník, kterému jde plat, ať pracuje na doraz, nebo napůl plynu. Myslím si, že nám všem tady na fóru by se líbil velmi dobře placený úředník, který by zase zvládl nadstandartně svoji práci a zkrátil by svým úsilím sakra dlouhé termíny od vyjádření k jinému "papíru"... Není to sci-fi, protože pro "naší" firmu máme přesně takového chlapa, který který přesně tohle dělá. ( včetně velké či "malé" EIA, změny územek atd.) Ale jeho plat odpovídá nasazení. Má tzv. cílové prémie.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pokud vím, tak Polsko též nepožádalo včas, ale následně se podařilo výjimku prosadit. Ale to bylo ještě "Tuskovo" Polsko, že... Ale jinak souhlas, je to hlavně šlendryán tuzemských legislativců.Jarda Š. píše:ČR výjimku nedostala proto, že o ní včas nepožádala. Nesoulad české legislativy se směrnicí EU řešila až poté, co EU kvůli tomu zahájila řízení. Šlendrián je to tedy především na straně našich odpovědných legislativců a zákonodárců.Michal R píše:Když už jsme u té "EIA".... Tak zlí jazykové tvrdí (a já tomu vcelku věřím), že EU obstrukce s neudělenou výjimkou na "starou EIA" a povinnost nové EIA při profinacování z OPD, je odplata Brusele České republice za nedostatečnou "solidárnost s Evropskou myšlenkou a politikou Evropské komise".
Okolní státy onu výjimku dostaly, ČR ne. Bez udání důvodu. Loni touto dobou vykřikovali esa typu Martin Schulz (předseda europarlamentu), že za odmítání povinných kvót na migranty z třetího světa přijde Česká republika o dotace. Sice to pak utichlo - ono taky formálně je nelze odebrat, ale jde nastavit podmínky tak, aby se to nedalo vyčerpat.
Ale jinak souhlas s Kotem, nevím o jediném případu, kdy "nová EIA" dala větší užitek....
Sorry za OT a za zanášení politiky do této diskuze, ale ono docela souvisí s výstavbou dopravní infrastruktury.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
a jak se to opraví ?hh píše:Ale ta akce přeci primárně sleduje odstranění vozovky v havarijním stavu!
... Pokud se to neudělá, budete tam brzy stát v jednom pruhu stejně jako na Praha-Brno při neustálých výměnách jednotlivých desek.
stejně jako Sadská - Poděbrady ?
tedy že teď budeme rok jezdit po půlce, aby "se to opravilo"
pak rok po druhé půlce než se opraví ta první
a za dva-tři roky zase, protože tam bude nějaká ta alkalická reakce a ....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak v aktuálním rozpočtu/výhledu SFDI na 2017-2019 není takto akce vůbec zařazena... Což asi není problém změnit, ale o něčem to vypovídá...
Narozdíl od MÚK Beranky, byť v zásobníku ("Potenciální projekty s předpokladem zahájení 2018+").
Narozdíl od MÚK Beranky, byť v zásobníku ("Potenciální projekty s předpokladem zahájení 2018+").
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Opravy jsou pod položkou "opravy dálnic".
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 11.11.2015 21:31:00
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Už aby to bylo, provoz v místě je již dost hustý.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To sice ano, ale bez návazných úprav MÚK v napojení na SOKP a dostavbě minimálně stavby 511 to ničemu nepomůže, spíš naopak. Dnes se na SOKP tvoří kolony při příjezdu vozů 2 pruhy.
Pokud je tam pustíte "komfortně" pruhy 3, dojde na variantu "parkoviště".
Obecně totiž platí, že pomalý hustý proud vozidel po užší silnici je na průjezd efektivnější, než kapacitní komunikace a na ní "špunt".
Pokud je tam pustíte "komfortně" pruhy 3, dojde na variantu "parkoviště".
Obecně totiž platí, že pomalý hustý proud vozidel po užší silnici je na průjezd efektivnější, než kapacitní komunikace a na ní "špunt".
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nic nebrání tomu, aby se rozšířilo, ale zůstaly prozatím namalované jen 2 pruhy ku Praze. Podobně jako na 510. Postupně se to tak salámově připraví a nakonec přemaluje, až nebude riziko ucpání.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jsem jednoznačně proti tomuto postupu. Rozšíření má přinést komfort kapacitnější silnice a za něj zaplatíme snížením komfortu jízdy odstraněním porostů ve středovém pásu. Pokud tam po rekonstrukci namalujete 2 pruhy, výsledek bude mít z obou variant pouze ta negativa.P_V píše:Nic nebrání tomu, aby se rozšířilo, ale zůstaly prozatím namalované jen 2 pruhy ku Praze. Podobně jako na 510. Postupně se to tak salámově připraví a nakonec přemaluje, až nebude riziko ucpání.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No já klidně beru zelené plácačky místo keřů. Ovšem bez 511 a přestavby múk s D0 to opravdu nedává smysl. Leda že by byl součástí tunel v místech toho zářezu do Horních Počernic, to jediné by podle měl byl dobrý důvod pro realizaci i bez výše uvedených dvou staveb.