ot - ta anglictina neni uplne blbe, da se pochopit o co jde, ale jsou tam otrocky prekladane vyrazy, spatne slovosled, blbe cleny. dokument na tehle urovni by tohle mit nemel, pusobime jak nejaky primitivove z balkanu.martini píše: Ve výše odkazované novince je uveřejněna ta slíbená prezentace ke kulatému stolu
PPP na D4 - výstavba
Re: PPP na D4
Re: PPP na D4
Václave, obávám se, že i na Balkáně hooodně ubylo primitivů. Bohužel pro nás...
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: PPP na D4
To aby se MD začalo stejně rychle a starostlivě starat i o novou EIA pro I/20 před Č. Budějovicemi a severní spojku v ČB. Pokud by se jim totiž podařilo PPP spustit, a tzn. D4 rychle dostavět, bude to mít největší dopad právě v Českých Budějovicích a jejich okolí.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: PPP na D4
Bohužel než se dostaví D4 to uplyne ještě sakra hodně vody pod Strakovou akademií...
Re: PPP na D4
Nemá někdo zprávu, zda ministerstvo již vypsalo soutěž na firmu která pomůže s přípravou PPP? dle článků to měly vypsat v říjnu
Re: PPP na D4
Stát křísí plán na první soukromou dálnici v Česku, opět hledá poradce
http://ekonomika.idnes.cz/dalnice-d4-pr ... oprava_suj
otevírání obálek je 15.2.2017
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... f?id=82217
http://ekonomika.idnes.cz/dalnice-d4-pr ... oprava_suj
otevírání obálek je 15.2.2017
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... f?id=82217
Re: PPP na D4
Obávám se, že snaha o PPP na D4 zvítězí nad zdravým rozumem, takže křižovatka v Letech půjde do háje a ještě léta letoucí nebude, byť skoro nic nestojí a má všechna povolení... Ale určitě tam není nějaké riziko propadnutí stavebního povolení či problémy s vyvlastněním, že si stát tuto nestoudnou liknavost může dovolit...?
Re: PPP na D4
Problém s propadnutím rozhodnutí o vyvlastněním byl vyřešen přeložkou VN vedení.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: PPP na D4
Nejhorší je, že není co stavět a peníze evidentně jsou, tak proč to prostě nepostaví normálně?
Re: PPP na D4
Ach jo. Ať si na PPP vyberou něco co je ještě hodně daleko a ne to co se dá stavět hned.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: PPP na D4
Protože na PPP na D4 chtějí PPP odzkoušet, aby se, až nebudou peníze z EU, mohla výstavba formou PPP financovat. Může se nám to nelíbit, ale je to logické, že PPP jde odzkoušet jen na něčem, co už je poměrně dobře připravené. Do výstavby nepřipravené dálnice by nějaký investor šel jen těžko.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: PPP na D4
Ministerstvo dopravy vypsalo novou soutěž na poradce pro výstavbu D4 formou PPP projektu
Obsažené časové odhady*:
Zdrojem článku je prý MD ČR, na jeho stránkách jsem ale v sekci "Média" danou zprávu nenašel.
Obsažené časové odhady*:
- 15. únor 2017: podání nabídek (poradci)
- léto 2017: zahájení kvalifikačního kola samotného výběrového řízení na koncesionáře
- konec 2018: uzavření koncesionářské smlouvy
- první polovina 2019: zahájení stavby většiny úseků
Zdrojem článku je prý MD ČR, na jeho stránkách jsem ale v sekci "Média" danou zprávu nenašel.
Re: PPP na D4
To jsem zvědav, jestli budou všechny úseky připravené včetně SP, anebo to bude už 4. blamáž jako ty předešlé PPP.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: PPP na D4
Super. Takže máme přebytek státního rozpočtu 65 miliard. Ale stavební úsek za 500 milionů, který má už dva roky stavební povolení, nepostavíme. Budeme totiž ještě několik let zkoušet, jestli to nepůjde formou PPP, abychom posléze zjistili, že to prostě formou PPP připravit neumíme. Jenže to už zas nebudou peníze...
Re: PPP na D4
PPP pro D4 není vhodná z mnoha důvodů, kéž by to na MD někdo přehodnotil. Postavte formou PPP třeba železniční tunel Praha - Beroun, který nám EU nechce proplatit, nebo nějakou VRT trať, třeba Praha - Drážďany, nebo něco jiného, hlavně ať je to velký projekt!
Re: PPP na D4
to budou rok a půl vybírat koncesionáře? nejde to zkrátit?
Re: PPP na D4
A jak chceš vybrat koncesionáře, když nemáš připravenou stavbu? Jak oceníš rizika z toho plynoucí?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: PPP na D4
Já teda nejsem ani příznivce ANO, Ťoka nebo současné "politiky" a způsobu práce MD, ŘSD a SŽDC, ale jak tak na to koukám, napíšu to sem znova: D4 se má formou PPP financovat proto, ŽE JE dobře připravená a bezkonfliktní. To PPP se musí nejdřív na něčem odzkoušet, než se budou formou PPP dělat třeba většina D35, VRT nebo něco dalšího.
Všimněte si, že Slováci formou PPP taky nedělali jako první obchvat Bratislavy (D4) nebo tunely u Žiliny na D1, ale R1 - silnici, kterou nebyla podmíněná investice KIA v Žilině, atp., a která na Slovensko prochází zcela nenáročným terénem.
Všimněte si, že Slováci formou PPP taky nedělali jako první obchvat Bratislavy (D4) nebo tunely u Žiliny na D1, ale R1 - silnici, kterou nebyla podmíněná investice KIA v Žilině, atp., a která na Slovensko prochází zcela nenáročným terénem.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: PPP na D4
iba na upresnenie ohladom slovenskeho PPP,
PPP1- usek D1 Ruzomberok - Presov
PPP2- usek R1 Nitra - Zlate Moravce
PPP3- usek D1 okolie Ziliny
vsetky tri PPP boli predrazene, Ficova vlada stihla pretlacit iba R1.
za cenu jednej PPP R1 by sa postavili dve PPP D4 okolo Bratislavy.
Nevyznam sa az tak dobre v PPP, ale nema si pripravit stavbu a vsetky veci s tym spojene buduci investor PPP? stat iba zada, odkial-kam ma vies cesta, vykupi pozemky a o ostatne veci sa stara stavitel. Aspon takto som to pochopil pri terajsom PPP okolo Bratislavy. Mimochodom, za tie vysutazene peniaze je hriech to nepostavit
PPP1- usek D1 Ruzomberok - Presov
PPP2- usek R1 Nitra - Zlate Moravce
PPP3- usek D1 okolie Ziliny
vsetky tri PPP boli predrazene, Ficova vlada stihla pretlacit iba R1.
za cenu jednej PPP R1 by sa postavili dve PPP D4 okolo Bratislavy.
Nevyznam sa az tak dobre v PPP, ale nema si pripravit stavbu a vsetky veci s tym spojene buduci investor PPP? stat iba zada, odkial-kam ma vies cesta, vykupi pozemky a o ostatne veci sa stara stavitel. Aspon takto som to pochopil pri terajsom PPP okolo Bratislavy. Mimochodom, za tie vysutazene peniaze je hriech to nepostavit
Re: PPP na D4
První pokus D5 Plzeň - Německo, druhý pokus R52 Brno - Rakousko, třetí pokus Lipník Polsko. Další pokusem měla být D3 Veselí - Rakousko.
Dobře připravena? Jen jeden úsek má SP, zbývající úseky nemají ani vykoupené pozemky. Práce ještě na roky v našich podmínkách.
Dobře připravena? Jen jeden úsek má SP, zbývající úseky nemají ani vykoupené pozemky. Práce ještě na roky v našich podmínkách.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: PPP na D4
Proti D35 je připravená docela dobře, neLenny píše:První pokus D5 Plzeň - Německo, druhý pokus R52 Brno - Rakousko, třetí pokus Lipník Polsko. Další pokusem měla být D3 Veselí - Rakousko.
Dobře připravena? Jen jeden úsek má SP, zbývající úseky nemají ani vykoupené pozemky. Práce ještě na roky v našich podmínkách.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: PPP na D4
prodloužena lhůta pro podání nabídky na poradce PPP. Nový termín je 3.3.2017
Re: PPP na D4
Tak ať se soudruzi na to PPP vysejou .....Tímhle tempem bude jenom výběr poradce trvat déle, než trvá realizace celého PPP projektu v jiné zemi. A to třeba i na nám blízkém Slovensku.
Sledovat tempo dálniční výstavby u nás vyžaduje nekonečnou trpělivost a věk dožití alespoň 120 let, aby se člověk dočkal dokončení toho co bylo v jeho mládí započato .....
Sledovat tempo dálniční výstavby u nás vyžaduje nekonečnou trpělivost a věk dožití alespoň 120 let, aby se člověk dočkal dokončení toho co bylo v jeho mládí započato .....