I/65 Turčianske Teplice - Príbovce (z CB na AB, v provozu)

Vše o výstavbě, provozu a údržbě silnic I. tříd na Slovensku.
eric987
Příspěvky: 75
Registrován: 18.1.2016 21:22:12

I/65 Turčianske Teplice - Príbovce (z CB na AB, v provozu)

Příspěvek od eric987 »

vcera bol vypisany tender na reko dalsej betonky, konkretne ide o turciansky usek I/65 Turcianske Teplice - Pribovce, stanicene v km 113,500-129,000. Odhadovana hodnota cca 30,6 mil. €, predpokladane vyhlasenie VO 24.06.2016. Samotna realizacia ma trvat 608 dní. Parametrovo ide o jednu z najlepsich ciest v SR (povodne bola tusim budovana ako 1/2 profil buducej D65, aj ked sa zial niektore obce k nej rosirili a z obchvatov sa stali prietahy), povrchom asi aktualne o najhorsiu.

Zdroj: https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/342578


nová téma k 28.10. vzhledem k většímu počtu příspěvků týkající se této přestavby typu vozovky
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 18.10.2019 17:15:31, celkem upraveno 6 x.
Důvod: nový status v názvu
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Rekonstrukce I/65 Turčianske Teplice - Príbovce

Příspěvek od Diaľničiar »

Betonovou silnici I/65 čeká rozsáhlá rekonstrukce (jedná se o několikrát zmiňovaný úsek, který je snad v nejhorším stavu v rámci betonových vozovek, již běží soutěž na komplexní přestavbu na AB kryt v délce 15,5 km)
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od Diaľničiar »

Už nič nebráni tomu, aby betónka zmizla z mapy. Cesta medzi Príbovcami a Turčianskymi Teplicami sa začne opravovať najneskôr do konca mája. :arrow:

https://nasturiec.sme.sk/c/20517961/uz- ... -mapy.html
  • Zákazku na rekonštrukciu cesty I/65, konkrétne 15,5 km dlhého úseku medzi Príbovcami a Turčianskymi Teplicami, získala spoločnosť Hochtief , ktorá ponúkla cenu približne 18. mil. eur. Predpokladaná cena rekonštrukcie bola takmer 37 mil. eur. V celom úseku sa staré betónové panely vymenia za nový asfalt a na trase sa bude opravovať aj päť mostov. Stavba bude spolufinancovaná z európskych peňazí.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od Diaľničiar »

Další měsíc uběhl, ale příští týden se již lokalita odevzdává stavařům: https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... ch-slubov/ a již je naplněn slib, že se s opravou začne do konce tohoto měsíce.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od Diaľničiar »

Tak se slavnostně zahájila rekonstrukce I/65 Turčianske Teplice - Pribovce v celkové délce 15,5 km v nákladech 20 mil. € bez DPH, z toho z EU 17 mil. €. Předpokládané náklady 30 mil. €. Doba trvání rekonstrukce 608 dní. Do poloviny 2019. Panelová silnice se přestaví na asfaltovou. Opraví se mosty, postaví 3 km PHS. To vše za plného provozu. :arrow:

https://nasturiec.sme.sk/c/20539375/na- ... z4hor3tkQ9
https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... nstruovat/

Po ukončení se očekává nárůst dopr. intenzit přechodem vozidel z obcházek kolem již nevyhovující silnice.

Když se ale na tu trasu člověk podívá tak od Martina sice vede krátký úsek R3, pak je asfaltka, nyní se opraví betonka, pak je R3 obchvat Horná Štubňa, do té doby než se dobuduje tato asfaltka tak se opraví HP přes Kremnicu: o tom píšu tady: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 30#p133830 a tady a pak jeďte celým tahem. :roll: Tak jedete směrem na Donovaly. A dál na Čertovicu je to dnes špatné po povodních, tady opravdu jsou jen Donovaly uprostřed Slovenska jinak těch možností moc není. Pro tranzit.

Pro lepší představivost tady silniční mapa SR: http://www.cdb.sk/files/img/zakladne-ma ... _hr-pr.jpg :idea:
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od Diaľničiar »

záběry na první práce při rekonstrukci panelové silnice přes Turiec: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... ount=12408
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od Diaľničiar »

I/65, Turiec, panelová silnice, která se modernizuje a již nyní je na ní střídavý obousměrný provoz se od poloviny srpna stane pro nákladní dopravu nedostupnou. I osobní v jednom úseku neprojou a budou to muset obcházet. Důvodem je, že se půjde do hloubky podloží 1m namísto 0,5m a to už by ohrožovalo jak vozidla tak pracovníky. S tím se samozřejmě původně nepočítalo.

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=213&t=6028 (tam na odkazu pak i fotogalerie)

Obrázek
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od michal »

Diaľničiar píše:
Diaľničiar píše:
Diaľničiar píše:Betonovou silnici I/65 čeká rozsáhlá rekonstrukce (jedná se o několikrát zmiňovaný úsek, který je snad v nejhorším stavu v rámci betonových vozovek, již běží soutěž na komplexní přestavbu na AB kryt v délce 15,5 km)
Neslávne známa betónka medzi Martinom a Turčianskymi Teplicami by sa mala začať opravovať v marci. Cesta bude počas rekonštrukcie prejazdná.
Už nič nebráni tomu, aby betónka zmizla z mapy. Cesta medzi Príbovcami a Turčianskymi Teplicami sa začne opravovať najneskôr do konca mája. :arrow:

https://nasturiec.sme.sk/c/20517961/uz- ... -mapy.html
  • Zákazku na rekonštrukciu cesty I/65, konkrétne 15,5 km dlhého úseku medzi Príbovcami a Turčianskymi Teplicami, získala spoločnosť Hochtief , ktorá ponúkla cenu približne 18. mil. eur. Predpokladaná cena rekonštrukcie bola takmer 37 mil. eur. V celom úseku sa staré betónové panely vymenia za nový asfalt a na trase sa bude opravovať aj päť mostov. Stavba bude spolufinancovaná z európskych peňazí.
Mel jsem tu cest videt pred par dny stavebni prace na vlastni oci. Kdy to ma byt hotove, 2030?
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od Diaľničiar »

budou to cca. 2 roky prací, takže ten rok 2030 určitě ne :D do roku 2020 to bude zcela jistě plně v provozu pokud nenastane konec světa :lol: (jak se ptáte vy tak odpovídám já), ale ano je to 3x delší rekonstrukce než větší rekonstrukce AB silnic, to se nedá nic dělat ...
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od michal »

Ty dva roky mi prijdou velmi optimisticke :D Ale pohled na hromady kameni a pracovni nasazeni nekdy laika holt k optimismu nesvadi. Kazdopadne diky za odpoved.
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od michal »

Opet jsem projizdel usek mezi Martinom a Turcianskymi Teplicemi. Jsem pouhy laik, ale nechce se mi verit, ze i nekolik dalsich vtstev asfaltu pomuze, aby ty nove opravene useky neco vydrzely. I v nizke rychlosti je citit, jak je podlozi nerovne. Jedna perla - v jednom z deseti opravovanych useku je uz udelana jedna pulka, ovsem z obou stran to konci u mostu. Ten se bude bourat, vedle se teprve stavi objizdna provizorni cesta. Ze u jine takove prelozky lze polozene betonove panely jen stezi vyskladat tak, aby zvladly prijatelnejsi prechody v prudke zatacce se zmenou nivelity asi neni treba dodavat. Ale trosku me prekvapuje, ze na provizorni prelozku vhodnou leda tak pro tezkou stavebni techniku je poslan bezny provoz. Byt je tedy minimalni, protoze kazdy to objizdi. Nektera provizorni napojeni hotovych kousku na stavajici beton bych si pak dovolil bez uzardeni nazvat poradnou prasarnou.
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od Diaľničiar »

Hodnotit během zahájené rekonstrukce již výslední kvalitu díla, to je tedy něco. :lol: A co se týče postřehů ohledně plynulosti provozu, tak to se jinak provádět nedá. Nákladní doprava má nařízené trasy obcházek a ostatní, kdo nemusí, tudy nejezdí. Práce se možná ještě i prodlouží, tohle není snadná rekonstrukce. De facto je to vybrání původní silnice a nová výstavba silnice za plného chodu kolem. Takže je samozřejmostí, že během rekonstrukce to není nic pohodlného. Odborník může zmírnit několik parametrů, které vznikají při pracích, ale ideální stav by byl, kdyby se vedle postavila nová silnice a tato by se poté přebudovala, vzniklo by několik MÚK a byla by z toho nová rychlostní silnice. Jenomže my nejsme v ideálních podmínkách. To se nedá nic dělat, když se to zdegradovalo až po tuto úroveň. Nebýt EU fondů, tak se to ani dál nerekonstruuje, protože na to dodnes nejsou peníze. Katastrofa těchto prací ale není pro občasné projíždějící, ale pro zdejší obyvatelstvo a tamní firmy. Tyto kategorie to tady budou pociťovat nejvíce. Ale jednou to bude hezká silnice na další dekádu - dvě. Než se bude muset opravit znovu vozovka, ale ta se neopraví a bude to katastrofa z pohledu různých nerovností a kolejí, ale to je dost daleko.

Vývoj všeobecně:

Na odstranění nevyhovujícího stavu až havarijního stavu silnic I. třídy a mostů na nich by byla potřebná částka 3 mld. €. Rozpočet státu je kolem 1/30, ale v tom jsou opravy celkové. Na havarijní stavy mostů/sesuvů jsou dodatečné zdroje, které se v roce 2016/2017 pohybují již v úrovních "řádů desítek mil. €". Tento stávající vývoj jsem opsal již kdysi na SK fóru a to ještě 10 let dozadu a nyní mohu konstatovat, že situace bude ještě horší, protože zlepšení nenastalo ani v segmentu prohlídek mostních objektů, dnes je rekordní počet mostů ve stupni středního poškození a to se za 10 let posune do hrozivých rozměrů. Co se vozovek týče, opravit se plánuje kvalitně 1/2 toho co v předešlých letech, takže bohužel i nadále se bude v každoročních ročenkách konstatovat, že 1/3 silnic je ve špatném až havarijním stavu. Rozdíl je ten, že před rokem 2011 to bylo pomalu 50%. Na zásadní zlepšení tohoto stavu na pokles pod 20% nejsou peníze a stávající situace se nezlepší a na to zase vplývá přetížení mnoha úseků v důsledku chybějících páteřních úseků dálniční sítě.

Po roce 2020 se dostane Slovensko do další nepoznané dekády: opravy budou zdržovat provoz ještě více, protože se budou opravovat přetížené silnice za plného provozu a zároveň stále nebude ani S-J spojení, ani Z-V spojení, ani souvislý okruh kolem hlavního města, ani nebude zkapacitněný žádný tah od Bratislavy na východ. A bude mít Slovensko co dělat, aby to do roku 2030 jakž-takž dokončilo. Ale na havarijní stavy silnic a mostů, silnic ve smyslu sesuvů a podmývaných úseků (to jsou úseky 50m dlouhé, kde odchází podloží se srážkami) budou stát ročně ne desítky mil. €, ale částka se bude blížit ke 100 mil. €, krizové financování 10-15 mil. € pro každý kraj pro udržení dopravy. A to je částka, která se dnes dává na roční údržbu a opravy.

Slovensko má z roka na rok lepší financování rozpočtu a ekonomiky, ale do oprav silnic, do prohlídek mostů a pravidelné údržby se stále nevynakládá dostatek zdrojů, přitom ekonomika je na dopravě závislá jak pro přesun lidí tak pro přesun tovaru. To jsou ty paradoxy.

Konkrétně tady na rekonstrukci této panelové silnice na Turci tedy vůbec nelze z pohledu Slovenska hodnotit průběh rekonstrukce a okolností na ní, ale je nutno ocenit, že se to vůbec komplexně rekonstruuje.

Česká republika za uplynulé období provádí totiž lepší monitoring stavu mostů a hlavní silnice se ač pomalu, ale předse jenom vylepšují. Celé úseky jsou třeba na 2+1, mají nesrovnatelně lepší povrchy, protože není průměr vozovek nad 20 let, i když jsou to silnice přetížené a chybí stejně ta dálniční páteřní síť. Ten průmysl je větší a požadavky na dopravu větší, ale ty peníze jdou z toho státu i na ty krajské silnice a to rok po roku a to se projevuje. Na Slovensku se nemá projevit co.

Zlepšení bude v tom, že období do roku 2010 je překonané období po roku 2010. A celkově dekáda 2010 - 2020 je rekordní. Dobíhat to bude do roku 2030 z hlediska dekády, ale nejvíce se proinvestovalo do silnic I. třídy a do D/R mezi 2010 - 2020 díky EU fondům, které jsou sice od 2007, ale ta doprava to pociťovala až poslední roky čerpání a nyní běží čerpání II. balíku. Nárazově se i na ty silnice I. třídy dostalo 0,5 mld. €, doposud nevídáná částka na zcela komplexní rekonstrukce. Jenomže dnes po 5 letech od oprav má Slovensko problém udržet i kvalitu plastického VDZ ... škoda mluvit. Ale to má celkové propojení s mládeží a vandalizmem, je neskutečné poškozování DZ po celé zemi.

Co se neopraví do roku 2025, tedy co dnes není v nějakých seznamech pro opravy nebo to není ve špatném stavu, tak to se jen tak již neopraví. A to se i dnes pro období do roku 2020 mluví jen o takových I. třídách, které nejsou na trasách D/R, že se opraví, protože prostě další velké peníze tam nejdou, protože jdou v maximech do D/R. A to nemluvím o nové výstavbě; obchvatů atd. a i v tomto je ČR někde zcela jinde, ale to je již jiné téma.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od michal »

Diaľničiar píše:Hodnotit během zahájené rekonstrukce již výslední kvalitu díla, to je tedy něco. :lol:
A co tam tedy ocekavate za technologicke zazraky, ktere to vylepsi? Navezli tam tuny a tuny sterku (kameny tak 10 - 15 cm), uvalcovali to a hodili na to rovnou asfalt. Momentalne to je tak o 15 - 20 cm vys, mozna i vic, nez byla puvodni vozovka. A i kdyz pribudou treba tri vrstvy asfaltu, ten zaklad je proste krivy. Tak mi prosim reknete, jakym kouzlem tu nivelitu uvalcovaneho sterku a kriveho asfaltu vyrovnaji a ja klidne zacnu verit, ze vysledek bude paradni. Mimochodem ta objizdna trasa je fakt luxusni, takze se dost divim, ze se neslo cestou uzavreni vetsich celistvych useku pri zachovani dopravni dostupnosti nekterych obci, do kterych se bez tohoto tankodromu jinak neda dostat.
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od Diaľničiar »

Vy jak píšete jste laik a věcem nevěříte, takže není moje úloha řešit a rozepisovat práce na další roky. Vy si věřte čemu chcete. To co opisujete není nic nenormální, ale že to vy tak vidíte je rovněž vaše věc a pohled. Není ale má úloha vysvětlovat nebo obhajovat postupy. Stejně si budete myslet to svoje tak si myslete. Já s tím problém nemám. Pouze s vámi v tom pohledu na situaci nesouhlasím, toť vše.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od Diaľničiar »

zde je stav modernizace (přestavba z CB krytu na AB kryt) silnice I/65 Turčianske Teplice - Príbovce :arrow:

Obrázek



za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Rekonstrukce silnic a mostů

Příspěvek od Diaľničiar »

vzhledem k většímu počtu příspěvků v rámci této stavby jsem přistoupil k odčlenění do vlastní témy :idea:

fotogalerie prací od společnosti Hochtief
h1.JPG
h1.JPG (110.26 KiB) Zobrazeno 7292 x
h2.JPG
h2.JPG (99.05 KiB) Zobrazeno 7292 x
příprava podkladu pod homogenizovanou vrstvu
příprava podkladu pod homogenizovanou vrstvu
h3.JPG (85.83 KiB) Zobrazeno 7292 x
pokládka homogenizované vrstvy
pokládka homogenizované vrstvy
h4.JPG (109.64 KiB) Zobrazeno 7292 x
h5.JPG
h5.JPG (146.48 KiB) Zobrazeno 7292 x
úprava silnice III/06570, křižovatka Laskár:<br />rozšíření křižovatky samotné, podkladní vrstvy, ostrůvek ze silničních obrubníků
úprava silnice III/06570, křižovatka Laskár:
rozšíření křižovatky samotné, podkladní vrstvy, ostrůvek ze silničních obrubníků
h6.JPG (101.04 KiB) Zobrazeno 7292 x
rekonstrukce mostu v km 11,253: pohled na zpevnění dna lomovým kamenem
rekonstrukce mostu v km 11,253: pohled na zpevnění dna lomovým kamenem
h7.JPG (120.61 KiB) Zobrazeno 7292 x
SO 251-00, PHS v km 114,250-114,650 vpravo: pohled na ocelové sloupy a soklové betonové panely<br />SO 253-00, PHS v km 114,306-114,723: pohled vlevo na betonové sloupy
SO 251-00, PHS v km 114,250-114,650 vpravo: pohled na ocelové sloupy a soklové betonové panely
SO 253-00, PHS v km 114,306-114,723: pohled vlevo na betonové sloupy
h8.JPG (102.61 KiB) Zobrazeno 7292 x
Přílohy
PHS v km 128,44-128,957
PHS v km 128,44-128,957
h9.JPG (114.42 KiB) Zobrazeno 7292 x
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Martin96
Příspěvky: 550
Registrován: 3.11.2016 10:11:25
Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
Kontaktovat uživatele:

Re: I/65 Turčianske Teplice - Príbovce (v realizaci z CB na

Příspěvek od Martin96 »

Bude to určitě příjemné svezení, jak to bude hotové. Parametrově možná to bude v některých úsecích připomínat i rychlostku, když už se ji zde jen tak nedočkáme.
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: I/65 Turčianske Teplice - Príbovce (v realizaci z CB na

Příspěvek od Diaľničiar »

menší fotogalerie s popiskem na záběrech k aktuálnímu stavu:
pohled na silnici ze vzduchu
pohled na silnici ze vzduchu
H1.JPG (142.37 KiB) Zobrazeno 6945 x
SO 101-00, Rekonstrukce silnice I/65 v km 114,046 - 129,164 - realizace VZD a svodidel
SO 101-00, Rekonstrukce silnice I/65 v km 114,046 - 129,164 - realizace VZD a svodidel
H2.JPG (68.27 KiB) Zobrazeno 6945 x
SO 255-00, PHS v km 118,465 - 118,947 vpravo - osazené betonové výplně a svodidla
SO 255-00, PHS v km 118,465 - 118,947 vpravo - osazené betonové výplně a svodidla
H3.JPG (92.55 KiB) Zobrazeno 6945 x
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: I/65 Turčianske Teplice - Príbovce (v realizaci z CB na

Příspěvek od Diaľničiar »

Starú betónovú cestu prvej triedy v Turci onedlho nahradí zrekonštruovaná vozovka :arrow:

https://nasadoprava.sk/staru-betonovu-c ... a-vozovka/

*na odkaze i fotky
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Martin96
Příspěvky: 550
Registrován: 3.11.2016 10:11:25
Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
Kontaktovat uživatele:

Re: I/65 Turčianske Teplice - Príbovce (v realizaci z CB na

Příspěvek od Martin96 »

No, je ale zřejmě jasné, že tady se s R3 v tomto století nepočítá. Na druhou stranu, silnice nevede přes žádné obce, tak se to dá pochopit. Bude to ale pohodové svezení ve srovnání s tím co tu dřív bylo. Už se těším. :)
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: I/65 Turčianske Teplice - Príbovce (přestavba z CB na AB

Příspěvek od Diaľničiar »

Silnice je již oficiálně odevzdaná do provozu. :arrow:

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=220&t=6618

Fotogalerie: https://www.webnoviny.sk/fotogaleria/sl ... esty-i-65/
zdroj: portál HOCHTIEF
zdroj: portál HOCHTIEF
2.JPG (138.53 KiB) Zobrazeno 5858 x
zdroj: portál HOCHTIEF
zdroj: portál HOCHTIEF
3.JPG (110.13 KiB) Zobrazeno 5858 x
zdroj: portál HOCHTIEF
zdroj: portál HOCHTIEF
4.JPG (65.79 KiB) Zobrazeno 5858 x
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Martin96
Příspěvky: 550
Registrován: 3.11.2016 10:11:25
Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
Kontaktovat uživatele:

Re: I/65 Turčianske Teplice - Príbovce (přestavba z CB na AB

Příspěvek od Martin96 »

Tak jsem se v uplynulém týdnu projel - krásné svezení. Ještě by se mohla udělat přeložka "horské dráhy" za křižovatkou I/65 × I/14 ve směru na Kremnici a pak pokračovat dále na jih (ať už výstavbou R3, nebo rekonstrukcí stávající silnice), ale i spojení na Banskou Bystrici se zlepšilo (nevím, v jakém stavu je silnice I/14, ale myslím si, že tu teď spoustu řidičů jedoucích od Žiliny na BB začne více využívat místo zajížďky přes Ružomberok).
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: I/65 Turčianske Teplice - Príbovce (přestavba z CB na AB

Příspěvek od Diaľničiar »

za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: I/65 Turčianske Teplice - Príbovce (přestavba z CB na AB

Příspěvek od michal »

Vypada to uzasne! Tak hlavne at to dlouho vydrzi, protoze cekani na R3 bude asi hooodne dlouhe... Tim spis, kdyz je tato silnice v luxusnim stavu a ma celkem slusne parametry.
Odpovědět

Zpět na „Silnice I. třídy (SK)“