Taková teze může být pravdivá v případě polí v nestabilizované trase dálnice. Ale pozemky v městě jako je Brno určitě levnější nebudou jen proto, že už bude jisté, že tam VMO povede. Spíš naopak, což právě Žabovřesská dokazuje.alfa65 píše:I když jsou koridory pro VMO stabilizované, může dojít ke změně a vykupovat do foroty by nebylo příliš ekonomické.
VMO: obecné info
Re: VMO: obecné info
Re: VMO: obecné info
Nevuvažuje se o označení hotových částí VMO jako SMV? Nebo brání tomu něco (parametry asi ne, rychlost se dá omezit značkou...). A jak je to nyní s I/52 po Rajhrad? Bude, či nebude SMV? Díky za info...
-
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: VMO: obecné info
Na i/52 visi oznameni na uredni desce OOP o preznaceni useku po rajhrad jako SMV.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: VMO: obecné info
evilcleaner: Takže to znamená, že už je to rozhodnuto? Teď přesně nevím, co to znamená, když to tam visí... A ten okruh? Minimálně od Provazníkovy přes tunely až po křižovatku s Kníničskou je to dle mě technicky možné. A s přímou návazností na SMV 43...
Re: VMO: obecné info
A co by to prosím mělo přinést za změnu (zlepšení) proti stávajícímu stavu? Připadá mi, že by se jen vyměnily značky, protože celý VMO je obci, takže max. 80, což už dnes dovolují na příslušných úsecích značky. Nebo mi něco uniká, nedochází?zesp píše:Nevuvažuje se o označení hotových částí VMO jako SMV? Nebo brání tomu něco (parametry asi ne, rychlost se dá omezit značkou...).
Re: VMO: obecné info
Třeba vyloučení nemotorové dopravy?? V Práglu je taky MO SMV a nikdo neřeší, že je tam 80 či 60 km/h. Jde prostě o označení "nadřazené" komunikace s omezeným přístupem. V Brně by to dle mě mohlo být na úsecích, které parametrově odpovídají, úplně stejné... V projektech jsou stavby na VMO označovány jako MR (městská rychlostní komunikace)...
Re: VMO: obecné info
No jo, Pražákům těm je hej...
Re: VMO: obecné info
tak se začala v užším řízení soutěžit VD-ZDS na stavby I/42 VMO Tomkovo náměstí a I/42 VMO Rokytova
tzn. projekční firma zhotoví zadávačky, aby mohly být vypsány soutěže na zhotovitele staveb, což už půjde podle nového zákona o VZ
tzn. projekční firma zhotoví zadávačky, aby mohly být vypsány soutěže na zhotovitele staveb, což už půjde podle nového zákona o VZ
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: obecné info
chybi vam tam prave to napojeni na Ostravskou (tedy privadec z D1 ze sjezdu Brno-východ km 203) - tam totiz stale je semafor u spalovny na krizovatce typu T a ta diky stavbe Kauflandu ve Slatine zacina byt na hranici unosnosti. Jak se dokonci Rokytkova, tak bude urcite cast lidi jedoucich mezi Husovickym tunelem a D1 kteri to vezmou pres Vinohrady. A uz to muze byt problem.bumbik píše:ttc: myslím, že to vidím jinak, pro mě jako člověka, co do Brna přijede a zase odjede, je podstatné vyřešit tunel Vinohrady, Rokytovu a Tomkovo náměstí, tím se dostanu po 4 pruhu bez semaforů až k mému cíli, takže z mého pohledu je pro mě tunel Vinohrady důležitější, jinak chápu, že z dopravního hlediska pro místní obyvatele jsou ty priority jinak ... ale jinak od Ostravské radiály až do Židenic o žádném problému nevím, problém jsou ty zasekané křižovatky a to právě řeší tunel Vinohrady, co se týče bratislavské radiály, souhlas, černovická při nájezdu na hněvkovského je fakt hrůza ... ucpané až až ...
Kdyby stal i tunel Vinohrady, tak tim zmizi ty semaformu mezi Vinohrady a Lisni, ale tento na tom Tecku tam zustane. Proto si myslim, ze ty dva useky tedy spalovna-cernovicka terasa (prave s radnym mimourovnovym napojenim primo na Ostravskou) a Bratislavska radiala je dulezitejsi nez samotny tunel, ale za sebe at se zacne stavet vse naraz
Re: VMO: obecné info
Mam tri duvody pro vykupy vseho pod VMO i pod useky co se 20 let stavet nebudoualfa65 píše:I když jsou koridory pro VMO stabilizované, může dojít ke změně a vykupovat do foroty by nebylo příliš ekonomické. Trasa mezi Černými poli a Židenicemi se měnila několikrát. Po výstavbě Provazníkovy v 80. letech min. století byl prostor Tomkova náměstí nechán na dožití, které trvalo cca 40 roků. To není málo. Před časem žába na prameni bylo ŘSD závod Brno, kteří žili v trochu jiném světě, izolováni od reality (cca 50. léta). Příprava okruhu se trochu začala hýbat až v posledních letech. A rozhodně to není zásluhou ŘSD.
1. stavby a pozemky kde je koridor VMO nelze radne uzivat, co s tim ma pripadny majitel delat? 20 let pestovat mrkev a cekat?
2. vyhneme se spekulantum, majitel bude mit moznost to prodat a pro spekulanta je 20 let prilis dlouha doba s nejistym vysledkem
3. Kdyby se trasa pohla, tak mesto to muze prodat, na tom rozhodnene v Brne nemuze prodelat
Myslim, ze by to bylo pro vsechny lepsi a mohlo by to tu realizaci urychlit
Re: VMO: obecné info
Což o to zní to dobře a logicky, ALE má na to Brno peníze ? Co tomu řeknou hoši ze spolku žít Brno ?
Re: VMO: obecné info
Taky jsem pro to vykoupit obecně všechny pozemky pod tím co je teď naplánováno. Peníze na to teď jsou, ale pro politiky je to hrozně dlouhá doba (
Obecně se těm lidem taky nedivím, když to trvá tak dlouho a odhadní cena se pořád mění.
Obecně se těm lidem taky nedivím, když to trvá tak dlouho a odhadní cena se pořád mění.
Re: VMO: obecné info
A kdo vám zaručí, že se to zase spekulativně neprodá?
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: VMO: obecné info
V případě že bude stavební uzávěra, nevím, kdo by si pozemek koupil...
Re: VMO: obecné info
Třeba spekulant, který ho koupí levně od města a draze prodá státu? Kolikrát se to tu už stalo......kyk píše:V případě že bude stavební uzávěra, nevím, kdo by si pozemek koupil...
Re: VMO: obecné info
V novém letáku k rozšíření D1 na šestipruh u letiště je jako výhled zakresleno nově uvažované řešení východní části VMO, které ruší vedení přes Faměřovo a Mariánské náměstí a odklání trasu do souběhu s přerovskou tratí a křížení VMO a Bratislavské radiály je situováno do údolní nivy v blízkosti Černovického hájku do lokality Ráječek. Náhled:
Re: VMO: obecné info
U toho Komárova někdo zauzloval špagety a hodil to na papír
Re: VMO: obecné info
Tak zrovna řešení Komárova (Bratislavská spojka) ať již ala těstoviny nebo bez nich, by určitě plynulosti dopravy na jihu Brna hodně pomohlo.
Co mi není úplně jasné - proč Brno a ŘSD investují do úprav ulice Dornych, když hlavní dopravní proud má pojmout VMO ? Jediné co mne napadá je lepší obsluha tramvají Autobusového nádraží Zvonařka a případné varianty odsunutého hlavního nádraží. Ale osobně přesun nádraží za několik desítek miliard kč obsluhovaného jen jednou linkou tramvaje jako reálný za svého života nevidím. Přesunuté nádraží by mě osobně dávalo smysl jen se souběžně vybudovaným severojižním vlako-tramvajovým diametrem (podzemní vlak Chrlice-centrum-Kr.Pole) o kterém se bohužel zcela přestalo mluvit.
Jinak na mapce je kromě šestipruhové D1, kolektorů a sjezdu Černovická terasa a vedení VMO zajímavé i jiné stavby na jihu Brna - například obchvat Tuřan, přímá spojka ze Šlapanic na letiště. Naopak mi tam chybí obchvat Slatiny, přeložka vlaku a uvažovaná zastávka Brno-letiště, prodloužení tramvaje ze Stránské skály do Líšně-Holzovy a vznik nové čtvrti - jakkoli toto poslední je zřejmě jen návrh z mnoha různých variant dosud neschválených územních návrhů rozvoje města Brna...
Co mi není úplně jasné - proč Brno a ŘSD investují do úprav ulice Dornych, když hlavní dopravní proud má pojmout VMO ? Jediné co mne napadá je lepší obsluha tramvají Autobusového nádraží Zvonařka a případné varianty odsunutého hlavního nádraží. Ale osobně přesun nádraží za několik desítek miliard kč obsluhovaného jen jednou linkou tramvaje jako reálný za svého života nevidím. Přesunuté nádraží by mě osobně dávalo smysl jen se souběžně vybudovaným severojižním vlako-tramvajovým diametrem (podzemní vlak Chrlice-centrum-Kr.Pole) o kterém se bohužel zcela přestalo mluvit.
Jinak na mapce je kromě šestipruhové D1, kolektorů a sjezdu Černovická terasa a vedení VMO zajímavé i jiné stavby na jihu Brna - například obchvat Tuřan, přímá spojka ze Šlapanic na letiště. Naopak mi tam chybí obchvat Slatiny, přeložka vlaku a uvažovaná zastávka Brno-letiště, prodloužení tramvaje ze Stránské skály do Líšně-Holzovy a vznik nové čtvrti - jakkoli toto poslední je zřejmě jen návrh z mnoha různých variant dosud neschválených územních návrhů rozvoje města Brna...
Re: VMO: obecné info
tak vysoutěžena projekční firma, která zhotoví VD-ZDS/AD pro stavby I/42 VMO Rokytova a Tomkovo náměstí viz.
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... play/17671
cena 26 milionů Kč
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... play/17671
cena 26 milionů Kč
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: VMO: obecné info
Na úřední desce jihomoravského krajského úřadu už nějaký ten pátek visí návrh místní úpravy provozu na VMO, kde už se zohledňují nové principy dopravního značení (navádění k dálnici, značení okruhů):
https://m.kr-jihomoravsky.cz/Default.as ... &TypeID=61
https://m.kr-jihomoravsky.cz/Default.as ... &TypeID=61
Re: VMO: obecné info
Tak vidím, že od Vídeňské na východ je konec s šedesátkou, nějak se nám to v Brně rozmáhá...
Re: VMO: obecné info
Ja vidím zrušení všech 60tek kolem autobusového nádraží: https://www.screencast.com/t/tojAVSoTp9
Za nejhorší změnu považuju tohle: https://www.screencast.com/t/w5Q72lovl41 z 80tky na 50tku ještě když člověk jede z kopce.
Za nejhorší změnu považuju tohle: https://www.screencast.com/t/w5Q72lovl41 z 80tky na 50tku ještě když člověk jede z kopce.