Souhlas. Proto jsem tam taky psal ono "relativně"....Geo píše:Michal R.: "Relativne kvalitni silnice I. tr" uz tak nejak z definice ty obchvaty a MUK obsahuje. Ja myslim ze I/3 by se onou kvalitni silnici stat mela. Byt i jen na 10 let, a i pak je otazka, nakolik jeji vyznam ve StC. kraji poklesne.
Jinak když jsme u těch třípruhů (a taky už geograficky off topic) předevčírem jsem opět projížděl trasu na jih, a napadlo mi, že ve směru na Prahu by velmi pomohlo přeznačení (obrácení) třípruhu v úseku mezi křižovatkou I/3 x II/150 u Votic ve směru na Prahu až ke konci stoupacího pruhu, ideálně pak až ke křižovatce I/3 x I/18.
V první variantě je to fakt jenom o jedné kratší uzavírce + pár kýblů latexu (či co je to za barvu), v druhém případě je to krapet náročnější.... Ale soudě dle zkušeností, mnohokrát jsem zažil, že neurotičtí řidiči, co za Miličínem vyšplhají na kopec v koloně za Avií, ještě sjedou dolů pod kopec k Voticím, ale na rovině už psychicky nevydrží rychlost 70 km/hod a bez ohledu na dvojitou plnou jdou na předjíždění. A těch 16 let co tu jezdím, online jsem viděl dvě nehody díky tomuto fenoménu.
Jenom aby bylo jasno, jakkoliv předjíždění na dvojité plně neschvaluju a sám to nedělám, docela občas chápu, proč někdo předjíždí. Myslím, že přidání bezpečného místa, kde se dá legálně předject je smysluplné a podstatně větší příspěvek k bezpečnosti než fízlování s úsekovým měřením.