Zanádražní komunikace ČB
Re: Zanádražní komunikace ČB
Dr.Fe1: JJ. Přesně. Moc klidu by jim to asi nesebralo a paradoxně by byli hlavními uživateli těch silnic... ale jak píšu v zásadě jde o 2 - 3 lidi,kteří jsou schopní vyvolat strach v další skupince a hlavně jsou schopni celé řízení zablokovat.....
Re: Zanádražní komunikace ČB
Ještě jednou díky za vysvětlení. Také sdílím Váš názor, že není důvod aby jim na sídlišti stoupnul tranzit i po úplném dokončení. Při nejhorším pak bude navíc vždycky dost možností, jak toto případné objíždění znepříjemnit, různými měřeními rychlosti apod.
Re: Zanádražní komunikace ČB
FOTO: Ve zkušebním provozu fungující nový úsek zanádražky byl dnes slavnostně otevřen
http://www.budejckadrbna.cz/zpravy/dopr ... evren.html
http://www.budejckadrbna.cz/zpravy/dopr ... evren.html
Re: Zanádražní komunikace ČB
Nemáte někdo stáhnuté dokumenty k tunelu pod nádražím, které byly na http://www.cbinfrastruktura.estranky.cz/ ? Pan Rataj je stránku pozastavil před nějakým rokem z důvodu nedostatku času na jejich spravování. Bohužel jsem jsem si je neuložil, dokud to šlo
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Zdravím, něco jsem si kdysi uložil. Nepamatuji si ale, zda je to od Rataje, či z nějakého jiného zdroje. To ale na věci nic nemění...AUTOsro píše:Nemáte někdo stáhnuté dokumenty k tunelu pod nádražím, které byly na http://www.cbinfrastruktura.estranky.cz/ ? Pan Rataj je stránku pozastavil před nějakým rokem z důvodu nedostatku času na jejich spravování. Bohužel jsem jsem si je neuložil, dokud to šlo
- Přílohy
-
- podjezd-pod-kolejistem-cd_.jpg (235.39 KiB) Zobrazeno 40341 x
Re: Zanádražní komunikace ČB
Ještě jednou, nyní obrázek v lepší kvalitě http://www.imgup.cz/image/vuebenygod píše:Zdravím, něco jsem si kdysi uložil. Nepamatuji si ale, zda je to od Rataje, či z nějakého jiného zdroje. To ale na věci nic nemění...AUTOsro píše:Nemáte někdo stáhnuté dokumenty k tunelu pod nádražím, které byly na http://www.cbinfrastruktura.estranky.cz/ ? Pan Rataj je stránku pozastavil před nějakým rokem z důvodu nedostatku času na jejich spravování. Bohužel jsem jsem si je neuložil, dokud to šlo
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: Zanádražní komunikace ČB
Mzouram na to jen na mobilu. Pokud jsem to spravne pochopil, nahore zadna vozovka nebude, jen chodniky. A jediny chodnim pod zemi bude ten pod nadrazim a rampa k nemu.
Tak na co si tam ti mistnin stezuji, kdyz jim tam auta zmizi pod zemi?
Jeste by me zajimalo, jaknto tam bude s trolejovym vedenim. Povedou troleje tak jako doposud nebo i v tunelu pod trati?
Tak na co si tam ti mistnin stezuji, kdyz jim tam auta zmizi pod zemi?
Jeste by me zajimalo, jaknto tam bude s trolejovym vedenim. Povedou troleje tak jako doposud nebo i v tunelu pod trati?
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: Zanádražní komunikace ČB
benygod super díky
MickeyMouse: Nahoře má být patrně "obytná zóna," to tmavě žluté, kvůli obsluze místních, budou tam třeba podélná parkovací místa. Místní měli (mají) pokud vím dva problémy, a to ztížený přístup ke svým garážím v Dobrovodské a obavy z narušení statiky domů během výstavby.
Jinak cyklostezka podél Zanádražky bude protažena až k lávce, situace je na konci dokumentu:
http://www.c-budejovice.cz/Lists/edn%20 ... 15%20o.pdf
MickeyMouse: Nahoře má být patrně "obytná zóna," to tmavě žluté, kvůli obsluze místních, budou tam třeba podélná parkovací místa. Místní měli (mají) pokud vím dva problémy, a to ztížený přístup ke svým garážím v Dobrovodské a obavy z narušení statiky domů během výstavby.
Jinak cyklostezka podél Zanádražky bude protažena až k lávce, situace je na konci dokumentu:
http://www.c-budejovice.cz/Lists/edn%20 ... 15%20o.pdf
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Tak uvidíme, jestli to k něčemu bude.... http://ceskobudejovicky.denik.cz/zpravy ... 60505.html
Re: Zanádražní komunikace ČB
V podstatě stejná informace, jen se zmiňuje i možnost financování části stavby ze strany SŽDC a prostřednictvím SFDI.
http://budejovice.idnes.cz/tunel-nadraz ... zpravy_khr
http://budejovice.idnes.cz/tunel-nadraz ... zpravy_khr
Re: Zanádražní komunikace ČB
No, pánové je to sakra velkorysé. Ale aby z toho vůbec něco bylo, když se kraj tváří, že to není jejich problém a nechtějí svému krajskému městu peníze přihodit. Trochu mi to tou velkorysostí připomíná přání radních města Bilina. Taky je to u nich sakra velkorysé - tudíž docela /finančně/ neprůchodné. A za šest sedm let bude po penězích z EU a základní dálniční síť bude stále jen na papíře. Tak se mi moc nezdá, že by se do toho stát hrnul...
Re: Zanádražní komunikace ČB
Tak já jsem taky spíš skeptický z hlediska realizace, ale pokud si už jednou (my jako město) řekneme, že tu nebo onu silnici potřebujeme, tak s přihlédnutím k tomu, že díky určité nepředvídatelnosti, nekoncepčnosti a nahodilosti při realizaci staveb se nakonec staví to, co je alespoň nějak připraveno, nemluvě o tom, že když chci dojít do cíle musím prostě jednou udělat ten první krok, tak si myslím že je správné, že do toho město pouští.......
Re: Zanádražní komunikace ČB
Rozhodně město bez problému "utáhne" zaplatit projekt. A alespoň se mohou projekčně řešit problémy, kterých si dosud nikdo nevšiml...
Re: Zanádražní komunikace ČB
Tunel pod nádražím v Budějovicích mění směr. Bude delší, ale levnější
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/tunel-pod-na ... zpravy_khr
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/tunel-pod-na ... zpravy_khr
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: Zanádražní komunikace ČB
Podle me je v tom clanku chyba. Krizeni Dobrovodske a Plynarenske neexistuje. Nove vyusteni ma byt asi na krizeni Plynarenske a U lavky. To je myslim celkem sikovne misto, protoze tam dohromady nic neni a socasna krizovatka vznikla pri budovani zanadrazni komunikace je jednim slovem divna.vondr píše:Tunel pod nádražím v Budějovicích mění směr. Bude delší, ale levnější
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/tunel-pod-na ... zpravy_khr
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: Zanádražní komunikace ČB
Jj. Horší to je s křižovatkou Nádražní x Manesova x Plynárenská (melo byt Průmyslová)
Re: Zanádražní komunikace ČB
Jinak z jednání dopravní komise ( http://c-budejovice.cz/cz/mesto/volene- ... 202016.pdf ) vyplývají následující poznatky:
- navrženy 3 jízdní pruhy (takhle se zlevňují stavby, dle IPODu tam má jezdit v roce 2020 18 tis. aut/den (podjezd bude dokončen navíc ještě později))
- v tunelu asi budou docela drsné zatáčky
Jinak kdybyste se někdo dozvěděli, kdy a kde bude to veřejné projednání, tak to sem kdyžtak prosím dejte, kdyby to vycházelo, zkusil bych se tam zajít podívat.
- navrženy 3 jízdní pruhy (takhle se zlevňují stavby, dle IPODu tam má jezdit v roce 2020 18 tis. aut/den (podjezd bude dokončen navíc ještě později))
- v tunelu asi budou docela drsné zatáčky
Jinak kdybyste se někdo dozvěděli, kdy a kde bude to veřejné projednání, tak to sem kdyžtak prosím dejte, kdyby to vycházelo, zkusil bych se tam zajít podívat.
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Troufám si tvrdit, že jakékoli jiné řešení, než tunel nebo nadjezd přímo do křižovatky Dobrovodské a U Lávky, přinese víc komplikací než užitku.
Re: Zanádražní komunikace ČB
prof2: Proč?
Re: Zanádražní komunikace ČB
Jednak už nebude optimální trasování, jednak bude muset dojít k demolicím, což se zase nekomu nebude líbit. Také už bude těžko možné řešit křižovatku jako okružní, když je hned vedle vlečka.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Tady je otázka, co je optimální trasování. Ve směru od Rudolfovské je nová poloha vyhovující, ve směru ze Suchého Vrbného už méně, ale zase je předpoklad, že bude existovat obchvat Srubce napojený na kruháč v Mladém u hřbitova. A pořád je to o hezkých pár set metrů kratší, než současná trasa pod viaduktem.prof2 píše:Jednak už nebude optimální trasování, jednak bude muset dojít k demolicím, což se zase nekomu nebude líbit. Také už bude těžko možné řešit křižovatku jako okružní, když je hned vedle vlečka.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: Zanádražní komunikace ČB
Trasování by mělo být naopak směrem na jih, a to kvůli výhledovému směrování dopravy směrem k dálniční křižovatce Pohůrka. Jakékoliv ohýbání směrem na sever je špatná volba. Navíc křižovatka Dobrovodská x Plynárenská s ramenem k podjezdu pod blbým úhlem nebude nic moc....
Re: Zanádražní komunikace ČB
Chtěl jsem odhadnout, kolik aut odkud přijede do podjezdu na základě kartogramu změn intenzit zpracovaném v rámci IPODu, ale ten kartogram vypadá trochu divně, přijde mi, že tam jsou strašně asymetrické proudy. Vychází to, že do města budou lidi z Pohůrky a od Srubce jezdit Ledenickou, ale z města naopak Novohradskou a Zanádražní .
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Zanádražní komunikace ČB
Vyústění do křižovatky Dobrovodská x U lávky by zajistilo pohodlný výjezd do všech směrů:Nystrom píše:Trasování by mělo být naopak směrem na jih, a to kvůli výhledovému směrování dopravy směrem k dálniční křižovatce Pohůrka. Jakékoliv ohýbání směrem na sever je špatná volba. Navíc křižovatka Dobrovodská x Plynárenská s ramenem k podjezdu pod blbým úhlem nebude nic moc....
- severně na Rudolfovskou
- jižně na Pohůrku
- rovně do Suchého Vrbného a na Dobrou Vodu